Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

farmecul unui patrol...


tuning4car

Postări Recomandate

sunt in cautarea unei masini ( am avut samurai, lada niva, vitara ) la un moment dat am dorit grand vitara....a picat si asta.am condus pajero la un prieten scurt 2.8d super masina. APOI apare un alt prieten cu un patrol 3.0 2010 ... m-a inebunit

- nu inteleg microbul ... doresc o astfel de masina dar nu stiu de ce.

- caut de o luna pareri pro -contra, forumuri citite ( club4x4 + externe)

- in mare parte pentru o mica bucurie de a conduce un MONSTRU sunt convins ca o sa ma coste SCUMP tare.( intretinere, asigurari, impozite, piesele nu mai zic)

NU aruncati cu noroi , nu doresc sa adun postari doar ca nu inteleg de ce sunt asa bolnav dupa acest model de masina.

- nevasta ma cearta mereu cand ma apropii de calculator ( iar te uiti dupa patrol?)

- Am citit din scoarta in scoarta forumul si tot ce tine de patrol, sunt unii colegi care au bagat averi in aceste masini si tot nu au renuntat la ele.

DE CE?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu , te inteleg . Eu dupa ani de Patrol sunt acum mai indragostit ca in prima zi. Mai avem in curte 2 masini de teren: un Terrano 2 si un Lc 150. Dar totusi nu is Patrol. Fiind ca e ca faza cu fluturasii in stomac , nu prea pot sa iti explic cum e dragostea asta de Patrol. Orium e o super masina. Nu cred sa fie masina de teren care sa tina la lovituri mari asa cum o face Patrolul . Nici macar Lc -ul ...

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa imi gasesc si eu dragostea... parintii au lc120 dar tot nu m-a dat pe spate masina cum a facuto PATROLUL.

 

Cum de ai cumparat Tuareg , vad ca ai asa ceva in semnatura ? Pura curiozitate , de ce ?

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei masina de scandal, atunci mai degraba un Y60. Sunt mai fiabile decat Y61 si mai rezistente. Daca vrei doar pentru iesiri usoare, merge si Y61.

La masinile astea cred ca e important sa te uiti sa nu fie stramb sasiul sau sa aiba accidente. Motoarele nu prea se pot distruge asa de usor. Cutiile de pe motorul de 3l sunt foarte rezistente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa il corectez putin pe colegul. Daca vrei masina de scandal poti sa iti iei orice Patrol ! K260 , 160 , y60 , y61 . Daca vrei iesiri usoare atunci altceva.

Pai daca Y61 e pt iesire usoara inseamna ca , Jeep , Pajero , unele LC-uri , etc le folosim la mers la moara sau cumparat muraturi :ha:

Editat de Irod

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spuneam...farmecul.patrolului y61 imbina old and new ... pe exterior arata a tanc pe roti ( in functie de rotile puse :d) la interior cele cu navigatia si scaune din piele te simti ca intr-o masina noua.

- spre exemplu y62 mi se pare hidos, arata a masina prea de oras si nu este potrivita pentru iesirile in natura ca o ZGARII.

- caut de ceva luni masina asta si intreb pe fiecare proprietar de cat timp are masina ( 6 luni max un an) aici si un semn de intrebare de ce vor sa scape asa repede de ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei masina de scandal, atunci mai degraba un Y60. Sunt mai fiabile decat Y61 si mai rezistente. Daca vrei doar pentru iesiri usoare, merge si Y61.

La masinile astea cred ca e important sa te uiti sa nu fie stramb sasiul sau sa aiba accidente. Motoarele nu prea se pot distruge asa de usor. Cutiile de pe motorul de 3l sunt foarte rezistente.

 

Si cam ce ar fi mai slabut la Y61 fata de Y60? Puntile sunt semnificativ mai rezistente la Y61 ( si mai bine facuta geometria), sasiul este aprape identic (putin mai tare le Y61 dar nesemnificativ), motoarele de 2,8 sunt mai bune, mai performante, mai rezistente pe Y61 fata de Y60, cutia de viteze are raporte mult mai buna pe Y61 fata de Y60 . Ca motarele de 3 l se strica... nu de la ffroad, ele se strica la fel si pe strada si in teren. Ai vreun argument care sa sprijine afirmatia ta?

 

forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca au vreo finalitate discutiile astea si nici nu cred ca o sa aiba vreunul dreptate intr-un final.Din replicile colegilor, cred ca am atins o coarda sensibila :)

Pentru mine, o masina de scandal trebuie sa fie cat mai simpla, sa nu te lase in mijlocul pustietatii. Pe simplu considerent ca Y60 e mai putin electronizat, ai piese la tot coltul, preturi mult mai mici la intretinere, il face sa fie castigator.

Daca e sa ma proptesc intr-un pom, mai bine o fac cu un Y60 decat cu Y61. Din cauza asta si intrebarea cu scopul utilizarii masinii.

 

@Irod: Daca e sa ma dau la padure/scandal, nu ma duc cu LC80/100, tot Y60 aleg. Poate gandesc prea romaneste, dar o usa/aripa de Toyota face cam cat 2-3 de Y60.

Editat de grizzlee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti dreptate amandoi.dar consider ca y61 indeplineste ambele conditii de drum road/offroad cel putin pentru mine. fiecare model are farmecul ei.

consider ca y61 are confortul unei masini de zi cu zi si de asta e in fruntea listei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- caut de ceva luni masina asta si intreb pe fiecare proprietar de cat timp are masina ( 6 luni max un an) aici si un semn de intrebare de ce vor sa scape asa repede de ele.

 

Bun , tine cont ca masina asta s-a fabricat pt Europa din 1997 pana in 2010. Deci cea mai veche 23 ani , cea mai noua 10 ani. Sunt discrepante f mari. Apoi a fost o masina la care preturile la nou incepeau pe la vreo 55-60 k si mergeau .... in functie de ce era pe ea. Apoi e si o masina dedicata , pt pasionati. In fine ... sunt multe. De asta in functie de starea tehnica si de ce ii pus pe ea ( inclusiv alt motor ) preturile la un y61 bun si cu acte in regula incep pe la vreo 5000 € si merg ......pana la vreo 30.000 € . Pe langa pretul de achizitie intervine impozit mare , consum mare , asigurare RCA mai mare , etc . Asta e motivul pentru care unii il tin putin apoi il vand. Au ales cu inima nu cu capul si apoi constata ca au o masina pe care nu isi permit sa o intretina.

Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT

Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT

Natura si aventura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos raspuns si adevarat domnule IROD. Partea cu impozite si taxe suntem invatati de la motoarele de 3.0 asa ca vreau cu adevarat acel patrol tot mai mult. Singura problema este ca poti claca in a lua o epava..dar am rabdare pana apare masina corecta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare