Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

    Buna Ziua stimati colegi, dupa cum spune si titlul sunt mandrul posesor al ununi Nissan patrol din 2003 3.0 diesel zd30 si din pacate am niste mici problem cu ea. De exempu la rece porneste la sfet si dupa 30 sec se opreste. Cand dau la automat porneste si se opreste. Dupa 5 incercari porneste cu mult fum de motorina nearsa. Alta problema ar fi ca ramane acel bec portocaliu aprins malfaction parca scria in carte care ar indic apa in carburant dar am verificat si nu este apa. Am incercat sa pun tett.ul pe ea si nu se poate conecta. Ulei pe intercooler la extremitati si parca nu trage cum trebuie. ca model zic eu este full hidramat piele trapa diff loc + multe altele. Rog din tot sufletul pe cineva cu experienta in acesta masina+motor daca in PM mi-ar putea lasa un nr de telefon. Multumesc Anticipat.

  • #2
    Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

    din ce-ai descris tu ai o problema pe alimentare. din experienta mea ar fi filtrul de combustibil. altele ar putea fi debitmetru, treburi ce tin de injectie etc. ar trebui sa descrii mai clar prin ce treci.
    Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000

    Comentariu


    • #3
      Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

      Multumesc frumos de bunavointa de asta zic ca ii cam mult de explicat si daca esti amabil sa imi lasi nr tau de telefon ar fi extraordinar ca daca ma apuc nu mai termin de scris astazi :))) . Multumesc

      Comentariu


      • #4
        Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

        Schimba filtrul de motorina , cel putin .
        ... sa fim corecti pana la capat !
        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

        Comentariu


        • #5
          Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

          daca scrii aici, mai multi oameni care stiu lucruri ar putea sa citeasca si sa raspunda si eu nu sunt cel mai avizat, insa din ce-ai descris tu ai apa in filtrul de motorina si trebuie sa-l schimbi. a mea face la fel in fiecare an, probabil de la motorina proasta. schimb filtrul si merge. daca nu merge asa probabil e debitmetrul trebuie sa pui testerul pe ea sa vezi daca a dat vreo eroare.
          Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000

          Comentariu


          • #6
            Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

            Ok am inteles sapt. asat voi avea timp de ea. Ce-am observant ca acel bec malfaction portocaliu tip robinet are momente cand se stinge si se aprinde. Azi avea idee unde as gasi o cheie pentru el ca la a mea is rupte butoanele de deschis/inchis

            Comentariu


            • #7
              Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

              daca te uiti pe forum la sectiunea y61, gasesti ca a doua discutie sub cea inceputa de tine este http://forum.club4x4.ro/showthread.p...contact-pt-Y61
              Nissan Patrol GR Y61 3.0 turbo diesel intercooler 2000

              Comentariu


              • #8
                Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                Schimba-i filtru de motorina.
                Daca dupa ce il pui si dai la ea, ciuperca de la bateria de filtru nu ramane tare atunci se dezamorseaza si trebuie pusa supapa de sens. Sau schimbata cu totul.
                In acelasi timp observa si traseele urmatoare: filtru-pompa de injectie (tur), returul, pompa de injectie-injectoare sa nu ai scurgeri de carburant inclusiv pompa de injectie in sine.

                Din ceea ce ai prezentat aici mi se pare a fi mai degraba o problema legata de dezamorsare decat de filtru...

                Mai poti incerca un lucru ...sa amorsezi filtrul si dupa aia sa-i dai la automat sa vezi ce se intampla...
                Ultima editare de Yonutz; 29.nov.2014, 19:22.
                consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                Comentariu


                • #9
                  Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                  ...dar inainte de aincerca reamorsarea e foarte indicat a se evacua apa pe la drenul sondei din filtru , altfel e posibil sa trimiti apa in pompa de injectie ( putin probabil dar foarte posibil si foarte nedorit sa se intample asta ) ...
                  ... sa fim corecti pana la capat !
                  Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                    In completare ...cos are dreptate, sa incerci sa amorsezi dupa ce schimbi filtrul.
                    consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                      Sau daca nu ai cum sa schimbi filtrul macar purjeaza-l curata-l asa empiric prin desfacere,scurgerea lui eventuala suflare usoara cu aer si cam atat
                      te mai tine cateva zile o saptamana poate dar incep si magazinele programul normal dupa ziua nationala:)

                      offtopic si eu caut filtru de aer la al meu (ca de motorina am deja de schimb si toti ma lalaie pe saptamana viitoare :) desi caut de la inceputul saptamanii :))

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                        @KAROLOKW
                        Nu ai cautat unde trebuie ...
                        Ziua nationala tine o zi ...nu o saptamana!
                        consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                          Multumesc tuturor de amabilitatea de care ati dat dovada sapt. viitoare voi incerca sa pun alt tester deoarece la cine am fost nu se putea conecta, si ii programata la schimbat de filter + uleiuri . Multumesc inca o data

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                            Cum as proceda eu:
                            1. As schimba filtrul de motorina. Daca ai posibilitatea, mergi pe filtru original, daca nu - MANN, JAKOPARTS merg de minune. KNECHT (MAHLE) l-as evita ca si filtru de motorina pentru Patrol, are capacitatea (volumul) mai mica decat originalul si dupa o evaluare de 300km (monitorizand parametrul ICV - Injection Control Valve *) am decis sa-l dau jos.

                            2. Schimbarea (din pct meu de vedere) a filtrului de motorina se face astfel:
                            a. se scot cele doua fire de la senzorul de prezenta motorina in filtrul si se izoleaza
                            b. se scot cele 2 furtune din corpul unde se monteaza filtrul
                            c. se scoate filtrul si se inlatura senzorul de prezenta apa
                            d. se verifica existenta si starea garniturii de cauciuc (vezi **).
                            e. se pune noul filtru (dupa ce in prealabil s-a reinstalat senzorul de apa)
                            f. se conecteaza furtunul care vine din rezervor se incepe amorsarea filtrului. Se apasa "pompa" pana cand din filtru nu mai iese aer, ci motorina.
                            g. se conecteaza furtunul care iese din filtrul si se duce la pompa.
                            h. "ciuperca neagra" din capul bateriei de filtru (@Yonutz dixit) trebuie sa nu o mai poti apasa si sa ramana astfel pe toata durata vietii acelui filtru de combustibil. Daca in orice moment poti apasa acea "ciupercuta" este o problema undeva si trebuie tratata in regim de urgenta.

                            Astfel se garanteaza faptul ca doar o mica cantitate de aer ajunge in pompa de injectie (BOSCH VP44 - stiut fiind faptul ca aceste pompe de injectie nu prea tolereaza aerul).

                            (*) Parametrul ICV este un indice al starii pompei de injectie. Influentat in mod direct de faptul ca motorul este "rece" - creste in valoare pe masura ce motorul se incalzeste. La relanti, sunt acceptate valori intre 40% si 60% (asta ar fi "unitatea de masura"). In forja, evident, aceasta valoare scade. La fel cum scade cand pompa de injectie are aer in ea, are probleme pur si simplu (4%) sau ai un filtru de motorina cu probleme (cazul meu).

                            (**)Locatia unde se infileteaza filtrul de motorina are o garnitura de cauciuc (scoti cele 2 suruburi si o intorci invers pentru localizare). Daca nu mai exista acea garnitura de cauciuc, pe acolo o sa iei niscai aer.

                            In privinta testerului, in afara pasionatilor si a unor service-uri (nu neaparat de reprezentanta) sunt sanse slabe sa gasesti un tester care sa se poata conecta la ECU-ul masinii. Protocolul de comunicatie folosit de Nissan este proprietar, in ciuda faptului ca mufa de conectare este OBD.

                            In addendo la ce a scris @Yonutz, exista posibilitatea ca membrana de la bateria de filtrul sa fie terminata, bateria filtrului costand undeva pe la vreo 1200 lei noua (SH nu stiu sa-ti zic).

                            Daca prezinta interes o sa-ti mai zic cateva chestii care le poti face sa adaugi un plus de fiabilitate la pompa de injectie.
                            NADS Fitted
                            Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                            Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                              Iata ce fac tovarasii australieni cand e vorba de filtrul de motorina:

                              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Fuel_Tap.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	61,0 KB 
ID:	964068

                              Pe iesirea din bateria filtrului, au pus un T, in cap se duce in pompa de motorina, altul are un fel de aerisitor (sau robinet daca vrei) si fac treaba super fain...
                              NADS Fitted
                              Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                              Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection