Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins. [rezolvat]

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • cos
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins. [rezolvat]

    Daca contactul de la capsula de blocant ( 'senzorul ' ) de pe punte e strambat de la ceva offrodeala care l-a impins ... sau firul care duce de la contactul capsulei pe sub masina ( cu mufa aferenta lui plasata pe fir la 60 cm distanta de la contact ) e agatat si intins - de obicei la iesirea din contact ... si de mai multe ori s-a intamplat sa se blocheze contactul pentru ca a ruginit palpatorul in bucsa lui dar aici nu e cazul , pare un scurt pe fir care ar trebui lungit la loc sa nu mai fie scurt ca lungimea conteaza .....

    Lasă un comentariu:


  • sebi11
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins. [rezolvat]

    Citeste topicul de la inceput!

    Lasă un comentariu:


  • dansoare
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins. [rezolvat]

    La mine de vreo 3 luni e aprins permanent Diflock(inclusiv in 2x4) dar blocantul functioneaza perfect(blocheaza-deblocheaza la comanda).
    De ieri a inceput sa tiuie si alarma care te avertizeaza ca ai viteza prea mare si blocantul pus(la toate vitezele,aproape permanent).
    E clar o problema electrica dar la ce nivel?
    Ceva idei? Multumesc!

    Lasă un comentariu:


  • Big.Ursu
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    Baga un ochi la biserica noastra !

    Lasă un comentariu:


  • Kibitz
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    Salut Crsti,

    Ma bucur sa aud ca esti bine! ... Si ca ai rezolvat problema.

    Sorin

    Lasă un comentariu:


  • Yonutz
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    Wellcome back!

    Lasă un comentariu:


  • cristi69
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    Dupa ce unele probleme de sanatate m-au tinut departe de masina o buna bucata de timp revin cu noutati.Azi am rezolvat problema becului de difflock.Dupa indicatiile lui @giorgel am luat la puricat firele senzorului de pe capsula vacuumatica si am constatat ca sunt rupte de fapt smulse din cele 2 cuple electrice de sub masina.S-a rezolvat prin restabilirea traseului celor 2 fire si multa banda izolatoare.Cauza...am aflat zilele trecute sunt....hingherii,care au incoltit ai prins un ciine comunitar chiar sub masina mea.

    Lasă un comentariu:


  • giorgel
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    Nasol daca Diff Lock Control Unit vede ca e pus, dar nu e.

    Insist cu intrebarea: ai decuplat firele senzorului de pe capsula vacuumatica si nu s-a stins becul?

    Da-mi un telefon te rog 0742 368 479.
    Ultima editare de giorgel; 13.dec.2013, 14:55.

    Lasă un comentariu:


  • cristi69
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    Deci dupa o jumate de zi de suflat in furtune,verificat traseul de vacum,curatat contacte electrice,tavalit pe sub masina,ciocanind capsula,respectind procedurile lui Giorgel si ale lui Yonut rezultatul e zero.Dar...problema mea e totusi pe partea electrica.In momentul in care am scos borna de la baterie becul de DIFF LOCk s-a stins.Nu l-a tinut mult cam 3 porniri dupa care s-a aprins la loc.

    Lasă un comentariu:


  • cos
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    ... si , scoate furtunele de la valve si suge cu gura pe furtun . Ar trebui a fie etanse . Daca nu sunt , verifica furtunele de la capsula de pe punte , si restul traseului de vacuum .
    Aceasi proba se face si la ambele stuturi ale capsulei , folosind un furtun potrivit . De asemenea , ar trebui sa fie etanse ( daca membrana e in buna stare ) , si chiar sa actioneze blocantul ( semnalizat in bord ) .

    Lasă un comentariu:


  • Yonutz
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    Buna seara Cristi.

    Decuplare:
    Cuplezi-decuplezi, dai masina inapoi o juma de metru inapoi ...vezi daca auzi un "tzac" si becul se stinge

    Verificare daca ai blocantul pus:
    Cu blocantul pe off iei viraj cu masina si vezi daca iti tarseste roata de pe sensul opus luarii virajului. Daca da, e pus ...daca nu ...nu e pus

    Normal pe blocant pus: clipeste ABS, blocantul sta aprins
    Pe blocant care nu e pus (cu defectul tau de senzor): ar trebui sa ai senzor de ABS aprins sau stins.

    Verificare acuator (electrovalve)
    Ridici capota si in partea dreapta cum stai cu fata la masina (chiar aproape de grila), gasesti un fel de ciuperca care are o mufa electrica si doua tevusti unde iti intra doua furtunase de vacum. Verifici daca mufa e bine prinsa, eventual o scoti o spreiezi o sufli si o pui la loc si furtunele sunt acolosea la locul lor. Despre procedura a zis Giorgel nu o repetam. Faci o scamatorie si le schimbi intre ele (furtunele) ...adica schimbi furtunele de la o tevusca la alta... Dupa aia te joci la butonelul din interior ...Daca se stinge iar apoi cuplezi si decuplezi normal, ori furtunele au fost schimbate, ori daca ele decupleza si nu cupleaza sau cupleaza nu mai decupleaza atunci acuatorul (electrovalvele) sunt de vina.

    Acuatorul se rezolva prin schimbare ...Daca e bulit ...da-mi un telefon si iti spun cum sa faci!

    Capsula vacumatica (aia de pe punte)...iei un ciocanel si ii dai cateva la tatal nostru ...nu tare, asa ca sa o trezesti din amorteala ...

    Povestim dupa aia!

    Lasă un comentariu:


  • teo pes
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    ete na , astia zic ca vineri la olteni ninge!, cand bem ma si noi un spritz !vin eu cu plescoiul dai tu zaibarul , giorgel ne tine de urat la gratar !
    ceilalti spun povesti de of roade dela ! ca o aduce vunu o tzuica buna !
    ce zici cristi ii intaratam ! ?
    hai ca oi pune si vo doi babici !
    Ultima editare de teo pes; 11.dec.2013, 22:31.

    Lasă un comentariu:


  • cristi69
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    Miine am zi plina dar vineri o iau la purecat.

    Lasă un comentariu:


  • giorgel
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    Sa ne asiguram totusi ca blocantul nu e pus.

    Pasul 0: verifica intai vacuum-ul la electrovalvele care comanda blocantul. Le gasesti in compartimentul motor, pe panoul antifoc, deasupra pompei de frana.
    Ai un furtun de vacumm comun si doua iesiri, catre blocant. Cu butonul pe off, scoti cele doua furtunuri de iesire. Pe unul dintre stutzuri trebuie sa sesizezi vacuum, pe celalalt nu. Comuti butonul pe ON, vacuum-ul trebuie sa se mute de la primul stutz la celalalt.

    Pasul 1: decupleaza senzorul de pe capsula vacuumatica. Mufa e undeva deasupra puntii spate.
    - daca becul se stinge, problema e de la mufa pana la senzor, senzorul in sine sau blocantul este pus cumva.
    - daca becul nu stinge, e mai complicat. Nici eu nu stiu exact unde duc acele fire, pentru ca nu am umblat pe acolo. Dar sapam...

    Pasul 2: dupa ce faci astea, mai vorbim. Bafta.

    L.E. Ce furtun de apa ai schimbat? Este posibil ca cineva din greseala sa fi scos furtunurile de vacuum din electrovalve si sa le fi pus inapoi pe dos? Ar trebui sa verifici si asta. Cu butonul pe off, identifici pe care furtun ai vacuum, apoi il urmaresti pe sub masina pana la capsula. Trebuie sa fie furtunul dinspre roata, nu cel dinspre grup. Daca e invers, ai rezolvat problema.
    Ultima editare de giorgel; 11.dec.2013, 21:11.

    Lasă un comentariu:


  • cristi69
    a răspuns
    Re: Y 61 bec DIFF LOCK ramas aprins.

    Pozitia butonului DIFF LOCK in off.Bec ABS aprins din cauza senzorului de la roata stinga fata dar este scoasa siguranta de ABS din tabloul electric.Bec DIFF LOCK aprins permanent.Acesta a ramas aprins dupa o pornire normala a motorului.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection