Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Patrol VS Jimny HELP

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Patrol VS Jimny HELP

    Cu riscul de a ma injura "suzukistii"

    101% Nissan Patrol ...

    E o vorba mai veche aici pe forum: "vrei masina alege Patrol, vrei ATV ...atunci ...ia-o pailalta!"

    Nu poti face o comparatie intre cele doua ... ptr ca nu sunt din aceeasi clasa ...e ca si cum ai compara un pepene cu o maslina ...Amandoua sunt comestibile ...e drept, dar ...
    consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

    Comentariu


    • #17
      Re: Patrol VS Jimny HELP

      deci pana la urma ce alegi si ce faci la masina? cred ca sunt destule pareri ca sa poti trage o concluzie, sunt tare curios de rezultat.....

      Comentariu


      • #18
        Re: Patrol VS Jimny HELP

        Postat în original de soimu` Vezi post
        mda, eu cred ca acest topic e de bataie de joc
        e imposibil ca cineva sa fie atat de indiferent de ce GEN de masina i se potriveste, si sa ajunga sa intrebe pe altii
        eu cred ca este fix si la fel ca si intrebari din alte posturi in care cineva vroia sa afle idei despre domenii unde sa investeasca sute de mii de euro...el fiind somer in cautare de job
        fix la fel e si acesta
        nu se poate ca un om sa vrea jimny sau patrol lung....egal care, doar sa puna tractoare pentru NAVETA pe drum 100 KM/ZI
        eu zic ca e ridicol

        Mare dreptate are Soimu' in cele scrise mai sus......

        Eu zic sa iti iei un Jimny si sa il incalti cu roti pe 37" sau poate peste 40" si ai rezolvat treaba sigur
        Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
        "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

        Comentariu


        • #19
          Re: Patrol VS Jimny HELP

          Daca iti vei lua Patrol sigur nu vei avea nici o urma de regret ! Senzatia pe care o ai atunci cand esti la volanul hardughiei nu se compara cu nimic ! Plus ca ai o senzatie de siguranta ca nu o sa ramai impotmolit indiferent de drum !

          Comentariu


          • #20
            Re: Patrol VS Jimny HELP

            Postat în original de daniel1 Vezi post
            ... o senzatie de siguranta ca nu o sa ramai impotmolit indiferent de drum !
            cuvantul cheie fiind "senzatie"... realitatea poate fi diferita

            Comentariu


            • #21
              Re: Patrol VS Jimny HELP

              eu unu as alege Patrol ori Terrano

              Comentariu


              • #22
                Re: Patrol VS Jimny HELP

                eu unul n-as alege o masina de teren pentru facut naveta(a se vedea topicul "se poate antifona patrolul"), dar in situatia ta trebuie sa stii ca patrolul consuma si piesele sunt probabil mult mai scumpe decat la jimny. E drept ca nu pica decat foarte rar, dar cand pica te ustura; poate cel mai bine ar fi sa vezi costurile de intretinere la cele doua masini
                Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000

                Comentariu


                • #23
                  Re: Patrol VS Jimny HELP

                  Postat în original de qumatru Vezi post
                  eu unul n-as alege o masina de teren pentru facut naveta(a se vedea topicul "se poate antifona patrolul"), dar in situatia ta trebuie sa stii ca patrolul consuma si piesele sunt probabil mult mai scumpe decat la jimny. E drept ca nu pica decat foarte rar, dar cand pica te ustura; poate cel mai bine ar fi sa vezi costurile de intretinere la cele doua masini

                  Cu siguranta stii despre ce vorbesti ...Stii ca exista cazuri cand Jimny consuma mai mult decat Patrolul?
                  Singurul avantaj pe care il vad eu Jimny vs. Patrol este ca prima este o masina mai usor de manevrat/parcat in oras! Atat ...

                  La piese depinde ce se strica ... Uita-te pe piata de piese ...
                  consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Patrol VS Jimny HELP

                    jimny consuma probabil maxim 16 la suta daca o forjezi in teren
                    patrolul consuma fara numar cand il forjezi in teren
                    jimny consuma la drum lung 7... patrolul nu prea. sper ca nu ai facut misiunea vietii tale sa ma corectezi pe mine de-acum, pentru ca apreciez sa fiu corectat cand gresesc; pana acum m-ai apostrofat de 2 ori gratuit

                    la patrol se strica astea:
                    http://forum.club4x4.ro/showthread.p...00-pana-astazi
                    multe dintre ele costa multi bani

                    la jimny sigur te poate ajuta cineva de pe-aici cu ce se strica si cat de des
                    Ultima editare de qumatru; 06.aug.2012, 10:56.
                    Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Patrol VS Jimny HELP

                      vorbesti vorbe qumetre.......

                      la Jimny piesele costa de behai...
                      7% consuma la vale , scoasa din viteze.
                      Cand vede dealu se emotioneaza , lesina (deh, benzinar mititel) si consuma "fara numar"
                      Sunt ceva variante constructive diferite, nu se potriveste orice SH. E destul de firav construit, si caroseria cat si puntile.
                      in teren iti scoate rinichii prin gura

                      Pe total comparati mere cu pere. Sa compari un ATV cu volan cu ditamai camionu....

                      Discutia semana cu aia ,
                      Oare ce o sa ma fac cand o sa fiu mare?
                      Profesor sau ....sofer ?
                      Ultima editare de nissan4x4; 06.aug.2012, 12:10.
                      ing. Luigi PIRSU
                      www.nissan4x4.ro
                      service si tunning NISSAN
                      Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Patrol VS Jimny HELP

                        Postat în original de nissan4x4 Vezi post
                        vorbesti vorbe qumetre.......

                        la Jimny piesele costa de behai...
                        7% consuma la vale , scoasa din viteze.
                        Cand vede dealu se emotioneaza , lesina (deh, benzinar mititel) si consuma "fara numar"
                        Sunt ceva variante constructive diferite, nu se potriveste orice SH. E destul de firav construit, si caroseria cat si puntile.
                        in teren iti scoate rinichii prin gura

                        Pe total comparati mere cu pere. Sa compari un ATV cu volan cu ditamai camionu....

                        Discutia semana cu aia ,
                        Oare ce o sa ma fac cand o sa fiu mare?
                        Profesor sau ....sofer ?

                        nu stiu suficiente despre jimny atunci, insa am mers cu unul de 80.000km si vreo 4-5 ani vechime care a fost folosit doar pe drumuri proaste si nu batea nimic la el, de aici am tras concluzia ca e o masina construita destul de bine si are si avantajele ei, costand impozitul putin, asigurarea putin si am presupus si intretinerea mai putin ca la patrol, de care am si stiu ce face.
                        eu dintre cele doua prefer oricand patrolul, dar imi permit sa-l intretin si sa merg cu el. 100km pe zi cu patrolul inseamna 3000 pe luna, adica cca. 360l x6lei = 2160lei pe luna combustibil
                        pe de alta parte daca spuneti ca jimny e prost, eu va cred ca am incredere in experienta dumneavoastra de om care repara masini de offroad


                        l.e. am urcat dealul cu jimny, 4 persoane cu ac-ul pornit lejer in viteza a patra pe strada nu in teren, dar totusi am fost impresionat ca poate la un motor de doar 1.3
                        Ultima editare de qumatru; 06.aug.2012, 12:23.
                        Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Patrol VS Jimny HELP

                          ideea e ca Patrolu NU poate fi versus Jimny.
                          Fiecare, in felul ei, exceleaza la niste capitole, dar sunt extrem de diferite.
                          Cine vrea Patrol , stie ca vrea ceva gen Patrol ( fie mitsu, fie Toy, fie G-eu, T34 etc)
                          Cine vrea Jimny stie ca vrea ceva gen Jimny (fie Samurai, fie Tico , fie ATV-eu , bicicleta etc)

                          Dar sa nu stii ce sa alegi intre Patrol si jimny, mi se pare problem.........

                          Eun ii recomand sa ia jimny:
                          - impozit mic
                          - consum mic in oras
                          - nu te pizmuieste lumea
                          - daca te loveste Logan-ul , mori instant....nu te chinuiesti
                          - cu certitudine se va revinde usor
                          - nu cheltuiesti bani cu tunning-ul ( la ce trebuie troliu cand il poti impunge cu mana?)
                          ing. Luigi PIRSU
                          www.nissan4x4.ro
                          service si tunning NISSAN
                          Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Patrol VS Jimny HELP

                            Postat în original de nissan4x4 Vezi post
                            ideea e ca Patrolu NU poate fi versus Jimny.
                            - daca te loveste Logan-ul , mori instant....nu te chinuiesti
                            - nu cheltuiesti bani cu tunning-ul ( la ce trebuie troliu cand il poti impunge cu mana?)
                            Sadism rafinat
                            NADS Fitted
                            Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                            Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: Patrol VS Jimny HELP

                              Ar mai fi cateva detalii ...
                              -Jimny nu ti-l poate fura nimeni, il poti lua la subtioara si baga in casa sa-l lasi unde te descalti ...
                              -Patrolul nu e bun ca in trafic poti schimba sensurile de mers...

                              Si eu sunt in asentimentul lui nea Luigi ...Jimny is the best (flower) power!
                              consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection