Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

    Probleme cu ARB-ul ar fi gasirea unei punti spate de y61 cu LSD ca sa intre-asa mi-ai spus Cos in mesaj.nu?
    De ce nu intra ARB pe puntea asta cu blocant de fabrica??

    Comentariu


    • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

      Probabil pentru ca ARB e mai mare in diametru .
      ... sa fim corecti pana la capat !
      Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

      Comentariu


      • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

        Sunt la al patrulea patrol si nu am avut nici o problema cu blocantul. A mai sarit cate un furtun, s-a blocat cate o electrovalva, dar blocantul, ca mecanism, nu a patit nimic. L-am folosit din plin si consider ca este unul dintre cele mai trainice blocante de pe masinile de offroad. Sincer, nu inteleg cum reusiti sa le distrugeti...
        Ultima editare de Astral; 17.sep.2016, 22:29.
        73 de adi - yo2bt ...altfel spus - TOATE CELE BUNE
        ORCA - Off Road Club Arad

        Comentariu


        • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

          Pai prietene,esti la al patrulea Patrol,deci ai folosit PATRU blocanti pina acum,pe intervale mai scurte!
          Si daca mai iesi si de citeva ori pe an,iata fiabilitatea!
          Nu ne mai trage de urechi zau,daca nu ai nimic interesant si constructiv de spus!

          Comentariu


          • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

            Obiectez , faptul ca omul nu pune săptămânal poze cu ture , asta nu înseamnă că iese de 3 ori pe an.
            Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
            Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
            Natura si aventura

            Comentariu


            • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

              Prietene Dan, nu-mi permit sa te trag de urechi, Doamne fereste... Din partea mea poti rupe blocantul la fiecare iesire, ca Luigi de-abia te asteapta. :)
              Drept e ca nu am cine stie ce de spus, ma bag si eu in seama, dar...

              Daca nu ai vacum destul (foarte posibil electrovalva defecta), blocantul nici nu se elibereaza cum trebuie si nici nu se angajeaza ferm, in schimb se cam stirbeste.
              Ultima editare de yo2bt; 19.sep.2016, 08:23.
              73 de adi - yo2bt ...altfel spus - TOATE CELE BUNE
              ORCA - Off Road Club Arad

              Comentariu


              • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

                Nu a clampanit deloc,l-am cuplat stind pe loc,am plecat usor asteptind confirmarea din bord(care s-a produs),la prima curba in padure s-a auzit un troznet puternic-banuiesc ca acela a fost momentul fatidic!
                La iesirea pe asfalt(dupa ce l-am decuplat bineinteles) a ramas martorul aprins in bord cu tiueala de rigoare la peste 20km/h si nu s-a mai stins neam! Nu parea insa sa fie blocat-nu roti infrinate pe viraje,nu zgomote...
                Spune-mi si mie unde am gresit!?

                Comentariu


                • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

                  Martorul din bord aprins nu inseamna angajare ferma a blocantului. Cursa e destul de mare si microcontactul care aprinde becul nu e actionat chiar pe capat.

                  Verifica periodic circuitul de vacuum de la electrovalve pana la actuatorul de pe punte. Daca vrei sa fii foarte riguros, poti folosi un manometru pentru presiune negativa. Valoarea pe care o citesti inainte de electrovalve trebuie sa o regasesti la capatul furtunului dinspre punte si numai pe furtunul corespunzator electrovalvei actionate in momentul masuratorii.

                  Poti comanda bloocantul si dca masina ruleaza, dar motorul nu trage (calci ambreajul) Oricum nu se angajeaza sau dezangajeaza instantaneu. Si daca l-ai comandat stand pe loc, tot cand esti in miscare se cupleaza, decupleaza.

                  Dezavantajul actionarii cu vacuum e ca daca se sparge sau sare un furtun de la punte ( mie mi s-a intamplat de mai multe ori) noroiul si praful este absorbit pe circuitul de vacuum. Daca e comandat cu presiune, ca la ARB, nu te intalnesti cu aceasta situatie.

                  Daca cursa blocantului nu e reglata asa cum trebuie, la montare - distrugere sigura.
                  Ultima editare de Astral; 19.sep.2016, 09:35.
                  73 de adi - yo2bt ...altfel spus - TOATE CELE BUNE
                  ORCA - Off Road Club Arad

                  Comentariu


                  • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

                    Pai vezi,daca...daca...daca! De aceea spun ca sistemul nu e foarte fiabil,sint multe puncte slabe pe parcursul sistemului de blocare.
                    Intr-adevar,ar trebui verificat frecvent cu manometru functionarea valvelor si starea furtunelor de sub masina. Si reglajul initial sa fie perfect!
                    As pune imediat ARB dar exista o limitare: imi trebuie o alta punte spate de y61 fara blocant de fabrica si ma indoiesc ca voi gasi asa curind!

                    Comentariu


                    • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

                      S-a montat un alt blocant de fabrica,s-a reglat furca dar sint probleme cu o electrovalva ce nu functioneaza.
                      Voi merge pe acelasi sistem(n-am alternativa) dar cu stringere de inima!!

                      Comentariu


                      • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

                        O problema de electrovalva inseamna automat o problema de blocant , sau , un blocant inutil . Strangerea de inima devine in acest caz chiar una de pierdere dinainte cunoscuta .
                        ... sa fim corecti pana la capat !
                        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                        Comentariu


                        • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

                          Dar nu se poate renunta la sistemul original de actionare a blocantului si montarea unui sistem manual, de genul chilkat cum este la Toyota ?
                          zic si eu...
                          Ultima editare de Cristian1; 19.sep.2016, 22:22.
                          Off-Road in Waldland

                          Comentariu


                          • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

                            Cos-se incearca gasirea unei electrovalve in mintile ei,cind voi lua masina de la Luigi trebuie sa blocheze-deblocheze instant,doar n-o sa plec cu ea defecta!
                            Cristian-habar nu am,nu ma pricep defel! Eu as merge pe ARB dar imi trebuie alta punte de y61 cu lsd.

                            Comentariu


                            • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

                              Postat în original de Cristian1 Vezi post
                              Dar nu se poate renunta la sistemul original de actionare a blocantului si montarea unui sistem manual, de genul chilkat cum este la Toyota ?
                              zic si eu...
                              Daca as avea simpatii cu patroalele, as monta un cilindru pneumatic cum este la blocantele Diofer.
                              3x Suzuki Jimny
                              1x Suzuki Samurai
                              Dacia DoubleCab 4x4

                              Comentariu


                              • Re: Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

                                Pai asa , dar , nu e nevoie .
                                Se poate adapta orice trage-impinge : membrane , cilindri , actuatoare electrice , cabluri , tije .Cine vrea sa incerce , il ajut eu piese gata facute el doar sa-si faca actionarea pneumatica , electrica , magnetica , hidraulica , paranormala organica sau anorganica .

                                Practic , capsula e suficienta cu cei 6-8 kgf ai ei . Mai mult tot n-ar ajuta , admitand ca s-ar monta un cilindru pentru cursa de 8 mm , tot n-ar tine fortat cuplarea ca s-ar indoi axul au se rupe furca , de mentinerea cuplarii se ocupa forma danturii blocantului . Singura schimbare ar fi actionarea cu cilindru si pe presiune ... si ea tot cu doua valve . Deci , se schimba dar ramane identic .
                                Ultima editare de cos; 20.sep.2016, 09:16.
                                ... sa fim corecti pana la capat !
                                Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X