Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

caut mecanic!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • caut mecanic!

    buna ziua,sunt din bacau si caut un mecanic bun de prin imprejurimile mele pt un nissan patrol y61..daca aveti un nr de tel sau stiti um mecanic bun va rog sa-mi spuneti...multumesc

  • #2
    Re: caut mecanic!

    Postat în original de doggy_xxl Vezi post
    buna ziua,sunt din bacau si caut un mecanic bun de prin imprejurimile mele pt un nissan patrol y61..daca aveti un nr de tel sau stiti um mecanic bun va rog sa-mi spuneti...multumesc
    ce probleme sunt?
    consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

    Comentariu


    • #3
      Re: caut mecanic!

      e f complicat sa descriu aici,dar ca sa spun in 2 cuvinte...am cumparat un nissan patrol y61 care are motor schimbat,in loc de 3,0 diesel are 2,8 td,pb e ca nu trage...e puturos rau de tot...vreau sa verifice cineva avansul pompei,injectoare...etc..am schimbat filtrele si tot la fel merge...cum da de panta moare...

      Comentariu


      • #4
        Re: caut mecanic!

        asta e masina.....o cunoaste cineva....stie ceva despre ea?..

        Comentariu


        • #5
          Re: caut mecanic!

          da...,eu care am ajuns dupa tine la Bistrita...
          NISSAN PATROL 4.2-BIG WHITE
          SUZUKI SAMURAI-REAL BLUE
          HYUNDAY SANTA FEE-BUSINESS

          Comentariu


          • #6
            Re: caut mecanic!

            Hmm

            Am si eu una identica tot cu motor de 2.8 (de fapt doua, una scurta si una lunga)

            Cea scurta ... tragea de rupea gardul ,dadea ceva motorina nearsa pe esapament si in urma reglarii la Nissan4x4 (Luigi) nu mai trage cum tragea dar am ajuns la un consum rezonabil de 13% si la performate acceptabile! Aceasta este upgradata ptr offroad adica atinge sensibil cota de 2800 kg!

            Cea lunga ... achizitionata de curand. Cand am luat-o avea niste 33-uri pe ea. Intre 1000 si 2000 de ture nu trage nici s-o iei la omor. Dupa 2000 de ture rupe. Nu da fum deloc si se aseaza bine dupa 120km/h viteza de croaziera. Imediat ce am ajuns acasa i-am schimbat rotile cu unele normale (265/70/16) si s-a schimbat si mersul masinii. Adica la o viteza de croaziera de 120km/h nu sare consumul de 10%! Am vb cu alti posesori de asemenea masina (Andrei Popescu, Nissan4x4) care mi-au confirmat plecatul de pe loc greoi al masinii ...si m-am linistit!

            In cazul tau: daca nu ai niciunul din simptomele urmatoare nu ai de ce sa-ti faci griji:
            -da cu fum albastru sau negru
            -turbina intra la 1700-1800 ture si nu se simte in mers
            -consumul e mai mare de 13%
            -motorul porneste in 4 sau 5 pistoane
            -relantiul depaseste 800 de ture
            -nivelul la ulei nu este corespunzator
            -ai ulei in filtru de aer
            -filtru de aer imbacsit
            -filtrul de motorina este imbacsit (necesita schimbare)
            -temperatura sta peste jumatate
            -jantele dupa o bucata de mers se incing

            2.8-ul lung este puturos la plecare! Pe drum incerca sa schimbi rapoartele undeva la 2500-2800 ture si sa mentii constant turatia peste 2000 de ture, adica sa-ti mearga turbina. Si incearca sa nu fortezi masina mai mult decat poate (adica sa-i pui roti mai mari, sa o forjezi pe urcari sau sa-i dai frane de motor pe supraturatie 3800+).

            M-a uimit in schimb stabilitatea modelului lung in comparatie cu cel scurt! Pe roti standard, cu profil de sezon, cu tractiune integrala (in H) am constatat o stabilitate uimitoare pe o urcare cu multe curbe pe zapada si gheata si mai mult decat atat o eficacitate extraordinara la franare (cand a aparut un destept de sus in mare viteza de pe contrasens taiind benzile). Practic fiind in forja pe urcare am oprit masina in cativa metri in fata celuia care venea de sus spre mine pe frana cu rotile bracate!

            Sunt sigur ca verificand cele de mai sus o sa-ti dai deja singur niste raspunsuri si daca ai nevoie de ajutor in remedierea eventualelor defectiuni sunt oameni aici pregatiti sa-ti raspunda! Nu stiu in zona Bacau un service de acest gen ...dar am impresia ca exista ceva undeva in zona Iasi!
            consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

            Comentariu


            • #7
              Re: caut mecanic!

              Dupa ce am vorbit cu Zolameister despre aceasta masina inclinam sa credem ca masina nu trage din cauza rapoartelor din grupuri, care nu au fost schimbate, ea avand 4,37 de la motorul de 3.0 si nu 4,65 cum i-ar trebui motorului de 2,8.
              2 x Patrol Y61 LWB 2.8 si 3.0

              Comentariu


              • #8
                Re: caut mecanic!

                Salutare!!

                Va rog, cine cunoaste un mecanic bun pt. 4×4 in Iasi?

                Comentariu


                • #9
                  Re: caut mecanic!

                  va rog daca stie cineva in iasi sa nu tina pentru el ca eu am facut turul service-urilor in iasi cu patrolul si m-am lovit de incompetenta si fuga de responsabilitate :)
                  Ultima editare de qumatru; 06.nov.2014, 09:33.
                  Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: caut mecanic!

                    Salut,

                    Rapoartele.
                    Daca e schimbat motorul, ai rapoarte mai mici si pierzi la zvac.
                    De vrei sa-ti traga tare, dar pierzi ceva la viteza maxima pune 4.88.
                    Turbina.
                    Daca nu pune 4.64 ce are 2.8 stock.
                    Poti schimba turbina cu modificarile de rigoare la motor.
                    Iei cam 30-40 cai in plus .
                    Costurile sunt destul de maricele, intre 1500-1800 Euro.
                    Pompa.
                    Se creste debitul la pompa,
                    Ultimele doua iti cresc consumul.
                    O poti rezolva si pe asta daca o treci pe ulei vegetal, la Iasi este cineva care iti poate vinde incalzitoare pentru tur retur pompa si filtru...costurile se reduc cam cu 40 %.
                    Parerea mea :)

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: caut mecanic!

                      Ramane si rugamintea noastra de a ne indruma spre un mecanic bun in Iasi. (Am vazut inca un coleg de forum care cauta si sunt sigur ca mai sunt inca multi altii).
                      Mie mi-a fost recomandat dl.Baltagiu, doar ca e foarte ocupat. Stau de aproape 2 luni sa intru la dansul. Daca ajung si dansul este de acord, voi pune numarul de telefon aici.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: caut mecanic!

                        Te astept la SM....Si se rezolva tot ce inseamna probleme la masina ta.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: caut mecanic!

                          E cam departe IS de SM, dar cine stie ?! :)

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: caut mecanic!

                            Este o solutie decat sa-ti distrugi masina pe mainile nepriceputilor. Eu spre ex. am masina la brasov acum.
                            Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: caut mecanic!

                              Postat în original de ovidiua-car Vezi post
                              Te astept la SM....Si se rezolva tot ce inseamna probleme la masina ta.
                              Garantat, eu de șase ani umblu la Dorolt ( Ovidiu) dar încă nu am avut vreo problema ce sa nu o rezolve.
                              Nissan Patrol y60 LWB,Mercedes C combi
                              Honda Dominator nx 650 , 1993

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection