Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    @ssrli- nu stiu ce e aia unghi al pinionului de atac ! Te referi la angrenajul melcat? Poate detaliezi un pic......
    @yonutz- am febra musculara de la suitul in masina asta.......
    ing. Luigi PIRSU
    www.nissan4x4.ro
    service si tunning NISSAN
    Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

    Comentariu


    • #17
      Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

      Postat în original de nissan4x4 Vezi post
      nu te grabi cu jelania. Am mers pe asfalt cu el, o sa ramai surprins ce bine sta pe sosea. Amortizoarele au butelii cu nitrogen , cu 20 (DOUAZECI) de pozitii de reglaj.......... Rotile stau lipite de asfalt.... E foarte reusita suspensia!
      foarte tare gluma "cu 20 (DOUAZECI) de pozitii de reglaj " esti tare ce sa mai ... la pozitia 69 se lungeste si se lateste.

      Lasand gluma la o parte, ideal ar fi ca la o inaltare de 20 cm sa latesti masina cu cate 20 cm in fiecare parte si sa maresti ampatamentul cu cel putin tot atat, adica ampatament +40 cm , ecartament +40 cm si abia atunci masina are stabilitatea initiala, ceea ce practic e imposibil in cazul asta. Imposibil mi se pare si unghiul la care lucreaza motorul, chiar si cu 7 cruci duble pe cardane ... fiarele care coboara prinderea tendoanelor ...
      dar e bine ca dupa toate astea s-au pus bling bling-uri cu zeci de pozitii de reglaj si "rotile stau lipite de asfalt" , utilajul arata a "serious stuff" ceea ce da bine pe centru la terase.
      Eu as fi pus ,pe langa rapoarte si arb, arcuri cu cursa mai mare dar care sa nu inalte masina mai mult decat 5 cm, ceva Bilstein-uri cu cursa mare, mutate prinderile telescoapelor mai sus, aranjat aripi si overfendere sa faca loc la 35-uri AT sau MT care sa fie si functionale, nu doar frumoase.
      Club Sportiv x3m
      Valcea

      Comentariu


      • #18
        Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

        Cred ca ai fost f atent lectiile de fizica de prin clasa a 12-a. Bravo!!! Erau acolo niste probleme interesante privind momentul de rasturnare al masinilor, chestii ce luau in calcul forta centrifuga, inclinarera soselei, greutatea masinii si coeficientul de frecare cu suprafata. Chestii basic, dar interesante!
        Da, odata cu ridicarea masinii e necesara "latirea" acesteia si intr-o oarecare masura, " lungirea" ei. Dar valorile sunt cu muuuuult sub ceea ce ai estimat dumneata.
        Acum ce sa zic? Stregurii sunt acri sau ne preocupa rau performantele pe sosea?. Astept de la matali , daca tot ai pornit cu niste valori, un calcul al "de-stabilizarii" masinii. Iti pun la dispozitie toate datele masinii. Eu le-am facut, dar astept niste rezultate si de la dumneata. O sa ramai surprins de rezultat......
        Ultima editare de nissan4x4; 11.apr.2011, 07:42.
        ing. Luigi PIRSU
        www.nissan4x4.ro
        service si tunning NISSAN
        Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

        Comentariu


        • #19
          Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

          drop box! GPS-cu, fi pe faza! Copiaza pozele si baga repede in lucru o serie!

          Mai pun o poza cu sistemul de stabilizare al arcurilor spate
          Fișiere atașate
          ing. Luigi PIRSU
          www.nissan4x4.ro
          service si tunning NISSAN
          Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

          Comentariu


          • #20
            Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

            @nissan4x4
            Sunt de acord cu fizica. Doar ca un 20 cm inaltime inseama aproximativ 5% din lungimea masinii si 10% din latimea ei. Indiferent cat de rigida va fi suspensia ...pe asfalt va fi destul de greu de controlat mai ales la viteza. Nu zic de mers, sunt constient ca nu ar avea de ce sa nu mearga ... ci de controlat ...atentie. In teren daca se va lasa suspensia moale si se vor decupla barile stabi se va balangani iar daca io lasi prea rigida tot nu e bine ... Singurul plus care ar putea indrepta balanta spre a nu fi posesor de "senzatie de telecabina": latimea masinii ... din asta s-ar putea regla ...

            Atata timp cat se va gasi intotdeauna o alternativa la strugurii astia ai matale...o varianta pe care si-ar putea-o permite si altii ... nu cred ca ar interesa pe cineva gustul lor.

            Sincer chiar mi-as dori ptr backroundul de pe desktop o poza cu masina asta a matale intr-o ravena.

            Incep sa devina interesante discutiile astea pe aici pe la Nissan.

            In cateva zile pun si varianta noastra ... (Red Grizzlies)
            consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

            Comentariu


            • #21
              Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

              Postat în original de nissan4x4 Vezi post
              ............... Astept de la matali , daca tot ai pornit cu niste valori, un calcul al "de-stabilizarii" masinii. Iti pun la dispozitie toate datele masinii. Eu le-am facut, dar astept niste rezultate si de la dumneata. O sa ramai surprins de rezultat......

              Calculele de care zici `mneata, o avea vreo legatura cu cele din topicul ista sau sunt altele ?
              http://forum.club4x4.ro/showthread.p...spre-roll-over


              Comentariu


              • #22
                Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

                foarte tare ,bravo faina lucrare.......... deseara am sa pun cateva poze cu un y60 de la Bozovici mai inalt si care merge de trasneste si pe teren si pe astfalt si are 36.12,5.15....barile stabilizatoare sant date jos de mult........tot secretul este cine il conduce,cat sange are ....daca nu ai mai bine te lasi de sportul asta......inca odata BRAVO
                ... Bonjour de France... www.info4x4.com ...

                Comentariu


                • #23
                  Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

                  Postat în original de nissan4x4 Vezi post
                  @ssrli- nu stiu ce e aia unghi al pinionului de atac ! Te referi la angrenajul melcat? Poate detaliezi un pic......
                  @yonutz- am febra musculara de la suitul in masina asta.......
                  Sunt convins ca stii la ce ma refer...
                  Pun oricum o poza...
                  '02 WG CRD - EGR delete
                  '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

                    Toata lumea da cu parerea...!..Nisan 4x4...toata stima..
                    personal merg fara bari de stabilizare pe asfalt cu 120 km/h fara probleme iar utilaju-l este inaltat in jur de 12 cm din suspensie si 4 cm din bodilift...sa nu mai spun de a lui Ricardo care bate spre 20 cm...si merge pe unde unii nu se incumeta...

                    drop box-uri...foarte tare si nu ramai pe ele ...am in lucru asa ceva !

                    si un filmulet cu o suspensie asemanatoare ...

                    http://www.dailymotion.com/video/x69...en-action_auto

                    p.s. ce solutie ai folosit pentru tendoanele spate ?...la mine in flexari maxime imi freaca telescopul de arc...trebuie sa fac ceva si acolo...!!!
                    Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

                      Postat în original de ssrli Vezi post
                      Sunt convins ca stii la ce ma refer...
                      Pun oricum o poza...
                      Hmm, in cazul meu, desenul e incorect...........
                      ideea de buna functionare a orcarui cardan este ca unghiul de atac al articulatiei de sus (reductor) sa fie acelasi cu cel al articulatiei de jos (diff fata), bineinteles, in limitele de lucru ale articulatiei cardanice.
                      Prin utilizarea drop box se mentine echivalenta unghiului de sus cu cel de jos.


                      Pe spate se schimba treaba. Desi are tendone reglabile, cardanul stok iese din marja unghiulara de lucru, deh... e si f scurt, si a trebuit montat un cardan cu dubla cruce la AMBELE capete ............
                      ing. Luigi PIRSU
                      www.nissan4x4.ro
                      service si tunning NISSAN
                      Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

                        Postat în original de Astral Vezi post
                        Calculele de care zici `mneata, o avea vreo legatura cu cele din topicul ista sau sunt altele ?
                        http://forum.club4x4.ro/showthread.p...spre-roll-over

                        o sa facem pe forum, cand oi avea timp, un model de calculatie al variatiei de-stabilitatii masinii cu inaltarea masinii in variantele:
                        - dem bara stabi fata + spate
                        - bodylift
                        - suspension lift
                        ing. Luigi PIRSU
                        www.nissan4x4.ro
                        service si tunning NISSAN
                        Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

                          Postat în original de nissan4x4 Vezi post
                          Astept de la matali , daca tot ai pornit cu niste valori, un calcul al "de-stabilizarii" masinii. Iti pun la dispozitie toate datele masinii. Eu le-am facut, dar astept niste rezultate si de la dumneata. O sa ramai surprins de rezultat......
                          Eu am dat calculul pe care l-am facut si rezultatele acestuia, dar sunt foarte curios sa aflu si varianta oficiala in cazul de fata (teoretic si practic), pentru ca ochiometric da cu rest. Pe romaneste pare o masina de snobi, periculoasa in trafic, fara nici o sansa in teren greu ... o lucrare foarte profitabila, dar compromitatoare pentru un fan Nissan .


                          @kato : te referi la un Patrol lung care desi are de suferit din cauza inaltarii excesive, are un avantaj important fata de unul scurt: ampatamentul maricel care face cat de cat fata inaltarii dar care are si un cardan spate mult mai lung decat cel scurt care nu necesita o inclinare mare a motorului/cutiei. Apoi o inaltare combinata sl+bl mai reduce cat de cat din inaltarea centrului de gravitate.

                          Inaltarea importanta, benefica, e cea data de diamentrul/raza anvelopelor la care se adauga o inaltare minima, un compromis intre sl, bl, coafarea aripilor, raport minim comprimare/extindere. Astfel, pentru 35-uri nu cred ca e nevoie de o inaltare mai mare de 5 cm plus cei 5 cm din roti, inaltare care poate fi cat de cat reparata prin cresterea ecartamentului.
                          Un Patrol scurt e mult prea scurt (aprox 240 cm) pentru o inaltare de +20 cm. Daca la ecartament mai poti umbla, ce faci cu ampatamentul? Ce faci cu unghiul cardanelor, cu unghiul barilor panhard? Nu stiu ce calcul mai poate ajuta o masina cu ecartament 200, ampatament 240 si inaltime +200 la o manevra brusca sau pe o inclinare grava in teren. Nu zice nimeni ca nu merge deloc, dar nu mai e Nissan, e Toyota
                          Club Sportiv x3m
                          Valcea

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

                            wstbox, din ultimile 2 posturi sa inteleg ca :
                            - am stricat bunatate de masina
                            - clientul e snob, fante de Dorobanti
                            - eu am avut profit la masina (de ce nu? Tu te muncesti pe gratis?)
                            - calculele matale ochiometrice dau cu zecimale...... Daca esti asa destept, te rog posteaza modul cum ai facut calculatia si nu te mai da in pareri ochiometrice.

                            deh, olteanu, tot oltean ............

                            PS Off topic:
                            Oltenii sunt in razboi cu ardelenii... Intr-o dimineata, ardelenii pun spre Oltenia un banner mare, pe care scriu: 'Sa ne pupati in c_r !'. A doua dimineata, pe partea dispre Ardeal, oltenii au scris in timpul noptii: 'Si noi, pe voi!...
                            Ultima editare de nissan4x4; 11.apr.2011, 11:09.
                            ing. Luigi PIRSU
                            www.nissan4x4.ro
                            service si tunning NISSAN
                            Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

                              Eu sincer asteptam argumente profi nu iar vrajeala. In lipsa lor nu pot sa spun decat ca da, imi pare ca ati stricat bunatate de masina, nu cunosc clientul, nu stiu daca e snob sau nu, doar masina arata a masina de snob, cu profitul am o problema pentru ca putea fi obtinut dintr-o lucrare profesionala, nu printr-o carpeala romaneasca. Spor !
                              Club Sportiv x3m
                              Valcea

                              Comentariu


                              • #30
                                Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

                                si cam care ar fi carpeala dupa opinia matale?
                                si cam care e problema matali cu profitul meu?

                                Dar cum ,cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia, de ce ma mir?

                                Ok Discutia a luat o turnura neplacuta, ma opresc cu postari + poze , aici!
                                ing. Luigi PIRSU
                                www.nissan4x4.ro
                                service si tunning NISSAN
                                Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection