Kibitz Postat Decembrie 22, 2012 Partajează Postat Decembrie 22, 2012 (editat) Salut, Am o problema cu masina (Y61) in sensul ca ABS-ul intra prea devreme. Desi nici una din roti nu se blocheaza ABS-ul intra in shema si eficienta franarii scade drastic. Am mai tot testat si am observat ca daca in momentul respectiv iau piciorul de pe frana si apas din nou pedala, ABS-ul nu mai intra si masina se opreste normal. Alte teste: pe gheata daca franez abs-ul intra si masina trage putin dreapta. Banuieli: - senzorii ABS - rotorul/roata dintata pe care o detecteaza senzorul? - conexiuni? - senzorul G (de decelerare)? As vrea sa stiu de unde sa ma apuc cu cautarile. Am facut o citire a codurilor de eoare ABS si nu am (pinul 4 de la mufa consult la masa) - clipeste becul de ABS cu codul 12 (ok). Saru'mana, Sorin Editat Decembrie 22, 2012 de Kibitz aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marianw8 Postat Decembrie 22, 2012 Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Salut , daca vede' o roata blocata asa se comporta ( in realitate saraca nu se blocheaza ), poate fi distanta dintre sensor si coroana asta daca distanta se poate regla ( nu cunosc tipul de masina ) oricum pricip. e la fel , chiar daca suna' ciudat si placutele (contrafacute ) de frana pot da asemenea comportament . Este deajuns un singur sensor/conexiune /roata etc. sa fie cu problema ca tot sistemul sa primeasca informatie falsa , practic ABS ul intra ' atunci cand cel putin o roata se blocheaza /o vede blocata , mai poti incerca sa aerisesti sistemul , ce sa zic ' pi' rand :) . spor la treaba Marian 1 ...magaru' moare de drum lung si prostu' de grija altuia. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
u2_2 Postat Decembrie 22, 2012 Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') eu as spune ca abs-ul functioneaza corect, dar una dintre roti are tendinta de a bloca mai repede decat celelalte, dovada ca la a doua pedala totul e ok (deci se egalizeaza franarea pe toate rotile) si pe gheata trage intr-o parte. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kibitz Postat Decembrie 22, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Salut, @u2_2: Se poate, dar cred ca totusi nu se blocheaza nici o roata. Am sa inserc sa rog pe cineva sa se uite la masina din afara - ca sa ma lamuresc. @07Marianw8: Masina este un Nissan Patrol Y61. Si eu banuiesc ca e ceva pe la senzori/coroana. Asta vara am avut masina intr-un service pt. revizie puntea fata unde am schimbat toti rulmentii si simeringurile. E posibil sa se greseasca la montarea pieselor si a coroanei? Coroana trebuie inlocuita cand se inlocuiesc rulmentii sau se poate refolosi? Nu gasesc o imagine edificatoare cu modul in care vine asamblata puntea si coroana. :h5 Sorin aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
u2_2 Postat Decembrie 22, 2012 Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Depinzand de alte electronice instalate pe masina, gen ESP, TC, etc, pentru ca ABS-ul sa lucreze nu este necesar ca roata sa fie blocata. Este suficient ca unitatea centrala sa creada ca exista diferente anormale de turatie intre roti, ea va incerca sa aduca rulajul in parametri de siguranta. Parca asa zicea teoria... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
teddybear Postat Decembrie 22, 2012 Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Nu stiu cum este la Y61... dar s-au mai vazut cazuri in care manifestarile ciudate ale ABS-ului s-au datorat unui contact de pedala de frana defect:wink: (poti gasi problemele si rezolvarea in sectiunea dedicata LR Freelander) 1 It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kibitz Postat Decembrie 22, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Depinzand de alte electronice instalate pe masina, gen ESP, TC, etc, pentru ca ABS-ul sa lucreze nu este necesar ca roata sa fie blocata. Este suficient ca unitatea centrala sa creada ca exista diferente anormale de turatie intre roti, ea va incerca sa aduca rulajul in parametri de siguranta. Parca asa zicea teoria... Multumesc, am inteles. Am mai cautat un pic si am gasit principiul de functionare descris destul de bine aici. Nu stiu daca e exact la fel la masina mea, dar in linii mari trebuie sa fie... @02teddybear: Am sa ma uit, desi nu stiu ce contact de pedala de frana pot sa am inafara de becurile de semnalizare a franarii. aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
teddybear Postat Decembrie 22, 2012 Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Am gasit (intr-un tarziu), una din discutiile la care ma refeream: http://forum.club4x4.ro/showthread.php?64146-FarmLander!-Diverse-probleme-pe-diverse-Freelandere/page13 postul 126. Stiu ca mai este cel putin un topic care contine problema asta dar nu dau de el. It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER ! Land Rover Owners Club Romania Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cristi69 Postat Decembrie 22, 2012 Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Mda...aceeasi problema o am si eu,dupa demontarea butucului de pe partea stinga fata ABS-ul a inebunit adica la prima apasare de pedala zburam cu masina pe trotuar.Dupa citeva acctionari a pedalei de frina se aprindea becul in bord si aveam din nou frina.Am rezolvat-o rapid prin scoaterea sigurantei din tabloul electric,becul din bord e aprins tot timpul (cam deranjant).Problema mai mare este ca nu pot scoate senzorul din butuc e intepenit acolo,ca sa nu mai vorbesc de pretul lui care e pe la 1900 de lei. Gandirea corectã vine din experienta. Din nefericire experienta vine din gandirea gresita. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
avolocaru Postat Decembrie 22, 2012 Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') "u2_2" are dreptate. Daca o roate nu-ti franeaza ABS-ul "vede" o lipsa de adrenta si actioneaza pt a pastra stabilitate. Situatia este credibila mai ales daca spui ca la franare masina iti trage intr-o parte. Calculatorul ABS-ului ar trebui sa-ti dea eroare in cazul in care senzorul nu citeste canelura sau orice alta problema. 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
PYZ Postat Decembrie 22, 2012 Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') "u2_2" are dreptate. Daca o roate nu-ti franeaza ABS-ul "vede" o lipsa de adrenta si actioneaza pt a pastra stabilitate. Situatia este credibila mai ales daca spui ca la franare masina iti trage intr-o parte. Calculatorul ABS-ului ar trebui sa-ti dea eroare in cazul in care senzorul nu citeste canelura sau orice alta problema. Si da si nu.ABS-ul vede doar numarul de rotatii al rotii( citeste nr. de dinti/rotatie), si nu vede cit de eficienta e frina pe roata respectiva.In mod normal daca frinezi( mai ales pe un teren cu aderenta buna) chiar daca frina este eficienta pe 3 roti, nu inseamna ca a patra o sa se invirta de mai multe ori, ea doar nu v-a ajuta in procesul de frinare.De exemplu multe turisme care au tamburi pe spate, au repartitor de frinare, iar frinele de pe spate intra in actiune doar cind masina este incarcata(si repartitorul deschide si circuitul spate). La Nissan patrol Y61, cel despre care este discutia pina la urma, avem asemena repartitor de frina.Asadar pina masina nu este incarcata rotile spate nu vor frina.Tind sa cred ca este o alta problema.Daca senzorul( oricare ) e ars, legatura imperfecta sau nu citeste coroana, atunci becul ABS e aprins in permanenta si sistemul nu functineaza DELOC.Asadar cred ca e in dracovenia aia de senzor de decelerare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kibitz Postat Decembrie 22, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 22, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Multumesc tuturor pt. sfaturi. In ceea ce priveste senzorul G: este defapt un senzor Reed (magnetic). Cred ca e usor de testat (se afla sub scaunul soferului daca nu ma insel). Cred ca am sa incep cu senzorii ABS, totusi, pentru ca am vazut pe youtube ca pot fi testati cu un ohmetru (link). Erori ABS nu am (si becul ABS nu clipeste cand nu trebuie). V-am spus ca i-am facut testul simplu prin crearea unui contact intre doi pini in mufa CONSULT; nu l-am conectat la vreun laptop. aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
PYZ Postat Decembrie 23, 2012 Partajează Postat Decembrie 23, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Verifica-i dar nu e de acolo.Daca un senzor e intrerupt, ABS-ul nu mai functioneaza.Asta pentru ca altfel el ar avea o valoare de la 3 roti si o cu totul alta de la cealalta.El ar considera diferenta asta ca pe un derapaj, si atunci ar intra ABS-ul in permanenta.Bafta si tine-ne la curent. Verifica(daca poti) si dantura coroanei.Daca 1-2 dinti sint ciobiti, atunci poate sa iti dea problema respectiva. 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kibitz Postat Decembrie 23, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 23, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Hmm, Pyz, cu dantura coroanei "e grele"... Ce trebuie sa scot incepand de la roata spre grup ca sa ajung la ea? Tare imi e ca nu scap usor... aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Decembrie 23, 2012 Partajează Postat Decembrie 23, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Coroana poate fi murdara ( dar trebuie sa fie murdara cu ceva pulbere care e activa magnetic - rugina , pilitura de fier - ca sa conteze in ecuatie ) , descentrata , senzorul miscat ( indepartat , stramb etc ) . Cu roata scoasa si o tubulara de zece poti afla daca sunt in regula - se vede si sectorul dintat , pentru o inspectie corecta fa-ti o lumanare ( un led la capatul unor fire ) si roteste butucul respevctiv ) .Butucii ( implicit sectorul dintat ) nu trebuie sa aiba joc ( mai mare decat cel normal ) . Trebuie verificate continuitatile , mufele etc ...cel putin pentru inceput , daca discutam doar de sistemul electric . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
fastbiker Postat Decembrie 23, 2012 Partajează Postat Decembrie 23, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Te agiti degeaba,nu are nimic abs-ul tau..sistemul functioneaza foarte simplu,senzorii de viteza citesc constant cat de repede se invarte fiecare roata. O decelerare rapida, asa cum se intampla cand franezi brusc, transmite senzorului informatia ca roata tinde sa se blocheze,senzorul transmite informatia ca roata vrea sa se blocheze complet controllerului electronic,controllerul da informatia mai departe la modulatorul de presiune, care reduce presiunea din acea roata cu ajutorul valvelor....rezultatul este ca roata va avea aceeasi viteza ca si masina, nu se va opri mai repede si nu se va bloca. La Y61 meu functioneaza perfect dar uneori trage stanga cand franez pe zapada..alteori o tine drept,este o masina mare iar abs-ul montat pe patrol nu este din cele mai performante. In plus eficienta maxima a abs-ului este pe asfalt si nu pe zapada,de obicei, o masina cu ABS va avea o distanta mai lunga de franare pe gheata sau zapada, decat o masina fara ABS si asta pentru ca in aceste conditii, anvelopele de iarna, functioneaza mai bine la frecare 100%. adica o roata blocata pe zapada va frana mai repede decat una care se blocheaza sacadat, de la ABS,asadar, e bine de tinut minte ca ABS-ul functioneaza ceva mai dificil pe timp de iarna,lucru constatat si la mercedesul meu care are nevoie de o distanta aproape dubla de franare in momentul in care franez cu abs(personal dezactivez abs-ul iarna) 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kibitz Postat Decembrie 25, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 25, 2012 (editat) Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Salut, Cos, multumesc pentru detalii. Ma bucur ca pot verifica dantura de la coroana fara sa demontez toata puntea. Fastbiker, iti multumesc si tie - acum stiu mai multe despre cum functioneaza ABS-ul. Nu mai ramane acum decat sa ma murdaresc pe maini! Va tin la curent, Sorin Editat Decembrie 26, 2012 de Kibitz aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kibitz Postat Decembrie 28, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 28, 2012 (editat) Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Bun, M-am bagat sub masina. Am zis sa incep cu ceva simplu: sa scot pe rand senzorii ABS de la fiecare roata si sa merg cu masina sa vad ce se intampla. Am reusit sa ii demontez numai pe cei de pe puntea fata - pe spate un surub era intepenit bine si celalalt lipsea (dar senzorul era lipit bine acolo - nu stiu cu ce). Ce am observat: cand ii tai picioarele => puricele nu mai aude :ha:. Acum serios: cu masina in mers si cu un senzor scos (pe puntea fata) - oricare, ABS-ul nu mai porneste deloc! Becul martor din bord nu clipeste si nici nu da vreun cod de eroare (am verificat cu suntarea pinului 4 la masa). Cum am testat: simplu am mers cu masina pana la 25 km/h si am calcat frana energic!:grin: Scartaituri la greu! Cu senzorii pusi la loc se comporta tot ca mai inainte asa ca - nimic nou pana acum. Nici nu pot spune ca senzorii sunt buni 100% dar sigur tine cont de ei. Referitor la coroana pe care o detecteaza senzorii: m-am uitat la ea - cat se putea vedea prin gaura in care intrau senzorii in punte. Parea ok. Ramane sa mai investighez aici. Am testat si senzorul G (de decelerare) - functionarea generala. I-am scos pur si simplu mufa si am pus cheia in contat pe "on". Becul martor ABS a ramas aprins in bord. Aha! Deci "s-a prins" ca ceva nu e in regula. Am suntat iarasi pinul 4 din mufa consult si am inceput sa numar de cate ori clipeste becul ABS... Cod 17: "G sensor and circuit" (dupa cum zice manualul). Am pus mufa la loc si i-am sters codul de eroare. Intrebari: - Oare e posibil ca vreun etrier sa imi ramana blocat? Eu, totusi, nu simt nici o roata cum ca s-ar bloca... - Pe puntea spate este o singura valva din sistemul ABS pentru ambele roti. In spate masina e goala. Nu am bancheta si nici nu car nimic cu ea. Oare sa aiba vreo legatura LSV-ul (Load Sensing Valve) care dicteaza forta de franare pe puntea spate? Eu stiam ca in momentul in care spatele e usor, franarea pe spate este si ea redusa din aceasta vlava. Corect? Asta inseamna ca rotile din spate nu o sa aiba tendinta sa se blocheze. - Stie cineva daca cu un Scanner de la Nissan pe interfata consult se poate vedea care este viteza transmisa de senzorii ABS? - Merita sa fac un test cu un osciloscop legat la senzori oare? Sa vad semnalul in timp real? Ma opresc aici, si va rog - orice sugestie e binevenita! Multumesc, Sorin Editat Decembrie 28, 2012 de Kibitz aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kibitz Postat Decembrie 30, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2012 (editat) Teste, teste... ABS sensor Nissan Patrol Y61 Signal Salut, Am facut niste teste noi. Am legat in paralel cu senzorii ABS un "osciloscop" (mai exact un program pe PC care poate functiona pe post de osciloscop, destul de bine, pentru semnale in domeniul 20Hz-20KHz si cu amplitudine pana in 1V). Tetele le-am facut pentru senzorii de la rotile de pe puntea fata. Pe puntea spate am urmarit cablurile care vin de la senzori si se pare ce le pierd pe undeva pe sub scaunul soferului. O sa le caut sa ii testez si pe ei. Semnalele provenite de la senzorii ABS de pe puntea fata sunt OK. In video o sa vedeti numai semnalul de la roata din dreapta dar pentru cea din stanga arata la fel (de bine). Semnalul este perfect sinusoidal, de unde cred ca senzorii sunt ok. Din video se observa ca semnalul creste in frecventa si in amplitudine direct proportional cu viteza (normal - din moment ce senzorii sunt de fapt niste bobine infasutate pe niste magneti). La mine in browser fereastra de pla plyer-ul youtube apare mai mica asa ca aveti aici link-ul complet: . Momentan nu am gasit buba. Inca am nevoie de ajutor/idei de la voi. Mersi, Sorin Editat Decembrie 30, 2012 de Kibitz aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
mac01 Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 (editat) Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Am vrut sa-ti spun de la inceputul topicului sa verifici sistemul de franare (etrieri, placute, furtunase infundate, lichid de frana schimbat). Mai degraba as considera o franare inegala la roti, destul de mica sa nu simti ca masina trage intr-o parte, dar destul de mare ca sa intre mai devreme ABS-ul. Editat Decembrie 30, 2012 de mac01 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
fastbiker Postat Decembrie 30, 2012 Partajează Postat Decembrie 30, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Eu tot cred ca masina ta nu are nimic,posibil cum spunea cineva mai sus sa nu franeze rotile egal,majoritatea masinilior au problema asta. Eu consider ABS-ul la Patrol o parodie atunci cand este folosit pe zapada,el nefiind corelat cu un sistem de tip ESP nu o sa-ti tina niciodata masina drept in timpul unei franari,ESP-ul are sarcina asta. Eficienta maxima este pe asfalt,unde iti si permite sa virezi in timpul unei franari de urgenta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kibitz Postat Decembrie 30, 2012 Autor Partajează Postat Decembrie 30, 2012 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Eu tot cred ca masina ta nu are nimic,posibil cum spunea cineva mai sus sa nu franeze rotile egal,majoritatea masinilior au problema asta. Eu consider ABS-ul la Patrol o parodie atunci cand este folosit pe zapada,el nefiind corelat cu un sistem de tip ESP nu o sa-ti tina niciodata masina drept in timpul unei franari,ESP-ul are sarcina asta. Eficienta maxima este pe asfalt,unde iti si permite sa virezi in timpul unei franari de urgenta. Testele pe care le-am facut au fost pe asfalt. Crede-ma ca simt cand ar trebui si cand n-ar trebui sa intre ABS-ul. In cazul prezentat de mine eu zic ca nu ar trebui. Am franat destul de usor si constant (dupa cum se vede in video), si viteza a fost de pana in 15Km/h. In rest sunt de acord cu tine in ceea ce priveste ESP-ul. Am mai citit pe alte situri ca poate fi de vina distanta dintre senzor si coroana. In cazul asta ar rezulta un semnal ok dar de amplitudine mai mica... Asta nu am testat. @mac01: Da, cred ca am sa golesc toata instalatia de frana si am sa inlocuiesc lichidul (oricum cred ca e mai vechi de doi ani). Voiam numai sa testez ce pot testa de unul singur... :sc aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
allroad Postat Ianuarie 2, 2013 Partajează Postat Ianuarie 2, 2013 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Salut! Aceeasi problema cu ABS ul am avut la un passat,imi intra in functiune la cea mai usoara franare. Am descoperit ca un senzor nu statea fix in locasul lui, ceea ce la Patrol nu cred ca e cazul fiind prisi cu surub. Bafta la verificari! L 200 BMW F650 GS Dakar Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Kibitz Postat Ianuarie 8, 2013 Autor Partajează Postat Ianuarie 8, 2013 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Salut! Aceeasi problema cu ABS ul am avut la un passat,imi intra in functiune la cea mai usoara franare. Am descoperit ca un senzor nu statea fix in locasul lui, ceea ce la Patrol nu cred ca e cazul fiind prisi cu surub. Bafta la verificari! Da, intr-adevar, senzorii sunt prinsi in suruburi. aka v1tara aka Sorin (__\≡≡≡$≡≡≡/__) Vitara 1.6 16v [__]\≡≡≡\≡Ө≡/≡≡≡/__] Patrol Y61 2.8 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Ianuarie 9, 2013 Partajează Postat Ianuarie 9, 2013 Re: ABS-ul porneste prea devreme (ca prostu') Aceiasi problema este prezenta si la mine, cand franez cat de putin intra ABS-ul si franeaza mai tare pe dreapta de ma trage intr-o parte. Cateodata se aprinde martorul ABS si franeaza normal fara sa traga dreapta (dar asta fara ABS) Eu presupun la mine ca este dus senzorul de la roata dreapta deoarece imi curge ulei pe la bila si este totul in ulei prin jur la roata stanga! Acuma nu stiu in ce masura acel senzor poate face ca roata sa nu franeze destul! Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate