Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

Adună
Acest topic este închis
X
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

    Va salut,

    Am gasit un anunt cu un Patrol de vanzare la cluj (Olandez zburator) si va rog, daca stiti vanzatorul (sau poate ati vazut/testat masina) sa imi spuneti si mie ca sa nu dau bani degaba.

    Atea sunt detaliile:
    Pret: 6,100 EUR (Brut) pret negociabil
    Fabricatie: 1998
    Data inmatricularii: 09/1998
    Rulaj: 224,000 km
    Transmisie: manuala
    Putere: 95 kW (129 CP)
    Cilindree: 2864 cmł
    Norma Euro: euro2
    Combustibil: diesel
    Culoare: verde-metalizat
    Numari de usi: 2/3
    Tara de origine: Olanda

    Dotari:
    ABS, 4x4, carlig remorcare, geamuri electrice, oglinzi electrice, aer conditionat, jante aliaj, trapa, inchidere centralizata, airbag, radio/CD, servo directie, imobilizator, proiectoare ceata, diferential blocabil
    Informatii suplimentare: fara accident
    Descrierea vehiculului: masina este in stare foarte buna,AUTOUTILITARA.



    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	C24326075_1.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	129,0 KB 
ID:	1019377Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	C24326075_2.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	127,2 KB 
ID:	1019378Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	C24326075_3.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	124,0 KB 
ID:	1019379Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	C24326075_4.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	107,5 KB 
ID:	1019380Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	C24326075_5.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	120,6 KB 
ID:	1019381Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	C24326075_6.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	87,1 KB 
ID:	1019382Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	C24326075_7.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	77,8 KB 
ID:	1019383Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	C24326075_8.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	83,8 KB 
ID:	1019384

    Stiti ceve probleme pe care le-ar putea avea modelul asta?

    Multumesc anticipat,
    Sorin

    P.S. Poate vine cu mine vreun Patrolist/parolist din CJ (sau cineva care se pricepe) sa o vedem impreuna.

    P.P.S. @Administratori - Scuze - am gresit zona din forum: Y60 in loc de Y61, Se mai poate muta? Multumesc.


    Later edit by Astral :
    Intrucat masina nu este a unui user de pe forum, detaliile de contact au fost sterse, iar topicul mutat la Discutii generale, nefiind un topic tehnic !
    Ultima editare de Astral; 22.mai.2012, 14:25.
    aka v1tara aka Sorin
    (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v
    [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8

  • #2
    Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

    Stii primul lucru care trebuie sa-l faci?
    Verificarea cu mare atentie a ACTELOR! Nu ezita sa-i pui toate intrebarile care te intereseaza.Pe urma la puricat masina.
    Daca simti ceva ciudat, atunci....VALEA, ca sa nu te legi la cap fara sa te doara.
    Succes!
    Ultima editare de mac01; 22.mai.2012, 14:41.

    Comentariu


    • #3
      Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

      Astral, scuze pt. nr. de telefon - am uitat sa il sterg; multumesc pentru edit si pt. mutare.
      Mac01, iti multumesc si tie pt. info. Stii cumva ce acte trebuie sa aiba masina daca este din Olana? (Gasisem la un momnetdat pe forum ceva dar acum nu reusesc...) Ce trebuie sa scie in acte daca este autoutilitara (astea parca aveau si numerele de inamtriculare care incepeau cu nu-mai-stiu-ce litera)?

      Va rog, daca vi se pare cunoscuta masina pot sa va dau nr. de telefon pe pm. pentru ca numele vanzatorului nu apare in anunt.

      Sorin
      aka v1tara aka Sorin
      (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v
      [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8

      Comentariu


      • #4
        Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

        Salut,

        Revin cu rugamintea din primul mesaj. Poate vreun coleg care are treaba prin CJ (sau din CJ) si stie mai multe despre Patroale vede mesajul si ma poate ajuta.

        Mersi anticipat,

        Sorin.
        aka v1tara aka Sorin
        (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v
        [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8

        Comentariu


        • #5
          Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

          Postat în original de V1TARA Vezi post
          Salut,

          Revin cu rugamintea din primul mesaj. Poate vreun coleg care are treaba prin CJ (sau din CJ) si stie mai multe despre Patroale vede mesajul si ma poate ajuta.

          Mersi anticipat,

          Sorin.
          Coleg din Cluj vrei ? Nimic mai simplu !
          Ai pe link-ul de mai jos tutorialul de identificare a colegilor in functie de LOCATIE ! Poate asa sa inteleaga mai multi de ce tinem noi mortis sa fie completata in profil locatia si ca aceasta completare de catre toti ajuta cand ai nevoie sa vezi, de ex, cu cine mai esti coleg pe forum din localitatea proprie......
          http://forum.club4x4.ro/showthread.p...l=1#post791637

          Sigur vei gasi un coleg din Cluj cu care te intelegi tu mai bine si la care vei putea apela......



          Comentariu


          • #6
            Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

            Persoana care vinde acea masina este de incredere.Patrolul meu e adus tot pe filiera lui.Daca vrei mai multe detalii despre persoana ai PM cu nr. meu de telefon.
            Gandirea corectă vine din experienta. Din nefericire experienta vine din gandirea gresita.

            Comentariu


            • #7
              Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

              Salut,

              @Astral - multumesc; stiu sa caut, numai ca in cazul meu nu merge... Nu stiu pe nimeni din CJ...
              @Cristi69 - MS. pt. info. Te sun!

              Sorin
              aka v1tara aka Sorin
              (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v
              [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8

              Comentariu


              • #8
                Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

                Salut,

                Am fost duminica la CJ. Am vazut masina. Faina. Se przinta in felul urmator:
                1. In general nu are rugina. In partea din spate a sasiului se vede ca este putin sarita izolatia dar nu este afectat deloc. Pe la praguri iarasi e bine. In masina pe sub mocheta este uscat si arata bine. Pe la geamurile din spate care au fost inlocuite cu ceva de tabla, pe langa cheder, apar vreo doua zone cu rugina sub vopsea (cam cat amprenta de la un deget) dar se pare ca e ok.
                2. Mororul si ce mai e pe sub capota era spalat (se vede de altfel si din poze). Pe sub masina pe scuturi (de plastic) si pe traversa era totusi ulei, mai vechi, innegrit si amestecat su pamant nisipos (parea sa fi fost de mai demult). Deci - neconcludent...
                3. Turbina (nu ma prea pricep) intra in actiune pe la 2000-2500 de ture parca. Adica se auzea motorul altfel. Parea curata (daca e vorba de piesa din dreapta-jos lannaga motor - cred ca aia era)
                4. Masina are doar o cheie - care facea un pic nazuri - trebuia scoasa in afara un pic ca sa poata fi invartita la pornire.
                5. La contact s-au aprins in bord becurile de baterie, presiune ulei (parca) si airbag (asta din urma s-a stins dupa cateva secunde - la Vitara clipeste de 6 ori parca - la Patrol a stat doar aprins... o fi ok?)
                6. La pornire indicatoarele s-au stins si totul parea ok.
                7. Motorul parea ca merge rotund (din cand in cand mai pornea ceva - cred ca un ventilator de prin fata de pe la radiatoare - vre-o 3 la numar din cate am vazut). Nu l-am putut testa la rece - cand am ajuns vanzatorul a mers cu masina inaintea mea ca sa ma indrume.
                8. Ambreiajul mi s-a parut foarte tare (cel putin in comparatie cu Vitara); chiar trebuia sa apas pe el cu nadejde. Totusi masina a plecat frumos fara zdruncinaturi. La schimbarea vitezelor a fost iarasi ok. Deci nu stiu - poate era ok.
                9. La plecarea cu frana de mana trasa masina se tinea destul de bine, deci presupun ca atat ambreiajul cat si frana de mana erau ok amandaoua. Nu am incercat sa debraiez complet totusi... Poate merita un test.
                10. Acceleratia - .... - da acceleratia... Cum sa zic? De turat se tura morotul bine. Urca imediat in ture dar mi se parea ca nu are zvac mai deloc. (I-am spus vanzatorului ca nu ma pricep dar pana si cu Vitara plec cu scartaituri de pe loc daca vreau). Pe de alta parte am inteles ca asa e Patrolul nu e masina de curse; nici nu ma asteptam - e facut pt. totul altceva - dar parca, parca, parca prea lenta pornirea. (Nici vitara nu e de curse...)
                11. 4x4 Hi - In bord s-a aprins martorul verde de 4x4 (cam dupa 1-2 secunde de la cuplare). Totusi, odata cu el (probabil pura coincidenta) s-a aprins si indicatorul (!) - lipsa lichid (frana!??). Intr-adevar lichidul de frana era la minim. O fi grav?
                12. 4x4 Lo - iarasi ok. Martorul tot ala aspins (parca).
                13. Diferential - bloacil de la bunon. Cand l-am pus pe on s-a aprins in bord (tot dupa 1-2 secunde) un indicator si apoi indicatorul ABS a inceput sa clipeasca. Cred ca ok pana aici. Masina in curba stransa pe pamant cu pietris pierdea aderenta (derapa) cand cu o roata cand cu cealalta (parca mai mult cu aia din interior). Iarasi cred ca era ok. Insa, la oprirea blocantului, indicatorul din bord s-a stins tarziu (vanzatorul, care se urcase la volan intre timp, a trebuit sa dea in spate si in fata ca sa se stinga...)
                14. Pentru kilometrii respectivi usile nu aveau joc deloc in balamale dar nici nu pareau sa fi fost inlocuite.
                15. Pe geamurile de la usile din spate era pusa o folie semitransparenta negricioasa (banuiesc ca daca va trebui sa ramana va trebui pusa una omologata - sau nu?)
                16. Oare nu se pot pune la loc geamurile laterale din spate cu o folie omologata si pe alea? Ca asa mi s-a parut foarte intunecos...
                17. Oare la cocoasa de deasupra se poate renunta? O fi greu de refacut? Ca la noi nu cred ca e obligatoriu sa fie cocosata ca sa fie autoutilitara.
                18. Vanzatorul spunea ca se poate inmatricula ca autoutilitara si ca daca vreau, dupa aia, se paote face din nou masina normala si ca nu ar trebui platita diferenta de taxa (care de de cateva mii de euro daca masina nu ar fi autoutilitara si a-r inmatricula pt. prima oara)
                19. La o roata pe puntea fata, pe langa "bila" se vedea ca pierde ulei/veselina. Se pare ca era ciupita o garnitura acolo. Apropos, cat costa o astfel de reparatie (Worst case scenario)?
                20. Mai era un buton care decupla bara de torsiune spate. Cred ca mergea - nu stiu sigur - nu am putut testa.



                Astept parerile dvs. avizate, punctual.

                Sorin

                Ei, vedeti, d-aia aveam nevoie sa vina cu mine cineva care se pricepe.
                Ultima editare de Kibitz; 28.mai.2012, 08:48.
                aka v1tara aka Sorin
                (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v
                [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8

                Comentariu


                • #9
                  Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

                  ..nr 11 - coincidenta sau probleme electrice - elimina coincidenta prin adaugare de lichid ( DOT 4 ) .
                  ..16-17 - asa vin utilitarele , cu ceva bataie de cap si de portmoneu se poate orice .
                  ...19 - este o operatie de intretinere normala , care oricum se face dupa cumparare , pentru buna sanatate fizica si psihica a cuplului cal/calaret .


                  Restul par normale ( unele ... ) - daca un vinzator vrea sa te arda , o va face oricum - e un risc permanent la orice achizitie , chiar daca cumperi hirtie de fax ....
                  ... sa fim corecti pana la capat !
                  Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

                    @Cos - Multumesc. Totusi, ambreiajul e ok sa fie asa tare? E intr-adevar hidraulic? Tu parca tot un fel de Y61 aveai... Becurile/indicatoaerle prin bord la tine cum se aprind? La ce altceva as mai fi putut sa ma uit?

                    aka v1tara aka Sorin
                    (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v
                    [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

                      Ce sa zic ...depinde de cit de tare - si aici aprecierile incep sa fie tulburi . Daca e tare cu adevarat , poate ca servo vacuumatic nu actioneaza ... dar cit de tare ? Sau esti tu sensibil si te-ai obisnuit cu ambreiajul de 205 ? ...
                      Y61 poate sa plece si cu scirtz , daca vrei ....totul e sa cunosti masina . Sentimentul de demaraj maiestuos e volatil , numai sa-l calci pe coada si devine taur .Dar totusi , cit de greu demareaza ?- te pune pe ginduri ? scoate fum ? ... La Patrol daca vrei poti schimba primele trei viteze la cite doua secunde ....

                      Te mai poti uita dupa un posesor de Y61 , de preferat cu 2.8 , care poate sa faca comparatia directa - altfel sint cam multe daca vrei s-o verifici cu acul , dar cunosterea unei masini se face dupa ce te-ai iubit si urit cu ea ceva vreme .

                      O testare la un service care a mai vazut d-astea te poate ajuta mult , mai mult decit pretul testarii in sine . E varianta sigura .
                      Cit de sigura , depinde de norocul tau .

                      Oricare ar fi el , iti doresc sa ai noroc bun .
                      ... sa fim corecti pana la capat !
                      Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

                        Salutare, pe vanzator il cunosc personal, el aduce de multi ani masini la vanzare iar in ultimii ani doar utilitare din Olanda, ce pot sa-ti zic e ca nu aduce masini daca nu sunt in stare cel putin buna, are om in Olanda care se duce inainte sa le vada si apoi merge el, pana a gasit-o pe asta cred ca a stat vreo o luna jumate, doua fara sa aduca nimic pentru ca nu gasise ceva bun, in rest tu hotarasti, omul este serios, de cuvant si niciodata nu sa grabit sa le vanda repede doar sa se scape de ele, au fost masini care au stat la el si 6 luni pana sa gasit omul care sa aprecieze masina.
                        Respect Raul.
                        Ultima editare de Selejan Raul; 28.mai.2012, 16:35.
                        TODAY IS A GIFT

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

                          Postat în original de cos Vezi post
                          Ce sa zic ...depinde de cit de tare - si aici aprecierile incep sa fie tulburi . Daca e tare cu adevarat , poate ca servo vacuumatic nu actioneaza ... dar cit de tare ? Sau esti tu sensibil si te-ai obisnuit cu ambreiajul de 205 ? ...
                          Y61 poate sa plece si cu scirtz , daca vrei ....totul e sa cunosti masina . Sentimentul de demaraj maiestuos e volatil , numai sa-l calci pe coada si devine taur .Dar totusi , cit de greu demareaza ?- te pune pe ginduri ? scoate fum ? ... La Patrol daca vrei poti schimba primele trei viteze la cite doua secunde ....

                          Te mai poti uita dupa un posesor de Y61 , de preferat cu 2.8 , care poate sa faca comparatia directa - altfel sint cam multe daca vrei s-o verifici cu acul , dar cunosterea unei masini se face dupa ce te-ai iubit si urit cu ea ceva vreme .

                          O testare la un service care a mai vazut d-astea te poate ajuta mult , mai mult decit pretul testarii in sine . E varianta sigura .
                          Cit de sigura , depinde de norocul tau .

                          Oricare ar fi el , iti doresc sa ai noroc bun .
                          Costele tu ai mers cu Y61 cu motor de 2.8TD?
                          Te invit sa "calci pe coada" masina mea si sa-mi arati cum poate deveni "un taur" in configuratie stoc.
                          Vreau sa vad si eu cum se schimba la cate 2 secunde din treapta 1 pana in a 3-a fara sa dea in gat.
                          Modelul asta cred ca e cel mai "puturos" pe care l-am cunoscut, dar nu dispera.
                          Aceeasi problema o am la Y61 cu 2.8Td. Azi m-am consultat cu Luigi aka Nissan4x4. Avansata putin pompa, un PowerBox si alte rapoarte in punti si va trage muntii. Nu va mai alerga cu 160km/h, dar isi va schimba substantial comportamentul.
                          Eu am un principiu, iar pana acum nu m-a inselat decat o singura data din vre-o 12 incercari. Daca imi place, o iau. Vad pe urma ce am facut, decat sa traiesc cu regretul ca m-am "cacait" si nu am ce mi-am dorit.
                          Iti place tie? Daca da, ia-o. Oricum orice masina SH e loterie.
                          Succes.

                          PS. Ambreiajul ala hidraulic si la mine e tare, fata de autoturismele de strada si chiar fata de Jeep-uri, dar se pare ca asa trebuie sa fie la Patrol.
                          "Sunt mai multi cei care capituleaza, decit cei care esueaza." Henry Ford

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

                            Pai...ce zici , cumva am mers ...sau citez di pi net ...?

                            Mi's si eu un fost propitar de Y61 , 28td . La vremea ei mi-a parut o masina gen autobuz+limuzina , pentru ca veneam din Aro...Nu am revenit la Y61 , ci la una fara diode , pe care mi-o pot permite si pe care s-o pot ciocani fara regrete . E in plin proces evolutiv ,devine un KY261 ...
                            Zici ca nu merge 28tdi ? Bine atunci , cind ne gasim facem comparatie de ce 28td poate si tdi nu ...pentru ca ar cam trebui sa poata ...Ai cumva gume mai mari ? Sper ca nu te agati de idei preconcepute - este un simbure de adevar ca Nisanul e puturos , dar comparat cu alte masini e facut puturos ca sa fie fiabil - regula aproape axiomatica . Scapi de puturosenie = renunti la o parte din fiabilitate , sau cheltui mult pentru a o mentine .

                            Ambreiajul , volanul mare , raza de virare si alte alea devin o a doua natura , e o chestie de adaptare . Dupa vreo saptamina de mers cu bobite mici ( Lupo , Stepway , Forester , Logan ...si ce mai dadea Domnu'... ...Outlander ...) cind ma urcam in Nissan ma luptam cu mine insumi sa ma conving ca nu-i nimic defect . Cind am demontat AC de pe masina am renuntat si la servoambreiaj ( facusem update ....) . A doua zi parca asa era de pe vremea Dochiei , deja uitasem ca avusem ambreiaj la pedala/buton .

                            Poate ca Nissanul iti pare putin camionagist ( probabil ca e o parere indreptatita ...cumva ) dupa ce vii de pe Vitara . Sint masini prea diferite ca sa nu ai aceasta senzatie . Dupa un timp se grefeaza pe inima si apreciezi altfel , il conduci altfel , descoperi limitele ( de obicei dupa ce-l bulesti ...) si posibilitatile .
                            Ultima editare de cos; 28.mai.2012, 22:41.
                            ... sa fim corecti pana la capat !
                            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Stie cineva masina/vanzatorul? Y60/61?

                              Ti-am scris la fiecare punct cu verde parerea mea. Acolo unde am stiut.

                              Postat în original de V1TARA Vezi post
                              Salut,

                              Am fost duminica la CJ. Am vazut masina. Faina. Se przinta in felul urmator:
                              [*]In general nu are rugina. In partea din spate a sasiului se vede ca este putin sarita izolatia dar nu este afectat deloc. Pe la praguri iarasi e bine. In masina pe sub mocheta este uscat si arata bine. Pe la geamurile din spate care au fost inlocuite cu ceva de tabla, pe langa cheder, apar vreo doua zone cu rugina sub vopsea (cam cat amprenta de la un deget) dar se pare ca e ok.

                              De unde vine masina? Olanda? De aici vin in general astea. Trebuie sa cauti rugina pe partea din spate a sasiului si pe partea din spate a caroseriei. Acolo in general au rugina. Si mai gasesti rugina (firesc) sub overfendere.

                              [*]Mororul si ce mai e pe sub capota era spalat (se vede de altfel si din poze). Pe sub masina pe scuturi (de plastic) si pe traversa era totusi ulei, mai vechi, innegrit si amestecat su pamant nisipos (parea sa fi fost de mai demult). Deci - neconcludent...

                              Partea asta cu motorul spalat ...De obicei vanzatorii o fac ptr a impresiona sau a ascunde anumite aspecte ...Pamantul nisipos nu sta pe motor ala a fost pus acolo dupa ce a fost motorul spalat ptr a crea impresia ca de fapt motorul nu a fost spalat.

                              [*]Masina are doar o cheie - care facea un pic nazuri - trebuia scoasa in afara un pic ca sa poata fi invartita la pornire.

                              Asta cam e boala la Patrol ...contactul ...se strica niste chestiuni pe acolo acesta fiind un defect des intalnit la astfel de masini precum si acela ca poti scoate cheia din contact in timp ce masina merge.
                              [*]La contact s-au aprins in bord becurile de baterie, presiune ulei (parca) si airbag (asta din urma s-a stins dupa cateva secunde - la Vitara clipeste de 6 ori parca - la Patrol a stat doar aprins... o fi ok?)

                              Becul de airbag de obicei se stinge (mi se pare ca dupa 8 sau 10 secunde) si statea aprins ptr ca masina ori avea vreun senzor sau airbag lipsa ori unul defect. E posibil ca sa fi avut si ceva incident in trecut ...Ptr asta trebuia sa te uiti pe sasiu, tragher (cel pe care e montat radiatorul) si pe contraaripi.
                              [*]La pornire indicatoarele s-au stins si totul parea ok.[*]Motorul parea ca merge rotund (din cand in cand mai pornea ceva - cred ca un ventilator de prin fata de pe la radiatoare - vre-o 3 la numar din cate am vazut). Nu l-am putut testa la rece - cand am ajuns vanzatorul a mers cu masina inaintea mea ca sa ma indrume.

                              Aici ar fi un test interesat de facut ...pornirea la rece.
                              [*]Ambreiajul mi s-a parut foarte tare (cel putin in comparatie cu Vitara); chiar trebuia sa apas pe el cu nadejde. Totusi masina a plecat frumos fara zdruncinaturi. La schimbarea vitezelor a fost iarasi ok. Deci nu stiu - poate era ok.

                              Ambreiajul ar trebui sa fie la Patrol putin mai tare (a nu se intelege mult) ca la altele ...Ptr ca e hidraulic

                              [*]La plecarea cu frana de mana trasa masina se tinea destul de bine, deci presupun ca atat ambreiajul cat si frana de mana erau ok amandaoua. Nu am incercat sa debraiez complet totusi... Poate merita un test.

                              La debraiere sau la socuri de ambreiaj mai vezi daca trozneste ceva sub ea ...o alta piesa sensibila ...volanta... care este cu dubla masa si e destul de scumpa ca si achizitie.
                              [*]Acceleratia - .... - da acceleratia... Cum sa zic? De turat se tura morotul bine. Urca imediat in ture dar mi se parea ca nu are zvac mai deloc. (I-am spus vanzatorului ca nu ma pricep dar pana si cu Vitara plec cu scartaituri de pe loc daca vreau). Pe de alta parte am inteles ca asa e Patrolul nu e masina de curse; nici nu ma asteptam - e facut pt. totul altceva - dar parca, parca, parca prea lenta pornirea. (Nici vitara nu e de curse...)

                              In primul raport, Nissanul e puturos ...deabia dupa raportul al treilea simti ca mergi cu masina...
                              [*]4x4 Hi - In bord s-a aprins martorul verde de 4x4 (cam dupa 1-2 secunde de la cuplare). Totusi, odata cu el (probabil pura coincidenta) s-a aprins si indicatorul (!) - lipsa lichid (frana!??). Intr-adevar lichidul de frana era la minim. O fi grav?[*]4x4 Lo - iarasi ok. Martorul tot ala aspins (parca).

                              E posibil sa fie pur si simplu o atingere de fire sau chiar sa iti lipseasca lichid in vas (trebuie verificate pierderile)
                              [*]Diferential - bloacil de la bunon. Cand l-am pus pe on s-a aprins in bord (tot dupa 1-2 secunde) un indicator si apoi indicatorul ABS a inceput sa clipeasca. Cred ca ok pana aici. Masina in curba stransa pe pamant cu pietris pierdea aderenta (derapa) cand cu o roata cand cu cealalta (parca mai mult cu aia din interior). Iarasi cred ca era ok. Insa, la oprirea blocantului, indicatorul din bord s-a stins tarziu (vanzatorul, care se urcase la volan intre timp, a trebuit sa dea in spate si in fata ca sa se stinga...)

                              Asa se stinge blocantul la Y61 si una din cauze ar putea sa fie lipsa de utilizare. Ca se prinde si se stinge si mai ales ca merge ...asta este un lucru bun. Odata cu activarea blocantului (diff on) se aprinde si martorul ABS care iti arata ca ABSul este decuplat.
                              [*]Oare la cocoasa de deasupra se poate renunta? O fi greu de refacut? Ca la noi nu cred ca e obligatoriu sa fie cocosata ca sa fie autoutilitara.

                              Cocoasa e greu de dat jos si mai ales greu de sudat un plafon de Y61 stoc ...in asa fel incat sa iasa bine. In plus plafonul te va costa ceva marafeti ptr ca nimeni nu va fi dispus sa-si cheleasca caroseria de Y61 care oricum sunt foarte rare ca si masini la dezmembrat.

                              [*]Vanzatorul spunea ca se poate inmatricula ca autoutilitara si ca daca vreau, dupa aia, se paote face din nou masina normala si ca nu ar trebui platita diferenta de taxa (care de de cateva mii de euro daca masina nu ar fi autoutilitara si a-r inmatricula pt. prima oara)

                              Daca masina e trecuta in acte LKW, da, se poate inmatricula la autoutilitara (totul depinde de inginerul de la rar care iti va da numarul de omologare), se poate folosi ca autoturism dupa aia DAR TOT autoutilitara in acte din cauza impozitului care este destul de mare la motorul ala ...2000 ron+/an

                              [*]La o roata pe puntea fata, pe langa "bila" se vedea ca pierde ulei/veselina. Se pare ca era ciupita o garnitura acolo. Apropos, cat costa o astfel de reparatie (Worst case scenario)?

                              De fapt aici pot fi mai multe probleme ...ce vezi tu acolo e doar un efect.
                              Posibile cauze si alte efecte:
                              -simering planetara dus (efect) ...costa aproximativ 70-80 lei pe original
                              -rulmenti pivoti dusi (cauza) ...costa pe aftermaket in jur de 100 de lei si pe original cam 200 de lei (nu am luat in calcul rulmentii tehnici de echivalenta care costa cam 10 ron bucata si nu recomand a fi folositi)
                              -set omocinetica dus ...costa pe aftermaket in jur de 200 de lei si pe original 300 de lei
                              -rulment roata dus ...costa pe aftermaket in jur de 400 de lei si pe original 800 de lei
                              (preturile sunt pur orientative si difera de la magazin la magazin)

                              [*]Mai era un buton care decupla bara de torsiune spate. Cred ca mergea - nu stiu sigur - nu am putut testa.


                              Asta cupleaza si decupleaza electric bara STABILIZATOARE spate. Cand il apesi iti apare "stabi off" iar cand mai apesi inca o data ...dispare martorul de la bord si bara stabilizatoare e cuplata.


                              Ei, vedeti, d-aia aveam nevoie sa vina cu mine cineva care se pricepe.

                              Daca mergi la rubrica Nissan o sa vezi ca exista acolo un recensamant al utilizatorilor Nissan. Probabil ca o sa gasesti acolo si pe cativa care se pricep cat de cat la acest model. Cum iti dai seama de asta ...Dai click pe numele lor si vezi ce au scris pe forum. Probabil ca in schimbul unor recompense in sticle verzi, s-ar putea sa gasesti cativa amatori sa te insoteasca la vizionari.

                              Nu pot sa-ti urez decat bafta, din pacate sunt prea departe sa te pot ajuta cu mai mult decat sfaturi scrise. Sa ne ti la curent.
                              In alta ordine de idei. Studiaza atent omul care iti vinde masina. Chiar daca nu te pricepi la ceea ce vrei sa cumperi prin modul lui de a vorbi si de a prezenta masina iti dezvalui (trada) cam toate defectele ...O sa-ti faci analizandu-l o ideea cam ce masina iti va vinde. Tu nu intreba, lasa-l pe el sa-ti povesteasca. In momentul in care ceva ti se pare defect fixeaza "ceva-ul" cu privirea cateva momente si automat o sa vezi ca natural sau nu o sa vina si explicatia aferenta...Asta este un vechi truc care in marea majoritate a cazurilor functioneaza perfect.
                              A... si eu mai am un fix ...nu imi place vanzatorul (nu imi inspira incredere) poate sa incerce sa-mi vanda si aur la pret de fier vechi ca tot nu cumpar ...
                              Un alt aspect ...orice achizitie masina SH ...e loterie ...dar e foarte bine ca ai deschis un astfel de topic ptr ca asa s-ar putea sa se mai piarda cateva din biletele necastigatoare.

                              Scriu din postura de fost utilizator de Y61 dupa parerea mea cea mai sigura si confortabila masina de teren pe care am detinut-o bineinteles dupa HDJ-ul care il detin acum ...
                              Ultima editare de Yonutz; 29.mai.2012, 02:19.
                              consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection