Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • alex22_xxx
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    Postat īn original de Yonutz Vezi post
    @alex
    Ai idee ce inseamna suspension lift de 17 cm?
    Eu am idee,tocmai de aceea intreb...
    explicami atunci ce sens are liftul de 17 cm cand defapt principalul rol al acestuia este acela de a baga anvelope cat mai mari pe masina si a ridica garda la nivelul sasiului, ce te ajuta sa nu ramai pe burta,castig ce a cam fost anulat de dropbox-uri. Este doar parerea mea si nu vreau sa creez discutii aiurea pe tema ei.
    Fișiere atașate
    Ultima editare de alex22_xxx; 10.apr.2011, 23:19.

    Lasă un comentariu:


  • Yonutz
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    @alex
    Ai idee ce inseamna suspension lift de 17 cm?

    Lasă un comentariu:


  • alex22_xxx
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    o sa arate destul de "rau" masina dupa finalizare,insa intreb daca chiar era nevoie de acest lift pt anvelope de 35? cred ca si la flexare maxima mai raman ceva centimetri pana la a atinge sau....?
    Daca montati si o bara cu troliu ,ceva pragare mai sanatoase (care mai umplu golul) o sa arate bine!
    Ingenioasa ideea cu dropbox-urile insa anuleaza din garda castigata si pot "agata" diferite chestii prin teren!

    Lasă un comentariu:


  • nissan4x4
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    nu te grabi cu jelania. Am mers pe asfalt cu el, o sa ramai surprins ce bine sta pe sosea. Amortizoarele au butelii cu nitrogen , cu 20 (DOUAZECI) de pozitii de reglaj.......... Rotile stau lipite de asfalt.... E foarte reusita suspensia!
    Fișiere atașate
    Ultima editare de nissan4x4; 10.apr.2011, 21:55. Motiv: atasare poza

    Lasă un comentariu:


  • Catalin.V
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    Cu ce o fi gresit saracu Patrol sa ajunga in halu ala ... e mai inalt decat e lat si aproape la fel de inalt cat e de lung (ampatamentul) ... acum are stabilitatea unui cub cu muchiile rotunjite. Ar fi omeneste sa recomandati sa evite orice manevra brusca pe strada si de orice inclinare pe teren, sau mai bine sa nu paraseasca centrul orasului cu masina asta.

    Lasă un comentariu:


  • nissan4x4
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    @max: esti pe aproape, am montat niste drop box-uri ce coboara tendoanele cu 12 cm........... Chestie facuta fara suduri pe sasiu, montaj cu suruburi.....
    @florum: jantele sunt bengoase, 10x16 ET-55, aluminiu, import USA!

    PS: Proprietarul, dupa o grava documentare, a aflat ca MRL-urile Superwinch sunt produse tot de AVM, pt piata SUA.

    Maine termin lucrarea, i-am taiat aripile si refacut overfenderele fata originale, dupa noile roti , apoi revin cu poze "la gata". Mai am de reglat barele Pachard + geometria directiei si montaj overfendere. Azi, duminica, am terminat de montat compresorul blokantului si ceva modificari electrice prin bord.
    Maine noapte masina pleaca acasa, la Timisoara.

    Lasă un comentariu:


  • Max
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    Postat īn original de nissan4x4 Vezi post
    PS. Solutia tehnica nu implica bucse caster .......... ia ghiciti de ce ....
    Ai modificat prinderile de pe punte?

    Lasă un comentariu:


  • florum
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    Postat īn original de nissan4x4 Vezi post
    rotile sunt...........de 35" !
    scuzele mele, par stock pe un patrol

    eu is foarte curios ce jante are masina... ca nu par a fi pe 17''

    Lasă un comentariu:


  • nissan4x4
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    Dar deja la 8-9 cm e limita safe unde poti sa te duci cu masina in sus (asta e parerea mea) ... adica limita unde ar trebui sa te opresti cu centrul de greutate ...daca mai vrei sa mergi cu viteza de turism pe asfalt ...[/QUOTE]

    Azi am facut probele cu masina, tine 100km/h fara greturi. Sta bine pe sosea, am pastrat barile stabi, care au devenit ambele decuplabile.
    Am schimbat si rapoartele, masina e pe 4,88 acum (de la 4.37)
    Am bagat si blokant ARB pe fata
    Suspensia e un long arm
    PS. Solutia tehnica nu implica bucse caster .......... ia ghiciti de ce ....
    PS2: ....si nici cutia (automata) nu am deplasat-o..........

    Lasă un comentariu:


  • Yonutz
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    Super ...

    Da' ce suspensie ... ai pus pe el?

    La suspension lift atat de mare ...ai modificat ceva in afara de:
    -barile panhard
    -bucsile caster
    -kit de coboarare cutie (de cat?)
    -racoardele de frana
    -furtunele de la blocant
    -prelungirea sau eliminare bieletelor de la bara stabilizatoare

    Am reusit si noi la garaj un suspension lift la limita modificarilor (undeva la 8-9 cm) ... nu ca nu s-ar fi gasit solutii sa il punem mai sus ... Dar deja la 8-9 cm e limita safe unde poti sa te duci cu masina in sus (asta e parerea mea) ... adica limita unde ar trebui sa te opresti cu centrul de greutate ...daca mai vrei sa mergi cu viteza de turism pe asfalt ...

    Lasă un comentariu:


  • nissan4x4
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    rotile sunt...........de 35" !

    Lasă un comentariu:


  • florum
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    daca rotile is doar 33uri (asa par) de ce atata lift?
    plasticele din fata? flanse?

    Lasă un comentariu:


  • nissan4x4
    a creat un topic Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

    ceva poze , comparatie cu unul stok.
    Detalii: +170mm spate, +150mm fata, fara bodilift, ridicat numai din suspensie
    Fișiere atașate
    Ultima editare de Yonutz; 11.apr.2011, 16:03.
Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection