Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Nou posesor de Patrol


Big.Ursu

Postări Recomandate

SAlutare !

 

Dupa o lunga asteptare de aproape 3 ani, in care am studiat destule, am inghitit in sec cand m-am uitat la buzunar, am injurat (fara spor) guvernul pentru taxele "inteligente" si ma uitam la offroad-ere precum se uita un copil intr-o vitrina cu jucarii....a venit si randul meu.

 

Lista mea a inclus urmatoarele:

 

a) LR Defender - model la care am renuntat repede, pentru ca ma dadea nevasta afara (nu-i place si pace)

b) LR DIscovery

c) Mitsubishi Pajero

d) Nissan Patrol

e) Suzuki Vitara (Grand Vitara)

f) Suzuki JImny

 

Ca premize:

a) masina o voiam inscrisa pe RO - nu din patriotism, ci preferam sa stau linistit (am alergie la militieni, urasc sa fiu oprit in trafic, iar in Dolj sunt razii periodice care vizeaza strict masinile inmatriculate in BG. In fine....nu aprofundez prea tare subiectul, este irelevant

b) considerand pct a), masina trebuia sa fie Euro 2, a.f. 97-98 (dupa ceva cercetari am aflat ca din 96 s-a introdus norma Euro 2). Daca ar fi fost mai noua de 97-98, taxa de poluare ar fi crescut si mai mult etc etc

c) voiam o masina cat de cat ok, cu care sa ma pot obisnui inainte sa bag banii in ea

d) fiind familist si destul de comod din fire, un AC era de preferat, oglinzi electrice si incalzite, geamuri electrice.

 

Bugetul a fost .....nu are rost sa-l spun.......

 

 

Derularea evenimentelor

 

Am fost in Germania in concediu si am vrut sa vad si piata auto. Nu aveam cine stie ce bani la mine, asa ca am plecat mai mult sa iau pulsul, iar daca gaseam si ceva ce ar fi meritat, as fi dat fuga la un Western Union pentru ceva transfer de craitari din tara. Singurul offroader pe care l-am gasit si ar fi meritat craitarii a fost un Pajero, din 98, scurt. A avut insa parbrizul spart (abia se tinea) si asta a fost un argument hotarator sa nu ma complic (mai ales ca voiam sa vin cu el pe roti in RO). Am ajuns si in tara, si m-am dus in Oradea sa vad un Suzuki Grand Vitara in 2 usi, din 2000, la un parc auto. Masina arata la exterior OK, curgea un pic de zeama la grupul spate, nimic grav. Atitudinea extrem de jegoasa a vanzatorului :

a) politist la origini, care a avut grija sa-si arate legitimatia

b) graba nejustificata de a incheia contractul de vanzare cumparare

c) tonul folosit in discutie

d) refuzul de a intermedia o discutie cu proprietarul masinii

e) omiterea unor aspecte legate de masina (geamurile electrice nu functionau, AC nu functiona si altele)

f) refuzul de a merge sa facem ITP-ul la masina (asta a fost motivul principal)

m-au facut sa renunt la acea masina.

 

IN drum spre Craiova, m-am oprit la Targu-Jiu sa vad o Suzuki Vitara. Singurul lucru care functiona la ea si era adevarat la masina aia era motorul.....culoarea rosie proaspata a tradat urme adanci si grave de rugina. Mai mult, o privire pe dedesubt (si ochi de nespecialist) mi-a dat de banuit....pe grupul fata avea pus un petec. MI-a justificat prezenta lui ca o gura de vizitare....bun...daca e gura de vizitare...de ce e astupata ? Mi-a parut rau ca i-am smuls bulbarul din bara ruginita cand m-am ridicat de jos. Mai mult, seria motorului a fost imposibil de localizat chiar si pentru proprietar (daca el o fi fost proprietarul). Din actele prezentate, nu mi-am dat seama cine e proprietarul masinii (cel din Tg-Jiu, desi masina avea nr. de Dolj, ba mama individului de la care cumparase masina....ceata). Am preferat sa ma feresc de asa ceva.

 

Ajuns in Craiova, am tot cautat pe internet diverse anunturi. Pana la urma, am gasit un Suzuki Vitara in Slatina, la 50km de Craiova. Din nou, clasica poveste cu cumpararea masinii pentru mine, de la un batran de 100101 de ani, care nu a facut offroad, masina impecabila....am mai spus povestea pe alt thread, nu o mai reiau.

 

Hotarat lucru insa ca vreau 4x4, asa ca am pierdut o saptamana cu cautatul pe net dupa masini si parcuri auto...in Germania...paradisul SH-urilor. Aiurea. Chestiile exotice nu se gasesc, sau daca le gasesti sunt extrem de scumpe.

 

Ce poti gasi acolo ?

a) plin de turci cu priviri dubioase

b) masini a caror descriere nu corespunde cu realitatea

c) masini care nu exista in oferta de pe internet (anunturi fantoma)

d) autohausuri care nu exista (am intalnit 3 asemenea cazuri de autohausuri inexistente, desi anunturile erau postate cu doar 2 zile in urma)

 

Asa ca joi dimineata, ora 05.00 am intrat in casa, inapoi din paradis. Stiam de un Patrol care se vindea, insa zvonistica spunea ca are grupul pe spate bulit. Cunosteam masina atat eu cat si cumnatul meu. Primul proprietar, om cu dare de mana, a tinut de masina. Dupa ce si-a luat un monstru de Toyota LC V8, Patrolul l-a dat unui sofer al sau, plata in rate (asta acum 2 ani). Cum s-au schimbat multe, nu se mai poate tine de ea si o vinde....asadar am luat eu masina....

 

Ca minusuri:

 

a) ax turbina dus, este deci puturoasa

b) pierde un pic de ulei, inca nu am localizat de unde

c) tapiseria din piele scaunul din dreapta a fost taiata de niste binevoitori, asa ca acum este acoperita cu huse

d) in afara de chei nu mai am nimic al masinii (un manual de utilizare ceva macar)

e) masina de fumatori, daca as putea i-as face o baie completa sa scap de mirosul ala (sunt fost fumator)

 

Ca plusuri:

a) masina nu a facut offroad, cei 258.000km sunt exclusivi pe asfalt, marturie sta dedesubtul masinii care nu are urme tipice de offroad. In plus, cei 2 proprietari nici nu stiu ce dracu face maneta aia mica....Acei km sunt cei reali

b) are blocant spate, lucru care ma incanta teribil

c) are clima si trapa (mare +)

d) motorul de 3.000cmc se aude bestial, nu are batai dubioase si mai presus de toate nu scoate fum

e) spatioasa

f) nu troncane plastice prin ea (surprinzator, dar este realitatea)

g) 7 locuri

h) am primit o serie de anvelope in stare destul de buna.

 

 

Ce urmeaza:

a) perfectarea actelor

b) ITP-ul

c) identificarea scurgerii de ulei (nu e mare, banuiala e ca e vreo garnitura prajita)

 

Schimburile au fost facute acum 5.000km. La 230.000 i s-a schimbat ambreiajul (vreo 14.000 lei a fost distractia, operatie facuta la Badsi in Bucuresti daca retin bine). In rest...masina este OK.

 

Iata si ceva fotografii cu "caruta" (sunt facute cu telefonul):

 

IMAG0349.thumb.jpg.727b02b9ff055322c594810e9a631bad.jpg

IMAG0353.thumb.jpg.61991d0238b622b78580d72592ce6d62.jpg

IMAG0361.thumb.jpg.aa1dcd4e2b17c1f85bf1b52ce811f43e.jpg

 

Pe masura ce progresez, va tin la curent.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 483
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Nou posesor de Patrol

 

Multumesc !

 

Sincer nu m-am gandit inca la un anume tip si la o anume marca de anvelope. Cred ca vor fi ceva all-terain, in genul celor pe care le-am avut pe masina "de strada" (un Hyundai SAnta fe) - Goodyear Wrangler.

 

Masina va gusta si din sortimentul "offroad" - intai insa trebuie sa pun la punct cele discutate mai sus si sa-mi revin un pic la capitolul financiar - am sarit cu ceva craitari peste bugetul initial.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Multumesc.

 

Update: azi am fost la identificare cu masina, i-am dat numerele jos si sper ca saptamana asta pana la sfarsit sa le am pe cele noi (preferentiale si unul din ele este patrat, daca am inteles bine se fac numai la Bucuresti). Un consum aproximativ: 11.2 - desi il voi face abia cand o sa fac plinul la rezervor (100 l http://forum.softpedia.com/style_emoticons/default/peacefingers.gif ). Consumul a fost mixt, s-au atins viteze si de 120, s-a mers si pe offroad nitelus, clima merge in continuu....eu zic ca este OK, in limite normale. Sunt curios cand o sa "invie" turbo in ce sens se va modifica consumul.

 

Pana una alta, la RAR a trebuit sa dau jos 2 proiectoare, mai sunt inca 2 care trebuie date jos, motivele ar fi ca RAR nu le agreeaza si in plus, eu le scosesem din uz de cand am luat masina, dar nu le-am dat si jos de pe masina.

 

Azi a fost cumnatu-meu cu masina la un mecanic, se pare ca scurgerea provine de la un semering, si inlocuirea lui nu pp un foarte mare efort (financiar si de manopera). Am vorbit si cu alt amic pentru turbo, 350-400 euro ajunge cu tot cu manopera. De indata ce aflu si ce "zeama" are nevoie in fiecare (cutia de viteze, grupurile, etc) o sa fac niste schimbari.

 

As aprecia daca ar exista pe aici un manual al utilizatorului (nu de reparatii, intai trebuie sa studiez si eu "marfa"). De ce intreb...un obicei capatat de la masina de strada pe care o conduc - si care mi-a prins bine. Au fost cateva chestii in carte care mi-au folosit, cred ca asa este si la Patrol.

 

Multumesc anticipat.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

sa o stapanesti sanatos ..aceasta marca de masina e ce trebuie ,eu ma dau cu y61 acum dar am avut si y60 fiecare din ele au plusuri si minusuri daca te pot ajuta cu ceva apeleaza cu mare incredere macar pt un sfat :br

:cl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Vechea masina o stiu, stiu si Y61 visiniu de l-ai avut. Personal nu stiu de ce ai maritat-o pe cea veche, a fost superba masina (cel putin de afara asa parea).

 

Ca si masina Patrolul mi se pare un tanc de-a dreptul, imi da un sentiment de siguranta care-l mai ai doar in TIR (pentru cine a mers sau cine conduce asa ceva). Un punct slab (care-l vad eu) este lungimea mare (prea mare pentru trasee dificile) si greutatea (destul de mare). Insa motivul pentru care l-am achizitionat eu (plimbari in natura, trasee montane usoare/medii, poate o competitie clasa standard/open) zic eu ca s-ar descurca.

 

Inainte insa de orice iesire pe traseu montan, trebuie sa ma obisnuiesc cu masina si vreau sa stiu mai multe despre ea.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Vechea masina o stiu, stiu si Y61 visiniu de l-ai avut. Personal nu stiu de ce ai maritat-o pe cea veche, a fost superba masina (cel putin de afara asa parea).

 

Ca si masina Patrolul mi se pare un tanc de-a dreptul, imi da un sentiment de siguranta care-l mai ai doar in TIR (pentru cine a mers sau cine conduce asa ceva). Un punct slab (care-l vad eu) este lungimea mare (prea mare pentru trasee dificile) si greutatea (destul de mare). Insa motivul pentru care l-am achizitionat eu (plimbari in natura, trasee montane usoare/medii, poate o competitie clasa standard/open) zic eu ca s-ar descurca.

 

Inainte insa de orice iesire pe traseu montan, trebuie sa ma obisnuiesc cu masina si vreau sa stiu mai multe despre ea.

 

sa o stapanesti sanatos!

 

uita de open:ha:

 

suna-ma maine dimineata sa-ti trimit manualul electronic de y61.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Bre....lasa ca ne-om intalni noi la un gratar pe varf de munte :))

 

Sorry ca insistam cu telefonul, dar avusei la RAR un show cu astia (programat la ora 14.00 la ora 16.30 am intrat...am stat in soare de am crapat) si astia nu gaseau seria la sasiu....bucuria pamantului. Te sun maine....daca ai si un owner manual....bere trebuie sa dau.

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Multam multam. Fain atelaju' de la avatar. Ruda (de la departare) cu a mea :)

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

http://dl.transfer.ro/Patrol_GR_Y61-transfer_RO-23aug-3d3325.zip

 

 

manual de utilizare nu am.

citeste pe aici depre folosirea 4x4 low si high, blocant si stabi on/off, ai material garla.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Avem am multumi coane.

 

Azi am iesit si eu cu ea putin pe camp si damburi, de 2 ori chiar, o singura data am cuplat 4x4. Senzatia intr-un 4x4 dedicat este unica....:h5

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

M-am uitat in cartea de identitate a masinii si la anvelope "agreate" zice ceva de genul: 235/80/R16. Problema este ca nu gasesc asemenea dimensiuni :(

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

M-am uitat in cartea de identitate a masinii si la anvelope "agreate" zice ceva de genul: 235/80/R16. Problema este ca nu gasesc asemenea dimensiuni :(

 

 

parca la mine scrie 265/70/16....

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Uite ce scrie la mine:

a) 265/70/R16 112S

b) 235/80/R16 109S

 

Pentru "infidels" (cei care nu cred :) ), pot atasa o fotografie a cartii de identitate. Sa fie oare o greseala de completare ?

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Uite ce scrie la mine:

a) 265/70/R16 112S

b) 235/80/R16 109S

 

Pentru "infidels" (cei care nu cred :) ), pot atasa o fotografie a cartii de identitate. Sa fie oare o greseala de completare ?

 

 

no infidelis.

fa un calcul si ai sa vezi ca rezulta aprox. acelasi diametru al rotii.

 

atentie: janta, anvelopa si roata sunt 3 chestii diferite si totusi interdependente.

 

si daca nu stii cum se calculeaza diametrul rotii, pornind de la datele inscrise pe anvelopa, acest forum sau google sunt prietenii tai, for free....:h5

sau suna un prieten, dar ai o bere de dat...la lada...:ha:

Editat de giorgel

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Am calculat diamentru anvelopei, diferenta este aproape inexistenta, oricum ceva ce nu merita sa caut "ce nu exista" :)

 

Pe de alta parte, jentile sunt stock, suspensiile sunt la fel. As vrea niste anvelope un pic mai mari insa sa pot vira fara probleme, la flexari sa nu atinga pe te miri unde si sa nu ma "arda" la servo. Este vreo posibilitate ?

Editat de Big.Ursu

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

La tine trebuie sa cumpar o fabrica.....curios sunt ce "rezervor" ai :) O sa sun si un prieten, ce sa fac, revenind insa la dimensiunea aia "de negasit"....mi se pare greu de crezut ca in acte sa fie scris gresit....imposibil nu...insa slabe sansele.

 

 

si eu caut o anvelopa minune.....care poate nu exista pt masina mea.

 

eu am pe roofrack roata de rezerva cu copie simex 235/80/16.....

 

nu este scris gresit in acte. eventual cauta echivalent. eu as prefera mai late.

 

bere sa fie....ca balta gasim:h5

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Nou posesor de Patrol

 

Intrebari:

 

vasul in care se afla lichidul de racire, dedesubt mai are un vas, de culoare alba, cu gradatie MIN-MAX. Cele doua vase comunica print-un furtun. Vasul alb (cel de jos), sub dop, este prevazut cu un orificiu (care o fi scopul ?). Deci...cand motorul este rece, vasul alb (cel care se afla dedesubt) este gol. Dupa ce motorul se incalzeste, o parte din lichidul din vasul de deasupra ajunge in vasul de jos, insa este sub nivelul de MIN. Sa inteleg ca nu am suficient lichid de racire in instalatie ?

 

Dupa o scurta convorbire cu Giorgel, am completat cu antigel pana cand nivelul a ajuns intre MIN si MAX.

 

Dilema insa ramane. Oricum, temperatura indiferent de fortaj a ramas in limite normale, netrecand de jumatatea indicatorului de la bord.

 

Va ziceam acum ceva vreme ca am o oarecare scurgere de ulei. Dupa ce lasam masina cateva ore intr-un loc, 2-3 picaturi de ulei se puteau zari dedesubt. Nu am localizat sursa "lacrimilor", insa acum nu mai pica. Joja zice ca nivelul uleiului este OK.

 

Another question: cat de curand o sa schimb zeama de prin grupuri etc....Producatorul (din cele citite pe aici) imi recomanda Valvoline. Unii folosesc Mobil 1, altii Castrol.....voi ce ziceti ? La cealalata masina (Santa Fe) folosesc Castrol Edge de vreo 3 ani, si nu sunt probleme, nu scot fum, masina trage superb. Sa incerc si aici gama Castrol ?

 

Anul asta am fost pe Transalpina (nu luasem Patrolul) si din cauza frigului am fost nevoiti sa dormim in masina. La Santa Fe este simpla treaba, rabatarea banchetelor are ca rezultat o podea aproape plata si ne-am odihnit de parca eram acasa. Acelasi lucru l-as dori si cu Patrolul, insa podeaua este departe de a fi plata. Mai mult, cu scaunele rabatate full, nu am loc in masina, cu scaunele rabatate la jumate este o diferenta de nivel uriasa. Vreo sugestie/solutie cum transform Patrolul intr-un dormitor de campanie cat de cat confortabil ?

NADS Fitted

Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.

Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Da , azi am inapoiat Patrolul lui Jorj , cu un sifonier in spate . Ai cam 2 m de lungime disponibila , sa inteleg ca nu e suficient ?

Promit sa pun si foto .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Cam 10 kg ...total , aliniate cu banchetele rabatate , fixate de cite o laterala , folosind cite unul din suruburile de la balamalele scaunelor 6-7.

 

50716068_P1050446(Medium).JPG.7640882f96e60fa0ad873ce31ebbb15d.JPG700050075_P1050447(Medium).JPG.5df9893043604e8de4564e3f91d39e39.JPG

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Mai simplu de atit nu ai cum ( este redus pina la esenta , balamalele sint -la trapa mare insusi mocheta ; la trapa mica - o coarda elastica facuta bucla , iar cirligele de capat la coarda sint 'sistemul de inchidere '. Acesta lipseste la trapa mare , accesul fiind relativ greoi , daca nu chiar imposibil , si deci ar deveni un sistem care inchide prea bine , deci e lipsa ...) . Trapa mica se poate scoate astfel si in compartimentele ramase fara capac se pot pune bagaje inalte ( desi eu am conceput compartimentul sa primesca ceva canistre care sa stea ingradite , la locul lor ) , si capacul = un panou acoperit cu mocheta , poate fi folosit si in alte scopuri , fiind detasabil .

Mai simplu ...nu stiu dau nu ai cum , ( inainte sa ma apuc de cite ceva fac o scurta gindeala , analizind cum sa coste mai putin la total + cum sa fie simplu de produs ( ca sa muncesc putin ) , si pe urma adaug fineturi care nu au ce cauta , minind rezultatul initial = mai marim pe acolo vreo grosime , mai adugam ceva ranforse , incleiem tapiteria si dublez capsele ...prostii de astea .

Zic astea ca sa ma crezi ca e cea mai simpla si eficienta solutie pentru subiectul in cauza . Intodeauna a fost , au mai facut-o si altii , unii folosind materiale mai scumpe ( si cred ca si mai bune = tego , MDF , aluminiu ) dar devenind substantial mai grea . Insa intodeauna a avut acelasi gabarit , chiar si cu sertare , etc .

Daca o faci tu , e chiar ieftin .

Insa iti dispare posibilitatea de a folosi simultan locurile 6-7 .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Nou posesor de Patrol

 

Superba metoda lui Cos, eu pentru ca eram in viteza, am scos randul 2 si 3 de banchete, am bagat inauntru salteaua relaxa de o persoana 190x120, hi-liftul pe post de noptiera si la picioare ca sa ajunga la nivel, un troller mic (zici ca l-au facut special), trei pet-uri de 5 litri mai patratoase (si astea facute ca la comanda). in partea de mijloc unde era spatiul mai restrans, cortul si saltelele gonflabile. a fost atat de confortabil ca nu am mai scos cortul de sub saltea. partea mai neplacuta cu condensul formidabil ce se face inauntru. data viitoare inventez un fel de plasa contra tantarilor sa pot lasa geamul deschis cat de cat.

Tot timpul cu fruntea sus!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare