Re: blocant fata y61-intrebare
Nu ar fi o varianta si un Helical Limited Slip Differential
ceva gen Truetrac - sunt si alte produse ...
Din ce am citit despre ele sunt foarte ok ca si raport calitate pret si nu au nevoie de ulei special pt LSD asa ca se poate pune uleiul original in diferential, plus ca nu au piese care sa se uzeze(asta ramane de vazut in timp - desi se utilizeaza de prin anii 60) marele plus ar fi ca nu pune stres prea mare pe planetare mai ales daca e utilizat pe puntea fata.
sunt online niste filmulete in care se demonstreaza eficienta.
Principiul de functionare e genial
https://www.youtube.com/watch?v=lZmsY2YvVsc
https://www.youtube.com/watch?v=JXtHM5-P0s0
https://www.youtube.com/watch?v=0uwpNpvsshQ
Sa ma corecteze colegi daca gresesc dar mie imi surade mult idea.
Atata timp cat nu esti cu vreo roata prin aer face minuni si eventual atunci cand ai nevoie ciupesti frana ca sa divizezi forta intre roti si ai iar tractiune.
Marele avantaj e ca poti sa virezi usor spre deosebire de Blocant 100% - care iti face viata grea in viraje
Va multumesc
Anunț
Adună
Nici un anunț īncă.
blocant fata y61-intrebare
Adună
X
-
Re: blocant fata y61-intrebare
Postat īn original de dansoare Vezi postDa poate era deja pe moarte,stiu si eu?!Ultima editare de minitehnicusro; 19.apr.2015, 06:23.
Lasă un comentariu:
-
Re: blocant fata y61-intrebare
Primul MRL rupt dupa montarea blocantului fata s-a produs ieri la iesirea saptaminala. Span pe zapada amestecata cu noroi,citeva incercari si asta a fost. Deci se poate rupe ceva chiar daca nu ai aderenta!Important este ca am avut MRL nou de schimb!
Da poate era deja pe moarte,stiu si eu?!
Lasă un comentariu:
-
-
Re: blocant fata y61-intrebare
Perfect de acord cu spalatul radiatoarelor,ar trebui sa o fac mai des caci si iesirile sint dese. Protectiile acelea de cauciuc dintre sasiu si caroserie exista iar un ventilator suplimentar ar fi chiar tare,voi studia problema. Multumesc!
Lasă un comentariu:
-
Re: blocant fata y61-intrebare
Chiar nu zic nimic de blocant ca ma roade individividivia de ma dor unghiile ( care e si asta un semn de apreciere ) . ARB scump dar e bun , singurul meu repros e presiunea de lucru ca nu e 1 sau 2 bari , in rest numai de bine .
Acul pe rosu nu trebuie sa se intample , asa ca spala radiatoarele cu constiinciozitate de fiecare data si de cate ori e necesar , eventual cu scoaterea celor doua surube de sus si cracanarea lor cu delicatete sa fie acces pentru spalare , inclusiv spalate pe la interior pe la elice , pastreaza cu sfintenie scutul mic de sub radiator , idem sectiunea mica din partea de jos de la difuzorul elicii , daca nu ai sorturile dintre caroserie/sasiu fa ceva sa sa le ai ca tare mai e bune . Ventilatorul suplimentar la radiator pus si pe buton separat cu actionare manuala cu mana inainte de prezumtiva incalzeala in mod preventiv previne intrarea in zona rosie mai ceva ca o aghezmuire mica ( deci e bun) .
Pentru mine spalarea unui radiator e buna atunci cand se vede prin el o sursa de lumina de pe partea opusa privitorului sau apa de la un furtun cu presiune normala trece vizibil pana pe partea cealalta .
Nu zic asta ca sa-ti bag oarece ganduri , doar ca asa fac eu , in ideea ca un radiator murdar e ca si cum l-ai cara degeaba cu masina .
Lasă un comentariu:
-
Re: blocant fata y61-intrebare
Salut! Revin cu citeva constatari dupa ce l-am folosit destul de mult in teren la ultimele iesiri:
1. Se "simte" efectiv tractiunea mult imbunatatita,masina trage ca o bestie.
2. Nu se rupe nimic cind nu ai aderenta(noroi,zapada),indiferent de cit invirti de volan.
3. Se controleaza foarte greu directia daca nu esti pe sleauri(simbata la Seciu am lipit-o de un pom incercind sa virez dreapta dupa ce urcasem o panta cu mult noroi). In schimb daca intri pe sleauri urca aproape sigur in orice fel de conditii(tot simbata am urcat o panta lunga cu pedala de acceleratie la fund- Simexuri cam duse-a urcat incet incet cu 2-3km/h pina sus fara sa se opreasca o data, e drept in virful pantei acul de la temperatura se apropia de rosu).
4. Sistemul de avertizare sonora e foarte bun,nu risti sa uiti blocantul pe ON.
5. Am reusit sa fac trasee grele in ultimele luni fara sa scot de foarte multe ori troliul.
Concluzie: sint FOARTE multumit de achizitie,ajuta mult in opinia mea unei masini grele ca Patrolul!!
Lasă un comentariu:
-
Re: blocant fata y61-intrebare
Din ce spuneti voi ...aproape ca m-ati convins si pe mine ...
O sa vedem cum se aliniaza astrele prin primavara!
Pana atunci drumuri bune sau mai putin bune (depinde cum vi le doriti) tuturor!
Lasă un comentariu:
-
Re: blocant fata y61-intrebare
Postat īn original de Yonutz Vezi postIa activeaza tu blocantul fata bracheaza la maxim rotile si dai mai tare span sa vezi ... tin planetarele?
Sau sari cu masina cu blocantul fata pus si cand aterizezi o sa constati niste chestii ...
Eu nu am rupt nimic pe Patrol desi am tot folosit blocantul si cu viraj maxim si span dar este adevarat ca il activez doar in situatii cu noroi destul.
Si am zis: nu as mai merge fara sa am masina echipata cu blocanti pe ambele punti.
Mare stima, Yonutz
Lasă un comentariu:
-
Re: blocant fata y61-intrebare
Nici o problema,il deblochez imediat ce am trecut de portiunea nasoala! Am avertizor sonor!
Lasă un comentariu:
-
Re: blocant fata y61-intrebare
Bravo! Sa ajungi sa te bucuri de banii bagati e cea mai mare satisfactie.
Sa nu uiti sa il deblochezi inainte sa iesi pe asfalt...mai stiu eu 1,2 care au plans.
Lasă un comentariu:
-
Re: blocant fata y61-intrebare
Un nou succes al blocantului fata!! Duminica am fost pe dealurile si padurile de la Seciu. Noroi grav de tot,clisos. Piatra de incercare a fost o panta pe care in conditii similare nu am reusit defel sa o urc cu spatele blocat ci doar cu troliul. De data asta am blocat fata si i-am dat incet dar nu am reusit!Apoi i-am dat span cu a 3-a si a mers snur!!
Precizez ca rotile erau incarcate maxim,deh,simexurile s-au cam tocit de atita futai saptamina de saptamina!
Una peste alta,multumit deocamdata de achizitie!
Lasă un comentariu:
-
Re: blocant fata y61-intrebare
Postat īn original de Florin Bogdan Vezi postNu se rupe nimic intra-adevar, poti vira linistit chiar si maxim.
Blocantul fata trebuie activat doar la treceri dificile si nu sa mergi cu el activ tot timpul prin coclauri. Cu el activ o sa constatati ca masina tinde sa mearga inainte si nu pe directia dorita de voi, dar sunt sigur ca va obisnuiti.
Distractie placuta !
Sau sari cu masina cu blocantul fata pus si cand aterizezi o sa constati niste chestii ...
Din punctul meu de vedere "blocantul sudat" mi se pare o maxima tiganie (cu scuzele de rigoare colegului care are asa ceva pe masina)!
E bine ca pana la urma Dan a montat blocantul ...ptr ca asa isi va mai lamuri singurel niste chestii ...
Lasă un comentariu:
Lasă un comentariu: