Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Et negativ. Pro sau contra? Ajuta la ceva sau este pur estetic?

Adună
X
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Et negativ. Pro sau contra? Ajuta la ceva sau este pur estetic?

    Salutare pasionați. Am un Patrol 3.0 gume de 33 x 10.5 r16 silverstone extreme. Momentan sunt pe jentile de aluminiu originale, dar ma gândesc sa achiziționez jante de tabla cu et - 25. Dacă sunt din voi care dețineți, as vrea și eu niste pareri. Ajuta în off road? Sau din contra, o sa fie mașina prea lata.
    Au vreun avantaj, sau et-ul este pur estetic?
    Vin de pe un Samurai cu care mergeam pana și pe poteci.
    Aștept cu nerăbdare niște păreri, eventual poze cu mașinile voastre.
    Ma interesează în special et -25 8j pentru a îmi putea face o idee.
    Mulțumesc tuturor.

  • #2
    Ai patrol pe silverstone extrem si intrebi de avantaje la et negativ , scuze dar trebuie sa zambesc .
    Una la mana nu compara ATV-urile cu masinile de teren .
    Si acum ce te intereseaza despre et negativ si efectele lui :

    AVANTAJE :

    - LATIME MAI MARE rezulta stabilitate crescuta on road pe viraje si stabilitate crescuta offroad pe inclinatii laterale sau viteze mari ( ex. in concurs ) pe viraje
    - PROTECTIE , rotile iesind din conturul masinii pe inclinatii laterale grave cu taluz inalt cat masina pe partea cu inclinatia , nu ai sa indoi toate aripile , usile + eventuale geamuri sparte
    - ESTETICA , masina pare mai inchegata , mai frumoasa

    DEZAVANTAJE :

    - LATIME MAI MARE rezulta masina care incape mai greu pe poteci inguste , prin canioane/vai inguste sau printre copaci
    - STRES MECANIC MAI MARE , pe rulmentii pivoti si pe punti
    - MURDARIE , rotile evazate la prima balta cu noroi , mazgalesc toata masina
    Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
    Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
    Natura si aventura

    Comentariu


    • #3
      Postat în original de Irod Vezi post
      .....
      - MURDARIE , rotile evazate la prima balta cu noroi , mazgalesc toata masina
      Noroiul de pe masina face parte din designul offroad.
      cum mai faci poze daca ai masina curata?
      ""Dezavantajul"" asta il treci la placeri

      Am in curte un englez si un american

      Comentariu


      • #4
        Buna,
        luna trecuta a vandut Justitia franceza un Patrol Y61, modificat, barile fata spate făcute din teava, nu știu dacă erau certificate sau nu, cauciucurile de 33" cu ET cel puțin -40 mm și ridicată cu 2"

        Masina a fost pur și simplu modificata si șoferul sia gasit nasul, mașina a fost confiscată de Poliția Rutieră, orice modificare fără certificare și masina poate sa fie confiscată, asta este regula in Franta.
        Si pe mine ma arde și vreau sa pun roti cu R20 cu cauciucuri de 275/65 R20, la 96 km/h pe tahometru as avea in realitate 107 km/h, deci cu 11 Km/h in plus, cu un ET-10 dacă este posibil, să nu bată prea mult la ochi, am testat și pe autostradă fac economie de motorină.
        Dar cand ma gandesc ca poate sa imi plece masina si cu o amenda de cel putin 350 EU, îmi cam este frica sa fac mișcarea asta.

        Sa răspund la întrebarea ta Lucian,
        Irod a menționat avantajele si dezavantajele foarte bine, ce vreau sa menționez este ca punțile sunt așa de puternice ca nu trebuie sa iti faci griji in cea ce priveste extra stress, bineinteles depinde cum conduci.
        Sa nu-ți cumperi înlargitoare, sau cum le spune, am cumparat eu cand am avut terrano și nu le folosesc deloc, sunt grele și am avut și norocul sa fie ovale, nu reușeam deloc sa echilibrez rotile cu ele, masina vibra la 90km/h foarte tare, deci cauta genti noi cu ET care til doresti.

        Salutari,

        Ben

        Comentariu


        • #5
          Intervin cu o intrebare , ce relevanta au legile din Franta la noi ? Si care a fost scopul parantezei cu y61 modificat ?
          Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
          Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
          Natura si aventura

          Comentariu

          Procesare...
          X