Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF


nissan4x4

Postări Recomandate

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

Super ...

 

Da' ce suspensie ... ai pus pe el?

 

La suspension lift atat de mare ...ai modificat ceva in afara de:

-barile panhard

-bucsile caster

-kit de coboarare cutie (de cat?)

-racoardele de frana

-furtunele de la blocant

-prelungirea sau eliminare bieletelor de la bara stabilizatoare

 

Am reusit si noi la garaj un suspension lift la limita modificarilor (undeva la 8-9 cm) ... nu ca nu s-ar fi gasit solutii sa il punem mai sus ... :grin: Dar deja la 8-9 cm e limita safe unde poti sa te duci cu masina in sus (asta e parerea mea) ... adica limita unde ar trebui sa te opresti cu centrul de greutate ...daca mai vrei sa mergi cu viteza de turism pe asfalt ...

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

:grin: Dar deja la 8-9 cm e limita safe unde poti sa te duci cu masina in sus (asta e parerea mea) ... adica limita unde ar trebui sa te opresti cu centrul de greutate ...daca mai vrei sa mergi cu viteza de turism pe asfalt ...

 

Azi am facut probele cu masina, tine 100km/h fara greturi. Sta bine pe sosea, am pastrat barile stabi, care au devenit ambele decuplabile.

Am schimbat si rapoartele, masina e pe 4,88 acum (de la 4.37)

Am bagat si blokant ARB pe fata

Suspensia e un long arm

PS. Solutia tehnica nu implica bucse caster .......... ia ghiciti de ce ....

PS2: ....si nici cutia (automata) nu am deplasat-o..........

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

PS. Solutia tehnica nu implica bucse caster .......... ia ghiciti de ce ....

 

Ai modificat prinderile de pe punte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

@max: esti pe aproape, am montat niste drop box-uri ce coboara tendoanele cu 12 cm........... Chestie facuta fara suduri pe sasiu, montaj cu suruburi.....

@florum: jantele sunt bengoase, 10x16 ET-55, aluminiu, import USA!

 

PS: Proprietarul, dupa o grava documentare, a aflat ca MRL-urile Superwinch sunt produse tot de AVM, pt piata SUA.

 

Maine termin lucrarea, i-am taiat aripile si refacut overfenderele fata originale, dupa noile roti , apoi revin cu poze "la gata". Mai am de reglat barele Pachard + geometria directiei si montaj overfendere. Azi, duminica, am terminat de montat compresorul blokantului si ceva modificari electrice prin bord.

Maine noapte masina pleaca acasa, la Timisoara.

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

Cu ce o fi gresit saracu Patrol sa ajunga in halu ala ... e mai inalt decat e lat si aproape la fel de inalt cat e de lung (ampatamentul) ... acum are stabilitatea unui cub cu muchiile rotunjite. Ar fi omeneste sa recomandati sa evite orice manevra brusca pe strada si de orice inclinare pe teren, sau mai bine sa nu paraseasca centrul orasului cu masina asta.

Club Sportiv x3m

Valcea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

nu te grabi cu jelania. Am mers pe asfalt cu el, o sa ramai surprins ce bine sta pe sosea. Amortizoarele au butelii cu nitrogen , cu 20 (DOUAZECI) de pozitii de reglaj.......... Rotile stau lipite de asfalt.... E foarte reusita suspensia!

1574950148_amortizorbuteliereglabila.thumb.jpg.e8ad5027aca9342676d32c4b39ed4121.jpg

Editat de nissan4x4
atasare poza

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

o sa arate destul de "rau" masina dupa finalizare,insa intreb daca chiar era nevoie de acest lift pt anvelope de 35? cred ca si la flexare maxima mai raman ceva centimetri pana la a atinge sau....?

Daca montati si o bara cu troliu ,ceva pragare mai sanatoase (care mai umplu golul) o sa arate bine!

Ingenioasa ideea cu dropbox-urile insa anuleaza din garda castigata si pot "agata" diferite chestii prin teren!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

@alex

Ai idee ce inseamna suspension lift de 17 cm?

 

Eu am idee,tocmai de aceea intreb...

explicami atunci ce sens are liftul de 17 cm cand defapt principalul rol al acestuia este acela de a baga anvelope cat mai mari pe masina si a ridica garda la nivelul sasiului, ce te ajuta sa nu ramai pe burta,castig ce a cam fost anulat de dropbox-uri. Este doar parerea mea si nu vreau sa creez discutii aiurea pe tema ei.

Untitled.jpg.5ec43e068033938841704dc5831e8927.jpg

Editat de alex22_xxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

@max: esti pe aproape, am montat niste drop box-uri ce coboara tendoanele cu 12 cm........... Chestie facuta fara suduri pe sasiu, montaj cu suruburi.....

@florum: jantele sunt bengoase, 10x16 ET-55, aluminiu, import USA!

 

PS: Proprietarul, dupa o grava documentare, a aflat ca MRL-urile Superwinch sunt produse tot de AVM, pt piata SUA.

 

Maine termin lucrarea, i-am taiat aripile si refacut overfenderele fata originale, dupa noile roti , apoi revin cu poze "la gata". Mai am de reglat barele Pachard + geometria directiei si montaj overfendere. Azi, duminica, am terminat de montat compresorul blokantului si ceva modificari electrice prin bord.

Maine noapte masina pleaca acasa, la Timisoara.

 

Caster-ul sa zicem ca e rezolvat cu drop box-uri.

Ce ai facut cu unghiul pinionului de atac, cel putin cel din fata? Pentru ca si ala trebuia modificat...

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

Suspension lift mare = flexare mare ... loc de roti mari ...etc nu cred ca s-a urmarit neaparat garda la sol mare ... :grin:

 

Sincer cred ca masina aia a facuto nentu Luigi de show si trebuie sa recunoastem cu totii ...ca U650 e mic copil pe langa mastodontul rezultat in urma implantului de picioroange....(de Maragheru cum ai zice matale taica Alex cu 3x)...tu chiar crezi ca nenea ala care o are va merge pe drumuri de taf vreodata in asa fel incat sa ramana suspendat? :grin: Eu sincer chiar nu cred ...

 

Ideea cu barile stabi decuplabile e buna ...de asemenea si balonul mare al anvelopei pe asfalt ... dar eu sunt curios cam ce se intampla cu masina aia in curbe la +60km/h ...lasand la o parte celelalte necunoscute aduse in discutie.

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

@ssrli- nu stiu ce e aia unghi al pinionului de atac ! Te referi la angrenajul melcat?:ha: Poate detaliezi un pic......

@yonutz- am febra musculara de la suitul in masina asta.......

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

nu te grabi cu jelania. Am mers pe asfalt cu el, o sa ramai surprins ce bine sta pe sosea. Amortizoarele au butelii cu nitrogen , cu 20 (DOUAZECI) de pozitii de reglaj.......... Rotile stau lipite de asfalt.... E foarte reusita suspensia!

 

:ha: foarte tare gluma "cu 20 (DOUAZECI) de pozitii de reglaj " esti tare ce sa mai :ha: ... la pozitia 69 se lungeste si se lateste.

 

Lasand gluma la o parte, ideal ar fi ca la o inaltare de 20 cm sa latesti masina cu cate 20 cm in fiecare parte si sa maresti ampatamentul cu cel putin tot atat, adica ampatament +40 cm , ecartament +40 cm si abia atunci masina are stabilitatea initiala, ceea ce practic e imposibil in cazul asta. Imposibil mi se pare si unghiul la care lucreaza motorul, chiar si cu 7 cruci duble pe cardane ... fiarele care coboara prinderea tendoanelor ...

dar e bine ca dupa toate astea s-au pus bling bling-uri cu zeci de pozitii de reglaj si "rotile stau lipite de asfalt" , utilajul arata a "serious stuff" ceea ce da bine pe centru la terase.

Eu as fi pus ,pe langa rapoarte si arb, arcuri cu cursa mai mare dar care sa nu inalte masina mai mult decat 5 cm, ceva Bilstein-uri cu cursa mare, mutate prinderile telescoapelor mai sus, aranjat aripi si overfendere sa faca loc la 35-uri AT sau MT care sa fie si functionale, nu doar frumoase.

Club Sportiv x3m

Valcea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

Cred ca ai fost f atent lectiile de fizica de prin clasa a 12-a. Bravo!!! Erau acolo niste probleme interesante privind momentul de rasturnare al masinilor, chestii ce luau in calcul forta centrifuga, inclinarera soselei, greutatea masinii si coeficientul de frecare cu suprafata. Chestii basic, dar interesante!

Da, odata cu ridicarea masinii e necesara "latirea" acesteia si intr-o oarecare masura, " lungirea" ei. Dar valorile sunt cu muuuuult sub ceea ce ai estimat dumneata.

Acum ce sa zic? Stregurii sunt acri sau ne preocupa rau performantele pe sosea?:banana. Astept de la matali , daca tot ai pornit cu niste valori, un calcul al "de-stabilizarii" masinii. Iti pun la dispozitie toate datele masinii. Eu le-am facut, dar astept niste rezultate si de la dumneata. O sa ramai surprins de rezultat......

Editat de nissan4x4

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

drop box! GPS-cu, fi pe faza!:ypu Copiaza pozele si baga repede in lucru o serie!

 

Mai pun o poza cu sistemul de stabilizare al arcurilor spate

10042011808.thumb.jpg.eed9b7479a15e25362d1db9d55080b9e.jpg

10042011803.thumb.jpg.de379c224c6822e0e790898e00ed303b.jpg

04042011764.thumb.jpg.29660f501eccb433e5e5615a639c542d.jpg

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

@nissan4x4

Sunt de acord cu fizica. Doar ca un 20 cm inaltime inseama aproximativ 5% din lungimea masinii si 10% din latimea ei. Indiferent cat de rigida va fi suspensia ...pe asfalt va fi destul de greu de controlat mai ales la viteza. Nu zic de mers, sunt constient ca nu ar avea de ce sa nu mearga ... ci de controlat ...atentie. In teren daca se va lasa suspensia moale si se vor decupla barile stabi se va balangani iar daca io lasi prea rigida tot nu e bine ... Singurul plus care ar putea indrepta balanta spre a nu fi posesor de "senzatie de telecabina": latimea masinii ... din asta s-ar putea regla ...

 

Atata timp cat se va gasi intotdeauna o alternativa la strugurii astia ai matale...o varianta pe care si-ar putea-o permite si altii ... nu cred ca ar interesa pe cineva gustul lor. :grin:

 

Sincer chiar mi-as dori ptr backroundul de pe desktop o poza cu masina asta a matale intr-o ravena. :grin:

 

Incep sa devina interesante discutiile astea pe aici pe la Nissan. :h5

 

In cateva zile pun si varianta noastra ... :grin: (Red Grizzlies)

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

............... Astept de la matali , daca tot ai pornit cu niste valori, un calcul al "de-stabilizarii" masinii. Iti pun la dispozitie toate datele masinii. Eu le-am facut, dar astept niste rezultate si de la dumneata. O sa ramai surprins de rezultat......

 

 

Calculele de care zici `mneata, o avea vreo legatura cu cele din topicul ista sau sunt altele ?

http://forum.club4x4.ro/showthread.php?45279-Despre-roll-over

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

foarte tare ,bravo :banana faina lucrare.......... deseara am sa pun cateva poze cu un y60 de la Bozovici mai inalt si care merge de trasneste si pe teren si pe astfalt si are 36.12,5.15....barile stabilizatoare sant date jos de mult........tot secretul este cine il conduce,cat sange are ....daca nu ai mai bine te lasi de sportul asta......inca odata BRAVO :br:br

... Bonjour de France... www.info4x4.com ...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

@ssrli- nu stiu ce e aia unghi al pinionului de atac ! Te referi la angrenajul melcat?:ha: Poate detaliezi un pic......

@yonutz- am febra musculara de la suitul in masina asta.......

 

Sunt convins ca stii la ce ma refer...

Pun oricum o poza...

http://i52.photobucket.com/albums/g8/DAdrianD/cvgd.gif

'02 WG CRD - EGR delete

'94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

Toata lumea da cu parerea...!..Nisan 4x4...toata stima..:br:br:br

personal merg fara bari de stabilizare pe asfalt cu 120 km/h fara probleme iar utilaju-l este inaltat in jur de 12 cm din suspensie si 4 cm din bodilift...sa nu mai spun de a lui Ricardo care bate spre 20 cm...si merge pe unde unii nu se incumeta...:ha:

 

drop box-uri...foarte tare si nu ramai pe ele ...am in lucru asa ceva !

 

si un filmulet cu o suspensie asemanatoare ...

 

http://www.dailymotion.com/video/x69mdt_mon-patrol-en-action_auto

 

p.s. ce solutie ai folosit pentru tendoanele spate ?...la mine in flexari maxime imi freaca telescopul de arc...trebuie sa fac ceva si acolo...!!!

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nissan Patrol GR II Y61- SERIOUS STUFF

 

Sunt convins ca stii la ce ma refer...

Pun oricum o poza...

http://i52.photobucket.com/albums/g8/DAdrianD/cvgd.gif

 

Hmm, in cazul meu, desenul e incorect...........

ideea de buna functionare a orcarui cardan este ca unghiul de atac al articulatiei de sus (reductor) sa fie acelasi cu cel al articulatiei de jos (diff fata), bineinteles, in limitele de lucru ale articulatiei cardanice.

Prin utilizarea drop box se mentine echivalenta unghiului de sus cu cel de jos.

 

 

Pe spate se schimba treaba. Desi are tendone reglabile, cardanul stok iese din marja unghiulara de lucru, deh... e si f scurt, si a trebuit montat un cardan cu dubla cruce la AMBELE capete ............

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare