Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Sfat achizitie Pathfinder


sile_pitbull

Postări Recomandate

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

salutare tuturor. sunt Sile din Bucuresti si sunt pasionat de off-road. as dori sa cumpar un Pathfinder si as vrea ca posesorii sa ma ajute cu niste sfaturi (consum, intretinere, reparatii, modificat). va multumesc si astept sa ma ajutati.

 

Daca doresti doar pt. off-road ar fi indicat sa te orientezi catre altceva (Patrol Y60/61 , Toyota LC 70,80 Suzuki Samurai , Mercedes G) ,dar daca vrei o masina mixta cu care poti face si un off-road mediu si cu care sa poti merge si pe autostrada cu 140-160km , atunci e o masina ok (din punctul meu de vedere).

Cosumul e de 14-15 l in oras ,afara 10 l la o viteza de 90-110 km/h.

De modificat, se poate modifica si ea vezi : http://forum.club4x4.ro/showthread.php?53629-Nissan-Pathfinder-by-Misutonida&highlight=afn+pathfinder

Shake N' Bake !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...
  • 1 lună mai târziu...

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

Intrebare pentru posesorii de PF mai vechi si mai noi: care sunt diferentele intre modelul 2007 si modelul dupa 2010 in afara de grila fata care am inteles ca ar fi putin restilizata?

 

Niste poze ar fi foarte edificatoare, eu n-am reusit sa gasesc ceva sa ma lamureasca...

 

Deasemenea o recomandare in privinta fiabilitatii, legat de cele doua modele ar fi binevenita. Mai exista aceeasi problema cu ambreiajul care e consumabil la ambele variante?

The difference between the road and the zoo is that when you tease the animals on the road their cages can come after you!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

Am unul din 2005 cu 110.000km luat de nou-nout. Cutia automata este super si nu e consumabila. Ambreiajul la cutia manuala cam este si recomand la schimbare montarea unuia heavy-duty si eventual cu volanta dual-mass. Ambreiajul manual este de Terano modelul vechi si e cam mic pentru 2500kg.

 

In rest no problem. Motorina, ulei, filtre si placute de frana.

 

 

Pentru sile: cred ca daca vrei sa faci offroad nu e cazul sa bagi 40.000 de Euro intr-o masina noua model R51. Eventual orienteaza-te catre Pathy R50 modelul mai vechi. E mai acceptabil pentru ce vrei tu si destul de potent. Nu ca Patrol dar pe acolo. La noi nu prea sunt dar afara gasesti multe modificate. Daca il folosesti 90% onroad si 10% offroad atunci merge. Este confortabila si sta bine pe sosea. Si foarte potent. Cara tot ce vrei si se simte bine exploatat la max.

Editat de renegade
Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 luni mai târziu...

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

nu stiu daca mai urmareste cineva topic-ul asta,dar ma bag si eu in seama putin

acum mi s-a cam pus pata pe Pathfinder...tot timpul mi-a placut acest model

acum parca mi-as lua unul

nu am gasit multe raspunsuri in acest topic despre boli frecvente ale acestui model...nu ar avea?

distributia e pe lant ca la Patrol?

cum se comporta electronica la reductor?sunt de treaba?aici ma refer ca nu are inca un schimbator si are buton...sunt fiabile?

si totusi cat costa un schimb de ambreiaj?

 

 

@renegade cat consuma in oras si afara,daca tot esti din Cluj,sa nu comparam cu consumurile din capitala de exemplu?

Editat de lee99
Urasc gropile ca mi se varsa berea. :be
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

sunt destul de sensibile ca masini de teren ...confort si performante mai mult decat decente ...scumpe de intretinut si destul de pretentioase la consumabile

...PROBLEME sunt in general cu:

filtrul de motorina(trage aer fals)

filtrul de aer (interval de revizie mult prea mare pt conditiile de exploatare)

rampa comuna de injectoare si regulatorul de pe pompa

EGR

vascocuplajul ventilatorului de racire motor

compresorul de clima

cablaje si conectica

magazii de discuri

rulmenti

AMBREIAJE

sondele de confirmare de pe cutia de viteze si transfer

la unele modele calculatorul de airbag

IPDM (cutia de sigurante de sub capota)

spirala de volan

captori de impact lateral(montati in praguri intra apa)

senzor acceleratie laterala sau modul de ABS

 

cam astea sunt bolile de pathfinder si navara la care se mai adauga FAP ul ( filtrul activ de particule) la cele care au

dupa parerea mea 90% di ce am enumerat mai sus se poate evita printr o intretinere corespunzatoare si un pic de atentie din partea proprietarilor

 

DISTRIBUTIA E PE LANT dar se uzeaza si trebuia inlocuita (kit complet lant intinzatoare patine garnituri etc)

Editat de nae rx 4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

se mai poate adauga si sasiul care rugineste ,crucile cardanice care incep sa faca un zgomot infernal si costa peste 800 de lei una bucata de inlocuit,injectoarele se duc ,grupul spate sa dus si el a inceput sa faca zgomot ca de rulment roata uzat,se duc si distributiile pe lant si am observat mai nou la nici 90000 de km dispare lichidul antigel si nu are pierderi pe niciunde si bag un litru la 300 de km si ar mai fi si altele dar sa nu speriem prea tare posesorii de nissan navara si pathfinder.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

din cate stiu eu masina pe care o conduc scrie pe ea nissan navara.din pacate asta este adevarul si in plus masina nu a facut off-road si are si revizii facute la 15000 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

sunt destul de sensibile ca masini de teren ...confort si performante mai mult decat decente ...scumpe de intretinut si destul de pretentioase la consumabile

...PROBLEME sunt in general cu:

filtrul de motorina(trage aer fals)

filtrul de aer (interval de revizie mult prea mare pt conditiile de exploatare)

rampa comuna de injectoare si regulatorul de pe pompa

EGR

vascocuplajul ventilatorului de racire motor

compresorul de clima

cablaje si conectica

magazii de discuri

rulmenti

AMBREIAJE

sondele de confirmare de pe cutia de viteze si transfer

la unele modele calculatorul de airbag

IPDM (cutia de sigurante de sub capota)

spirala de volan

captori de impact lateral(montati in praguri intra apa)

senzor acceleratie laterala sau modul de ABS

 

cam astea sunt bolile de pathfinder si navara la care se mai adauga FAP ul ( filtrul activ de particule) la cele care au

dupa parerea mea 90% di ce am enumerat mai sus se poate evita printr o intretinere corespunzatoare si un pic de atentie din partea proprietarilor

 

DISTRIBUTIA E PE LANT dar se uzeaza si trebuia inlocuita (kit complet lant intinzatoare patine garnituri etc)

 

aoleu,ce lista:ang2

se pare ca renunt la Pathfinder atuncea....:(

bani de noua nu am ca s-o pot exploata cat e in garantie s-apoi s-o dau

atunci catre ce masina de teren sa ma indrept?marca,model???:cn

nu vreau masina noua ca e scumpa si deocamdata nu am castigat la loto :wink:

nici veche sa nu fie.......fabricatie cel putin 2004.....cu reductor neaparat.....suspensie pneumatica nu prea vreau ca-s cam cu probleme

Urasc gropile ca mi se varsa berea. :be
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

sfatul meu cauta alt model de masina navara si pathfinder nu sunt fiabile cum au fost generatiile vechi.

 

atunci mai bine un Pajero?un prieten are un Pajero Sport si are foarte multi km facuti cu el si masina e ffffffff buna.nu o foloseste la offroad doar iesiri la pescuit.in rest nu prea menajeaza masina,dar ea tine si tine.ma tot mir ca nu a distrus-o inca deoarece conduce cam prost cu ea:gropi luate la greu,schimbat viteze subturat......etc

la offroad a fost o singura data cu ea si nu s-a facut de rusine...bine,a fost un offroad mai soft,nu de ala hard

Urasc gropile ca mi se varsa berea. :be
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

la offroad a fost o singura data cu ea si nu s-a facut de rusine...bine,a fost un offroad mai soft,nu de ala hard

 

domnu, vezi ca ai incurcat site-urile....

pe astea de off road , gradul superlativ se defineste cu termenul "extrem"

gradul unei complexitati superioare e definit cu "hard" e pe alea deocheate :ha: ( asta apropo ca nu s-a facut de rusine)

 

sau .............. de fapt matali te-ai exprimat corect si a fost o iesire "memorabila" ????????

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

la unele modele calculatorul de airbag

 

Salut, vb din propria experienta, sau din auzite? mie mi se stinge un picut cam greu martorul din bord...cateva secunde.... o fi ceva de speriat, solutia care ar fi ?

Editat de Alinf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

Daca voi ati patit toate astea cu Pathfinder-ul vostru nu stiu daca se mai renteaza sa-l produca. Cred ca ar fi bine sa le screti la spaniolii de langa Barcelona ca e un rahat de masina si ca nu mai e cazul sa fie produs. Ca sa nu ne mai chinuim sa le intretinem. Ca e pacat.

 

Navara nu e Pathfinder decat la look din fata si la o parte din motor. In rest e alta treaba pentru alte scopuri decat Pathfinder-ul.

 

Eu in 120.000km nu am schimbat decat o garnitura la volan si turbina in garantie. In rest doar consumabilele... Si asta in 7 ani. Bafta la alegerea masinii perfecte! (cutie automata deci fara ambreiaj)

 

Consum mixt 11,5 la suta. La 130 constant 8,3 la suta. La 120 constant 7,8.

  • Like 1
Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

120000 de km in 7 ani inseamna ca masina nu o fost prea folosita si clar nu sa tras de ea la consumul asta dar are timp sa se mai intample una alta oricum sa aveti noroc de ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

 

Consum mixt 11,5 la suta. La 130 constant 8,3 la suta. La 120 constant 7,8.

 

nu e rau consumul,dar eram curios cat papa in oras

Urasc gropile ca mi se varsa berea. :be
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

Daca vrei sa-ti iei Navara si sa mergi in oras ori esti masochist ori ai timp berechet. Daca nu cari marfa cu un scop anume nu intelege o Navara in oras. In afara, daca ai de carat marfa sau mergi la pescuit sau in concediu cu vreo familie mai numeroasa, merge. In rest cauta ceva mai fishnetz si mai usor de manevrat pe strazi si in parcari. Asa ca daca vrei sa mergi cu ea in oras fara sa o pui la treaba inseamna ca e de fitze si atunci nu mai conteaza consumul. Navara este un cal de povara nu masina de oras si/sau de plimbat. Oricum cu cutie manuala o masina de 2,5T consuma peste 13-14%. Cu cutie automata mai pui un litru in plus la fiecare 100 de km.

 

120000 de km in 7 ani inseamna ca masina nu o fost prea folosita si clar nu sa tras de ea la consumul asta dar are timp sa se mai intample una alta oricum sa aveti noroc de ea .

 

 

Ce ne place sa ne mai dam cu parerea despre altii. Adica daca are 120.000km si 7 ani vechime inseamna cum spui tu. Nu crezi ca ai cam putine argumente? Hmmm...

Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

Pe om il interesa un Pathfinder,nu o Navara. Mi-am permis sa raspund pt ca in mare e cam aceasi masina, acelasi motor..cam acelasi consum...si plus de asta nimeni nu ia raspuns nimic concret.

Cat despre faptu ca masina mai este folosita si in oras asta nu schimba scopu cu care ea a fost construita.Sunt constient ca nu pt asa ceva se preteaza cel mai bine, dar merge si prin oras binisor(mai nasol cu locurile de parcare).

Eu cel putin,masina o folosesc si in scop "outdoor" (iesiri in aer liber, pescuit, drumuri la tara/munte) si pt a tracta o remorca cu un atv(...sau rulota in viitoru apropiat...)si pt mici treburi de rezolvat prin oras.Eu mai am inca o masina, de servici de care ma deservesc fara nici un cost..dar cateodata mai simt nevoia si de o altfel de masina...si aici intervine calutul de povara, Navara! :)

Editat de Alinf
  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Sfat achizitie Pathfinder

 

se mai poate adauga si sasiul care rugineste ,crucile cardanice care incep sa faca un zgomot infernal si costa peste 800 de lei una bucata de inlocuit,injectoarele se duc ,grupul spate sa dus si el a inceput sa faca zgomot ca de rulment roata uzat,se duc si distributiile pe lant si am observat mai nou la nici 90000 de km dispare lichidul antigel si nu are pierderi pe niciunde si bag un litru la 300 de km si ar mai fi si altele dar sa nu speriem prea tare posesorii de nissan navara si pathfinder.

 

Doar referitor la disparitia lichidului de antigel: daca ai varianta automata, poti verifica daca nu cumva portiunea sistemului de racire a lichidului de transmisie care se afla in INTERIORUL radiatorului mare nu e cumva fisurata si antigelul ti se duce in transmisie. Verifica uleiul de transmisie sa nu ai antigel in el (arata ca un milkshake daca e cazu) ca asta duce (in cel mai rau caz) la schimbarea transmisiei. Este o problema foarte cunoscuta la Pathfinder. Poti gasi detalii aici daca esti curios: http://www.thenissanpath.com/viewtopic.php?t=6923

, si daca inca nu e nici o problema inca, poti face singur un bypass si rezolvi preventiv problema. Si eu inca caut un Pathfinder automat:be !

The difference between the road and the zoo is that when you tease the animals on the road their cages can come after you!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare