Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pathfinder R51 problem:


renegade

Postări Recomandate

Mi se tot aprinde semnalul de 4x4 in bord si limiteaza viteza la sub 60 km/h. Si asta destul de des. O fi defect senzorul de 4x4 ca stiu ca daca cuplezi 4x4 low nu poti merge mai repede de o anume viteza. Cine stie ce problema e rog o varianta. Multumesc.
Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pathfinder R51 problem:

 

Se pare ca nu asta e problema ca iar a innebunit. Am scos ESP-ul sa vad daca face la fel si, da, s-a intamplat si asa. Teoretic vorbind daca ar fi de la citirea gresita a rotatiei ambelor roti ar trebui sa limiteze viteza dar numai pana la urmatoarea citire corecta. Nu vad de ce ar limita viteza de tot. Daca opresc motorul si repornesc, se reinitializeaza si merge pana cand iar cade in nas. Astept variante!

Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Pathfinder R51 problem:

 

Au pus testerul si da eroare p1273. Au schimbat filtru motorina, commonrail-ul si SCV-ul. Face la fel. Au verificat scurger la injectoare si retururi. Nimic. Deja cred ca e voodoo! La cata tehnica s-a bagat si la ce testere exista cred ca abilitatile de a diagnostica s-au diluat... Doar schimbam piese...

Ajutor!

Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pathfinder R51 problem:

 

A venit si verdictul final de la Badsi Nissan: pompa de injectie nu poate ridica presiunea peste 130 MPa (ar trebui sa urce pana pe a 180MPa). Cand trece de 130 exista o supapa sau ceva defect in interior care deschide si da drumul la motorina pe retur. La pompele DENSO gestiunea asta se face de catre pompa in sine. Se pare ca la Bosh e altfel. Nu stiu care e treaa SVC in acest caz dar asta mi s-a explicat.

 

Asa ca:

1. reparat pompa

2. pompa second hand

3. pompa noua

 

Astept sugestii!

Multumesc!

 

Cod produs: 16700-5X00D .

Editat de renegade
Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pathfinder R51 problem:

 

salve ,

 

daca au schimbat si rampa , atunci numai pompa poate fii

din pacate la acest defect , nu ai cum sa verifici decat schimband pe rand piese , si cu rampa e mai usor decat cu pompa....

in plus cred ca nimeni nu are pompa pe stoc.

ar fii mai fii o mica sansa , dar cred ca BADSI a incercat-o deja ( cum probabil a controlat si cablajul ) o comanda din Tester ( Consult ) ceva cu Fuel Pump Learning Value Clearing ( daca-mi aduc bine aminte )

Intreaba la Rune de reparatia pompei , eventual intai testare

Pt SH nu am idei

Daca vrei noua , originala , da-mi PM cu seria VIN

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pathfinder R51 problem:

 

la PM raspund maine , ca acum trebuie sa plec

RUNE.RO . la un moment dat , parca 2006 erau singurii abilitati de NISSAN si DENSO sa schimbe in garantie si sa repare pompe injectie

adica nu e utilizator ci este o firma din BUC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pathfinder R51 problem:

 

M-am programat pe mercuri. Azi am fost iar la un test si apare iar p1273 dar si p1705 (nu stiu ce e ca nu apare in fault list).

Dar totusi pompa aia de injectie cum functioneaza din cand in cand? Stiam ca ea merge sau nu. Nu inteleg de ce stand pe loc si turata la 5000 rpm nici macar fum nu scoate dar in sarcina face fitze. Cred ca e ceva acolo electric sau vreun senozor in pompa aia care are buba. Vad miercuri. Daca aveti idei, astept aici.

Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pathfinder R51 problem:

 

salve ,

 

evident ca apare in fault list , tu avand AT , dar nu pe motor ci i pe cutie

DTC P1705 THROTTLE POSITION SENSOR

dar eu nu cred ca are legatura cu simptomele tale

rare cazuri , dar au mai fost de pompe cu aceste simptome

e greu sa gasesti logica , dar se intampla

si P1273 ala aia zice

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 luni mai târziu...
  • 6 luni mai târziu...

Re: Pathfinder R51 problem:

 

Dupa ce am schimbat pompa, cam cu un un in urma, a mers bine. Acum doua luni iar mi-a facut aceeasi chestie cu aprins check-engine si putere limitata. Am fost la un prieten la service Baneasa si la un moment dat vede urme de ulei pe furtunul de turbo la imbinarea cu piesa aceea metalica. A desfacut furtunul si a constatat ca e ciupit langa colier. Din acest motiv presiunea nu era constanta cand era in sarcina, scapa aer si probabil ca computerul citea ca nu are destula putere din lipsa presiunii de aer si baga mai multa motorina ca sa compenseze nevoia de putere. Iar asta dadea eroarea de scurgere de combustibil. Taiat furtunul pus la loc si merge brici.

Editat de renegade
Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 ani mai târziu...

Salut!

Imi poti spune te rog cum as putea sa curat senzorii de abs de pe spate?

Pusa pe tester si da eroare senzor abs stanga spate. Luat altii (ca sunt amandoi legtati) de la dezmembrari si tot la fel, abs si 4wd aprins in bord. De functionat 4x4 functioneaza in modul 4 HI si LO, dar abs-ul nu.

Ai idee, trebuie stearsa eroarea din calculator dupa schimbare senzor sau poate e vreun fir intrerupt, ori calculatorul de abs dus?

Ca observatie, in modul auto, cand iau aproape total de volan, la plecarea de pe loc parca da sa patineze usor rotile. Masina este un Pathfinder 2006, 2.5 cu cutie automata.

Multumesc de pe acum,

Gabriel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare