Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Nissan Patrol y61 3.0 SWB

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Yonutz
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Problema 1-
    - placa din spatele bordului
    - cablul de kilometraj
    - mufa belita sau un pin vagabond

    Problema 2-
    -radiatorul poate are un mic por pe undeva daca zici ca fitingaria ai schimbato si ai montato corect.

    Problema 3- (din celalalt topic)
    -mecanica la masina nu e complicata. Daca cetesti putin in manualul ala ...o sa vezi ca lucrurile nu sunt asa complicate cum par la prima vedere. Singurele probleme mai delicate sunt acelea in care ai nevoie de tester. In rest pe cele de mecanica le poti rezolva si singur in urma documentarii temeinice.

    Lasă un comentariu:


  • nessum
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Postat īn original de dany_let Vezi post
    cand facem un gratar?
    Curand!
    Mai am ceva de lucru la masina pe partea de articulatii...

    Lasă un comentariu:


  • dany_let
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Si mi am adus aminte de 2 probleme, una....nu mai merge bordu...partea de kilometraj...turometru merge...aveti idee de la ce e ?

    si a 2 a problema de care nu pot scapa, este o scurgere de lichid de servo de la radiatorul de racire al servoo directiei....am pus furtunele originale acolo la coltu barii...am pus 2 coliere...am pus o pe mama...si TOT CURGE...

    Lasă un comentariu:


  • dany_let
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Postat īn original de nessum Vezi post
    Te referi la numarul de inmatriculare?
    faci offtopic aici la mine pe topic...vrei sa l chem pe @Astral sa te ia de aici? :)))))

    cand facem un gratar?

    Lasă un comentariu:


  • nessum
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Postat īn original de dany_let Vezi post
    am mud uri offrod istule de tastatura ce estgi :)))
    Te referi la numarul de inmatriculare?

    Lasă un comentariu:


  • dany_let
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Poze cu evacuare, plimbare si cu masina cu suspensia +5 montata, am spalat si motorul...am vrut sa l sparg dar n am reusit :)))
    Fișiere atașate

    Lasă un comentariu:


  • dany_let
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Postat īn original de nessum Vezi post
    Cu AT-uri pe asfalt?
    am mud uri offrod istule de tastatura ce estgi :)))

    Lasă un comentariu:


  • dany_let
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Nush la ce sa va raspund :)) eu am catalizatorul scos cu evacuare la prag, egr blocat, soft, si masina merge bine, raspunde mai bine la accelerare si pleacare de pe loc...merge mai bine pe drum...nu am observat diferente de consum. Merge cum trebuia sa mearga de fabrica...

    Lasă un comentariu:


  • Roby200487
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Soft + Dawes e combinatia perfecta. Asa am si eu si sunt multumit. Am egr blocat si ceas EGT montat. Am cca 8000 km parcursi de cand am modificarile.

    Lasă un comentariu:


  • Razvan Dinescu
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    3.0 116 kw mai exact ca sa stie lumea .....iar eu sunt pe cale de a rezolva problema intre timp astfel:

    Blocare EGR
    Dawes valve
    Se umbla la ECU
    Si un ceas de turbo pe bord

    Box tunning nu se mai fabrica nici pt. 2.8 nici pt. 3.0 non CRDI facea Firma Kuberl dar din 2016 s-a taiat tunningul pt. pompe, aveti sansa sa mai gasiti second hand la preturi bune dar va trebuie un anumit cod de produs.

    Lasă un comentariu:


  • giorgel
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Razvan intreaba pt. un 3.0 nu pt. 2.8.

    Lasă un comentariu:


  • huskyuk
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    2.8 nu merge remapat. Am un deja-vu cu discutia asta aici pe forum.
    Nu m-au interesat toate detaliile tehnice de ce nu se poate remapa calculatorul Zexel, doar ca nu se poate!
    Singurele upgrade-uri viabile la 2.8 sunt evacuarea straight (teava cap-coada), anularea EGR-ului cu o tabla inox de 3 si scos vacumurile de acolo, filtrul de aer schimbat des si motorina mai de doamne-ajuta, eventual cu cate 2L de 2T la plin din cand in cand... (Bine, si powerbox, dar... deja mi s-a strambat fata cand am scris...).
    Motorul de 3.0 e alta mancare de peste, alt calculator...
    Si da, un Stage2 ECU pe un motor potent se simte ca de la cer la pamant.
    Felicitari de "lucratura"! Sa te bucuri de ea...

    Lasă un comentariu:


  • koch marius robert
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Postat īn original de lucicanu Vezi post
    Salut, tu ai softat motorul de 3.0 la 2.8 este altceva.
    da da , eu la motoru de 3.0 ma refer ( si in titlu topicului ii motor de 3.0)

    Lasă un comentariu:


  • lucicanu
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    Salut, tu ai softat motorul de 3.0 la 2.8 este altceva.

    Lasă un comentariu:


  • koch marius robert
    a răspuns
    Re: Nissan Patrol y61 3.0 SWB

    salutare , de ex eu am softat masina la nasaud , si pot zice ca se simte diferenta , daca vrei iti pot da nr de tel

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X