Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Patrol VS Jimny HELP

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Patrol VS Jimny HELP

    Buna ziua,
    Sunt nou aici si vreau sa imi cumpar un 4X4 si nu stiu ce sa aleg , Patrol 5 usi Y60 sau Jimny 1998 - 2005 . Masina o voi folosi pt naveta ( 100 KM / zi ) pe timp de iarna dar si pt iesiri in padure nori zapada etc. teren accidentat OFFroad. Singura modificare pe care o voi face voi schimba rotile am sa pun roti foarte mari cu riduri de tractor eventula amotizoare. Vreau sa-mi spuneti care din cele 2 sa aleg ? am mai auzit pareri pro si contra pt cele 2 dar inainte sa-mi cumpar vreau sa aud parerile unor profesionisti , si ce modificari ar mai trebui facute.
    Multumesc

  • #2
    Re: Patrol VS Jimny HELP

    Si vrei sa faci naveta 100 km/zi cu tractoare ?

    Comentariu


    • #3
      Re: Patrol VS Jimny HELP

      evident ............ Patrol
      ing. Luigi PIRSU
      www.nissan4x4.ro
      service si tunning NISSAN
      Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

      Comentariu


      • #4
        Re: Patrol VS Jimny HELP

        DA !
        Am facut naveta 3 ani cu un seat ibiza care are garda la sol de 10 - 15 cm pe un drum destul de prost care face legatura dintre Saveni si Botosani unde masinile de dezapezit trec cam odata pe saptamana si iti poti imagina si singur cum am facut naveta iarna asta ! asa ca va rog sa m-a ajutati in aceasta problema si nu mai puneti intrebari de acest gen.
        Multumesc.

        Comentariu


        • #5
          Re: Patrol VS Jimny HELP

          ( evident patrol ) am inteles dar acum sa-mi spuneti ce roti sa-i pun anvelope , jante , distantiere , alte amortizoare mai mari banuiesc ca trebuie schimbat tot pacolo.....

          Comentariu


          • #6
            Re: Patrol VS Jimny HELP

            Postat în original de alingb Vezi post
            DA !
            Am facut naveta 3 ani cu un seat ibiza care are garda la sol de 10 - 15 cm pe un drum destul de prost care face legatura dintre Saveni si Botosani unde masinile de dezapezit trec cam odata pe saptamana si iti poti imagina si singur cum am facut naveta iarna asta ! asa ca va rog sa m-a ajutati in aceasta problema si nu mai puneti intrebari de acest gen.
            Multumesc.
            Pai daca ne explici ca vrei sa faci 100 km/zi si apoi nu accepti raspunsuri PERTINENTE nu inteleg de ce mai intrebi. Omul te`a intrebat daca esti dispus sa sacrifici roti cu PROFIL (nu riduri !) tractor pentru sosea. Comparatia intre Jimny si Patrol este cel putin ciudata in conditiile in care sunt clase diferite (motorizare), intretinere, fiabilitate.

            Postat în original de alingb
            ( evident patrol ) am inteles dar acum sa-mi spuneti ce roti sa-i pun anvelope , jante , distantiere , alte amortizoare mai mari banuiesc ca trebuie schimbat tot pacolo.....
            In afara de anvelope cu profil mai agresiv pentru iesirile la sfarsit de saptamana, pentru o masina de uz zilnic pe sosea nu ai nevoie de modificarile mai sus amintite. Tine cont de urmatorul sfat : Nu poti sa ai si masina de oras si de offroad intr`una singura. Ori e lae ori balae

            Suces la achizitie si mai ales la citit pe forum ca sunt o gramada de topicuri deschise pe tema alegerii "masinii visurilor". Ajuta mult butonul de cautare in forum
            Ultima editare de plummer; 21.feb.2012, 11:22.
            ~ Silence is a gift ~
            ~ Learn to value its essence ~

            Comentariu


            • #7
              Re: Patrol VS Jimny HELP

              Postat în original de alingb Vezi post
              ( evident patrol ) am inteles dar acum sa-mi spuneti ce roti sa-i pun anvelope , jante , distantiere , alte amortizoare mai mari banuiesc ca trebuie schimbat tot pacolo.....
              offroad-ul incepe de la anvelope. Pt utilizare mai mult sosea....... anvelope AT (all trerrain), pt ceva chestii off road.......... anvelope MT.
              Cu AT-uri pe masina folosesti cam 40% din ceea ce poate masina, cu MT-70% (evident estimari ochiometrice bazate pe propria experienta).
              Daca ramai la dimensiunea din talon, nu iti trebuie modificari la masina. Daca pui roti mai mari, incepe distractia
              ing. Luigi PIRSU
              www.nissan4x4.ro
              service si tunning NISSAN
              Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

              Comentariu


              • #8
                Re: Patrol VS Jimny HELP

                Stiu drumul ala... In peisajul ala s-ar incadra o Lada Niva, mai ales ca poti gasi piese in Ucraina. Probabil ca sunt off-topic, dar duminica am mers o coloana de masini prin padure prin zapada groasa, si ca sa fac o comparatie, Niva s-a descurcat mai bine ca alte masini mai grele (patrol, hilux, L200) si e si mai usor de controlat pe drum inzapezit la viteza, pt ca are diferential central. Numai daca nu ar fi asa urata si ruseasca

                Comentariu


                • #9
                  Re: Patrol VS Jimny HELP

                  pai am precizat si mai sus ca doar rotile vreau sa le schimb sa pun mai mari ! eu vreau sa stiu ce trebuie sa fac dupa ce schimb rotile !
                  " Daca pui roti mai mari, incepe distractia " - la distractia asta vreau sa ajung !
                  Si repet voi folosi masina numai pe zapada si noroi ! deci anvelopele vor fi 100% pt off road. pt anotimpul cald folosesc masina mica 2WD.
                  Ultima editare de alingb; 21.feb.2012, 18:34.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Patrol VS Jimny HELP

                    daca vrei sa stai ca in cutie ia Jimny .
                    Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
                    Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
                    Natura si aventura

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Patrol VS Jimny HELP

                      mda, eu cred ca acest topic e de bataie de joc
                      e imposibil ca cineva sa fie atat de indiferent de ce GEN de masina i se potriveste, si sa ajunga sa intrebe pe altii
                      eu cred ca este fix si la fel ca si intrebari din alte posturi in care cineva vroia sa afle idei despre domenii unde sa investeasca sute de mii de euro...el fiind somer in cautare de job
                      fix la fel e si acesta
                      nu se poate ca un om sa vrea jimny sau patrol lung....egal care, doar sa puna tractoare pentru NAVETA pe drum 100 KM/ZI
                      eu zic ca e ridicol
                      forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Patrol VS Jimny HELP

                        Postat în original de Irod Vezi post
                        daca vrei sa stai ca in cutie ia Jimny .
                        Remarca asta consider ca nu are rost aici. Omu' nu a detaliat ce nivel de comfort vrea. Nici ca are 150 kg la o inaltime de 1.99m. Sunt multi posesori de Jimny care se simt destul de "in largul" lor in spatele volanului, cum o persoana masiva s-ar simti in multe masini de off-road.
                        Deci, ca sa nu fiu off-topic.... Jimny e destul de mic in habitaclu dar.... Mai exact scaunele fata sunt duse spre extremitati (spatiu mic pana la portiere, dar suficient intre cele 2 scaune). Compenseaza la faptul ca are spatiu generos pentru persoanele inalte.
                        @ Irod : nu-l mai lua in derâdere pe Jimny. Vad nici tu nu ai vre-un Land Cruiser 100
                        Mitsubishi Pajero mk3 lwb 2.5

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Patrol VS Jimny HELP

                          ma bag si eu...sa compari Jimny cu Patrol....nu merge...sunt doua chestii total diferite

                          vrea sa puna roti mari...ok...cat de mari...de de la 33 in sus...devine mai palpitanta...ca si modificari....

                          Patrol.....de care...cu 2.8....4.2?

                          trebuie sa fi masochist cu state vechi de servici sa pui tractoare pe masina...si sa faci cu ele 100 de km zilnic

                          eu zic asa...omul sa studieze bine de tot rubrica Nissan Y60....si cea de Jimny...sa faca un bilant...sa traga o linie si abia dupa sa puna intrebari

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Patrol VS Jimny HELP

                            Deci sa utilizezi un patrol 100 km/zi trebuie sa ai un salariu enorm pt combustibil.Cu Jimny vei iesi mai ieftin.Patrolul e mult mai spacios decat jimnyul,dar in jimny doua pers incap lejer plus bagajele.
                            Patrolul are cel putin 2.000kg cu care ramai ff usor in noroi,dar pe uscat poti sa tragi si casa ta.
                            Jimnyul e mult mai usor,deci incape si trece foarte usor casi peste tot.
                            Ca sa pui roti mai mari,se poate dar dupa mine nu merita,numai ca sa faci naveta si cateva iesiri.
                            Eu am pe patrolul meu rotiile originale.Am doua seturi:un set mixt si un set cu tacoane tip fedima.
                            Dar sa utilizezi numai un set cu tacoane e bine,dar pe asfalt e ff galagios.
                            Deci eu as alege jimnyul cu totul ca-mi place enorm patrolul.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Patrol VS Jimny HELP

                              Postat în original de bebesaint Vezi post
                              @ Irod : nu-l mai lua in derâdere pe Jimny. Vad nici tu nu ai vre-un Land Cruiser 100
                              nu ii topicul asta sa vorbim de masina mea, dar Terrano LWB este un offroader marisor, mai mic cei drept decat LC 100 , sau Patrol LWB, darl cat Pajero MK1, MK2 sau Galloper.
                              Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
                              Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
                              Natura si aventura

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection