Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Suspensia potrivita pt Y61?

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Suspensia potrivita pt Y61?

    Buna,

    Dupa un studiu online de 2 saptamani am zis ca e timpul sa trec la next level...sa intreb pe cei care au trecut prin asta :)
    Am un Nissan Patrol y61 din 2000, cutie manuala, echipat cu vestitul motor 3.0 D. A venit cu tot pachetul : rugina la aripi, probleme la pompa de injectie, trancanit la usa din spate, lipsa de mecanici pt tehnica din 2000.
    Am citit cred ca tot ce se poate pe forum legat de suspensii la Patrol.
    Problema: Vreau sa schimb suspensia stoc a masinii. Circul numai pe drumuri forestiere, drumuri de pamant, asfalt plin de cratere, fara off road extrem. Pt ture nu cred ca am mai mutl de 80kg bagaj. Cu suspensia actuala nu rezist psihic, e super rigida si efectiv imi trebuie 2 zile sa imi revin dupa :)
    Solicitarea: O recomandare de suspensie +5cm comoda. Nu rup eu drumurile dar dupa 3h de mers pe drumuri pline de gropi sau denovelari...incepi sa iti doresti o pauza :)
    Din frecat magazinele online am vazut ca exista 2-3 optiuni: Ironman/OME/Profender. Nu imi dau seama care ar fi modelul optim pt hobby.
    In afara de arcuri si arcuri mai trebuie ceva? Vad ca sunt recomandate diverse (bucsa caster, bara panhard, amortizor directie).
    Nu as vrea sa intru in zona +10cm. Consider ca +5cm e suficient pt a nu sacrifica tinuta de rulare.
    Pana acuma m-am oprit la un kit Ironman NitroGas.
    Mersi mult de ajutor.


    Serban

  • #2
    Alege OME pentru ca iti poti configura suspensia in functie de greutatea/incarcarea masinii si pentru ca OME s-au dovedit in timp a fi superioare (calitate, fiabilitate) altor marci.

    Suna la numerele din anuntul de mai jos si solicita consiliere in alegere suspensiei.
    https://www.club4x4.ro/forum4x4/foru...ere-si-vanzare


    Comentariu


    • #3
      Salut.
      Pana rezolvi, și bineînțeles și după inaltare, redu presiunea in pneuri, când ieși în afara asfaltului.
      Cumpăra un compresor cu dubla funcție.
      Pe lângă efectul prim, acela de a putea trece mai ușor peste obstacole, vei avea alt confort în mașină.
      Atenție cât reduci, sa nu dejantezi!

      Comentariu


      • #4
        Care ar fi presiunea pt off road?

        Comentariu


        • #5
          Postat în original de Junior Serban Vezi post
          Care ar fi presiunea pt off road?
          Nu e o valoare anume. Se reduce presiunea.
          Functie de dimensiunile anvelopelor si jantelor, poate te ajuta colegii cu Y6!, cu info despre presiunea cea mai mica, ce poate fi uzitata, fara risc de dejantare.

          Comentariu


          • #6
            Postat în original de Junior Serban Vezi post
            Care ar fi presiunea pt off road?
            In functie de terenul abordat, de tipul anvelopei, dar mai ales, in functie de cum simti tu ca trage masina.

            De exemplu, daca pe strada ai 2.0 - 2.2, in teren, incepi cu 1.8 sau chiar 1.6.....nu te duce mai jos de 1.2 - 1.0 ca sa nu risti vreo dejantare (desi, dejantarile apar la presiuni mult mai mici....) si ca sa nu supui directia unor forte mult prea mari.


            Comentariu


            • #7
              in primul rand spune-ne ce latime au gumele tale si ce latime au jantele. Apoi ti-oi spune cam cat sa lasi in gume .
              Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
              Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
              Natura si aventura

              Comentariu

              Procesare...
              X