Adrian Matei Postat August 17, 2014 Partajează Postat August 17, 2014 (editat) Salut tuturor Am de un an de zile un nissan patrol y61, 3 usi, motor 2,8 an de fabricatie 1998 Dupa ce am schimbat la masina bucsi,cardan,verificare turbina,pompa injectie,etc etc am trecut la fapte marete si anume, saptamana aceasta pleaca masina la 4x4 Planet pentru echipare si anume,bari fata si spate,troliu fata si spate,kit inaltare +5 ironman,snorkel, sistem electric a doua baterie,cauciucuri bf goodrich mud terrain km2 de 33'. Abia astept sa o vad echipata! Vin cu marea rugaminte la voi sa ma ajutati cu un pompagiu bun care se pricepe pe nissan !! Pompa,injectoare,diuze, au fost curatate,reglate pe banc,verificate dracu sa le ia,dar masina nu merge in parametrii normali si pace !! Reglajele nu tin mai mult de 3-5 zile de functionare,iar pompa revine la un reglaj al ei( ca sa zic asa) foarte puturos si fara putere!! Consum instabil 10,12,14,16,18 de mers in regim de autostrada 110-120 constant !! Ionut s-a pus pe telefoane in legatura cu reglajul pompei dar am zis sa apelez si la ajutorul vostru ! De preferat Sud-Estul Romaniei deoarece sint din C-ta iar un drum de Oradea imi da cu virgula rau de tot!! Va multumesc pentru intelegere Editat August 18, 2014 de Adrian Matei Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Irod Postat August 18, 2014 Partajează Postat August 18, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Oradea sau ar mai fi Satu Mare tot aci in zona. Felicitari pentru masina. Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adrian Matei Postat August 18, 2014 Autor Partajează Postat August 18, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Multumesc Irod! As prefera Bucuresti! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ovidiua-car Postat August 18, 2014 Partajează Postat August 18, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Salut! Treaba cu pompa nu este chiar simpla si nu se poate regla decât pe Masina.Pot sa te ajut cu Verificatul Pompei,dar nu va merge in mințile ei numai după ce se montează,si se fac anumite reglaje. Pt informații 0733507026. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yonutz Postat August 18, 2014 Partajează Postat August 18, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Hmmm, Nu te aventura sa dai pe mana vreunui destept aceasta pompa sa isi vare ghiarili in dansa...ca o sa plangi dupa aia... La injectoare fa testul eprubetelor (intrebi orice pompagiu bun) si schimba saibele de la injectoare. Pe parametri de functinare le mai poti verifica si din tester. In acelasi timp verifica-l si pe domnul debitmetru sa vezi daca e in mintile lui. De recomandat nu iti voi recomanda pe nimeni ... consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adrian Matei Postat August 18, 2014 Autor Partajează Postat August 18, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Am schimbat si rampa antiretur si saibele acelea de cupru parca!! Din pacate nu sint prea priceput cu termenii mecanicii !! Pompa, injectoarele au fost trimise la un pompagiu din Cluj care ii ajuta pe cei doi - trei pompagii din Cta si din pacate nu am cum sa va dau mai multe relatii. Sper sa gasesc in Bucuresti pe cineva mai priceput Astazi am facut o plimbare cu un prieten care si-a comandat un tester pentru Y61(el avand unul in 5 usi si-si face toate reparatiile si modificarile singur,arata super fain masina lui si mergea ceas) si a reiesit ca trebuie dat un pic avansul mai mic. Eu unul nu sint prea incantat de felul cum trage masina!! Stiu ca trebuie sa o tin mai turata si sa schimb vitezele dupa min 2500 ture dar tot nu-mi place cum mere. Am sa-l rog pe Ionut de la 4x4 planet sa-mi modifice evacuarea avand in vedere ca am totul din fabrica pe ea inclusiv catalizatorul !! Si dupa aceasta operatiune o sa "respire" altfel. Ovidiu si Yonutz va multumesc de sfaturi Ovidiu am sa te deranjez maine cu un telefon Numai bine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
patriciu Postat August 19, 2014 Partajează Postat August 19, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan pt pompe rune.ro in Buc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adrian Matei Postat August 19, 2014 Autor Partajează Postat August 19, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Multumesc frumos Patriciu! Maine ii contactez Numai bine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adrian Matei Postat Septembrie 6, 2014 Autor Partajează Postat Septembrie 6, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Salut dragilor, Vin si eu cu urmatoarea intrebare si sper sa ma ajutati: cum este mai ok d.p.d.v. al functionarii motorului,turbosuflantei, sa tai si sa elimin catalizatorul sau sa pun esapament de 2 toli ?? Masina va fi folosita doar pentru vanatoare deci un offroad usor maxim spre mediu !! Multumesc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yonutz Postat Septembrie 6, 2014 Partajează Postat Septembrie 6, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Cu ce te ajuta daca ii schimbi evacuarea? Parerea mea: daca evacuarea este in buna stare ...las-o asa! Poate o sa-ti par deplasat ...dar e bine sa ti masina cat mai aproape de "stock". Orice modificare pe care o faci inainte sa o pui in aplicare ... te gandesti daca iti trebuie ... sau daca te ajuta ... :grin: consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adrian Matei Postat Noiembrie 24, 2014 Autor Partajează Postat Noiembrie 24, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Buna dragilor, Dupa multa munca,bani cheltuiti,telefoane,etc etc am terminat si eu masinuta in proportie de 98% si tin sa-i multumesc lui Ionut de la 4x4 Planet pentru tot ce a facut si lui Florin de la Hot Cars caruia i-am mancat ficatii cu toate problemutele de la masina si lui Calin Vas pentru cele 3 trolii. O sa va pun o poza si cu interiorul unde am cuva si cu troliul pentru tras vanatul in interior Am pus pe ea urmatoarele dotari: 1. suspensiu ironman(arcuri,amortizoare,bucsi custer,bari panhard) 2. trolii: fata kingone,spate best winch,interior ceva de atv 3. bara fata,bara spate,praguri,portbagaj,scara 4. sistem managemt a doua baterie ironman 5. baterie yelow si red de la optimacel 6. cabluri vegetatie 6. led bar + 4 led proiectoare 7. cuva inox antifonata in spate 8. ancora si sufa pom 9. Hilift urmeaza rapid 10. inca un set de jenti pentru cauciucuri silversone(urmeaza) Asa arata masinuta acum: http://i1055.photobucket.com/albums/s512/adrianmatei/b80de920249ecf839d507b11e381b719_zpscf7250c6.jpg http://i1055.photobucket.com/albums/s512/adrianmatei/7103edb22515b6c7d7516ae87ffdbf81_zps25a2c7a1.jpg http://i1055.photobucket.com/albums/s512/adrianmatei/df7ae8ff30c034ee4077b4e545f0b046_zps66d1b528.jpg Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adrian Matei Postat Decembrie 4, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 4, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Am uitat statia Storm si Snorkel-ul. Legat de problema cu pompa de injectie pana la urma i-am dat de cap,avand in vedere ca este sub licenta Bosh, am dus-o in Rahova la service-ul Bosh si i-am facut reglajele necesare, am avut probleme cu toate injectoarele care erau praf(cu toate ca marele pompagiu de la Cluj mi-a spus ca sint ok injectoarele)!!! Am intampinat mari probleme deoarece a trebuit luat la mana tot ce au lucrat mecanicii din cele doua service-uri din Cta, deoarece surprizele erau mari si anume eu platisem piese noi pe original iar pe masina erau aftermarket si sh iar in multe locuri nici macar schimbate !! Asa ca cu greu m-am abtinut sa nu ma duc peste iei si sa le rup capusorul !!! Dar in momentul de fata mai am sa o vopsesc la primavara dupa care sa-i aplic o folie sau chiar sa aplic foliajul !! Intrebarea mea catre voi dragilor este : este normal ca in regim de autostrada avand viteza de croaziera de 100-110 masina sa consume 15 l/100 km iar cu viteza de 120 km/h sa consume 17l/100km ?? Nu stiu cum naiba prietenul meu cu o masina identica complet(ambele facute la 4x4 planet si hot cars,pompele reglate la Bosh,etc etc ) sa consume 10,5-11 l la 100 km cu viteza de 100km/h in regim de autostrada ?? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
KAROLOKW Postat Decembrie 4, 2014 Partajează Postat Decembrie 4, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan uneori depinde consumul si de stilul de condus dar in cazul tau cred ca tine mai mult de accesoriile,adica masa adaugata msinii suplimentar -ai un roof rack care te penalizeaza e ca o frana aerodinamica mai ales daca si pui ceva in el ai niste 33-uri cel putin pe ea ai un +5 centimetri iara pe masina ai 3 trolii cum spui tu si numai de acolo ai cel putin 80 kg in plus a si mai e ceva daca pe autostrada bate vantul vei avea consumuri diferite daca tu mergi primul iar colegul vine dupa tine sau compari cu o zi calma cand nu bate vantul eu am avut pe vant din fata o diferenta de 2 litri pe acelasi sector de drum la diferenta de 2 zile in acelasi regim de temperatura ambianta si incarcare a masinii,consum facut prin metoda: "plin pana in gura" Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Big.Ursu Postat Decembrie 4, 2014 Partajează Postat Decembrie 4, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Pai vine cam asa: 1. Troliu x 3 + placi x 3 + cablu = sa zicem 100kg (Desi e mai mult) 2. Jenti x 5 + Anvelope x 5 = 150 kg (desi cred ca e mai mult) 3. Bara fata + bara spate = 60kg (si scadem placile mai sus mentionate) 4. Roof rack + 20 kg (+ franare aerodinamica masiva) 5. Anvelopele 33'' cred.....+ inaltare....=> aerodinamica afectata ---------------------------------------------------------------------------------- Adaugam si gradul de uzura al masinii .... stilul de condus .....rezulta consumul. NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adrian Matei Postat Decembrie 4, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 4, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Multumesc pentru raspunsuri.Sint constient de tot ce am pus si modificat pe masina dar eu sint impacat cu aceasta idee.Nu este vorba de bani,eram doar curios daca acest consum este aproximativ si la alti posesori de y61 cu aproape aceleasi dotari. Semnul mare de intrebare este ca sint doua masini care au o diferenta doar de 1 an intre ele si restul este identic,inclusiv aceleasi conditii meteo( eu prima masina iar colegul 5 km in spatele meu) iar diferenta de consum este de cca 4 l !! Din punct de vedere tehnic masina lui este mult mult mai obosita pe parte de injectie si turbina fata de a mea !! Oricum eu unul sint ok cu acest consum. Mai doresc doar un pic de zvac pentru tanculet !! Dar sper sa rezolv aceasta problema cat de curand la Dojo! Din pacate nu am cum sa ajung la Ovidiu in SM avand in vedere distanta si timpul, deoarece am multe vanatori programate in aceasta luna ,dar ii multumesc pe aceasta cale pentru amabilitatea de a ma asculta si consilia prin telefon cum si celor care posteaza va multumesc frumos pentru sfaturi. Revin cand mai am nelamuriri. Numai bine Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
bogdanpop Postat Decembrie 5, 2014 Partajează Postat Decembrie 5, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Eu tind sa cred ca ceva nu este in regula. Si eu am un patrol 2.8 cu aproximativ aceleasi "greutati" pe el si in oras imi ia cam 15-16-17 depinde de pedala si pe exterior la 100Km/h maxim 11-12.l. In teren de multe ori scot un consum mai bun decat in oras. Ultima iesire in teren a fost de la 9 dimineata pana la 7 seara, in tot acest timp nu am oprit motorul decat maxim 40 min cand ne-am oprit la prajeala, am facut 100 km pe asfalt si inca vreo 30 in offroad dar nu mi-a luat mai mult de 20-22 litri de motorina. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adrian Matei Postat Decembrie 5, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 5, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Problema mea cea mare este ca nu am suficienta putere si anume mai repede si mai usor merg doar cu tractiunea spate decat cuplat in 4x4 !!! Daca nu turez motorul la peste 2000 -2300 de turatii imi moare (adica cade turatia) si nu pot pleca de pe loc in noroi sau panta mica !! In greu merge brici dar este absurd sa merg in orice panta banala sau noroi mic cuplat in greu !! De aceea spun ca am o problema Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Decembrie 5, 2014 Partajează Postat Decembrie 5, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan In cazul asta investigheaza cu atentie , cauze sunt cateva dar toate implica verificari temeinice - injectoare , pompa , avans , supape . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Big.Ursu Postat Decembrie 5, 2014 Partajează Postat Decembrie 5, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Intrebari: 1. Turbina in ce stare este ? Pe intercooler prezinta urme de ulei ? 2. Debitmetrul de aer este in boii lui ? 3. Senzorul de boost de pe intercooler este in regula ? 4. Senzorul de la pedala de acceleratie este in regula ? 5. Galeria de admisie cum se prezinta ? NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yonutz Postat Decembrie 5, 2014 Partajează Postat Decembrie 5, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Sigur este ceva neregula cu masina ta. Cand te duci sa "mierlesti" turbina, ai mare grija in ce te bagi si ce ii faci. Cere-i celui care iti face modificarea sa-ti explice inainte atat plusurile cat si minusurile... Sau mai bine intreaba-i pe cei care si-au facut aceste modificari cum se comporta masina urmare a acestor modificari. In alta ordine de idei ... pune un tester pe masina ...si vezi sa nu ai vreo buleala pe parte electrica sau electronica... consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adrian Matei Postat Decembrie 5, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 5, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan In cazul asta investigheaza cu atentie , cauze sunt cateva dar toate implica verificari temeinice - injectoare , pompa , avans , supape . Injectoare - beton Pompa -beton Reglaje - pe standardul masinii facute la service-ul Bosh din Rahova avand in vedere ca pompa este sub licenta Bosh. Ce vrei sa-mi spui prin supape ?? Compresia este beton Multumesc Cos Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adrian Matei Postat Decembrie 5, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 5, 2014 Re: Inca un membru in marea familie Nissan Intrebari: 1. Turbina in ce stare este ? Pe intercooler prezinta urme de ulei ? 2. Debitmetrul de aer este in boii lui ? 3. Senzorul de boost de pe intercooler este in regula ? 4. Senzorul de la pedala de acceleratie este in regula ? 5. Galeria de admisie cum se prezinta ? BigUrsu Turbina faina- farmacie Debitmetru functioneaza in parametrii La punctul 3 nu stiu ce sa-ti raspund Senzor pedala ok La galerie nu stiu ce sa-ti raspund BigUrsu te rog frumos sa-mi spui care sint consecintele si cum se manifesta masina daca nu functioneaza in parametrii la punctele 3 si 5 Multumesc frumos Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Adrian Matei Postat Decembrie 5, 2014 Autor Partajează Postat Decembrie 5, 2014 (editat) Re: Inca un membru in marea familie Nissan Sigur este ceva neregula cu masina ta. Cand te duci sa "mierlesti" turbina, ai mare grija in ce te bagi si ce ii faci. Cere-i celui care iti face modificarea sa-ti explice inainte atat plusurile cat si minusurile... Sau mai bine intreaba-i pe cei care si-au facut aceste modificari cum se comporta masina urmare a acestor modificari. In alta ordine de idei ... pune un tester pe masina ...si vezi sa nu ai vreo buleala pe parte electrica sau electronica... Yonutz Astept sa intru la dl Tuparu in "audienta" si chiar l-am rugat pe prietenul meu sa-mi spuna avantajele si dezavantajele cand vom incerca niste nebuneli pe la turbina sau pompa !! Tester pe masina au fost puse vreo trei pana acum dar totul este Ok !! Am un prieten cu un Y61 in 5 usi motor de 3.0 care avea aceleasi simtome ca si mine si s-a chinuit un an de zile cu masina pana intr-o zi cand un electrician i-a schimbat un releu sau ceva de genul asta care a costat 120 ron si de atunci masina merge de rupe norii si este echipata exact ca si a mea. Astept sa vina din voiaj si sa-mi spuna cum se numeste piesa si sa-mi dea telefonul electricianului ca sa vad daca acolo este problema Multumesc frumos Editat Decembrie 5, 2014 de Astral .....VOM incerca...... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Big.Ursu Postat Decembrie 5, 2014 Partajează Postat Decembrie 5, 2014 (editat) Re: Inca un membru in marea familie Nissan Greseala de...motorizare :) Editat Decembrie 5, 2014 de Big.Ursu Eroare NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Big.Ursu Postat Decembrie 5, 2014 Partajează Postat Decembrie 5, 2014 (editat) Re: Inca un membru in marea familie Nissan Greseala de...motorizare :) Editat Decembrie 5, 2014 de Big.Ursu Eroare NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate