Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Conversie de la motor TD-6 la 4200 diesel


Max

Postări Recomandate

Re: Conversie de la motor TD-6 la 4200 diesel

 

S-au facut , e doar o treaba de bun simt , doar la motor de modifica cateva repere , la cutie e bolt-on , la flansele de cardan poate necesara inlocuirea lor cu cele vechi .

Editat de Astral

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Conversie de la motor TD-6 la 4200 diesel

 

Motorul td-6 este de 2800.La masina mea y60(diferenta mare nu este fata de y61)impreuna cu cos am transplantat motorul de 2800 cu unul de 4200.Trebuie modifiat un suport motor.Eu am avut si cutia motorului de 4200 care are ambreiajul de 280 cm fata de 240 cm cat are cel de 2800.Am schimbat intre cele 2 cutii flansele de la cardane pt.ca la cel de 4200 cardanele sunt mai mari dar daca nu ma insel la y61 nu este necesara aceasata schimbare.O sa ai un pic de furca cu partea electrica dar un electrician bun ii da de cap in sensul la motorul de 4200 are instalatia de bujii simpla cu o singura rampa de alimentare fata de cea dubla cu 2 rampe de alimentare de la motorul de 2800.Mai trebuiesc modificate si adaptate sondele de apa,ulei si turometru.

Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..

Off-road Alyon Team

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Conversie de la motor TD-6 la 4200 diesel

 

Motorul td-6 este de 2800.La masina mea y60(diferenta mare nu este fata de y61)impreuna cu cos am transplantat motorul de 2800 cu unul de 4200.Trebuie modifiat un suport motor.Eu am avut si cutia motorului de 4200 care are ambreiajul de 280 cm fata de 240 cm cat are cel de 2800.Am schimbat intre cele 2 cutii flansele de la cardane pt.ca la cel de 4200 cardanele sunt mai mari dar daca nu ma insel la y61 nu este necesara aceasata schimbare.O sa ai un pic de furca cu partea electrica dar un electrician bun ii da de cap in sensul la motorul de 4200 are instalatia de bujii simpla cu o singura rampa de alimentare fata de cea dubla cu 2 rampe de alimentare de la motorul de 2800.Mai trebuiesc modificate si adaptate sondele de apa,ulei si turometru.

 

Multumesc Ionel,

Invat si eu noutati despre Nissan-uri. Nu stiu de ce aveam impresia ca TD-6 este cel de 3L.

Nici macar nu m-am uitat inca in acte. :grin:

 

Motorul e desfacut, chiulasa si toate componentele de sus sunt in portbagaj. Inca nu m-am uitat cu atentie la ele.

Mi s-a parut mie ca capacul cu pompa aceea de vacuum e la fel cu motorul de 2,8 de pe Y60 din 97 (intamplator am unul in service) dar, necunoscand detalii despre Nissan-uri, am crezit ca e la fel cu cel de pe motorul de 3L.

 

Deci, se pare ca deocamdata voi avea nevoie de o chiulasa pt motorul de 2,8L. Banuiesc ca e mai usor de gasit decat pt cel de 3L.

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Conversie de la motor TD-6 la 4200 diesel

 

Max ...

Daca motorul RD28T PE care il ai tu ...are doar chiulasa belita lucrurile nu sunt prea complicate. Gasesti la dezmembrari asa ceva si pretul ei se invarte intre 300 si maxim 500 euro (varianta echipata).

Pe ebay exista o varianta aftermaket (spania proveninenta) de chiulasa noua si costa in jur de 500 de lire. Doar ca iti venea complet goala.

 

Incearca in prima faza sa invarti motorul PE care il ai... sa nu fie blocat. Dupa aia ...lucrurile se rezolva.

 

Transplantul de 4.2 este idealul doar ca motoarele 4.2 sunt rare pe piata si sunt destul de scumpe. Costului unuia se situeaza intre 1200 si 2000 de euro.

Nu este complicat de facut transplantul ...dar trebuie atentie in special la instalatia electrica.

 

Daca ai nevoie de documentatie ptr motorul tau sau ptr orice alt motor de Nissan da-mi de stire ...:h5

 

In rest ce sa zic ... o sa vezi ca o sa uiti repede marca pe care o iubesti asa de mult ... in conditiile in care o sa te tragi cateva ture cu un Nissan intr-o stare tehnica buna! :ha:

Editat de Astral

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Conversie de la motor TD-6 la 4200 diesel

 

A mai aparut o varianta mai tentanta la orizont.

Montarea unui motor de Toyota 4L turbo diesel de le HJ61 impreuna cu transmisia. Motorul are 136 de cai si 315 Nm(la 1800 rpm) standard. Daca pun o turbina variabila si un intercooler as putea ajunge cu el la aprox 160 de cai si peste 420 Nm.

M-ar incanta mai mult asta decat 2.8-ul care are 128 de cai si 252 Nm(la 2000 rpm).

Editat de Max
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Conversie de la motor TD-6 la 4200 diesel

 

Stiu ca in urma cu ceva ani (mai multi) a pus cineva un motor de Toyota 4.5 benzina pe un Patrol. Patrol Y60 din cate imi amintesc ... mihai parca e userul de forum ...

 

Deci cum s-ar zice vrei sa pui inima de tiganca in marilin monroe ... Atata timp cat iti intra fizic motorul ...nu cred ca ar fi o idee rea. :grin:

consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Conversie de la motor TD-6 la 4200 diesel

 

Suna-ma oricand doresti pentru info! Am facut acest transplant. E chiar simplu si nu necesita interventii majore. Nu e necesara taierea suportilor de pe sasiu, nu trebuie modificat prea mult la instalatia electrica...etc.

Td 6 e motorul de 2,8 in 6 pistoane. Cutia nici nu seamana cu cea de 4,2.

3.0d e motorul in 4 pistoane si seamana cutia de viteze cu cea de 4,2.

Chiar si turbo pe 4,2 e relativ usor de montat...

Editat de rd_adi
NISSAN PATROL GR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare