Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Idei motor masina proto, baza Nissan Patrol

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Re: Idei motor masina proto, baza Nissan Patrol

    Om606 dublu turbo cu pompa dieselmeken 555 Hp si 925 Nm.Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	om606 doua turbine.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	48,3 KB 
ID:	989118 sau simplu turbo 488Hp si 780Nm.https://www.facebook.com/saved/?coll...%3A121&cref=35

    Comentariu


    • #47
      Re: Idei motor masina proto, baza Nissan Patrol

      De motorul de 3l kzt e de Toyota ce păreri avem?
      Eu cred ca este peste multe dintre motoarele enumerate

      Comentariu


      • #48
        Re: Idei motor masina proto, baza Nissan Patrol

        OM 606 + o turbina de camion Scania, o sa faca minuni acest motor...urmariti un pic pe youtube masina asta: https://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw
        Christian Dan

        Comentariu


        • #49
          Re: Idei motor masina proto, baza Nissan Patrol

          Postat în original de fulgeras Vezi post
          OM 606 + o turbina de camion Scania, o sa faca minuni acest motor...urmariti un pic pe youtube masina asta: https://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw
          clipul circula de mult timp pe net suna frumos dar un motor de serie cu turbina cu AR mare (cu boost la liber) nu va face niciodata asa ceva daca nu se schimba:
          injectoare
          pistoane
          biele
          camasi
          pompa(pompe ) de ulei
          arbore
          supape
          rigidizarea axelor
          si inca multe altele
          = mii de euro + timp+ mana buna de lucru
          si nu am pus in calcul ambreiaj + cutie
          Fișiere atașate
          Ultima editare de mariusb; 06.apr.2016, 10:21.
          Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui

          Comentariu


          • #50
            Re: Idei motor masina proto, baza Nissan Patrol

            Da lasi boost cat baga ea cu siguranta nu va rezista...dar sa il limitez cu un boost controller la 1,2 bar eu zic ca va rezista...la ce debit de aer baga turbina aia eu zic ca sunt niste caluti frumosi acolo...doar cu o turbina de x5 pe un patrol de 2.8 la 0.8 bar merge de rupe,apai turbina de camion nu cred ca este loc de indoiala...doar ca va trebui un pic de debit la motorina si pompa de injectie schimbata,cea originala are ceva electronica pe ea!
            Christian Dan

            Comentariu


            • #51
              Re: Idei motor masina proto, baza Nissan Patrol

              Postat în original de fulgeras Vezi post
              Da lasi boost cat baga ea cu siguranta nu va rezista...dar sa il limitez cu un boost controller la 1,2 bar eu zic ca va rezista...la ce debit de aer baga turbina aia eu zic ca sunt niste caluti frumosi acolo...doar cu o turbina de x5 pe un patrol de 2.8 la 0.8 bar merge de rupe,apai turbina de camion nu cred ca este loc de indoiala...doar ca va trebui un pic de debit la motorina si pompa de injectie schimbata,cea originala are ceva electronica pe ea!
              caluti obtii dar sa nu te astepti sa fie la fel ca in film

              intrebarea este urmatoarea:
              daca deja calculezi sa ai boost limited de ce ai nevoie de turbina de camion? turbina de camion avea rol daca aveai boost la liber dar asa.... un gt 28 este suficient pentru o cilindree de 3000 cu 1.2 boost
              Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui

              Comentariu


              • #52
                Re: Idei motor masina proto, baza Nissan Patrol

                S-a mai discutat de modificarea facuta de, Black smoke racing si sa precizat ca motorul este de fabrica fara alte modificari in afara de turbina si pompa de injectie. La motoarele modificate de dieselmeken sa mers cu boost de 2.8Barla cel de 488Hp, respectiv 3,1Bar pentru cel cu 555 Hp. Pentru puteri mai mari si fiabilitate maxima bineinteles ca se poate schimba biele,pistoane... Dar deosebit la acest motor este robustetea si fiabilitatea lui doar este urmasul OM603-lui. De trei ani ma documentez despre OM606 si am aflat cate ceva despre ce poate. Se poate folosi si cu performantele de fabrica care nu sunt de lepadat. Oricum probabil Yonutz va folosi un motor de dimensiuni mai mici. Daca nu ar fi fost cu adevarat deosebit nu exista in jurul lui atatea discutii si interes. Daca se doreste un motor mai scurt dar din care poti scoate multa putere se poate opta pentru OM605.
                Ultima editare de maxian paul; 06.apr.2016, 20:48.

                Comentariu


                • #53
                  Re: Idei motor masina proto, baza Nissan Patrol

                  Postat în original de mariusb Vezi post
                  caluti obtii dar sa nu te astepti sa fie la fel ca in film

                  intrebarea este urmatoarea:
                  daca deja calculezi sa ai boost limited de ce ai nevoie de turbina de camion? turbina de camion avea rol daca aveai boost la liber dar asa.... un gt 28 este suficient pentru o cilindree de 3000 cu 1.2 boost
                  Pai poti si cu un gt 28, dar treaba este ca debitul de aer nu este la fel...si de aici pleaca tot...aer mai mult si cat mai bine racit automat power mai mult si ceva debit la motorina cu alta pompa de injectie...
                  Christian Dan

                  Comentariu


                  • #54
                    Re: Idei motor masina proto, baza Nissan Patrol

                    buna dimineata
                    nu contesta nimeni robustetea lui om606. de fapt noi (ca suntem o gasca de 4 oameni) ne-am jucat cu asa ceva dar nu in aplicatie de off road.
                    Singurele auto diesel ce au putut fi marinizate cu succes (dar la max 4000 rpm long time daca este motor de fabrica nemodificat) a fost om 606 si alh de la vw.
                    La boost pana in 1.5 -1.6 si injectoare modificate obtii performanta dar pe priza arborelui nu depaseste 250 hp (4500 rpm) testat .
                    Problema lui 606 a fost ca la boost de 1.6 am mers ok pana in 100 ore si si-a l-a luat dracu. piston spart in bucatele .
                    In off road nu este mare problema pt ca nu-l folosesti incontinuu la rpm mare .
                    Tocmai de aceea eu nu cred ca acel motor din filmulet nu a fost modificat la nivel de pistoane.
                    In rest .... da a fost un motor reusit .
                    Dupa evenimentul cu 606 decedat prietenul meu s-a intrs la V8 de la GM si baga 6000- 7000 rpm ore in sir fara probleme. este mult mai greu ca 606 (ceea ce dezavantajeaza foarte mult ) dar te bazezi pe el in ideea ca nu folosesti CV cu multiplicator dau demultiplicator socurile transmisiei sunt direct pe arborele motorului.

                    in alta ordine de idei eu cred ca se pot obtine lucruri frumoase cu motorul original de patrol daca este lucrat bine mai ales ca in off road conteaza mai mult cuplul decat hp-ul (dar oricum ele vin impreuna la pachet) . patrol a avut motoare cu potential bun.
                    Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui

                    Comentariu


                    • #55
                      Re: Idei motor masina proto, baza Nissan Patrol

                      Postat în original de fulgeras Vezi post
                      Pai poti si cu un gt 28, dar treaba este ca debitul de aer nu este la fel...si de aici pleaca tot...aer mai mult si cat mai bine racit automat power mai mult si ceva debit la motorina cu alta pompa de injectie...
                      un A/R 0,86 la 1,5 boost pe un OM 606 "urla" fara probleme . crede-ma. nu ai nevoie de turbina de camion la boostul asta.
                      la intercooler ai dreptate. aici trebuie un pic de atentie
                      Daca puteam scoate barca din apa cu tico deveneam fanul lui

                      Comentariu

                      Procesare...
                      X

                      Sqreen | Runtime Application Protection