Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Nissan Patrol Y61 - faimosul blocant OEM

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

    Postat īn original de soimu` Vezi post
    sigur nu de acolo e porblema, dar se poate ca valva de deblocare sa fie mai puternica si uneori sa intre peste valva de blocare, ceea ce cred ca se intampla la mine ca nu mai cupla cu motorul cald, iar de cand am inversat furtunele nu mai sunt probleme
    sau valva de deblocare sa NU INCHIDA bine...si atunci apare buba....
    nici la tine nu e in regula asa...
    Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

    Comentariu


    • #32
      Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

      am fost astazi la atelier si am vazut blocantul lui watcher.

      muci. doar pe sensul de inaintare.

      dupa ce am mai vorbit si studiat in fel si chip astazi, am ajuns la concluzia ca sistemul nu decupleaza blocantul la atingerea vitezei de 20 kmh, doar emite semnal de avertizare.
      pt. linistea mea, voi face totusi testul pomenit anterior.

      mai raman supapele de comanda.
      daca supapa de deblocare este actionata permanent pe deschis (voi verifica si acest lucru) este posibil ca, atunci cand se da comanda de cuplare, aceasta sa nu mai inchida complet si corect...
      Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

      Comentariu


      • #33
        Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

        cred ca watcher are deja masina gata, eu inca nu. mai cuget

        pe banc am un grup complet de y61, 35/8, cu blocantul in mintile lui
        urmeaza transplantul, insa pana atunci (adica pana iese soarele) va propun o tema.

        avand in vedere concluziile convergente care dau vina si pe acest sistem de comanda cu vacuum, m-am gandit la o schimbare.

        am pornit de la ideea de a ocoli complet sistemul de electrovalve, considerat a fi potentiala cauza a defectarii blocantului, cu ajutorul unei valve manuale.

        asta ar fi o varianta simpla, strong si non-expensive.

        ei bine, credeti-ma ca nu am gasit ACEA valva manuala care sa faca treaba asta, pe vacuum. @#$%^& *uck.

        am gasit doar pt. presiuni pozitive, exact ce trebuie, 5/3 [cinci porturi in total, 3 pt. presiune (1 intrare - 2 iesiri), 2 pt. aerisirea fiecarei camere]. colaboratorul meu, specialist pe pneumatica, mi-a spus ca pt. presiuni pozitive garanteaza, pt. presiuni negative insa nu, intrucat in specificatie este trecuta plaja 0-10 bar....nu sub 0 bar...hmmmmm....

        am zis ok, asta e, de unde nu e, nici D-zeu nu cere...

        aseara, in cadrul unei discutii la un pahar de Jidvei, un prieten al meu a zis o prostie, si pe mine m-a "taiat"

        ce-ar fi daca schimbam presiunea negativa cu presiune pozitiva?

        teoria spune ca ar functiona, iar de construit acea mica retea de aer comprimat nu e mare scofala. ma astept la costuri mari doar la un regulator de precizie, si la un manometru de precizie. restul, uzual industrial. compresorul exista (Viair).

        pana aici nimic deosebit, nu?

        SCHMEKERIA consta in utilizarea actuatorului existent pe punte, pt. ca altfel intri la dureri de cap cu adaptarea unui cilindrel pneumatic.

        eh, ce ziceti?


        L.E. retrag ce am spus in postul cu blocantul lui watcher.
        blocantul lui e rupt intr-adevar, insa, in functie de sens (inainte-inapoi) si de partea care se suspenda (stanga-dreapta), mai mergea.
        ex. roata dreapta incarcata, stanga in aer, pe sens inainte sarea, pe sens inapoi cupla.
        Ultima editare de giorgel; 24.ian.2011, 20:10.
        Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

        Comentariu


        • #34
          Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

          Giorgele.....gindesti prea mult, amice......asta-i activitate de persoana care se plictiseste.
          Schimba blocantul cu grup cu tot.....schimba-l cu ARB,cu ce vrei tu, poti si sa sudezi grupul,numai fa-i ceva .......ca rau te plictisesti


          On Topic: Eu as merge pe ceva verificat......as schimba fara discutie cu nou sau ok,nu as inventa blicantul manual la Nissan,sincer......
          Dacă de īntelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
          Dream It, Do It, Live It....

          Comentariu


          • #35
            Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

            Auzi RZV-ule, tu ai citit bre titlul acestui topic ? Macar asa , cand te plictisesti......sau tu esti intr-o "vesnica" miscare browniana......

            Giorgel e contrariat de faptul ca blocantul stock de pe Y61 nu e chiar asa fiabil precum i se dusese vestea si investigheaza care e punctul nevralgic si implicit o solutie viabila......


            Comentariu


            • #36
              Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

              @Giorgel...te-ai lins pe bot de Jidvei. Nu ma mai combin cu tine ca uite ce idei iti vin...
              Daihatsu Feroza F300

              Comentariu


              • #37
                Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

                giorgel , hai sa-ti mai dau eu o idee mult mai buna si mai ieftina

                iti montezi un motoras stepper gen cum sant cele de la reglarea farurilor
                cu angrenaje metalice, si crede-ma ca nu poti sa ai opui rezistenta
                si in felul asta ai cuplarea furcii micrometrica pe deschis si inchis (cuplare -decuplare) si nu iti mai bati capul cu futune, ca se decupleaza peste 20km/h , etc...

                avantaje : nu mai ai conducte de aer sau vacum , nu depinzi de presiune, esti sigur ca furca e impinsa sau trasa exact unde trebuie, angrenajul este capsat deci nu prea poate sa corodeze/ blocheze ... e actionat de 3 fire care le poti ascunde prin locuri mai ferite...

                Comentariu


                • #38
                  Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

                  Postat īn original de mayer_maryus Vezi post
                  giorgel , hai sa-ti mai dau eu o idee mult mai buna si mai ieftina

                  iti montezi un motoras stepper gen cum sant cele de la reglarea farurilor
                  cu angrenaje metalice, si crede-ma ca nu poti sa ai opui rezistenta
                  si in felul asta ai cuplarea furcii micrometrica pe deschis si inchis (cuplare -decuplare) si nu iti mai bati capul cu futune, ca se decupleaza peste 20km/h , etc...
                  una din cele mai proaste idei care le--am auzit
                  cuplajul nu e posibil instant, el se face in momentul alinierii danturii, care poate fi facuta aproape imediat sau in sute de metrii de rulare
                  forta vacumatica actioneaza elastic, nu forteaza nimic, daca tu pui ceva mecanic, daca cuplarea nu se poate face FIX in momentul acela..c.eva se va rupe
                  NU E BUN
                  forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

                    Postat īn original de soimu` Vezi post
                    una din cele mai proaste idei care le--am auzit
                    cuplajul nu e posibil instant, el se face in momentul alinierii danturii, care poate fi facuta aproape imediat sau in sute de metrii de rulare
                    forta vacumatica actioneaza elastic, nu forteaza nimic, daca tu pui ceva mecanic, daca cuplarea nu se poate face FIX in momentul acela..c.eva se va rupe
                    NU E BUN
                    bun invat si eu ceva, dar daca tija respectiva ar fi ceva gen amotizor care tine portpagajul, ar avea elasticitatea dorita in astfel de conditii ? sau un sistem cu arc care sa ai dea o anumita presiune fara sa-l forteze?

                    intreb nu sariti pe mine, oricum astia de la fabrica nu l-au pus de prosti asa:D

                    Comentariu


                    • #40
                      Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

                      Postat īn original de mayer_maryus Vezi post
                      bun invat si eu ceva, dar daca tija respectiva ar fi ceva gen amotizor care tine portpagajul, ar avea elasticitatea dorita in astfel de conditii ? sau un sistem cu arc care sa ai dea o anumita presiune fara sa-l forteze?

                      intreb nu sariti pe mine, oricum astia de la fabrica nu l-au pus de prosti asa:D
                      cu arc e o varianta, numai ca forta arcului trebuie calibrata sa nu forteze dar sa faca cuplajul ferm cand e posibil
                      problema e ca trebuie 2 arcuri, cate unul pe fiecare sens
                      sau sa fie un arc permanent de decuplare, care va incerca permanent sa decupleze, si de indata ce forta de actionare dispare, si primul arc, cel de cuplare, e detensionat, sa decupleze si sa mentina decuplat
                      dar e complicat si eu il consider inca mai nesigur decat un sistem vacumatic proiectat si produs de japonezi
                      se pare ca noi ...tot la sarma ajungem, ca e in firea noastra, ca daca era un forum nemtesc, aia incercau ceva pe baza de suruburi
                      daca sistemul vacumatic functioneaza in parametrii, nu cred ca eunt emotii
                      acelasi sistem il are si aro, doar ca la ala am facut modificarea cu sarme (cablu de acceleratie) si 2 arcuri, unul puternic si scurt de cuplare si unul lung si mai slab de decuplare, dar... motivele pentru care la aro am optat pt modificare si la patrol nu...sunt evidente
                      forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

                      Comentariu


                      • #41
                        Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

                        soimu' acum un off sa-i zic asa , sant curios rusii cum o gandeau

                        ai dreptate arcul trebuie calibrat si nu ai garantie ca va ramane in parametri ....

                        Comentariu


                        • #42
                          Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

                          Postat īn original de RZV Vezi post
                          Giorgele.....gindesti prea mult, amice......asta-i activitate de persoana care se plictiseste.
                          Schimba blocantul cu grup cu tot.....schimba-l cu ARB,cu ce vrei tu, poti si sa sudezi grupul,numai fa-i ceva .......ca rau te plictisesti


                          On Topic: Eu as merge pe ceva verificat......as schimba fara discutie cu nou sau ok,nu as inventa blicantul manual la Nissan,sincer......

                          @RZV: in 2009, bullbar constata ca blocantul sare. baga mana adanc in buzunar, si pune blocant nou. dupa cateva luni, imi vinde mie masina. o luna mai tarziu, la o iesire, cand am nevoie de blocant, acesta sare....

                          daca ai fi tu situatia asta, te-ai plictisi si tu gandind, sau ai mai inlocui 1-2-3 blocante?

                          ca rezumat, eu am spus doar atat: se pastreaza blocantul stock, actuatorul stock, modificarea (minora, daca gasesc piesa) ar fi doar la actionarea actuatorului, prin eliminarea electrovalvelor. apoi am dezvoltat un pic, considerand ca ar fi mai bine sa functioneze cu aer comprimat in loc de vacuum.

                          @mayer_maryus: ideea este extrem de complicata si nu are aplicatie aici. soimu are dreptate 100%. cu a doua postare a ta desfiintezi chiar tu ce ai scris in prima.

                          @renegate_01: data viitoare bem Pinot Noir, de Murfatal...
                          Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                          Comentariu


                          • #43
                            Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

                            @Astral Albastrelul- am citit si studiat discutia cu atentie,stai linistit.....m-am dus si la GTC sa vad blocantul lui Watcher,stai linistit.
                            @Giorgel si altii au gindit ceva timp ce vrei tu, eu am vazut blocantul ala de fin 4 ori....si cind ai venit tu acolo, il studiasem comparativ cel nou cu cel rupt...eram in hala,montam suspensia,,dar tu erai muuult prea preocupat de misterul blocantului.

                            Concluzia mea este si ramine acceasi....Blocantul Original este original,gindit si pus acolo de niste japonezi idioti care s-au gindit ca ai nevoie de el,cindva,in niste conditii......daca vrei concurs si utilizare HD,pui ARB sau altceva after-market.....si inca ceva , te obisnuiesti cu pretul,offroadul nu-i un sport ieftin.

                            De curiozitate, a studiat careva ce zice producatorul app de conditiile de utilizare ale blocantului? sau intretinere? sau voi credeti ca-i imbatabil in functie greutatea talpii?!?

                            asta vroiam sa spun....asa printre rinduri.....Petre avea talpa,tata....si investea,era doar utilizator......din ce am auzit si tu Giorgele ai talpa grea.....si Watcher la fel.....concluzia este ca daca in cazul Giorgel montajul noului blocant a fost facut corect,numai actionarea in ultimul moment,si sphanul maxim il puteau distruge.....ca si la Watcher...nu a mers la Impotmoliada....ok, dar de cite ori inainte a vazut sphan maxim si actionare in ultima secunda?!?......sa fim seriosi...sau intretinere preventiva pe la capsule vacuumatice si instalatie?!?
                            Sa fi seriosi , nu poti merge cu ceva stok si sa vrei sa tina la sphan de nebunie, chiar daca-i Nissan.....

                            Jos palaria....
                            Dacă de īntelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                            Dream It, Do It, Live It....

                            Comentariu


                            • #44
                              Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

                              Postat īn original de RZV Vezi post
                              .....eram in hala,montam suspensia,,dar tu erai muuult prea preocupat de misterul blocantului.


                              din ce am auzit si tu Giorgele ai talpa greaSa fi seriosi , nu poti merge cu ceva stok si sa vrei sa tina la sphan de nebunie, chiar daca-i Nissan.....

                              concluzia este ca daca in cazul Giorgel montajul noului blocant a fost facut corect,numai actionarea in ultimul moment,si sphanul maxim il puteau distruge.....ca si la Watcher

                              imi plac astea....eram acolo, te-am vazut, dar n-am zis nici pas

                              da, ii dau in cap tare, pt. ca masina e grea si NU MERGE BLOCANTUL...asa ca nu poti iesi tiptil, trebuie mai mereu sa iesi in shpan.

                              dupa ce voi avea blocantul functional, si cu minim una dintre modificarile dorite de mine, mai vedem...

                              eu am sa aleg solutia cea mai convenabila pt. mine, si vom constata dupa ce si cum.

                              este incredibil, cat de repede se poate da verdictul: l-ai pus in ultimul moment si i-ai dat in gura....de unde stii RZV? ai mers tu vreun m cu masina asta, dupa ce a intrat in posesia mea? te asigur ca nu, si te mai asigur ca stiam cum (si mai ales DE CE) se pune blocantul, inca dinainte de a cumpar masina...

                              hai sa ne pastram totusi ON-TOPIC...

                              eu am deschis aceast discutie in speranta ca aud si alte pareri, tehnic pertinente...
                              Ultima editare de giorgel; 26.ian.2011, 00:17.
                              Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                              Comentariu


                              • #45
                                Re: Nissan Patrol Y61-faimosul blocant OEM

                                1. my, friend..... eu daca intru undeva , salut, vorbesc, cum tu ai venit si te-ai afundat in explicatii app de blocant fara sa vezi pe nimeni.....scuza-ma ca nu te-am salutat

                                2.nu mai sari asa, ca ti-am dat o explicatie pertinenta........ce crezi, ca inginerul japon nu a calculat ca la un sphan si o utilizare de x sau in y situatie nu se va rupe?...dovada- se rupe in anumite conditii este normal ,este stok..... trebuie sa traiasca si Nissanul cumva, daca faceau o masina imbatabila.....
                                3. din partea mea poti sa-i faci orice, Doamne ajuta sa mearga,daca vrei,te blestem sa fii primul roman care breveteaza blocantul OEM la Nissan cu modificari de a deveni imbatabil!!!!!
                                4.Varianta cea mai simpla...schimbi cu sh dar ok.....de unde stii tu ce i-a fost pus lui Petre in grup ?Ai fost acolo? Eu nu stiu nici unde, nici ce....nu te mai bate cu pumnul in piept...altora le merge blocantul de nu au treaba, de ani buni, si pe masini mai vechi......altii vezi Watcher- au rezolvat problema elegant si fara exchibitionism,cum ,de ce,unde.....altii vezi Soimul -au tras un topic super cu echimbat de furtune, capsule, intretinere..... tu faci brainstorming cu trasformari.....
                                Ajungem sa testam imediat iarasi mersul serpuit sau montajul de apometre?!?

                                nu te mai supara.......altii n-au blocant si merg foarte bine.....iarasi jos palaria la adresa ta si a celor care citesc ineptiile noastre!
                                Dacă de īntelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                                Dream It, Do It, Live It....

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X