Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    Scuze ca dezgrop thread-ul, dar e in aceeasi tematica intrebarea:

    Cum imi dau seama daca un motor de Patrol e "common rail". Daca deschid capota nu stiu exact la ce sa ma uit...

    Eu m-am ghidat dupa ultimele 2 caractere de la nr. de omologare de pe CIV. Daca e E3 (Euro 3) am tras concluzia ca e motorul vechi, daca e E4 (Euro 4) ar fi common rail. Sau spun prostii?

    Intrebare aditionala: cat considerati ca merita dat in plus pt varianta cu motor common rail, in conditiile in care in rest masina e identica, ca stare, nr. de km, complet stock.

    De exemplu 2007,LWB, 150.000km, stock..... motor normal vs motor common rail.

    Comentariu


    • #47
      Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

      ZD 30 Rampa comuna:

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Nissan-Patrol-ZD30 Common-rail.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	167,5 KB 
ID:	1012857



      ZD 30 Di:

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Nissan-Patrol-ZD30-Di.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	13,7 KB 
ID:	1012858
      Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

      Comentariu


      • #48
        Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

        @giorgel, Multumesc frumos. Deci practic vizual tb sa ma uit la barele acelea care sunt deasupra. Stiu ca pare hilar pt un mecanic, dar tb sa ma ghidez dupa ceva.....
        Ultima editare de Kuky; 12.sep.2018, 23:44.

        Comentariu

        Procesare...
        X