Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Inaltare body lift Nissan Patrol Y61 soluție corectă?!


WARMarius

Postări Recomandate

Salutare tuturor! Sunt proaspătul deținător (fara absolut niciun fel de cunoștințe despre mecanică și fără să conduc anterior o asemenea mașină) al unui Nissan Patrol Y61, an fabr 2002, motorizare 3.0 diesel, scurt. Fostul proprietar a muncit la mașină mai ales pe parte de estetică. Am o intrebare pentru cei care se pricep (am citit câteva postari de pe site, nu am reușit sa le parcurg pe toate... posibil în circa o lună), dacă sunteți buni să mă sfătuiți într-o chestiune: fostul proprietar nu a pus suspensie pe mașină, dar a dotat-o cu cauciucuri de 35x12,5xR15 (în vederea montării ulterioare a unui suspension lift de 10 cm, dar a decis să vândă mașina până i-a venit rândul la montaj) și la mai mult de o rotire completa a volanului cauciucul atinge aparatorile. Înainte de a pune cauciucurile fostul propr a pus un lift de poliamidă pe arcuri de 5 cm (nu mă pricep, cred că așa se numește, oricum anexez foto) și mi s-a spus că un body lift (bucși) de 5 cm rezolvă problema respectivă cu atinsul aparatorilor. În consecință, se ajunge la o ridicare a mașinii cu 10 cm, în logica nepriceputului! Este o soluție corectă?! sau mai aștept puțin și pun o suspensie completă de +10 (cam scumpă la acest moment... după achiziția mașinii). Intentionez să folosesc mașina pentru plimbări pe munte (a se traduce fără offroad extrem sau concurs) și nu aș dori să mă trădeze când mi-e lumea mai dragă! Ps am observat că încercând să urc cu roata dr față pe un dâmb de circa 1 m, roata st spate mi-a intrat în caroserie/apărătoare.

efc32df5ce003bea9b701abfa909540e.thumb.jpg.7f09169ce356139d50066e368dc96eb4.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, rezolva problema, dar cel mai bun ar fi sa montezi un kit de suspensie +10 sau sa lasi masina asa si sa schibi anvelopele cu ceva 33.

 

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as vrea sa schimb cauciucurile pt ca sunt f bune. Daca se rezolva problema si nu o sa am necazuri, o sa pun bucsile si ulterior, daca voi intampina dificultati, o sa pun suspensia +10... mai strang si ceva bani pana at. Multumesc pt raspuns
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca inalti masina cu 10cm din suspensie o dai in alte probleme, cum ar fi unghiurile cardanelor. Deja la +5cm la patrol scurt ar cam trebui coborata cutia de viteze.

 

La kit-ul de inaltare cu bucsi la arcuri, gandeste-te ca amortizoarele vor ajunge mult mai repede la capat de cursa, nu le-ai schimbat si pe alea.

 

Body lift-ul e cam kit-ul de inaltare al saracului, cel mai bine investesti intr-o suspensie de calitate (arcuri + amortizoare). Un body lift pus prost sau de proasta calitate iti va afecta suportii de pe caroserie intr-un timp relativ scurt.

 

Cel mai bine ar fi cum a zis si colegul sa treci pe 33-uri, iti sunt suficiente pentru plimbarile pe munte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa mai multe cautari si rataciri, am hotarat sa pun kit suspensie de + 10. Am citit ce s-a scris despre marcile de suspensie, insa oscilez intre OME Nitrocharger Sport si Ironman cu amortizoare Foamcell. La kit-ul de la OME ceea ce face ca diferenta de pret sa fie mai mare sunt ceva tendoane superioare si inferioare de cca 700 euro, insa mi s-a spus ca ar fi optionale!!! Ce ma sfatuiti? Mecanici in zona Oradea sa puna kit-ul puteti sa-mi recomandati?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Eu pe Patrol scurt am de doar 7-8 luni suspensie noua +5 de la OME cu Nitrocharger Sport si pot sa iti spun ca arcurile mi se par cam moi, iar inaltarea nu prea e ce am avut cu Ironman.

La suspensia anterioara am avut Ironman Nitrogas care au tinut 4 ani jumate. Dar cand au fost date jos, erau atat de paradite ca le faceai cursa completa cu mana. In schimb, arcurile de la Ironman mi s-au parut mai bune, in sensul ca masina era mai inalta cu ele decat cu astea noi de la OME. Le-am schimbat pt ca dupa o luna de stat degeaba, masina se lasase pe partea dreapta si din fata si din spate.Nu stiu cum sunt amortizoarele Foamcell, am inteles ca ar fi chiar mai bune decat OME, dar sunt si mai scumpe.

Daca ar fi dupa capul meu, acum mi-as pune arcuri Ironman cu amortizoare OME...

 

Eu la +5, am kit de coborare la cutie si cardanele se vad totusi putin iesite din mansoane, pt ca nu am mai pus bucse cu corectie pe tendoane.

Cred ca ai nevoie de kit la +10.

 

Succes la alegeri.

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare