Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Nou posesor de Patrol

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Nou posesor de Patrol

    SAlutare !

    Dupa o lunga asteptare de aproape 3 ani, in care am studiat destule, am inghitit in sec cand m-am uitat la buzunar, am injurat (fara spor) guvernul pentru taxele "inteligente" si ma uitam la offroad-ere precum se uita un copil intr-o vitrina cu jucarii....a venit si randul meu.

    Lista mea a inclus urmatoarele:

    a) LR Defender - model la care am renuntat repede, pentru ca ma dadea nevasta afara (nu-i place si pace)
    b) LR DIscovery
    c) Mitsubishi Pajero
    d) Nissan Patrol
    e) Suzuki Vitara (Grand Vitara)
    f) Suzuki JImny

    Ca premize:
    a) masina o voiam inscrisa pe RO - nu din patriotism, ci preferam sa stau linistit (am alergie la militieni, urasc sa fiu oprit in trafic, iar in Dolj sunt razii periodice care vizeaza strict masinile inmatriculate in BG. In fine....nu aprofundez prea tare subiectul, este irelevant
    b) considerand pct a), masina trebuia sa fie Euro 2, a.f. 97-98 (dupa ceva cercetari am aflat ca din 96 s-a introdus norma Euro 2). Daca ar fi fost mai noua de 97-98, taxa de poluare ar fi crescut si mai mult etc etc
    c) voiam o masina cat de cat ok, cu care sa ma pot obisnui inainte sa bag banii in ea
    d) fiind familist si destul de comod din fire, un AC era de preferat, oglinzi electrice si incalzite, geamuri electrice.

    Bugetul a fost .....nu are rost sa-l spun.......


    Derularea evenimentelor

    Am fost in Germania in concediu si am vrut sa vad si piata auto. Nu aveam cine stie ce bani la mine, asa ca am plecat mai mult sa iau pulsul, iar daca gaseam si ceva ce ar fi meritat, as fi dat fuga la un Western Union pentru ceva transfer de craitari din tara. Singurul offroader pe care l-am gasit si ar fi meritat craitarii a fost un Pajero, din 98, scurt. A avut insa parbrizul spart (abia se tinea) si asta a fost un argument hotarator sa nu ma complic (mai ales ca voiam sa vin cu el pe roti in RO). Am ajuns si in tara, si m-am dus in Oradea sa vad un Suzuki Grand Vitara in 2 usi, din 2000, la un parc auto. Masina arata la exterior OK, curgea un pic de zeama la grupul spate, nimic grav. Atitudinea extrem de jegoasa a vanzatorului :
    a) politist la origini, care a avut grija sa-si arate legitimatia
    b) graba nejustificata de a incheia contractul de vanzare cumparare
    c) tonul folosit in discutie
    d) refuzul de a intermedia o discutie cu proprietarul masinii
    e) omiterea unor aspecte legate de masina (geamurile electrice nu functionau, AC nu functiona si altele)
    f) refuzul de a merge sa facem ITP-ul la masina (asta a fost motivul principal)
    m-au facut sa renunt la acea masina.

    IN drum spre Craiova, m-am oprit la Targu-Jiu sa vad o Suzuki Vitara. Singurul lucru care functiona la ea si era adevarat la masina aia era motorul.....culoarea rosie proaspata a tradat urme adanci si grave de rugina. Mai mult, o privire pe dedesubt (si ochi de nespecialist) mi-a dat de banuit....pe grupul fata avea pus un petec. MI-a justificat prezenta lui ca o gura de vizitare....bun...daca e gura de vizitare...de ce e astupata ? Mi-a parut rau ca i-am smuls bulbarul din bara ruginita cand m-am ridicat de jos. Mai mult, seria motorului a fost imposibil de localizat chiar si pentru proprietar (daca el o fi fost proprietarul). Din actele prezentate, nu mi-am dat seama cine e proprietarul masinii (cel din Tg-Jiu, desi masina avea nr. de Dolj, ba mama individului de la care cumparase masina....ceata). Am preferat sa ma feresc de asa ceva.

    Ajuns in Craiova, am tot cautat pe internet diverse anunturi. Pana la urma, am gasit un Suzuki Vitara in Slatina, la 50km de Craiova. Din nou, clasica poveste cu cumpararea masinii pentru mine, de la un batran de 100101 de ani, care nu a facut offroad, masina impecabila....am mai spus povestea pe alt thread, nu o mai reiau.

    Hotarat lucru insa ca vreau 4x4, asa ca am pierdut o saptamana cu cautatul pe net dupa masini si parcuri auto...in Germania...paradisul SH-urilor. Aiurea. Chestiile exotice nu se gasesc, sau daca le gasesti sunt extrem de scumpe.

    Ce poti gasi acolo ?
    a) plin de turci cu priviri dubioase
    b) masini a caror descriere nu corespunde cu realitatea
    c) masini care nu exista in oferta de pe internet (anunturi fantoma)
    d) autohausuri care nu exista (am intalnit 3 asemenea cazuri de autohausuri inexistente, desi anunturile erau postate cu doar 2 zile in urma)

    Asa ca joi dimineata, ora 05.00 am intrat in casa, inapoi din paradis. Stiam de un Patrol care se vindea, insa zvonistica spunea ca are grupul pe spate bulit. Cunosteam masina atat eu cat si cumnatul meu. Primul proprietar, om cu dare de mana, a tinut de masina. Dupa ce si-a luat un monstru de Toyota LC V8, Patrolul l-a dat unui sofer al sau, plata in rate (asta acum 2 ani). Cum s-au schimbat multe, nu se mai poate tine de ea si o vinde....asadar am luat eu masina....

    Ca minusuri:

    a) ax turbina dus, este deci puturoasa
    b) pierde un pic de ulei, inca nu am localizat de unde
    c) tapiseria din piele scaunul din dreapta a fost taiata de niste binevoitori, asa ca acum este acoperita cu huse
    d) in afara de chei nu mai am nimic al masinii (un manual de utilizare ceva macar)
    e) masina de fumatori, daca as putea i-as face o baie completa sa scap de mirosul ala (sunt fost fumator)

    Ca plusuri:
    a) masina nu a facut offroad, cei 258.000km sunt exclusivi pe asfalt, marturie sta dedesubtul masinii care nu are urme tipice de offroad. In plus, cei 2 proprietari nici nu stiu ce dracu face maneta aia mica....Acei km sunt cei reali
    b) are blocant spate, lucru care ma incanta teribil
    c) are clima si trapa (mare +)
    d) motorul de 3.000cmc se aude bestial, nu are batai dubioase si mai presus de toate nu scoate fum
    e) spatioasa
    f) nu troncane plastice prin ea (surprinzator, dar este realitatea)
    g) 7 locuri
    h) am primit o serie de anvelope in stare destul de buna.


    Ce urmeaza:
    a) perfectarea actelor
    b) ITP-ul
    c) identificarea scurgerii de ulei (nu e mare, banuiala e ca e vreo garnitura prajita)

    Schimburile au fost facute acum 5.000km. La 230.000 i s-a schimbat ambreiajul (vreo 14.000 lei a fost distractia, operatie facuta la Badsi in Bucuresti daca retin bine). In rest...masina este OK.

    Iata si ceva fotografii cu "caruta" (sunt facute cu telefonul):

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0349.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	108,4 KB 
ID:	1017021
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0353.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	107,0 KB 
ID:	1017022
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0361.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	85,5 KB 
ID:	1017023

    Pe masura ce progresez, va tin la curent.
    NADS Fitted
    Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
    Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

  • #2
    Re: Nou posesor de Patrol

    frumoasa masina.
    sa o stapanesti sanatos.
    cu ce cauciucuri o vei incalta ?
    o vei baga si in teren ?

    Comentariu


    • #3
      Re: Nou posesor de Patrol

      Multumesc !

      Sincer nu m-am gandit inca la un anume tip si la o anume marca de anvelope. Cred ca vor fi ceva all-terain, in genul celor pe care le-am avut pe masina "de strada" (un Hyundai SAnta fe) - Goodyear Wrangler.

      Masina va gusta si din sortimentul "offroad" - intai insa trebuie sa pun la punct cele discutate mai sus si sa-mi revin un pic la capitolul financiar - am sarit cu ceva craitari peste bugetul initial.
      NADS Fitted
      Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
      Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

      Comentariu


      • #4
        Re: Nou posesor de Patrol

        Frumosa culoarea ! Sa te bucuri de ea !
        B.B.B. -BIG BAD BUG!
        T44

        Comentariu


        • #5
          Re: Nou posesor de Patrol

          Multumesc.

          Update: azi am fost la identificare cu masina, i-am dat numerele jos si sper ca saptamana asta pana la sfarsit sa le am pe cele noi (preferentiale si unul din ele este patrat, daca am inteles bine se fac numai la Bucuresti). Un consum aproximativ: 11.2 - desi il voi face abia cand o sa fac plinul la rezervor (100 l ). Consumul a fost mixt, s-au atins viteze si de 120, s-a mers si pe offroad nitelus, clima merge in continuu....eu zic ca este OK, in limite normale. Sunt curios cand o sa "invie" turbo in ce sens se va modifica consumul.

          Pana una alta, la RAR a trebuit sa dau jos 2 proiectoare, mai sunt inca 2 care trebuie date jos, motivele ar fi ca RAR nu le agreeaza si in plus, eu le scosesem din uz de cand am luat masina, dar nu le-am dat si jos de pe masina.

          Azi a fost cumnatu-meu cu masina la un mecanic, se pare ca scurgerea provine de la un semering, si inlocuirea lui nu pp un foarte mare efort (financiar si de manopera). Am vorbit si cu alt amic pentru turbo, 350-400 euro ajunge cu tot cu manopera. De indata ce aflu si ce "zeama" are nevoie in fiecare (cutia de viteze, grupurile, etc) o sa fac niste schimbari.

          As aprecia daca ar exista pe aici un manual al utilizatorului (nu de reparatii, intai trebuie sa studiez si eu "marfa"). De ce intreb...un obicei capatat de la masina de strada pe care o conduc - si care mi-a prins bine. Au fost cateva chestii in carte care mi-au folosit, cred ca asa este si la Patrol.

          Multumesc anticipat.
          NADS Fitted
          Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
          Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

          Comentariu


          • #6
            Re: Nou posesor de Patrol

            sa o stapanesti sanatos ..aceasta marca de masina e ce trebuie ,eu ma dau cu y61 acum dar am avut si y60 fiecare din ele au plusuri si minusuri daca te pot ajuta cu ceva apeleaza cu mare incredere macar pt un sfat

            Comentariu


            • #7
              Re: Nou posesor de Patrol

              Vechea masina o stiu, stiu si Y61 visiniu de l-ai avut. Personal nu stiu de ce ai maritat-o pe cea veche, a fost superba masina (cel putin de afara asa parea).

              Ca si masina Patrolul mi se pare un tanc de-a dreptul, imi da un sentiment de siguranta care-l mai ai doar in TIR (pentru cine a mers sau cine conduce asa ceva). Un punct slab (care-l vad eu) este lungimea mare (prea mare pentru trasee dificile) si greutatea (destul de mare). Insa motivul pentru care l-am achizitionat eu (plimbari in natura, trasee montane usoare/medii, poate o competitie clasa standard/open) zic eu ca s-ar descurca.

              Inainte insa de orice iesire pe traseu montan, trebuie sa ma obisnuiesc cu masina si vreau sa stiu mai multe despre ea.
              NADS Fitted
              Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
              Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

              Comentariu


              • #8
                Re: Nou posesor de Patrol

                Postat īn original de Daemonus Vezi post
                Vechea masina o stiu, stiu si Y61 visiniu de l-ai avut. Personal nu stiu de ce ai maritat-o pe cea veche, a fost superba masina (cel putin de afara asa parea).

                Ca si masina Patrolul mi se pare un tanc de-a dreptul, imi da un sentiment de siguranta care-l mai ai doar in TIR (pentru cine a mers sau cine conduce asa ceva). Un punct slab (care-l vad eu) este lungimea mare (prea mare pentru trasee dificile) si greutatea (destul de mare). Insa motivul pentru care l-am achizitionat eu (plimbari in natura, trasee montane usoare/medii, poate o competitie clasa standard/open) zic eu ca s-ar descurca.

                Inainte insa de orice iesire pe traseu montan, trebuie sa ma obisnuiesc cu masina si vreau sa stiu mai multe despre ea.
                sa o stapanesti sanatos!

                uita de open

                suna-ma maine dimineata sa-ti trimit manualul electronic de y61.
                Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Nou posesor de Patrol

                  Bre....lasa ca ne-om intalni noi la un gratar pe varf de munte :))

                  Sorry ca insistam cu telefonul, dar avusei la RAR un show cu astia (programat la ora 14.00 la ora 16.30 am intrat...am stat in soare de am crapat) si astia nu gaseau seria la sasiu....bucuria pamantului. Te sun maine....daca ai si un owner manual....bere trebuie sa dau.
                  NADS Fitted
                  Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                  Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Nou posesor de Patrol

                    sa o stapanesti sanatos

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Nou posesor de Patrol

                      Multam multam. Fain atelaju' de la avatar. Ruda (de la departare) cu a mea :)
                      NADS Fitted
                      Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                      Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Nou posesor de Patrol

                        http://dl.transfer.ro/Patrol_GR_Y61-...aug-3d3325.zip


                        manual de utilizare nu am.
                        citeste pe aici depre folosirea 4x4 low si high, blocant si stabi on/off, ai material garla.
                        Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Nou posesor de Patrol

                          Avem am multumi coane.

                          Azi am iesit si eu cu ea putin pe camp si damburi, de 2 ori chiar, o singura data am cuplat 4x4. Senzatia intr-un 4x4 dedicat este unica....
                          NADS Fitted
                          Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                          Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Nou posesor de Patrol

                            M-am uitat in cartea de identitate a masinii si la anvelope "agreate" zice ceva de genul: 235/80/R16. Problema este ca nu gasesc asemenea dimensiuni :(
                            NADS Fitted
                            Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                            Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Nou posesor de Patrol

                              Fumoasa.....!!!.....albastru de VORONET....!!!
                              ONE LIFE. LIVE IT ! Pajero V 6

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X