Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Sfat achizitie Nissan Patrol

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

    Postat în original de Marinaru Vezi post
    Vreau sa imi iau un Nissan Patrol Y61 LWB si am urmatoarele aspecte nelamurite:
    1. Nu fac offroad cu auto
    2. Folosit preponderent urban si anume 7km dimineata; 7km dupamasa si ceva cumparaturi, aproximativ 700km/lunar in rest cate un drum de sat 160km tur-retur, km ce se adauga la totalul de oras.
    3. Vacanta, una sau doua pe an, km se adauga la media anuala

    Media anuala in KM max 15.000.
    Va fi masina unica a familiei, actual am masina din semnatura.
    Se merita o investitie intr-un 4X4 pentru asa ceva?
    Localitate de resedinta, Timisoara.

    Se merita o asa masina sau e doar un moft de-al meu? Imi place mult masina dar pana la un punct... banii.

    Costuri intretinere? Impozit stiu ca este prohibitiv.

    si eu o folosesc de masina de zi cu zi si cam la fel fac kilometri ca si tine .Daca merita? DAAAAAAAAAA....e cu totul altceva decat ceea ce am condus pana acum . Cat despre intretinere nu mi se pare scumpa de ex distributia e mai ieftina ca la un golf 4 , doar ca ulei intra mai mult , antigel la fel , acuma depinde si ce masina gasesti ,ca de iei una daramata nu mai termini de bagat bani in ea...iarna who's the boss? spatiu interior ca in van-uri , pozitie la volan foarte ok , siguranta nu mai zic ...deci daca ai banu nu mai sta pe ganduri ...ia-o si nu vei regreta
    Natural Disaster Response Operations

    Comentariu


    • #17
      Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

      Parerea mea: Nu merita Nissan Patrol sa il folosesti ca masina de oras pentru ca:
      1. Urban iti va consuma >15% infunctie e trafic si talpa
      2. Extraurban iti va consuma >9% in functie de trafic si cat de mult depasesti 100km/h
      3. Gasesti greu loc de parcare
      4. Te strecori mai greu spre deloc in trafic
      5. Sistemul de franare este mai slab comparativ cu cel al unui turism
      6. Societatea tinde spre folosirea masinilor mici, econimice, al transportului in comun, al scuterelor si bicicletelor in traficul urban. Vei primi multe priviri ce exprima: "Uite-l ba si p-ala cum se plimba singur cu autobuzul"


      Merita sa folosesti un Nissan Patrol daca vrei sa faci excursii in tara si chiar si afara presupunand ca iti place sa campezi in locuri nu foarte accesibile si ai nevoie de o masina care sa te scoata din necaz, sa fie foarte fiabila si sa poata trage dupa ea orice rulota lejer. Pozitia la volan si confortul la drum lung este exceptional. De asemenea merita daca ai 5 copii.
      Nemo me impune lacessit !

      Comentariu


      • #18
        Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

        Postat în original de koais Vezi post
        Parerea mea: Nu merita Nissan Patrol sa il folosesti ca masina de oras pentru ca:
        1. Urban iti va consuma >15% infunctie e trafic si talpa
        2. Extraurban iti va consuma >9% in functie de trafic si cat de mult depasesti 100km/h
        3. Gasesti greu loc de parcare
        4. Te strecori mai greu spre deloc in trafic
        5. Sistemul de franare este mai slab comparativ cu cel al unui turism
        6. Societatea tinde spre folosirea masinilor mici, econimice, al transportului in comun, al scuterelor si bicicletelor in traficul urban. Vei primi multe priviri ce exprima: "Uite-l ba si p-ala cum se plimba singur cu autobuzul"


        Merita sa folosesti un Nissan Patrol daca vrei sa faci excursii in tara si chiar si afara presupunand ca iti place sa campezi in locuri nu foarte accesibile si ai nevoie de o masina care sa te scoata din necaz, sa fie foarte fiabila si sa poata trage dupa ea orice rulota lejer. Pozitia la volan si confortul la drum lung este exceptional. De asemenea merita daca ai 5 copii.

        1.depinde de buget
        2.iarasi tine de buget
        3.depinde de oras
        4.pentru strecurat se foloseste motocicleta sau opel corsa
        5.nu am sesizat diferente majore la franare fata de turisme (condus dupa limitele legale)
        6.societatea tot din cauza banilor tinde spre masini mici ,biciclete ,scutere si alte tramvaie , cat despre cei care exclama "uite-l si pe ala cu autobuzul" , nu sunt putin cam rautaciosi ? sau poate invidiosi? daca si-ar permite ar umbla si ei cu "autobuze" ;) ( asta-i ca si aia cu invatatoarea care il apostrofa pe un parinte sa nu mai trimita copilul la scoala cu Adidas ca altii nu au si se simt prost!!!) :D

        cat despre ultima parte cu excursiile in tara si afara sunt perfect de acord cu tine ....numa' bine rau la nime'
        Ultima editare de timberland0910; 13.oct.2015, 13:34.
        Natural Disaster Response Operations

        Comentariu


        • #19
          Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

          Corect, daca $ nu sunt deloc o problema, atunci, DA! dar macar un Y62 atunci
          Iar despre societate... eu am mai multe auto, dintre care una de firma cu care merg gratis, dar cand sunt in Bucuresti prefer bicicleta. Si eu am autobuz, dar cand vad un LWB prin buc sau alt oras mare, primele secunde il studiez bine, vad ce nr are, oare e de pe forum, oare il cunosc, ce imbunatatiri are, are 33-uri, dar poate sunt 32, ce profil au, oare ce lift are, ascult motorul, ma gudur si dupaia ma loveste imaginea cu mine la volanul Y60-ului meu si exclam in sine-mi: "Ce cauta asta frate cu autobuzul in buc?" si imi raspund singur: "Sigur se duce sa faca un reglaj sau un upgrade!" . Dar nu mai promovez bitza ca iar ma ia Yonutz in primire

          Am mai gasit un plus: Sigur nu vei fi catalogat cocalar. Cocalaru are X5,6,Q7, chiar Tuareg, dar niciodata Patrol. Nu-i cade la nici o pitzi chilotii daca ii zici: "Mi-am luat patrol fa!"
          Patrolistii sunt oameni fini!
          Inca unul: Cand vine viitura tu ii salvezi pe altii, cand vine zapada, tu esti cel care ii scoate pe altii. Unii au facut bani buni din asta in Constanta. 100 lei tractatul pe o urcare de 3-400m pe un bulevard principal.
          Nu stiu cum se face, dar personal, de cate ori ies cu masina de off se iveste ocazia sa salvez pe cineva. Negresit este cineva care are nevoie de ajutor, iar prietenii pot confirma. Ultima data am dat peste un spaniol care ramasese in pana prostului la intrare in Deva. Inainte de asta, am scos un mondeo rasturnat din canaul de irigatii in drum spre mare pentru ca nici politia, nici pompierii, nu aveau macar o sufa la ei.
          Nemo me impune lacessit !

          Comentariu


          • #20
            Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

            Postat în original de koais Vezi post
            Corect, daca $ nu sunt deloc o problema, atunci, DA! dar macar un Y62 atunci
            Iar despre societate... eu am mai multe auto, dintre care una de firma cu care merg gratis, dar cand sunt in Bucuresti prefer bicicleta. Si eu am autobuz, dar cand vad un LWB prin buc sau alt oras mare, primele secunde il studiez bine, vad ce nr are, oare e de pe forum, oare il cunosc, ce imbunatatiri are, are 33-uri, dar poate sunt 32, ce profil au, oare ce lift are, ascult motorul, ma gudur si dupaia ma loveste imaginea cu mine la volanul Y60-ului meu si exclam in sine-mi: "Ce cauta asta frate cu autobuzul in buc?" si imi raspund singur: "Sigur se duce sa faca un reglaj sau un upgrade!" . Dar nu mai promovez bitza ca iar ma ia Yonutz in primire

            Am mai gasit un plus: Sigur nu vei fi catalogat cocalar. Cocalaru are X5,6,Q7, chiar Tuareg, dar niciodata Patrol. Nu-i cade la nici o pitzi chilotii daca ii zici: "Mi-am luat patrol fa!"
            Patrolistii sunt oameni fini!
            Inca unul: Cand vine viitura tu ii salvezi pe altii, cand vine zapada, tu esti cel care ii scoate pe altii. Unii au facut bani buni din asta in Constanta. 100 lei tractatul pe o urcare de 3-400m pe un bulevard principal.
            Nu stiu cum se face, dar personal, de cate ori ies cu masina de off se iveste ocazia sa salvez pe cineva. Negresit este cineva care are nevoie de ajutor, iar prietenii pot confirma. Ultima data am dat peste un spaniol care ramasese in pana prostului la intrare in Deva. Inainte de asta, am scos un mondeo rasturnat din canaul de irigatii in drum spre mare pentru ca nici politia, nici pompierii, nu aveau macar o sufa la ei.


            pai de aia ziceam ca depinde si de oras...eu circul 90% din timp in "afara" , in oras intru doar la "metro" "cora" "auchan" si acolo parcari sunt berechet...mai repede intoarce lumea capul dupa un y60 /y61 decat dupa x-uri ...deoarece patroalele sunt cam pasare rara comparativ cu numarul de x-uri din orice oras :D...cu recuperarile ai dreptate , nimeni nu merge la vecinul cu x5 ci imi bate mie in poarta :))
            Natural Disaster Response Operations

            Comentariu


            • #21
              Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

              De consum nu ma sperii, auto din dotare "stie" 13-16 oras si 7-10 afara functie de talpa, da' asta fuge nu gluma!
              Nu vreau sa sar din lac in put cu intretinerea masinii, exemple:
              1. Distributie V6 Audi = 1000euro tot (2 curele distributie; 2 accesorii; 4 intnzatoare; 4 role ghidaj; termostat; pompa apa; vasco-cuplaj; manopera) tine 120.000km
              2. Directie fata (fara telescoape) = 700euro (8 brate; 2 bielete antiruliu; 2 capeti de bara; montatj; reglat) tine vreo 40.000km functie de drum si sofer
              3. Telescoape spate = 50euro buc
              4. Telescoape fata = 80euro buc
              5. Reparat injectoare mecanice = 300lei buc
              6. Pompa Injectie celebra VP44 te duce si in 1000 euro
              7. Schimb ulei in ZF 5HP19FAD = 250-300euro odata la maxim 60.000km

              Impozit la 2496cmc = 870 lei an (din 2015 se mareste cu 100 lei)
              RCA 650lei an (nu este inmatriculata pe mine, o tanti de 47 ani care are un bonus B9)
              Revizie de 10.000km = 400 lei cu ulei Valvoline SynPower Xtreme XL III C3 5w30; filtre MAN

              Asta in mare fara maruntisuri.

              Ma duce un GR Y61 RD28T sau ZD30 asa sus cu intretinerea?

              Cat este impozitul la 28 dar 30? Daca am gasit bine info "sta' undeva la 1900 primul si 2300 al doilea.
              RCA?

              Hai sa punem in balans costurile celor doua si vedem unde ajungem.

              Dece m-am orientat spre GR?
              1. Am condus un K260 3.3 LWB prin 93-95 (ilegal) si tare mult mi-a placut.
              2. Am nevoie de 6 locuri de fiecare data cand merg la sat si concediu (poate fi 1x luna sau 4x luna - sat)
              3. VW Sharan ar fi ce trebuie dar e urat cu draci iar de ala nou nu am bani, restul sunt prea mici ca spatiu bagaje iar Ford Galaxy nu vreau.

              Cat costa set ambreiaj de 28 dar de 30? Cum se face modificarea in masa simpla?
              Orice alta informatie este bine venita.
              In cautare de Y61 LWB RD28T sau la schimb cu Audi A6 (4BC5) Avant V6 2.5TDI af 2000.

              Comentariu


              • #22
                Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

                Postat în original de Marinaru Vezi post
                De consum nu ma sperii, auto din dotare "stie" 13-16 oras si 7-10 afara functie de talpa, da' asta fuge nu gluma!
                Nu vreau sa sar din lac in put cu intretinerea masinii, exemple:
                1. Distributie V6 Audi = 1000euro tot (2 curele distributie; 2 accesorii; 4 intnzatoare; 4 role ghidaj; termostat; pompa apa; vasco-cuplaj; manopera) tine 120.000km
                2. Directie fata (fara telescoape) = 700euro (8 brate; 2 bielete antiruliu; 2 capeti de bara; montatj; reglat) tine vreo 40.000km functie de drum si sofer
                3. Telescoape spate = 50euro buc
                4. Telescoape fata = 80euro buc
                5. Reparat injectoare mecanice = 300lei buc
                6. Pompa Injectie celebra VP44 te duce si in 1000 euro
                7. Schimb ulei in ZF 5HP19FAD = 250-300euro odata la maxim 60.000km

                Impozit la 2496cmc = 870 lei an (din 2015 se mareste cu 100 lei)
                RCA 650lei an (nu este inmatriculata pe mine, o tanti de 47 ani care are un bonus B9)
                Revizie de 10.000km = 400 lei cu ulei Valvoline SynPower Xtreme XL III C3 5w30; filtre MAN

                Asta in mare fara maruntisuri.

                Ma duce un GR Y61 RD28T sau ZD30 asa sus cu intretinerea?

                Cat este impozitul la 28 dar 30? Daca am gasit bine info "sta' undeva la 1900 primul si 2300 al doilea.
                RCA?

                Hai sa punem in balans costurile celor doua si vedem unde ajungem.

                Dece m-am orientat spre GR?
                1. Am condus un K260 3.3 LWB prin 93-95 (ilegal) si tare mult mi-a placut.
                2. Am nevoie de 6 locuri de fiecare data cand merg la sat si concediu (poate fi 1x luna sau 4x luna - sat)
                3. VW Sharan ar fi ce trebuie dar e urat cu draci iar de ala nou nu am bani, restul sunt prea mici ca spatiu bagaje iar Ford Galaxy nu vreau.

                Cat costa set ambreiaj de 28 dar de 30? Cum se face modificarea in masa simpla?
                Orice alta informatie este bine venita.
                revizie toate filtrele + uleiuri motor si grupuri (unde au intrat aproape 18 litri) m-au costat 1100lei
                asigurare pe firma aprox 620 lei pe 6 luni
                alte cheltuieli de "mentenanta" nu am facut pana acum dar sincer nu mi se par exagerate;

                Comentariu


                • #23
                  Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

                  Mentenanta nu e exagerata, nu e mentenanta de samurai, dar e mai mica decat al A6-le tau clar. Se gasesc foarte multe piese aftermarket la preturi decente si de asemenea dezmembrari.
                  Am inlocuit eu ambreajul acum 2 sapt. la un 4.2 si m-a costat 900 lei cu totul. Eu zic ca e decent.
                  Nemo me impune lacessit !

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

                    Un alt mare plus este ca daca mentii masina in stare buna, revizii la timp si fara urme foarte vizibile de uzura si folosinta offroad pierderea la o eventuala revanzare nu este foarte mare; plus eventualele up-grade-uri offroad isi mentin mare parte din pret; la un turism gen Audi A6 valoare de revanzare scade mult mai rapid

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

                      Audi prin excelenta a ramas premium si dupa 15 ani, un ambreiaj complect nou de 2.5 este 3500lei cu tot cu manopera.
                      Ma intereseaza mult cele 7 locuri si va pun mai jos niste link-uri cu viziunea mea despre un autoturism offroad.

                      Pozele sunt cu titlu de prezentare, daca vreuna dintre ele va spune ceva nu ezitati sa povestiti despre.

                      http://olx.ro/oferta/nissan-patrol-y...tml#585b899f38

                      Asta imi place dar fara roof rack.

                      http://olx.ro/oferta/nissan-patrol-g...tml#585b899f38

                      Nici asta nu-i rau dar 3.0 parca nu prea.

                      http://olx.ro/oferta/nissan-patrol-g...tml#f861bfe7b3

                      Asta imi place cel mult.

                      http://olx.ro/oferta/nissan-patrol-y...tml#f861bfe7b3

                      Interesanta prezentare... cred ca mai am una similara, aia de TM

                      http://olx.ro/oferta/de-vanzare-ID4qfGS.html#ef54731242

                      Asta ar fi interesant.

                      Voi colegii, ce pareri aveti. Ca si info: buget limitat nu sar de 9000e nici daca e OZN-eu.
                      Ultima editare de Marinaru; 13.oct.2015, 18:18.
                      In cautare de Y61 LWB RD28T sau la schimb cu Audi A6 (4BC5) Avant V6 2.5TDI af 2000.

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

                        @Marinaru, la masina ta Audi cu motor de 2,5 l platesti un impozit anual de 1086 lei,inmatriculat normal ca autoturism(fara reduceri ca: inmatriculat pe persoane scutite sau alte categorii , fara reducerea de 10% pentru plata anticipata etc.).

                        Pentru un Patrol Y61 inmatriculat ca autoturism(avind cele 7 locuri pe care le vrei) impozitul anual pentru motor de 2,8l sau 3l pentru Timis este de 2506,68 lei, fara reducere, iar pentru un Patrol Y61 inmatriculat ca si autoutilitara(de regula cu 2 locuri) impozitul este de 450 lei anual. Acum iti ridic o intrebare la fileu esti dispus sa platesti un impozit mai mare pentru un Patrol inmatriculat ca si autoturism? Dar taxa auto ai luat-o in calcul?

                        Si pentru cei 7 km dus si cei 7 intors si alte drumuri la cumparaturi prin frumosul oras Timisoara, nu se merita sa folosesti un Patrol. Patrolului ii place pe drumuri forestiere, prin zloata, prin santuri si pe cimp, in libertate.
                        Ultima editare de covaciusorin; 13.oct.2015, 18:57.

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

                          Sa inteleg ca diferenta intre 2.8 si 3.0 la impozit pentru TM nu este, ne invartim la aceeasi suma.
                          Ideal este cu taxa platita dar alea sunt rare, autoutilitara nu am luat in considerare tocmai din pricina celor 7 locuri. Am luat in considerare si consumul masinii care nu este tocmai mic, m-am obisnuit cu cat bea Audi, asa ca e bine si nu prea... Am facut recent un TM - BUC - TM cu 400 lei, 1158km, media 8.2% si 78kmh conform CB. In 1993 am fost TM - CT - TM cu un K260 LWB de 3.3 si tin minte ca s-a facut un plin in TM, complectat in Craiova, plin in BUC, plin in CT, plin Pitesti. Undeva la 2300km cu 6 persoane si bagaje, nu stiu consumul dar bag seama ca mare!
                          Imi trebuie 7 locuri iar Sharanul si altele similare nu-mi plac, sunt urate cu draci. SUV-urile sunt degeaba, am 7 locuri in Santa Fe; Captiva; Antara dar nu mai am loc de bagaje si cu un jetbag tot la consum de Patrol ajung pentru ca e masina mare, grea, motor mic, bagaje, multe persoane, intretinere de bate Patrolul si Audi fara discutii. Nu caut viteza, o am la Audi, caut 7 locuri intr-o masina cu personalitate si nu prea am ce!
                          Cu minivanurile mi-am pus direct stampila de familist cu multi copii (doi).
                          Cu SUV-urile ma simt inutil, nu le vad rostul. Ce vrei? Un 4X4 offroad sau ceva rapid, eu le vad ca pe struto-camile.
                          E adevarat si ca nu am nevoie de cele 6 locuri sau 7 tot timpul, poate de 25-30X an, atunci cand am nevoie merg cu 6 in Audi dar sunt ilegal, deocamdata nu m-au "turnat".
                          Iarna grea pe TM nu prea avem...

                          Inca astept costuri intretinere GR, cam cat e o omocinetica, la ce interval se greseaza, etc, etc...
                          LR-uri; LC-uri; Pajero nu imi plac cu toate ce fac parte din clasa 4X4.

                          Patrol e altceva!
                          In cautare de Y61 LWB RD28T sau la schimb cu Audi A6 (4BC5) Avant V6 2.5TDI af 2000.

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Sfat achizitie Nissan Patrol

                            Postat în original de Marinaru Vezi post
                            Sa inteleg ca diferenta intre 2.8 si 3.0 la impozit pentru TM nu este, ne invartim la aceeasi suma.
                            Ideal este cu taxa platita dar alea sunt rare, autoutilitara nu am luat in considerare tocmai din pricina celor 7 locuri. Am luat in considerare si consumul masinii care nu este tocmai mic, m-am obisnuit cu cat bea Audi, asa ca e bine si nu prea... Am facut recent un TM - BUC - TM cu 400 lei, 1158km, media 8.2% si 78kmh conform CB. In 1993 am fost TM - CT - TM cu un K260 LWB de 3.3 si tin minte ca s-a facut un plin in TM, complectat in Craiova, plin in BUC, plin in CT, plin Pitesti. Undeva la 2300km cu 6 persoane si bagaje, nu stiu consumul dar bag seama ca mare!
                            Imi trebuie 7 locuri iar Sharanul si altele similare nu-mi plac, sunt urate cu draci. SUV-urile sunt degeaba, am 7 locuri in Santa Fe; Captiva; Antara dar nu mai am loc de bagaje si cu un jetbag tot la consum de Patrol ajung pentru ca e masina mare, grea, motor mic, bagaje, multe persoane, intretinere de bate Patrolul si Audi fara discutii. Nu caut viteza, o am la Audi, caut 7 locuri intr-o masina cu personalitate si nu prea am ce!
                            Cu minivanurile mi-am pus direct stampila de familist cu multi copii (doi).
                            Cu SUV-urile ma simt inutil, nu le vad rostul. Ce vrei? Un 4X4 offroad sau ceva rapid, eu le vad ca pe struto-camile.
                            E adevarat si ca nu am nevoie de cele 6 locuri sau 7 tot timpul, poate de 25-30X an, atunci cand am nevoie merg cu 6 in Audi dar sunt ilegal, deocamdata nu m-au "turnat".
                            Iarna grea pe TM nu prea avem...

                            Inca astept costuri intretinere GR, cam cat e o omocinetica, la ce interval se greseaza, etc, etc...
                            LR-uri; LC-uri; Pajero nu imi plac cu toate ce fac parte din clasa 4X4.

                            Patrol e altceva!
                            kit reparatie complet punte fata cam 1100 ron si cam 600 manopera asta daca nu o faci tu...vezi ca sunt si utilitare cu 5 locuri;) (cu e al meu patrol) si mai adaugi 2 locuri...nici in patrolul cu 7 locuri nu e loc mult de bagaje daca folosesti toate locurile si ai dreptate PATROL RULLZZZZ :))

                            Noi cand mergem 4 maxim in masina la munte , folosesc roofrackul pt bagaje si atunci nu prea ma mai intereseaza spatiul interior de bagaje
                            Ultima editare de timberland0910; 13.oct.2015, 20:57.
                            Natural Disaster Response Operations

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X

                            Sqreen | Runtime Application Protection