Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    3.0 softat si ai cca 200cp. 2.8 e mega puturos, si ft greu ii urci caii. Daca ii urci, sare consuml !

    Recomand 3.0.

    Daca nu e in mintile lui, il faci sa fie. Cauta NADS!
    Merita! O sa ai un motor safe care se misca incredibil de bine!
    Merge ca o masina mica!
    Ultima editare de Astral; 11.oct.2016, 21:14.
    200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

    Comentariu


    • #32
      Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

      Eu am motorul crd automata cu chip la aprox 200cp....masina merge cu 33-uri 160km/h fara probleme si cred ca mai poate putin.Pajero in primul rand e mult mai usoara decat un patrol si cred ca mai are si avantajul formei mai aerodinamice.

      Comentariu


      • #33
        Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

        Unde e aerodinamica aia la Pajero,si ce inseamna mult mai usoara?
        Masa proprie Pajero LWB din 2009 2330 kg,Patrol SWB Y61 din 1998 2167 kg,asta scrie in CI la ele.In schimb cei 200 de caluti de la Pajero se simt al dracului de bine.
        Gandirea corectă vine din experienta. Din nefericire experienta vine din gandirea gresita.

        Comentariu


        • #34
          Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

          Patrol de 3.0 e alta greutate fata de 2.8. Patrol scurt 3.0 cu 33" uri, rezerva si troliu + o lada de scule are 2430Kg!!
          200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

          Comentariu


          • #35
            Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

            Aerodinamica aia mai buna la Pajero e,chiar daca nu pare....legat de greutate....aveam impresia ca e cu minim 200kg mai usor un pajero.

            Comentariu


            • #36
              Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

              Postat în original de Roby200487 Vezi post
              Patrol de 3.0 e alta greutate fata de 2.8. Patrol scurt 3.0 cu 33" uri, rezerva si troliu + o lada de scule are 2430Kg!!
              Eu vorbesc de masa din talon.Ce pune fiecare pe ea, sau cite fiare cara cu ea e alta mincare de peste.Pentru comparatie,cit e masa din talon a unui Patrol 3.0?
              Gandirea corectă vine din experienta. Din nefericire experienta vine din gandirea gresita.

              Comentariu


              • #37
                Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                la mine in talon scria 1950kg, pajero 3.2, scurt, manual

                Comentariu


                • #38
                  Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                  Patrol lung 3.0crd cutie automata din 2009 2565kg...la punctul G in talon

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                    Eu am fost la fier vechi le cantar:)! Lung 2.8 din 2000 are 2350 kg cu 33" uri.
                    200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

                    Comentariu


                    • #40
                      Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                      motorul commonrail e net superior celui cu injectie directa, avantajele ar fi :
                      1. e mai simplu constructiv , pompa de injectie pt "rampa comuna" e mai simpla si fiabila decat cea electromecanica, ce e complicata si f scump de reparat, ca sa nu mai vorbimca sunt doar cateva firme ce stiu cu ce se "mananca" Zexel in Ro.
                      2. masina trage mai bine pe ture joase
                      3. consumul e ceva mai redus, apreciez cam cu 10% in minus
                      4. au existat variante de fabrica cu 192 CP , se misca foarte bine desi variantele testate de mine erau automate
                      5. zgomotul in habitaclu e mai scazut cu 20-25% , fiid ceva intre linistea lui RD28Ti si ZD30 cu injectie directa.

                      Ce sa zic , si eu "balesc" dupa un common" rail ,dar preturile sunt prohibitive... Ceva din 2007-2008 face cam20-25k euro stok in Ro.
                      Avand in vedere ca s-a relansat productia lui Y61 in australia ( cu motor ZD30 commonrail - 192CP) si in Malaesia ( cu motor 4,2 Tdi de 260 CP) studiez problema de a aduce unul de pe acolo, "brand new" !....vise , vise
                      ing. Luigi PIRSU
                      www.nissan4x4.ro
                      service si tunning NISSAN
                      Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                      Comentariu


                      • #41
                        Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                        hmmm...eu oare cat as lua pe al meu....

                        Comentariu


                        • #42
                          Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                          [QUOTE=Roby200487;1071615]3.0 softat si ai cca 200cp. 2.8 e mega puturos, si ft greu ii urci caii. Daca ii urci, sare consuml !

                          Recomand 3.0.

                          Daca nu e in mintile lui, il faci sa fie. Cauta NADS!
                          Merita! O sa ai un motor safe care se misca incredibil de bine!
                          Merge ca o masina mica![/QUOTE

                          sa se bage la resoftat numai cei ce au motoare din afara seriei 2000-2002 ,"grenade"-le nu rezista mult , altfel ... rezulta paguba. Resoftarea conduce la o aberatie de boost, sunt situatii in care boost-ul sare de 2,5 bar, se pare ca ECU nu mai stie sa piloteze corect geometria variabila a turbinei dupa resoftare. Ea trebuie insotita de montajul unei valve mecanice reglabile ce limiteaza presiunea turbinei la max 1-1,2bar.
                          ing. Luigi PIRSU
                          www.nissan4x4.ro
                          service si tunning NISSAN
                          Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                          Comentariu


                          • #43
                            Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                            DE acea am spus sa caute NADS ca sa fie treaba safe.
                            200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

                            Comentariu


                            • #44
                              Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                              Robby,nu te agita, le-am vandut o masina acum vreo 3-4 ani ... o folosesc intens la cartografierea rezervatiilor naturale.. Masina are power box si trage bestial..Domnul Iurie face numai o documentare de perspectiva
                              ing. Luigi PIRSU
                              www.nissan4x4.ro
                              service si tunning NISSAN
                              Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                              Comentariu


                              • #45
                                Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

                                Nu ma agit de loc... cati cp scoate acel powerbox? Ai vreo fisa dyno? Eu vreau sa merg cu al meu 3.0 softat sa vad ce zice. Pun si ecu vechi cu setupul original, apoi cel softat cu NADS instalat. Is curios si de pierderea puterii prin transmisie.
                                Ultima editare de Roby200487; 17.oct.2016, 21:04.
                                200Hp Boosted ZD30 - NADS Fitted - Oil Catch Tank - OME +5 - Cooper STT PRO 33" - 13000lbs winch - Snorkel - Roof Tent

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X