Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Kuky
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    @giorgel, Multumesc frumos. Deci practic vizual tb sa ma uit la barele acelea care sunt deasupra. Stiu ca pare hilar pt un mecanic, dar tb sa ma ghidez dupa ceva.....
    Ultima editare de Kuky; 12.sep.2018, 23:44.

    Lasă un comentariu:


  • giorgel
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    ZD 30 Rampa comuna:

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Nissan-Patrol-ZD30 Common-rail.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	167,5 KB 
ID:	1012857



    ZD 30 Di:

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Nissan-Patrol-ZD30-Di.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	13,7 KB 
ID:	1012858

    Lasă un comentariu:


  • Kuky
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    Scuze ca dezgrop thread-ul, dar e in aceeasi tematica intrebarea:

    Cum imi dau seama daca un motor de Patrol e "common rail". Daca deschid capota nu stiu exact la ce sa ma uit...

    Eu m-am ghidat dupa ultimele 2 caractere de la nr. de omologare de pe CIV. Daca e E3 (Euro 3) am tras concluzia ca e motorul vechi, daca e E4 (Euro 4) ar fi common rail. Sau spun prostii?

    Intrebare aditionala: cat considerati ca merita dat in plus pt varianta cu motor common rail, in conditiile in care in rest masina e identica, ca stare, nr. de km, complet stock.

    De exemplu 2007,LWB, 150.000km, stock..... motor normal vs motor common rail.

    Lasă un comentariu:


  • Roby200487
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    Nu ma agit de loc... cati cp scoate acel powerbox? Ai vreo fisa dyno? Eu vreau sa merg cu al meu 3.0 softat sa vad ce zice. Pun si ecu vechi cu setupul original, apoi cel softat cu NADS instalat. Is curios si de pierderea puterii prin transmisie.
    Ultima editare de Roby200487; 17.oct.2016, 21:04.

    Lasă un comentariu:


  • nissan4x4
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    Robby,nu te agita, le-am vandut o masina acum vreo 3-4 ani ... o folosesc intens la cartografierea rezervatiilor naturale.. Masina are power box si trage bestial..Domnul Iurie face numai o documentare de perspectiva

    Lasă un comentariu:


  • Roby200487
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) versus GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    DE acea am spus sa caute NADS ca sa fie treaba safe.

    Lasă un comentariu:


  • nissan4x4
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    [QUOTE=Roby200487;1071615]3.0 softat si ai cca 200cp. 2.8 e mega puturos, si ft greu ii urci caii. Daca ii urci, sare consuml !

    Recomand 3.0.

    Daca nu e in mintile lui, il faci sa fie. Cauta NADS!
    Merita! O sa ai un motor safe care se misca incredibil de bine!
    Merge ca o masina mica![/QUOTE

    sa se bage la resoftat numai cei ce au motoare din afara seriei 2000-2002 ,"grenade"-le nu rezista mult , altfel ... rezulta paguba. Resoftarea conduce la o aberatie de boost, sunt situatii in care boost-ul sare de 2,5 bar, se pare ca ECU nu mai stie sa piloteze corect geometria variabila a turbinei dupa resoftare. Ea trebuie insotita de montajul unei valve mecanice reglabile ce limiteaza presiunea turbinei la max 1-1,2bar.

    Lasă un comentariu:


  • tzucul
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    hmmm...eu oare cat as lua pe al meu....

    Lasă un comentariu:


  • nissan4x4
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    motorul commonrail e net superior celui cu injectie directa, avantajele ar fi :
    1. e mai simplu constructiv , pompa de injectie pt "rampa comuna" e mai simpla si fiabila decat cea electromecanica, ce e complicata si f scump de reparat, ca sa nu mai vorbimca sunt doar cateva firme ce stiu cu ce se "mananca" Zexel in Ro.
    2. masina trage mai bine pe ture joase
    3. consumul e ceva mai redus, apreciez cam cu 10% in minus
    4. au existat variante de fabrica cu 192 CP , se misca foarte bine desi variantele testate de mine erau automate
    5. zgomotul in habitaclu e mai scazut cu 20-25% , fiid ceva intre linistea lui RD28Ti si ZD30 cu injectie directa.

    Ce sa zic , si eu "balesc" dupa un common" rail ,dar preturile sunt prohibitive... Ceva din 2007-2008 face cam20-25k euro stok in Ro.
    Avand in vedere ca s-a relansat productia lui Y61 in australia ( cu motor ZD30 commonrail - 192CP) si in Malaesia ( cu motor 4,2 Tdi de 260 CP) studiez problema de a aduce unul de pe acolo, "brand new" !....vise , vise

    Lasă un comentariu:


  • Roby200487
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    Eu am fost la fier vechi le cantar:)! Lung 2.8 din 2000 are 2350 kg cu 33" uri.

    Lasă un comentariu:


  • tzucul
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    Patrol lung 3.0crd cutie automata din 2009 2565kg...la punctul G in talon

    Lasă un comentariu:


  • yo_catalin2000
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    la mine in talon scria 1950kg, pajero 3.2, scurt, manual

    Lasă un comentariu:


  • cristi69
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    Postat īn original de Roby200487 Vezi post
    Patrol de 3.0 e alta greutate fata de 2.8. Patrol scurt 3.0 cu 33" uri, rezerva si troliu + o lada de scule are 2430Kg!!
    Eu vorbesc de masa din talon.Ce pune fiecare pe ea, sau cite fiare cara cu ea e alta mincare de peste.Pentru comparatie,cit e masa din talon a unui Patrol 3.0?

    Lasă un comentariu:


  • tzucul
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    Aerodinamica aia mai buna la Pajero e,chiar daca nu pare....legat de greutate....aveam impresia ca e cu minim 200kg mai usor un pajero.

    Lasă un comentariu:


  • Roby200487
    a răspuns
    Re: 3.0 Di 118 kW (160 CP) vs GR 3.0 VDi Turbo 116 kW (158 CP)

    Patrol de 3.0 e alta greutate fata de 2.8. Patrol scurt 3.0 cu 33" uri, rezerva si troliu + o lada de scule are 2430Kg!!

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X