Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

    O discutie pe marginea a ceea ce se cheama "the 3 inch exhaust system" a mai fost incercata aici :http://forum.club4x4.ro/showthread.p...are-patrol-Y61.

    Stiu ca parerile pe marginea acestui subiect sunt impartite intre colegi,dar astept ca cei ce vor opina pe marginea acestui subiect sa argumenteze,fie pro,fie contra acestei solutii constructive.
    Life's Too Short To Drive Boring Cars

  • #2
    Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

    Eu am facut de curand o evacuare de 60 mm la un motor de Toyota 2L-T si am scurtat-o considerabil, adica am scos-o in lateral la 30 cm in fata rotii din spate. Am folosit o toba de tractor si pot sa spun ca parca ar fi putin mai voios motorul, dar foarte putin. Sunetul este frumos, nu foarte tare (chiar nu m-a intreseaza acest aspect) dar imi place foarte mult fluiaratul turbinei. Nu am indoit teava pentru ca nu am avut masinaria necesara, dar am folosit coturi si bucati de teava pe care le-am taiat/polizat/sudat pana s-au aranjat cum trebuie. Cat despre consum, nici vorba se creasca. La motoarele TD presiunea pe evacuare este realizata de turbina, deci o evacuare free flow este de dorit. Voi reveni cu cateva poze de la a mea, asa pentru inspiratie.
    Ultima editare de wolfman; 13.iun.2013, 00:38.
    "Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva
    incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."

    Comentariu


    • #3
      Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

      Cam asa aceva a iesit dupa cateva ore de munca si doua beri.
      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20130603_204333.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	155,6 KB 
ID:	923450
      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20130603_204405.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	135,0 KB 
ID:	923451

      Cu acesta ocazie am montat si senzorul de temperatura a gazelor de evacuare si urmeaza sa o imbrac cu banda termoizolanta.
      "Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva
      incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."

      Comentariu


      • #4
        Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

        nu am schimbat evacuarea la patrol ca nu am dar am schimbat evacuarea la una pe benzina si motor aspirat unde back pressure e important altfel nu mai trage jos motorul calumea..oricum nu conteaza...
        ce vreau sa spun e ca am trecut de la 43-45 mm la 55-60 inox de 2mm nici asta nu e important dar imi place mie mai mult si suna mai frumos fata de teava de 1mm care parca vibreaza si ea.
        se simte diferenta in special la peste 2000 de rotatii iar motorul e mult mai sprinten pe reprize,,,taote astea trebuie sa mentionez sunt cu mentinerea in circuit a unei singure componente originale si anume a catalizatorului,Am incercat si fara el dar nu merge bine la turatii pana in 2500 de loc
        eu am facut evacuarea modular as putea spune...adica pe bucati conectate intre ele cu flanse,astfel pana la iesirea din saxofon e un segment,inca unul este de acolo pana dupa catalizator (aici am un segment identic ca lungime doar teava) inca un segment pana la toba finala pe care am pus-o doar pentru sunet ea fiind defapt o toba intermediara de trecere si inca un segment care este toba mai inainte mentionata(aici mai vreau sa fac un segment sa scot la nevoie teava inafara caroseriei ca altfel gazele imi incinge tabla de pe dedesubt.
        din sfaturile specialistilor in evacuari...recomadarea ar fi sa cresti diametrul cam cu 15-20% ca sa ai si performante bune...nu dati cu pietre in mine asta e ce am primit si eu ca informatie iar restul le spun din experientele mele dupa ce am schimbat si incercat vreo 4 tipuri de configuratii de evacuari de diverse tipuri

        Comentariu


        • #5
          Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

          oamenii de la Tecinox fac o evacuare de 63 sau 63.5mm diametru
          cu grosimea peretului de 1.5mm

          Probabil ca nu exista o singura solutie, sau o solutie perfecta, ci sunt mai multe cai de optimizare. Unele pe 63mm, altele pe 3".

          O evacuare de 3" fac cei de la TaipanXP, DAR apoi fac chiptuning ca sa readuca treaba in parametri... de aici rezulta costuri suplimentare.

          Comentariu


          • #6
            Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

            Secretoasa lumea sau rezervata ?

            Comentariu


            • #7
              Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

              Mortul oale si ulcele. DIscutie din 2013, situatie in piata mult evoluata.
              Preturi dupa buzunar ,calitate idem si locatii de executie mult mai multe.Plus experienta acumulata de cei ce pun in opera.

              mai insista, poti reanvia topicul cu detalii noi si prospete.
              Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
              Dream It, Do It, Live It....

              Comentariu


              • #8
                Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

                Cum zicea si colegul RZV totul tine de buzunar.
                Cand te apuci sa faci modificari dincolo de standard, nu mai vorbim de consum si evident ca nu bagi motorina de 50 de lei la alimentare.

                Pana la solutii ce se pot implementa la noi:

                https://www.youtube.com/watch?v=DWl34ijnWe0

                sau poate...

                https://www.youtube.com/watch?v=0bQHhA5A_k0
                Azi refuzi sa participi la viata publica.
                Maine vei ajunge sa fi condus de inferiorii tai !

                Comentariu


                • #9
                  Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

                  Si eu vreau sa pun luna viitoare o evacuare de inox de 3" pe Patrol. Pe forumurile de dincolo toata lumea zice ca e o treaba buna.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

                    Salut, eu am evac pe 3 (76mm ,grosime perete de 2mm).Mi-a trebuit 2ml de teava si un burduf.
                    De la turbo este teava fara tobe pana in fata puntii spate, daca nu o calci rau pe coada nu se aude tare.
                    O am montata de 2 ani, am mers si in teren si pe sosea, nu mi a cauzat probleme la motor, nu cred ca mi a crescut comsumul, se aude frumos si parca si masina merge mai frumos.Este f usor de confectionat, orice sudor ti o poate face.
                    Costuri la mine: teava 2ml-200lei, burduful-50 lei, manopera 150lei.
                    LUCIAN

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

                      Eu, ca sa fiu sigur ca am ceva in plus fata de voi, am DOUA evacuari de 3 inch !
                      Fișiere atașate
                      ing. Luigi PIRSU
                      www.nissan4x4.ro
                      service si tunning NISSAN
                      Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

                        Revin si aici cu intrebarea: este acelasi lucru sa pui teva de 3 inch la Y60 2.8 cu Y61 2.8?Asta in conditiile in care turbinele sunt diferite pe fiecare model in parte?
                        Life's Too Short To Drive Boring Cars

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

                          Eu zic ca este fix aceeasi treaba.
                          LUCIAN

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

                            Dupa mintea mea cu cat mai mare este diametrul cu atat mai bine! Uite aici ce am facut eu: https://forum.club4x4.ro/showthread....din-inox/page5
                            Din pacate eu nu pot sa-ti dau relatii despre "inainte" si "dupa" pentru ca turbina mea cred ca iese la pensie ...
                            Cred ca mi-au intrat 4 coturi 3 metri de teava + un segment de 600 + asa cum se vede in poza acolo unde era toba intermediara eu am pus o piesa care nu este din inox...
                            Ultima editare de avolocaru; 05.mar.2018, 20:40.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Evacuarea de 3 inch la Patrol.Opinii.

                              Ce spuneti voi am inteles ca se aplica in cazul turbinei cu geometrie variabila(la Y61 2.8),unde ajuta o cat mai rapida si usoara evacuare a gazelor.

                              La turbina de Y60 2.8 am inteles ca se impune o "infranare" a gazelor,ca aceasta ar avea nevoie de acel "back pressure",in caz contrar aparand probleme de eficienta privind randamentul ei.

                              Am inteles bine,asa este?
                              Life's Too Short To Drive Boring Cars

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X