Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

    Salut,

    Revin cu o problema care ma deranjeaza de cand am luat masina.
    Motorul merge f.bine,nu scoate fum,porneste OK si la cald si la rece.
    Nu am martori aprinsi la bord.
    Nu am roti mari sau alte modificari.

    In sarcina motorul se plafoneaza si nu mai vrea sa traga indiferent cat de tare apesi pedala.
    Am urcat de multe ori (cu reductorul in greu) drumuri care ar fi trebuit abordate cel mult cu vit.I
    Stiu ca Y61 nu este un sportiv adevarat dar totusi....
    Ceva semne de reveneala da numai daca eliberezi pedala de acceleratie si apesi din nou

    Am cam verifiat tot ce se putea:debitmetru,intercooler,furtune,supape de sens pe vaccum,etc.
    Precizez ca totusi pe autostrada merge cu 150 Km/ora fara probleme dupa ceva chinuri sa ajunga acolo.
    Ca ca scurtez,nu are repriza si in sarcina daca scade sub 2500 rot/min,greu sa mai ridic de acolo.
    Rog ceva sfaturi ---> mentionez ca am fost la 2 reprezentante Nissan si la colegii de pe forum cu service-uri adevarate de 4X4 si am reusit sa descoperim ceva.

    Poate s-a mai lovit cineva de o problema asemanatoare.
    Cosmin 0728286012

    Stima

  • #2
    Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

    simptom de limp-mode. daca debitmetrul este in parametri, ar trebui verificata presiunea turbo.
    Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

    Comentariu


    • #3
      Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

      Salut,

      Ceva metode de masurare?

      Stima.

      Comentariu


      • #4
        Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

        Ce as verifica eu:
        1.Compresia motorului
        2.Senzorul de sub pedala ...Este posibil ca sa ai acolo un fir care intrerupe.
        3.Presiunea turbo
        4.Cand ai schimbat ultima data filtrul de carburant si ce filtru i-ai pus?

        Ai pus pana acum masina pe tester? Daca da, pe ce tester si ce ti-au zis atunci?
        consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

        Comentariu


        • #5
          Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

          am problema asta de 6-7 ani. sunt in curs de rezolvare, daca reusesc spun cum. se pare ca ar fi actuatorul de pe turbo

          daca e aceeasi problema ca la mine masina plafoneaza undeva intre 2500 si 3000, nu are putere si isi revine(daca vrea) dupa ce iei piciorul de pe aceleratie si accelerezi din nou de cateva ori. intre altele consumul este crescut la 14-16% si iarna chiar 18%. simptomatic, cand face asa, furtunul de deasupra turbinei poate fi strans cu degetele usor cu motorul accelerat deci turbina nu face presiune pe admisie.
          la mine au desfacut turbina de la locul ei si au zis ca nu trebuie reconditionata, arata bine si problema este din actuatori(care cica-s mai multi de 1) si nu stiu exact de la care. acum le-am dat voie sa mearga cu ea la nissan in iasi sa puna pe un tester din ala amanuntit si sa vada ce gasesc acolo. sper pe la 14:00-15:00 sa aflu detalii.
          zoltan zice ca ar putea fi capul hidraulic al pompei de injectie responsabil pentru plafonari si franele de motor pe care le experimentez cand sunt cu piciorul la fund pe acceleratie; insa pana la pompa e clar ca si turbina face ceva figuri. cei de la service-ul unde e masina au pus un capac pe egr si l-au obturat pentru teste ca sa elimine posibilitatea ca necazurile sa fie de acolo(sper ca au procedat bine ca nu stiu care e treaba cu egr-ul la nissan prea bine).

          p.s. simptomul incepe sa-si faca aparitia dupa ce motorul se incalzeste bine, la inceput merge surprinzator de bine si dupa un numar de km incepe distractia
          Ultima editare de qumatru; 01.oct.2012, 11:16.
          Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000

          Comentariu


          • #6
            Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

            Salut Ionutz,

            Pe tester nu au gasit nimic.
            Filtrul de motorina este de la dealer Nissan
            Ca si simpton este la fel cu ce poveste qumatru.
            O alta chestiune care poate ajuta: la testul de noxe motorul nu se tura in timp util(mesajul dat de analizorul de gaze!!!!).
            Ca si comportament pare a fi un delay intre momentul accelerarii si repriza efectiva a motorului.

            Acest delay este permament.
            As fi recunoscator qumatrule daca postezi rezultatele de la service.

            Stima.
            Ultima editare de CosminC; 01.oct.2012, 11:28.

            Comentariu


            • #7
              Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

              salve ,

              ti s-a spus f clar ca apare defectul DTC 0707 P7.F INJ TIMG FB
              asta inseamna pompa injectie in 98 % din cazuri si filtru motorina in 2 % din cazuri
              du pompa la RUNE , si cu ocazia asta si injectoarele

              Comentariu


              • #8
                Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

                Postat īn original de patriciu Vezi post
                salve ,

                ti s-a spus f clar ca apare defectul DTC 0707 P7.F INJ TIMG FB
                asta inseamna pompa injectie in 98 % din cazuri si filtru motorina in 2 % din cazuri
                du pompa la RUNE , si cu ocazia asta si injectoarele
                hmmm, Rune, doliu, fara deviz de 2000E nu scapi
                ing. Luigi PIRSU
                www.nissan4x4.ro
                service si tunning NISSAN
                Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                Comentariu


                • #9
                  Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

                  Salut Patriciu,
                  Am venit de doua ori
                  Prima data data mi s-a spus ca este defect sporadic fara importanta>verdict>nu se stie ce este
                  A doua oara stii f. bine ca au desfacut intercooler senzori,EGR,furtune,etc.>verdict> nu se stie ce este.
                  Ce rost a mai avut a doua oara???????
                  Mi se parea normal sa mi se comunice daca era ceva concret.

                  Dar sunt dispus sa mai facem ceva teste.

                  Stima.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

                    Postat īn original de patriciu Vezi post

                    ti s-a spus f clar ca apare defectul DTC 0707 P7.F INJ TIMG FB
                    asta inseamna pompa injectie in 98 % din cazuri
                    este posibil, dar nu as fi de acord cu procentul de 98%.

                    personal am vazut doua masini cu DTC-uri 07xx(toate 07 sunt legate de pompa), dar defectul era in cu totul alta parte. ultima masina fusese si la mr. Nissan (reprezentanta in Buc.), care dupa ce a pus doua debitmetre aftermarket si masina tot nu mergea, a concluzionat ca nu merge decat cu debitmetru original Nissan

                    trebuie sapat mai adanc.
                    Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

                      Am si eu problema asta . Am fost la reprezentanta din pipera si dupa ce au pus testul, schimbat debitmetru, iar test, iar dat din umeri .

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

                        Postat īn original de adi15mii Vezi post
                        Am si eu problema asta . Am fost la reprezentanta din pipera si dupa ce au pus testul, schimbat debitmetru, iar test, iar dat din umeri .
                        Eu sustin ce zice Giorgel. Mai trebuie sapat si studiat. Pacat ca pe cei cu Patroale ne desparte distanta :) Mie ocazional mi se aprindea check-engine si ca si cod de eroare....ba era throttle sensor, ba era crankshaft sensor, ba era senzorul ma-sii. Dupa 100101 sapaturi...cele "3 ground"-uri de pe motor erau buba....dupa ce le-am curatat, totul a revenit la normal. No more check engine light.
                        NADS Fitted
                        Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                        Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

                          salve ,

                          tot ce s-a dus la RUNE a fost reparat IMPECABIL ( RUNE era singurul autorizat de NISSAN pentru garantii la sisteme de injectie acum vreo 4-5 ani )
                          e drept ca a costat undeva intre 5000-7000 ron , in functie de defect
                          daca pompa e buna , platesti numai testarea
                          sau fiind o pompa ZEXEL poti incerca la Bosch in Bucuresti sau Brasov , de ei nu stiu nimic cat sunt de buni

                          stima

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

                            salut Daemonus,

                            Poti sa-mi spui mai exact care a fost problema?
                            Stima.
                            Apropo,am gasit pe cineva cu un motor identic,functional 100%,dat jos de pe masina.

                            O sa inlocum toti senzorii si alte acareturi electronice,una cate una, de pe unul pe altul si vedem ce se intampla.
                            Nu m-as grabi sa umblu in pompa.

                            Stima.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Patrol Y61 lung 2000 motor ZD 30 158 CP manuala------>nu trage

                              Cele 3 impamantari de pe motor au fost buba la mine
                              NADS Fitted
                              Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                              Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X