Daca este prima ta vizita, verifica sectiunea de intrebari si raspunsuri facand click aici: FAQ Pentru a te inregistra si a te bucura de toate optiunile forumului trebuie sa te inregistrezi aici: Inregistrare
Mare atentie! Forumul are niste reguli care trebuiesc respectate de toti utilizatorii.
Primul mesaj trebuie sa fie in sectiunea Prezentarea membrilor. Dupa aceea aveti permisiunea de a posta si in alte sectiuni ale forumului.
La suspension lift atat de mare ...ai modificat ceva in afara de:
-barile panhard
-bucsile caster
-kit de coboarare cutie (de cat?)
-racoardele de frana
-furtunele de la blocant
-prelungirea sau eliminare bieletelor de la bara stabilizatoare
Am reusit si noi la garaj un suspension lift la limita modificarilor (undeva la 8-9 cm) ... nu ca nu s-ar fi gasit solutii sa il punem mai sus ... Dar deja la 8-9 cm e limita safe unde poti sa te duci cu masina in sus (asta e parerea mea) ... adica limita unde ar trebui sa te opresti cu centrul de greutate ...daca mai vrei sa mergi cu viteza de turism pe asfalt ...
Dar deja la 8-9 cm e limita safe unde poti sa te duci cu masina in sus (asta e parerea mea) ... adica limita unde ar trebui sa te opresti cu centrul de greutate ...daca mai vrei sa mergi cu viteza de turism pe asfalt ...[/QUOTE]
Azi am facut probele cu masina, tine 100km/h fara greturi. Sta bine pe sosea, am pastrat barile stabi, care au devenit ambele decuplabile.
Am schimbat si rapoartele, masina e pe 4,88 acum (de la 4.37)
Am bagat si blokant ARB pe fata
Suspensia e un long arm
PS. Solutia tehnica nu implica bucse caster .......... ia ghiciti de ce ....
PS2: ....si nici cutia (automata) nu am deplasat-o..........
ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro
service si tunning NISSAN
Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE
@max: esti pe aproape, am montat niste drop box-uri ce coboara tendoanele cu 12 cm........... Chestie facuta fara suduri pe sasiu, montaj cu suruburi.....
@florum: jantele sunt bengoase, 10x16 ET-55, aluminiu, import USA!
PS: Proprietarul, dupa o grava documentare, a aflat ca MRL-urile Superwinch sunt produse tot de AVM, pt piata SUA.
Maine termin lucrarea, i-am taiat aripile si refacut overfenderele fata originale, dupa noile roti , apoi revin cu poze "la gata". Mai am de reglat barele Pachard + geometria directiei si montaj overfendere. Azi, duminica, am terminat de montat compresorul blokantului si ceva modificari electrice prin bord.
Maine noapte masina pleaca acasa, la Timisoara.
ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro
service si tunning NISSAN
Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE
Cu ce o fi gresit saracu Patrol sa ajunga in halu ala ... e mai inalt decat e lat si aproape la fel de inalt cat e de lung (ampatamentul) ... acum are stabilitatea unui cub cu muchiile rotunjite. Ar fi omeneste sa recomandati sa evite orice manevra brusca pe strada si de orice inclinare pe teren, sau mai bine sa nu paraseasca centrul orasului cu masina asta.
nu te grabi cu jelania. Am mers pe asfalt cu el, o sa ramai surprins ce bine sta pe sosea. Amortizoarele au butelii cu nitrogen , cu 20 (DOUAZECI) de pozitii de reglaj.......... Rotile stau lipite de asfalt.... E foarte reusita suspensia!
Fișiere atașate
Ultima editare de nissan4x4; 10.apr.2011, 21:55.
Motiv: atasare poza
ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro
service si tunning NISSAN
Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE
o sa arate destul de "rau" masina dupa finalizare,insa intreb daca chiar era nevoie de acest lift pt anvelope de 35? cred ca si la flexare maxima mai raman ceva centimetri pana la a atinge sau....?
Daca montati si o bara cu troliu ,ceva pragare mai sanatoase (care mai umplu golul) o sa arate bine!
Ingenioasa ideea cu dropbox-urile insa anuleaza din garda castigata si pot "agata" diferite chestii prin teren!
@alex
Ai idee ce inseamna suspension lift de 17 cm?
Eu am idee,tocmai de aceea intreb...
explicami atunci ce sens are liftul de 17 cm cand defapt principalul rol al acestuia este acela de a baga anvelope cat mai mari pe masina si a ridica garda la nivelul sasiului, ce te ajuta sa nu ramai pe burta,castig ce a cam fost anulat de dropbox-uri. Este doar parerea mea si nu vreau sa creez discutii aiurea pe tema ei.
@max: esti pe aproape, am montat niste drop box-uri ce coboara tendoanele cu 12 cm........... Chestie facuta fara suduri pe sasiu, montaj cu suruburi.....
@florum: jantele sunt bengoase, 10x16 ET-55, aluminiu, import USA!
PS: Proprietarul, dupa o grava documentare, a aflat ca MRL-urile Superwinch sunt produse tot de AVM, pt piata SUA.
Maine termin lucrarea, i-am taiat aripile si refacut overfenderele fata originale, dupa noile roti , apoi revin cu poze "la gata". Mai am de reglat barele Pachard + geometria directiei si montaj overfendere. Azi, duminica, am terminat de montat compresorul blokantului si ceva modificari electrice prin bord.
Maine noapte masina pleaca acasa, la Timisoara.
Caster-ul sa zicem ca e rezolvat cu drop box-uri.
Ce ai facut cu unghiul pinionului de atac, cel putin cel din fata? Pentru ca si ala trebuia modificat...
'02 WG CRD - EGR delete
'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.
Suspension lift mare = flexare mare ... loc de roti mari ...etc nu cred ca s-a urmarit neaparat garda la sol mare ...
Sincer cred ca masina aia a facuto nentu Luigi de show si trebuie sa recunoastem cu totii ...ca U650 e mic copil pe langa mastodontul rezultat in urma implantului de picioroange....(de Maragheru cum ai zice matale taica Alex cu 3x)...tu chiar crezi ca nenea ala care o are va merge pe drumuri de taf vreodata in asa fel incat sa ramana suspendat? Eu sincer chiar nu cred ...
Ideea cu barile stabi decuplabile e buna ...de asemenea si balonul mare al anvelopei pe asfalt ... dar eu sunt curios cam ce se intampla cu masina aia in curbe la +60km/h ...lasand la o parte celelalte necunoscute aduse in discutie.
Comentariu