Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

    Buna seara,

    unde gasessc informatii reale despre diferentele intre Patroale?

    Ma bate gandul la unul dupa 2005 dar habar nu am despre aceste model/face lift de Patrol.

    Poate sa ma lamureasca cineva diferentele dintre modele?

    Marius
    Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
    "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

  • #2
    Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

    Sunt altii mult mai avizati, insa referitor la motorul de 3l, dupa 2004 s-au facut motoare common rail diesel si din ce-am prins pe aici sunt mult mai bune si cu mai putine bube in cap decat cele facute inainte de 2004 care sunt direct injection si au o serie de probleme cunoscute cum ar fi riscul de a crapa un piston la drum intins de la overboost(are turbina cu geometrie variabila) si de care te poti apara cu o serie de mici modificari pe care le gasesti detaliate prin topicurile lui big ursu sau pe forumurile 4x4 din Australia daca ai chef sa citesti mult si bine. Problema cu cele dupa 2005 va fi pretul, cred ca te invarti in jurul cifrei de 15.000 pentru o masina buna :)
    Si estetic ultima varianta arata mult mai bine si mai de actualitate.
    La varianta mai veche de patrol ai si optiunea motorului 2.8 care este mai ieftin de intretinut si din cate inteleg mai fiabil sau daca nu mai fiabil cu mai putina durere de cap.
    Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000

    Comentariu


    • #3
      Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

      Stiam ceva ca e commonrail si ca are mai multi CP, din ce am citit cica se poate "resoft" sa il duci in cca 200cp

      Dar legat de punti si piese...se potrivesc piesele de la modelul pana in 2004? Ma refer la rulmenti, planetare, simiringuri, parti ce tin de puntea fata etc! Puntile oare sunt la fel?

      Motorul este acelasi dar cu commonrail sau total alt motor?

      Cutia de viteze auto/manuala este la fel oare?

      Intreb aici ca poate sunt colegi care au deja acest model dupa 2005 si ma poate lamuri mai exact decat ce scrie pe google!
      Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
      "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

      Comentariu


      • #4
        Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

        Cutia de viteze automata este identica (am avut un Patrol automat fabricatie 2000 acum am unul automat fabricat 2008)
        Motorul este acelasi, modelul nou are comonrail (o imbunatatire ar fi ca radiatorul turbinei sta mai sus fata de motor la modelul mai nou...racirea e mai buna....modelul vechi avea tot timpul niste urme de ulei pe radiatorul turbinei, totusi nu consuma ulei), in exploatare nu am simtit vreo diferenta semnificativa. Modelul nou are doar 2 cai putere in plus, nu inseamna nimic.
        Modelul mai nou are cruise control, dar nu stiu cat foloseste asta.
        Rotile nu prea se potrivesc de la un model la altul, eu le folosesc dar am modificat piulitele de la rotile vechi. Cel nou are roti pe 17, modelul vechi le are pe 16.
        Puntile sunt la fel
        Ultima editare de sorin; 26.oct.2014, 21:25.

        Comentariu


        • #5
          Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

          Am mai citit pe ici colo si am vazut ca acelasi kit de suspensie +cm se vinde la ambele modele! Deci ar trebui sa aiba aceleasi punti!

          @sorin: ce ai modificat, mai exact, la piulite?
          Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
          "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

          Comentariu


          • #6
            Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

            Deci ...

            Motoarele la Y61 ante si post 2004 (de atunci s-a trecut la ultimul facelift) Y61 sunt identice. Din 2007 motoarele sunt CR.

            Cutiile la Y61 atat manuale cat si automate sunt identice.

            Puntile sunt identice. Din cate stiu eu pe standard sunt doua tipuri de rapoarte, unele ptr cutie automate si unele ptr cutie manuala.

            Pana si piulitele sunt identice...cu un amendament: unele sunt "cu guler" (drepte cu saiba conica) si sunt ptr jante de aliaj si unele sunt cu con ptr unele jante de aliaj si jantele de otel.

            Una peste alta ...in afara de modificarile de ordin optic (botul masinii, bordul la interior, fetele de usi, faruri si stopuri si tapiserie) alte diferente nu prea gasiti intre cele doua.

            Pe de alta parte la Y61 ZD30 o sa gasesti 4 variante...

            1. 2000-2002 - seria motorului cu probleme, caroserie identica cu RD28T
            2. 2002-2004 - seria motorului fara probleme, modificare de facelift si ceva stilizare in interior fata de modelul anterior
            3. 2004-2007 - modificare de facelift si ceva stilizare in interior fata de modelele anterioare
            4. 2007-2009 - motorul CR

            Ce este interesant este faptul ca pe ultimul an de fabricatie al Y61 nu o sa gasesti masini din aceasta serie in Europa, majoritatea producandu-se ptr Asia. Si in mare lor majoritate cu alte motorizari.

            La achizitia masinii as avea in vedere in primul rand intretinerea anterioara (istoricul service). Mitul masina sub 100.000 e cam busted ...dar cu putin noroc poti gasi masini cu putini km.

            Pretul la masinile 2007+ in Europa oscileaza intre 10.000 de euro si ... 25.000 euro... depinde de situatie iar la cele generatie 2004-2007 intre 7000 si 14.000 euro.

            Inainte de a te gandi la orice cip (pe care nu il recomand indiferent de provenienta si de cine il monteaza) trebuie sa te asiguri ca starea masinii pe care vrei sa faci asta e una ireprosabila dpdv tehnic. Consider ca Patrolul in raport cu greutatea sa are destula putere si e mult mai eficient atat din punct de vedere tehnic cat si din punct de vedere financiar sa inveti sa-l exploatezi asa cum este in detrimentul montajului oricaror cutiute care sa-i mareasca "puterea".

            De asemenea inainte sa bagi in padure o astfel de masina te sfatuiesc sa consulti piata de piese ...sunt foarte scumpe (aici vorbesc de elementele de caroserie) si mai mult decat atat piata de dezmembrari ptr modelul asta este practic inexistenta.

            Acestea fiind spuse iti doresc succes in achizitia viitoarei masini.
            Ultima editare de Yonutz; 27.oct.2014, 09:59.
            consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

            Comentariu


            • #7
              Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

              Ce e acela "radiator de la turbina" ? Voiai sa zici intercooler ?
              NADS Fitted
              Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
              Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

              Comentariu


              • #8
                Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

                @big Ursu - Da, intercooler

                @4L Limited - piulitele rotilor de la modelul 2000 au alt pas la filet fata de piulitele de la modelul 2008... difera foare putin, cred ca un pas pe lungimea filetului, suficient cat sa nu se potriveasca. Iar piulitele de la modelul 2008 nu se potrivesc la rotile model 2000.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

                  Nu ma contrazic cu tine ...Din cate stiu eu ...pasul la piulitele de Nissan e de 1.25 ...si atat e la toate indiferent de anul de fabricatie ...
                  consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

                    Ma interesa modelul cu motor CR dar nu stiam ca este doar dupa 2007 :( Am crezut ca dupa 2005 au schimbat motorul si toate vin echipate cu common rail!

                    Nu cred ca as baga la padure asa o masina.....acum abia mi am dat seama ca imi trebuie doua masini: una de strada si una de rupt la padure!
                    Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                    "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

                      Postat în original de Yonutz Vezi post
                      Nu ma contrazic cu tine ...Din cate stiu eu ...pasul la piulitele de Nissan e de 1.25 ...si atat e la toate indiferent de anul de fabricatie ...
                      si eu stiu la fel, ca filetul e acelasi indiferent de an

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

                        Piulitele MELE cu siguranta nu s-au potrivit (am doua seturi de roti model 2000, unul de noroi si unul de iarna, piulitele au fost modificate cu un tarod ca sa le pot strange pe suruburile de la Patrolul model 2008. Piulitele model 2000 le-am cumparat cu jantele originale, sunt piulite originale, le stiu foarte bine....greu de crezut ca vanzatorul a modificat piulitele sa nu se mai potriveasca la Patrol.....dar .. in principiu orice e posibil...
                        Patrolul 2008 l-am cumparat de nou, insa cu specificatie pentru piata Germaniei,...sa fie pasul diferit din cauza asta?
                        Ultima editare de sorin; 27.oct.2014, 17:59.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Y61 -2004 vs Y61 dupa 2005 !!

                          Poate piulitele de la Nissanul 2000 erau belite ...sau poate ca aveai alte prezoane decat cele ORIGINALE ...de Toyota de exemplu ...care are pas 1.5 ...

                          Dar ... sa nu ne contrazicem ...ca pana la urma nu despre piulite era vorba acilisea ...
                          consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                          Comentariu

                          Procesare...
                          X

                          Sqreen | Runtime Application Protection