tano Postat Februarie 5, 2008 Partajează Postat Februarie 5, 2008 Dupa cate talpi se ridica temperatura in bord cam la jumate, nu ar fi ceva exagerat , pt ca nu se duce pe rosu decit daca o chinui, dar totusi.... 1.Am curatat radiatorul,(nu l-am dat jos de pe masina sa il curat, recirculare cu solutie de curata) 2.S-a schimb termostatul? 3.Garnitura? sper sa nu fie dusa.... multumesc! TOYOTA LAND CRUISER LJ 70 2,4 2-LT Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vizitator koala Postat Februarie 5, 2008 Partajează Postat Februarie 5, 2008 Bruno ( vbh ) a avut, la un moment dat, probleme cu racirea ... in oras, masina se incalzea nepermis de mult ... a dat jos radiatorul si l-a spalat temeinic, pe el era o crusta groasa de noroi, ca o tencuiala ... a pus si poze pe undeva, poate le gasesti ... radiatorul era murdar pe partea din interiorul compartimentului motor, deci de afara nu se vedea nimic ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vizitator koala Postat Februarie 5, 2008 Partajează Postat Februarie 5, 2008 Am gasit salvata in computer poza respectiva, uite cum arata radiator murdar de Y61 : Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
tano Postat Februarie 6, 2008 Autor Partajează Postat Februarie 6, 2008 multumesc!.... oricum vroiam sa dau jos radiatorul si sa il bag la turbojet, oare merita sa schimb si termostatul? TOYOTA LAND CRUISER LJ 70 2,4 2-LT Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vbh Postat Februarie 6, 2008 Partajează Postat Februarie 6, 2008 Ai grija cu jetul, poti distruge celulele. Daca tot asa face fa-i o compresie e mai sigur asa.Din pacate 2.8-urile prajesc repede garnitura de chiulasa :-x Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate