jnep Postat Decembrie 26, 2015 Partajează Postat Decembrie 26, 2015 (editat) Salutare , Am zis sa fac un topic despre ce bunatati aveti voi in motoare ,( nu numai la Pathfinder ) , pozele spun tot , inainte si dupa , dupa curatare am castigat 50-60 rpm la relanti si binenteles masina merge mai bine. La service va ia ceva bani , o faceti la mine va iau jumate + solutiile si va blochez si EGR + scot tot sistemul de tevaraie (nu taiem nimic) , vreti sa o faceti singuri va ajut cu cea mai mare placere , vreti sa o faceti la mecanic , nu va ajut. Toata operatia dureaza cam maxim 2-3 zile, se curata greu (nu distrugem nimic) , dar se curata. Ce trebuie facut ca sa nu ziceti ca nu vreau sa va ajut: -dat EGR si clapeta jos , curatate -dat admisie jos (este un adevarat chin) -curatat (cand ajungeti la supape ma intrebati pe privat cu poze din ce ati facut ) -cumparat garnitura noua admisie sau silicon de etansare pe garnitura veche (e mai ieftin asa) -montat la loc -confectionat placute pt blocare EGR si anulare teava EGR din admisie (o mare prostie este aceasta teava , iti reduce diametrul conductei de aer la jumate) -demontat radiator EGR , blocat si in capatul celalat cu placuta -verificat toata lucrarea si sa nu aveti scule lipsa sau piulite , suruburi , piese ale masinii - porniti motorul -Puteti verifica cu OBD bluetooth 200lei-300 lei si aplicatia Torque daca aveti imbunatatiri . Iar la final daca ati fost baieti cuminti va spun si cum puteti sa curati si camerele de ardere in doar 5-10 min. Nu le stiu pe toate mai am mult de invatat , va rog fara comenturi inutile . Craciun Fericit!!! Editat Decembrie 26, 2015 de jnep Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
tdd70 Postat Ianuarie 7, 2016 Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 Re: Depuneri motor (Atenţie, nu da click dacă eşti cardiac) Se poate spune pe PM informativ cat ar costa o astfel de lucrare? Spre ex, pentru masina din semnatura. As fi interesat pentru la primavara/vara, sa fie ceva mai cald afara. LR Discovery 2, an 2000, manual, Td5, HDC, ACE, SLS, TC, etc... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cristian Irimescu Postat Ianuarie 7, 2016 Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 (editat) Re: Depuneri motor (Atenţie, nu da click dacă eşti cardiac) Si tot asa de intempestiv, se poate spune daca ramanem cu masinile asa cum le avem... mai pornim? : -) mai avem motoare... sau dam la rame ca in epoca de piatra...:ha: ps. sunt cardiac cu acte... :-) Editat Ianuarie 7, 2016 de Cristian Irimescu Luaz 969, Aro 244, L200 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Big.Ursu Postat Ianuarie 7, 2016 Partajează Postat Ianuarie 7, 2016 Re: Depuneri motor (Atenţie, nu da click dacă eşti cardiac) Eu zic sa nu te hazardezi cu scosul de tevaraie si cu blocatul. Masinile mai vechi...sa zicem ca-i mai simplu. Masinile mai noi...nu mai este asa simplu. Si-ti dau cazul particular al meu, unde simplu blocaj al EGR-ului nu e chiar suficient (multi ar sustine contrariul, dar sunt din cei norocosi care nu au experimentat limp-mode). Daca tu crezi ca te poti conecta cu Torque la ECU de la Patrolul meu, te inseli. Si ca Patrolul meu banuiesc ca sunt destule Mitsu, Toyote, LR, etc....fiecare cu particularitati....Cazurile in care astuparea cu o placuta a EGR-ului si gata - sunt putine. Curatirea....e alta poveste. Prinde al dracului de bine ca din cand in cand sa mai dai jegul jos de pe galerie/galerii. NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate