Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Alternator defect.


Ion_Bumbu

Postări Recomandate

Masina este un Y61SWB, 2,8l/1998.

Dupa vreo luna de stationare am ramas fara baterie...nimic neobisnuit am spus, probabil lampa de interior lasata aprinsa, vizualizat, era comutatorul intr-o parte, OK, uituc!

Incarcat bateria, pusa pe masina si pornit din prima dar lucrul prost, becul de interior era stins... totul arata altfel perfect dar dupa citeva minute apare ABS... misc masina, cind frinez se stinge, fac citiva Km aprins, opresc din mers, cind frinez se stinge, cind plec se aprinde.

Normal nasol, ceva in zona ABS, probabil controler ABS defect, ceva din cauza lipsei baterie, ma rog, totul este sa vad eventual citi mA am in repaos...

Masurat din obisnuinta prima data bateria cu motorul mergind...17,6Vdc, pus jos aparatul chinezesc, luat Fluke, 17,7Vdc si bec ABS aprins, la 17,6Vdc este stins, chinezescul este bine etalonat.

Bun, oprit totul masurat curentul de pierdere, undeva la 50mA deci treaba clara primul suspect regulatorul de la alternator, alternator cfm manual Mitsubishi A3TA4399.

Bateria decuplata si trecut la cautare.

Am gasit urmatoarele regulatoare, ERA si Cargo

https://www.autodoc24.ro/piese-de-schimb/oem/a3ta4399

Va rog daca aveti cumva ceva info despre cele 2 sau altul OK .

 

Multumesc,

Grig

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o optiune si aia, exista la catastif insa parca as prefera sa`l repar, bineinteles eu.

Asta pare, este acceptabil:

https://www.ebay.de/itm/Lichtmaschin...8HDk:rk:2:pf:0

Asta la fel este in carti:

https://www.ebay.de/itm/LICHTMASCHIN...46y8:rk:2:pf:0

Optiuni sint insa preferam sa`l fac eu, ideea este daca cineva stie ceva regulatoare bune.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Job done!

Regulator Cargo, Taiwan

Cod altrenator, produs de Mitsubishi, ...pare a nu se impaca deosebit de bine cu Nissanul ! :ha:

Curent de repaus tras din baterie 25mA dupa inlocuitea regulatorului.

Cost total 165lei, de la epiesa.

Lucrare nu dificila doar "inghesuita".

:al

IMG_1257.thumb.JPG.02258bc4b4907832f7e19a1a3d67cb89.JPG

IMG_1253.thumb.JPG.381a8cb00804fe1799325baeab494979.JPG

IMG_1252.thumb.JPG.479bcf1992336f69577db7d23779b735.JPG

IMG_1255.thumb.JPG.892e7ef303c762c572dd65793fbab74d.JPG

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare