Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    Inteleg ca Y61 din 2000 pana in 2005 are motor de 158 CP, iar din 2005 are motor de 160 CP.

    Ma refer la motoarele de 3 litri diesel. Stiti ceva despre asta? Exisa vreo diferenta senbila? Dar in legatura cu fiabilitatea?

    Am auzit de problema motoarelor din 2000-2001, dar ma intereseaza daca o masina din 2005 este echipata cu un motor de 158 sau de 160 CP daca are vreo importanta majora sau nu.

    Multumesc

  • #2
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    Uite aici Iurie gasesti raspunsul despre tipurile de motor:
    http://translate.google.ro/translate.../Nissan_Patrol

    Cel de 158CP are 118KW(ZD30DDTI) iar noul motor de 170Cai are 127KW

    Motorul de 118KW din 2005 a scapat de bubele trecutului asa ca daca motorul e in 'mintile lui' poti sa cumperi masina.
    RAV 4 Model Luxury 2018.

    Comentariu


    • #3
      Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

      Postat în original de emanoeladrian Vezi post
      Uite aici Iurie gasesti raspunsul despre tipurile de motor:
      http://translate.google.ro/translate?hl=ro&langpair=en|ro&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Patrol

      Cel de 158CP are 118KW(ZD30DDTI) iar noul motor de 170Cai are 127KW

      Motorul de 118KW din 2005 a scapat de bubele trecutului asa ca daca motorul e in 'mintile lui' poti sa cumperi masina.
      Multumesc emonoeladrian pt toate sfaturile. Am fost la Luigi. Masina e ca si luata, contractul e deja negociat, am primit si garantie partiala 1 an. A fost scoasa si de pe autovit.

      Da am vazut ca exista info si despre motoare de 170, dar exista si de 160 si de 158 asa cum am putut vedea in mai multe referinte pe net. Una dintre ele este legata de turbine si anume http://en.turbolader.net/turbocharge...bocharger.aspx E drept ca nu ma prind daca e vorba de un alt motor sau doar de o alta turbina pe acelasi motor.

      Asfel exista:
      Nissan Patrol 3.0 Di, Build : from Jan 1999, Engine: 229 ZD30ETi, Capacity: 3000 ccm, Power: 158 HP, part number 724639-5006S 14411-2X900

      Nissan Patrol 3.0 Di, Build: Jan 2004 to Okt 2011, Engine: ZD30DDTI, Capacity: 3000 ccm, Power: 160 HP, 769328-5001S 14411-VS40A

      Informatia e confirmata si la http://web1.motoring.co.uk/research-...ar-2011_page-2 in care scrie "A facelift towards the later part of 2004 brought a new nose to the Patrol along with a revised interior but buyers of this tough 4x4 were more enamoured with the power upgrade given to the engine. Up from 158 to 160bhp, the ZD diesel unit's torque figure jumped from 354 to 380Nm, making the Patrol a good deal more tractable when it mattered."

      Si exact asta ma intriga, faptul ca masina figureaza ca fiind din 2005, in vreme ce la acea data motoarele ar fi trebuit sa fie de 160 CP, insa se pare ca atat in 2005 cat si in 2006 exista ambele motoare.

      Si in acest sens pun intrebarea.
      Ultima editare de iurie; 04.feb.2012, 10:53.

      Comentariu


      • #4
        Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

        Incep sa ma prind.

        E vorba de standardul german versus standadrul englezesc.

        Pentru a nu se creea confuzii caii putere in standardul englezesc se noteaza ca ca BHP (British Horse Power), iar in standardul german se noteaza ca PS (Pferdest�rke, ceea ce in traducere inseamna tot cai putere). Aceasta unitate de masura germana a fost introdusa de Deutsches Institut fur Normung (DIN) dar eliminata in Europa de EEC in 1992. In Japonia insa se mai foloseste aceasta unitate PS!!

        Astfel 1 BHP = 1,013869 PS.
        Totodata 1 BHP = 0,7457 KW.

        Astfel un motor de 118 KW are 158 BHP si respectiv 160 PS.
        De asemnea un motor de 116 KW are 156 BHP si respectiv 158 PS.

        Oricum motoare de 116 KW (156 BHP / 158 PS) exista si pe masinile din 2006
        http://www.cargister.com/2006-nissan...-long-156-spec E drept ca nu e clar daca masina are transmisie manuala sau automata, caci pare ca masinile manuale au 118 KW, iar cele automate 116 KW.

        De aceea e mai bine de stiut care este puterea in KW, ca sa nu existe confuzii.

        Probabil multi dintre voi stiti toate aceste lucruri, eu insa abia acum ma prind.

        Topicul ramane deschis, dar am mai clarificat ceva.

        Iurie
        Ultima editare de iurie; 04.feb.2012, 13:11.

        Comentariu


        • #5
          Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

          Salut Iurie,

          Ai vazut cartea masinii ? Ce scrie acolo ?
          A mea este fabricatie decembrie 2005 importata si inmatriculata prima data in septembrie 2006.Motor tip ZD30 de 116 KW.
          Inca ceva , sfatul meu e sa nu bagi nici un fel de aditivi in ulei . Schimba uleiul mai devreme decat recomandarea si nu o sa ai probleme.
          Sa o stapanesti sanatos si sa te duca pe unde iti doreste sufletul fara probleme.
          RAV 4 Model Luxury 2018.

          Comentariu


          • #6
            Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

            Postat în original de emanoeladrian Vezi post
            Salut Iurie,

            Ai vazut cartea masinii ? Ce scrie acolo ?
            A mea este fabricatie decembrie 2005 importata si inmatriculata prima data in septembrie 2006.Motor tip ZD30 de 116 KW.
            Inca ceva , sfatul meu e sa nu bagi nici un fel de aditivi in ulei . Schimba uleiul mai devreme decat recomandarea si nu o sa ai probleme.
            Sa o stapanesti sanatos si sa te duca pe unde iti doreste sufletul fara probleme.
            A ta e manuala sau automata? Se pare ca si aici exista o diferenta. Automata 116 KW, manuala 118 KW.

            Comentariu


            • #7
              Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

              A mea e manuala . cred ca diferenta o face turbina, o crestere cu 2 cai poate veni de la turbina.
              Pe vremea asta, Nissanul ma unge la suflet,unde locuiesc eu ajunge lama pentru dezapezire foarte tarziu sau deloc, asa ca fara aceasta masina eram condamnati la izolare , pot sa spun ca daca atasam un plug la ea puteam sa ma angajez la dezapezire si sa cer salariu de la primarul Oprescu !!
              Fara repros , face partie prin zapada de 0,5 metri .
              A... roaga-i pe cei de la Badsi sa iti faca o gresare completa pe dedesubt, si e bine sa o repeti la cel mult 6 luni, la modelul nostru crucile cardanice inca au puncte de gresare si nu au moarte, la modelul urmator le-au scos si se schimba foarte des crucile.
              RAV 4 Model Luxury 2018.

              Comentariu


              • #8
                Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                Tot cautand pe net am gasit doua resurse foarte interesante:

                Un document foarte vast despre intretinerea Patrolului (cu multe referiri chiar la modelul din 2005) ce poate fi descarcat de la adrea http://www.video2000.com.au/zd30/ZD3...-%20Colour.pdf
                pe care l-am gasit pe formul patrol4x4 la adresa http://www.patrol4x4.com/forum/nissa...e-31418-print/

                Si manualul de service al motoarelor ZD30 si TD27Ti
                http://www.scribd.com/doc/60221931/Zd30-Td27ti-Manual

                Al doilea nu prezinta un mare interes pt mine, dar in primul am gasit multe sfaturi utile, inclusiv legat de bulele alea care apar pe bord.


                Cum tot le-am gasit, le pun aici linkurile, poate are si altcineva nevoie de ele.

                @emonoladrian: O sa tin cont de sfatul tau, merci mult.

                Iurie

                Comentariu


                • #9
                  Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                  Postat în original de iurie Vezi post
                  Tot cautand pe net am gasit doua resurse foarte interesante:

                  Un document foarte vast despre intretinerea Patrolului (cu multe referiri chiar la modelul din 2005) ce poate fi descarcat de la adrea http://www.video2000.com.au/zd30/ZD3...-%20Colour.pdf
                  pe care l-am gasit pe formul patrol4x4 la adresa http://www.patrol4x4.com/forum/nissa...e-31418-print/

                  Si manualul de service al motoarelor ZD30 si TD27Ti
                  http://www.scribd.com/doc/60221931/Zd30-Td27ti-Manual

                  Al doilea nu prezinta un mare interes pt mine, dar in primul am gasit multe sfaturi utile, inclusiv legat de bulele alea care apar pe bord.


                  Cum tot le-am gasit, le pun aici linkurile, poate are si altcineva nevoie de ele.

                  @emonoladrian: O sa tin cont de sfatul tau, merci mult.

                  Iurie
                  Interesant Iurie, nu gasisem informatiile astea, multumesc . In legatura cu bulele de pe bord ai gasit o modalitate de reparare a lor deoarece pe site scrie doar de inlocuirea completa a bordului !?
                  RAV 4 Model Luxury 2018.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                    singura solutie pt eliminarea "bulelii" e inlocuirea bordului. Din nefericire, nici aplicarea de tretamente preventive nu te scapa de asa ceva. Ar mai fi solutia demontarii si imbracarii complete in piele, noi avem un colaborator ce face asa ceva..... cu costurile aferenta, bineinteles. E drept ca la sfarsit, lucrarea arata in mod deosebit
                    ing. Luigi PIRSU
                    www.nissan4x4.ro
                    service si tunning NISSAN
                    Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                      Intr-adevar solutia este un dashboard mat, de preferat dintr-un material care sa nu se incalzeasca de la soare:

                      http://www.google.com/search?q=dashb...w=1024&bih=588

                      Suntem deja cam offtopic, cu 158/160 CP inca nu prea m-am lamurit pe deplin.

                      Iurie
                      Ultima editare de iurie; 05.feb.2012, 22:08.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                        modelul de 160cp este common rail , asa zisa rampa comuna. Deci exista o pompa de injectie ce baga presiune inalta in rampa de alimentare a injectoarelor. Solutia e una moderna, prezenta pe majoritatea masinilor de uiltima generatie, dar cu inconvenientele de rigoare, mai multa electronica, injectoare piezoelectrice ( care nu se curata ci se inlocuiesc) f sensibile la calitatea motorinei .
                        Avand in vedere ca injectia nu este una multijet .... nu reprezinta vreo mare scofala la capitolul putere si scadere a consumului.
                        Personal, datorita fiabilitatii mai mari, prefer varianta injectiei mecanice asistata electronic de pe motorul de 158CP pana in 2006.
                        ing. Luigi PIRSU
                        www.nissan4x4.ro
                        service si tunning NISSAN
                        Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                          Tot sapand am gasit aceasta informatie despre seriile de masini si tipurile de motoare la adresa http://www.patrolapart.com.au/upload...uild-dates.pdf
                          si asta despre caracteristicile motoarelor:
                          http://www.nissan.com.au/webpages/ow...nginetypes.pdf
                          Ultima editare de iurie; 06.feb.2012, 01:22.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                            eu am 160 CP si nu e common rail ci injectie directa.

                            din ce am vazut in programele de piese ar fi 2 tipuri de motoare de 160 cai: DDTI si common-rail.

                            sau al meu are doar 158...
                            Ultima editare de florum; 06.feb.2012, 11:22.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                              Postat în original de florum Vezi post
                              eu am 160 CP si nu e common rail ci injectie directa.

                              din ce am vazut in programele de piese ar fi 2 tipuri de motoare de 160 cai: DDTI si common-rail.

                              sau al meu are doar 158...
                              Care este puterea in KW inscrisa in talon?
                              Am explicat mai sus confuziile care pot fi generate de furnizarea puterii in cai putere.

                              Iurie

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection