Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

Adună
Acesta este un topic important.
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

    multam mult de sfaturi, MRL-urile sunt noi (mi-am tras d'alea manuale de la AVM), numa ca vreau sa curat mizeria care este pe planetare, ma duc sa iau un spray din ala minune si va spun dupa ce am facut
    Too much of a good thing can be wonderful.

    Comentariu


    • #32
      Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

      Postat în original de nissan4x4 Vezi post
      2. MRL MANUALE: Suint dedicate masinilor ce au utilizare heavy duty.
      - fuirnizate de fabrica , originale nissan. Sunt foarte Heavy Duty. Nu am vazut niciodata vreunul rupt
      - MRL AVM. S-ar parea ca la anvelope peste 35" si motoare de cuplu mare (gen 4,2Diesel) s-au mai intamplat ruperi.

      1.necesita cuplarea manuala INAINTE de a utiliza 4x4.
      2.daca le uitati cuplate si mergeti pe sosea, nu se intampla nici un damage, doar ca aveti consumul de combustibil ceva mai mare
      3.intretinerea presupune demontarea periodica , spalarea si gresarea cu ulei.
      Îmi permit o mica completare.
      MRL-urile manuale (seria 400) de la AVM, sînt si ele de doua feluri:
      1. Normale (cele de culoare neagra)
      2. HP (High Performance - de culoare rosie)

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	avm2.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	84,8 KB 
ID:	898140 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	avm1.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	8,1 KB 
ID:	898139

      Diferenta (înafara pretului) consta în materialele folosite, resp. la cele HP, piesele de cuplare sînt din otel strunjit (în loc de fonta turnata) iar lagarul (bucsa) e mai fiabil, fiind din bronz (în loc de fier).

      Nota:
      Înafara de seria 400 (Manual), AVM mai produce si seria 500 (Super Manual), seria 900 (Automatic) si seria 1000 (Vacuum).
      Ultima editare de Patrolator; 06.iul.2012, 19:18.
      Unde-i un PATROL, acolo-i un drum...
      http://www.youtube.com/watch?v=zkXzSVPkucQ
      http://www.youtube.com/watch?v=Tfcjb_sTa30

      Comentariu


      • #33
        Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

        Am avut pe 260 MRL manuale , AVP HP . Nu s-au rupt , dar nici n-am incercat sa le rup . La varianta 'neagra' pe ... 261 ( franchesteinu'...in continua evolutie - acusica vin de la operatie = i-am mai f.t.t. o gauroaica = iar scandal cu doamna mea dis-de-dimineata ...) totusi se intimpa sa mai stranute purceaua .
        Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P1050462 (Medium).JPG 
Afișări:	1 
Mărime:	82,7 KB 
ID:	898147
        445 , negre , 'normale' .
        ... sa fim corecti pana la capat !
        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

        Comentariu


        • #34
          Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

          Postat în original de nissan4x4 Vezi post
          3. CUPLAJELE FIXE = Capace

          este solutia cea mai HD adoptata de fabricant. Dedicate masinilor ce fac offroad extrem.

          - nu au intretinere
          - nu presupune reparatii
          Salut,unde se gaseste asa ceva ,la ce pret?

          Comentariu


          • #35
            Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

            Flansele se invart cam la aceleasi preturi cu AVM . Vinde cineva in tara ? .

            Scuze , poza e din alt film ... rog respectuos remedierea . Nu stiu sau nu pot s-o ...neutralizez .


            Done!
            Ultima editare de Yonutz; 09.iul.2013, 23:46.
            ... sa fim corecti pana la capat !
            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

            Comentariu


            • #36
              Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

              cele din primul post sunt originale Patrol ?

              si nu inteleg cum se cupleaza manual cu cheia de 21 ? au un locas unde este auto ce nu permite invartirea. sau se invarte doar surubul din centru ?

              va rog sa ma lamuriti

              Comentariu


              • #37
                Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

                Da .
                Se actioneaza cu cheia de roti originala ( de 21 ) , atunci cand se considera ca parcursul va fi dificil ( catarare pe bolovani ) si raman permanent blocate ( ca un AVM manual cuplat ) . Pentru un teren normal ( noroi moderat fara probleme de forja sau balans , un forestier usor acoperit , teren afanat etc ... ) cuplarea automata e suficienta .
                ... sa fim corecti pana la capat !
                Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                Comentariu


                • #38
                  Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

                  nu inteleg ce se invarte efectiv .... ptr ca, capacul pe care scrie auto / lock nu permite invartirea - are 2 locasuri in dreptul auto care nu permit rasucirea.

                  daca se rasuceste doar surubul din centru, cum stii cand este lock ?

                  scuze guys, dar chiar nu inteleg

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

                    Daca ai unul la indemana , uitate cu atentie - 'surubul din centru' se roteste cu tot cu bucsa din centrul discului cu marcaje . Bucsa centrala are doua mici indicatoare , care vor corespunde cu cele de pe disc.
                    Discul sta fix pe carcasa , si de fapt e doar o eticheta metalica .

                    ... si mai simplu , convinge-te practic . Ai nevoie doar de cheia de roti ...
                    ... sa fim corecti pana la capat !
                    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                    Comentariu


                    • #40
                      Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

                      Postat în original de cos Vezi post
                      Daca ai unul la indemana , uitate cu atentie - 'surubul din centru' se roteste cu tot cu bucsa din centrul discului cu marcaje . Bucsa centrala are doua mici indicatoare , care vor corespunde cu cele de pe disc.
                      Discul sta fix pe carcasa , si de fapt e doar o eticheta metalica .

                      ... si mai simplu , convinge-te practic . Ai nevoie doar de cheia de roti ...
                      Conteaza sensul de rotatie ??

                      Comentariu


                      • #41
                        Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

                        Nu .
                        ... sa fim corecti pana la capat !
                        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                        Comentariu


                        • #42
                          Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

                          Postat în original de nissan4x4 Vezi post
                          2. MRL MANUALE: Suint dedicate masinilor ce au utilizare heavy duty.
                          - fuirnizate de fabrica , originale nissan. Sunt foarte Heavy Duty. Nu am vazut niciodata vreunul rupt
                          - MRL AVM. S-ar parea ca la anvelope peste 35" si motoare de cuplu mare (gen 4,2Diesel) s-au mai intamplat ruperi.

                          1.necesita cuplarea manuala INAINTE de a utiliza 4x4.
                          2.daca le uitati cuplate si mergeti pe sosea, nu se intampla nici un damage, doar ca aveti consumul de combustibil ceva mai mare
                          3.intretinerea presupune demontarea periodica , spalarea si gresarea cu ulei.
                          Buna tuturor ,
                          Ale mele ,originale dealtfel ,functioneaza cand vor,deci pun avm-uri ,dar am o intrebare:
                          Cele manuale ,cuplate 4x4 ,mai e necesaea si cuplarea din masina ,sau functioneaza ca cele automare puse pe lock??
                          Pe scurt ,daca le tin pe 4x4 pot sa cuplez si decuplez fata tot din masina ??

                          Multam si La multi ani!!

                          Comentariu


                          • #43
                            Re: MRL-uri NISSAN PATROL? Nici un secret....

                            Colegu' treaba ii simpla, cuplajele de la roti nu au treaba cu ce se intampla in cabina. Sunt cuplaje manuale, adica daca vrei 4x4 te dai jos si le cuplezi, asta inseamna ca roata se cupleaza cu planetara. Desigur ca daca vrei 4x4 nu e suficient sa cuplezi roata cu planetara trebuie sa cuplezi si planetarele la cutie, lucru care se face, evident, din cabina. Daca cuplajele sunt decuplate si bagi 4x4 din masina, evident ca se invart planetarele in punte dar miscarea nu se transmite la roti.
                            Ce nu a zis "nissan4x4" cred, este ca producatorul a prevazut doua tipuri de cuplaje unele semiautomate, cele mai intalnite si unele manuale. Cele semiautomate se cupleaza ele singure cand dai 4x4 din masina, dar fara a avea vreo legatura cu maneta de 4x4 si sunt mai slabe. Si mai sunt cele "complet" manuale, cele de care s-a povestit.
                            Cred ca cel mai bun sfat este sa cumperi d'alea originale manuale, nu sunt chiar ieftine dar cred ca merita din ce se povesteste. Cauta pe forum sunt colegi care dezmembreaza masini si este posibil sa aiba.

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X