Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    @iurie : 118kW

    Comentariu


    • #17
      Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

      Postat īn original de nissan4x4 Vezi post
      singura solutie pt eliminarea "bulelii" e inlocuirea bordului. Din nefericire, nici aplicarea de tretamente preventive nu te scapa de asa ceva. Ar mai fi solutia demontarii si imbracarii complete in piele, noi avem un colaborator ce face asa ceva..... cu costurile aferenta, bineinteles. E drept ca la sfarsit, lucrarea arata in mod deosebit
      Dom' Luigi cam care ar fi costul complet al unei asemenea lucrari , bordul meu are cateva bule si probabil vara urmatoare numarul lor va creste.
      Multumesc anticipat.
      RAV 4 Model Luxury 2018.

      Comentariu


      • #18
        Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

        deci pana la urma cum este? ca este inca o nebuloasa, astept lamuriri certe fara dubii pentru ca vreau sa-mi iau un patrol fabricatie minim 2004 (astept si ceva propuneri de o masina care o stiti buna si este de vanzare cu pret corect si nu aberatii {pretul in jos accept ca aberatie }) si nu stiu ce sa iau pana la urma cel cu pompa zexel (au fost cumparati de bosch deci avem piese ) sau CR, nu este inca lamurita problema nici daca motorul de 158 cp este pe automata si 160 pe manuala ca numai inteleg ..... daca are cineva un document oficial sa ne lamureasca ii multumesc din suflet ca vreau si eu patoooool si numai am rabdare

        Comentariu


        • #19
          Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

          Un prieten bun, om serios si cunoscut intr-un anumit mediu are un patrol 2004 de 158 cai.
          L-a luat de nou, il mai are si acum.

          Ce nu mi-a venit sa cred este ca puterea declarata de producator nu are nici o legatura cu puterea masurata.

          Mai exact cei 160 ( rotunjit) de cai sunt in realitate doar vreo 140 de ponei lesinati. Lesinat mi s-a parut si mie modelul asta, dar credeam ca e numai inchipuirea mea.
          Masurati pe stand de putere profi si apoi calculati la volanta. Deci la roata si mai putini.

          Masina a fost masurata nu numai de noua dar si la sfarsitul rodajului si tot sub 140 da.
          Si alte patroluri stock tot cam pe acolo sunt, de vina nu cred ca este standul ci producatorul.
          De curiozitate, daca nu credeti, cereti un asemenea test unui patrol de 3 litri stock, nu costa o avere.

          Bafta

          Comentariu


          • #20
            Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

            Nici eu nu m-am prins inca, dar nu mi se mai pare relevant. Vezi si anunt pe ebay cu motorul.

            http://translate.google.com/translat...26prmd%3Dimvns

            Comentariu


            • #21
              Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

              Postat īn original de dan ionescu Vezi post
              Un prieten bun, om serios si cunoscut intr-un anumit mediu are un patrol 2004 de 158 cai.
              L-a luat de nou, il mai are si acum.

              Ce nu mi-a venit sa cred este ca puterea declarata de producator nu are nici o legatura cu puterea masurata.

              Mai exact cei 160 ( rotunjit) de cai sunt in realitate doar vreo 140 de ponei lesinati. Lesinat mi s-a parut si mie modelul asta, dar credeam ca e numai inchipuirea mea.
              Masurati pe stand de putere profi si apoi calculati la volanta. Deci la roata si mai putini.

              Masina a fost masurata nu numai de noua dar si la sfarsitul rodajului si tot sub 140 da.
              Si alte patroluri stock tot cam pe acolo sunt, de vina nu cred ca este standul ci producatorul.
              De curiozitate, daca nu credeti, cereti un asemenea test unui patrol de 3 litri stock, nu costa o avere.

              Bafta
              interesant comentariul, dar rezultatul se refera la o singura masina, generelizarea e cumva .....tendentioasa. Cine stie ce masina are prietenul, cine stie ce motorina avea in rezervor, cine stie daca masina este sau nu in mintile ei?...........
              Poate pur si simplu nu e reglata/intretinuta cum trebuie
              ing. Luigi PIRSU
              www.nissan4x4.ro
              service si tunning NISSAN
              Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

              Comentariu


              • #22
                Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                acei 158 de cai ar trebui sa fie prezenti la volanta.

                cati mai ajung la roata......vedeti mai jos

                cel mai tare (whitie) are vreo 135, pe 32-uri si cu un sac de modificari.

                3ltr Di engine graphs
                Patrol King's graph with 33" tyres, 3" exhaust, high flow cat and no muffler.

                105hp @133ftlb @ 4040rpm (4.1dc)
                894nm @ 2360rpm

                31" tyres graph - this is our stock engine reference with 31" tyres
                111hp @149ftlb @ 3800rpm (4.1dc)
                1049nm @ 2600rpm

                Chaz's Graph - auto with Safari Dtronic, Intercooler fan, Blocked EGR, adjusted boost limit to 18psi max and 275/75R16 tyres
                127hp @196ftlb @ 3415rpm (4.375dc)
                1275nm @ 2800rpm - Peak torque not reliable on this graph due to torque converter

                31" tyres graph - after the mods with 3" vortex exhaust, 3" cat of the turbo, K&N and DP chip.
                128hp @172ftlb @ 3850rpm (4.1dc)
                1311nm @ 2250rpm

                hunter40's graph - auto with 265/70/16 tyres, 2 3/4" exhaust and a DP chip set to 7.
                117 hp @205 ftlb @ 2973rpm (2nd gear & 4.375dc)
                1321nm @ 2637rpm - Peak torque not reliable on this graph due to torque converter

                Kezza's GU IV graph - manual with 275/65/17 tyres, stock except for a Steinbaur chip
                118 hp @175 ftlb @ 3960rpm (1 gear & 4.11dc)
                1349nm @ 2300rpm

                hunter40's graph - auto with 265/70/16 tyres, stock exhaust and a Safari Dtronic.
                115 hp @182 ftlb @ 3323rpm (1 gear & 4.375dc)
                1380nm @ 2484rpm - Peak torque not reliable on this graph due to torque converter

                GU Bundy's graph - manual with 285x75/16, 3" exhaust, blocked EGR, dawes valve (set to max 16PSI) and a Rapid Chip.
                108 hp @ 196 ftlb @ 2899rpm (third gear & 4.375dc)
                1432nm @ 1864rpm

                seco61's graph - auto with 285x75/16 MTR's, 4.63 diffs, 3" exhaust, blocked EGR, dawes valve (set to max 16PSI for the run) and a Safari Dtronic.
                123 hp @189 ftlb @ 3411rpm (1 gear & 4.63dc)
                1449nm @ 2791rpm - Peak torque not reliable on this graph due to torque converter

                Jezza944's graph - auto with 33/12.5/15 tyres, 3" Taipan XP, blocked EGR, dawes valve (set to max 14PSI), Dawes boost control and a snorkle.
                123 hp @ 175 ftlb @ 3696rpm (power at the wheels not at engine per graph)
                1492nm @ 2845rpm - Peak torque not reliable on this graph due to torque converter

                geeyoutoo's graph - manual with 265/75/16 tyres, 2 3/4" Beaudesert with Hi Flo cat, Safari Dtronic and Safari snorkel), blocked EGR, dual Dawes with Hi side set to 16psi max (dyno'd in high).
                131 hp @ 232 lbf-ft @ 2966 rpm (4.375dc)
                1550 nm @ 2171 rpm

                Whitie's graph - 265/75/16 tyres, fuel conditioners, supplementary facet lift pump, Safari Dtronic chip, 2 1/2" dump and exhaust, snorkle and K&N filter, 8" aftercooler fan, blocked EGR, aftercooler through to turbo pump heat shielded, manual boost controller with Dawes valve and everything else running as it should
                135.4 hp @231.6 ftlb @ 3070rpm (1 gear & 4.375dc)
                1791nm @ 1675rpm


                3ltr CRD engine graphs
                voids graph with 265/70/17 tyres, Beaudesart 2 & 3/4 exhaust and a Steinbaur module.
                118 hp @208.6 ftlb @ 2970rpm (4th gear & 4.11dc)
                1388nm @ 2160rpm
                Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                Comentariu


                • #23
                  Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                  Inteleg ca datele sunt de aici cu discutiile de rigoare:

                  http://www.patrol4x4.com/forum/nissa...-results-6368/

                  Foarte interesant, intr-adevar.
                  Ultima editare de iurie; 29.feb.2012, 14:30.

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                    caii ca si caii...dar cuplul unde se calculeaza? la planetara scurta?
                    poate avem motoare de caravan
                    http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_ZD_engine

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                      omul are dreptate, foarte rar Patrolul sare de 140 HP pe stand...
                      Al meu indica la fel pe stand.

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                        Un amanunt. Omul detine stand de putere profi, din asta si tunatul motoarelor traieste practic.
                        Acum Luigi stie la cine ma refer dar nu conteaza cine este, mie mi s-a parut o informatie utila si am urcat-o aici. Cine are asa ceva si nu crede isi poate lua inima in dinti si sa testeze dihania. N-ar trebui sa coste mai mult de 200 ron nicaieri. Informatia consider eu este utila si celor care se gandesc sa achizitoneze asa ceva, sa nu se astepte la minuni. Altele sunt calitatile Nissanului...
                        p.s. Daca nu gasiti stand de putere va pot da informatia pe pm.

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                          Postat īn original de florum Vezi post
                          caii ca si caii...dar cuplul unde se calculeaza? la planetara scurta?
                          poate avem motoare de caravan
                          http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_ZD_engine
                          si caii, si cuplul sunt masurati la roata.

                          imparte cuplul la raportul din diff, si afli cuplul la intrarea in acesta.
                          Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                            intotdeauna puterea este masurata doar la volanta si numai acolo

                            ex : motorul de 1.9 tdi de 101cp de la grupul vag este pus si pe polo si passat breack si golf 4, toate au aceeasi putere si trag evident diferit (sper ca nu sunt dubii), deci puterea este la volanta indiferent de marca iar prin niste calcule matematice tinand cont de toate frecarile pana ce puterea ajunge sa fie transmisa pe asfalt se poate obtine si putere la roata

                            ex: polo de 1.4 benzina de fabrica fsi si 80 cp la volanta masurata la roata are 57 (am fisa dino, la un dino de calitate iti rezulta ambele puteri adica volanta si roata din pacata dino asta unde a fost facuta masina a fost inchis, omul este acum in canada)

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                              pana la urma tot nu am aflat mai nimic din titlul topicului dar in fine am eu ceva cunostiinte la nissan si sper sa iau de acolo ceva oficial sa-mi fac si timp sa elucidam misterul. eu nu vreau decat un patrol dar este important sa vedem si diferentele dintre motoare ca sa stiu ce-mi iau

                              oricum eu caut patrol fabricatie minim 2004 3.0d, motor mai vedem 158-160-170 cand rezolvam dilema astept cate ceva pe pm daca ma puteti ajuta cu unul bun
                              Ultima editare de bdmugur; 01.mar.2012, 11:33.

                              Comentariu


                              • #30
                                Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                                Postat īn original de giorgel Vezi post
                                acei 158 de cai ar trebui sa fie prezenti la volanta.

                                cati mai ajung la roata......vedeti mai jos

                                cel mai tare (whitie) are vreo 135, pe 32-uri si cu un sac de modificari.

                                3ltr Di engine graphs
                                Patrol King's graph with 33" tyres, 3" exhaust, high flow cat and no muffler.

                                105hp @133ftlb @ 4040rpm (4.1dc)
                                894nm @ 2360rpm

                                31" tyres graph - this is our stock engine reference with 31" tyres
                                111hp @149ftlb @ 3800rpm (4.1dc)
                                1049nm @ 2600rpm

                                Chaz's Graph - auto with Safari Dtronic, Intercooler fan, Blocked EGR, adjusted boost limit to 18psi max and 275/75R16 tyres
                                127hp @196ftlb @ 3415rpm (4.375dc)
                                1275nm @ 2800rpm - Peak torque not reliable on this graph due to torque converter

                                31" tyres graph - after the mods with 3" vortex exhaust, 3" cat of the turbo, K&N and DP chip.
                                128hp @172ftlb @ 3850rpm (4.1dc)
                                1311nm @ 2250rpm

                                hunter40's graph - auto with 265/70/16 tyres, 2 3/4" exhaust and a DP chip set to 7.
                                117 hp @205 ftlb @ 2973rpm (2nd gear & 4.375dc)
                                1321nm @ 2637rpm - Peak torque not reliable on this graph due to torque converter

                                Kezza's GU IV graph - manual with 275/65/17 tyres, stock except for a Steinbaur chip
                                118 hp @175 ftlb @ 3960rpm (1 gear & 4.11dc)
                                1349nm @ 2300rpm

                                hunter40's graph - auto with 265/70/16 tyres, stock exhaust and a Safari Dtronic.
                                115 hp @182 ftlb @ 3323rpm (1 gear & 4.375dc)
                                1380nm @ 2484rpm - Peak torque not reliable on this graph due to torque converter

                                GU Bundy's graph - manual with 285x75/16, 3" exhaust, blocked EGR, dawes valve (set to max 16PSI) and a Rapid Chip.
                                108 hp @ 196 ftlb @ 2899rpm (third gear & 4.375dc)
                                1432nm @ 1864rpm

                                seco61's graph - auto with 285x75/16 MTR's, 4.63 diffs, 3" exhaust, blocked EGR, dawes valve (set to max 16PSI for the run) and a Safari Dtronic.
                                123 hp @189 ftlb @ 3411rpm (1 gear & 4.63dc)
                                1449nm @ 2791rpm - Peak torque not reliable on this graph due to torque converter

                                Jezza944's graph - auto with 33/12.5/15 tyres, 3" Taipan XP, blocked EGR, dawes valve (set to max 14PSI), Dawes boost control and a snorkle.
                                123 hp @ 175 ftlb @ 3696rpm (power at the wheels not at engine per graph)
                                1492nm @ 2845rpm - Peak torque not reliable on this graph due to torque converter

                                geeyoutoo's graph - manual with 265/75/16 tyres, 2 3/4" Beaudesert with Hi Flo cat, Safari Dtronic and Safari snorkel), blocked EGR, dual Dawes with Hi side set to 16psi max (dyno'd in high).
                                131 hp @ 232 lbf-ft @ 2966 rpm (4.375dc)
                                1550 nm @ 2171 rpm

                                Whitie's graph - 265/75/16 tyres, fuel conditioners, supplementary facet lift pump, Safari Dtronic chip, 2 1/2" dump and exhaust, snorkle and K&N filter, 8" aftercooler fan, blocked EGR, aftercooler through to turbo pump heat shielded, manual boost controller with Dawes valve and everything else running as it should
                                135.4 hp @231.6 ftlb @ 3070rpm (1 gear & 4.375dc)
                                1791nm @ 1675rpm


                                3ltr CRD engine graphs
                                voids graph with 265/70/17 tyres, Beaudesart 2 & 3/4 exhaust and a Steinbaur module.
                                118 hp @208.6 ftlb @ 2970rpm (4th gear & 4.11dc)
                                1388nm @ 2160rpm
                                Salutare,
                                Am avut un pajero 3,2 165cp si l am vandut, avea viata in el tragea foarte bine. ca si vit prindea 180-190kmh
                                Acum vreau un patrol de 3.0 158cp si am inteles ca e puturos rau pe dyno nu sare de 140cp daca e in mintile lui cu anvelope standard. Nu mai vorbim de anvelope MT 33" 35".
                                Intrebarea mea: chiar asa este puturos? dvs stiti mai bine. Cel de 2.8 cu 128cp cum mai trage daca aceste este puturos?
                                Merg mult pe asfalt pana la locul dorit de asta ma intereseaza sa fie cu viata in el...

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X