Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

    Multumesc frumos inca o data pentru amabilitadea de care ati dat dovada. Si la multi ani de sf. Andrei !!!!

    Comentariu


    • #17
      Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

      Nu ca vreau sa te incurc....sau sa-i contrazic pe cei ce au scris mi sus,dar......simtomele sunt de pompa de injectie.Inainte de a desface verifica totusi bujiile....NU incerca sa mai diagnostichezi masina cu alt tester decat cel original(Consult II,III sau III+). Daca ai intrebari ,ma poti gasi la 0733507026.

      Comentariu


      • #18
        Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

        Desigur poate fi si ceva bulit in pompa de injectie ...dar ce au scris mai sus colegii sunt primele chestii pe care ar trebui sa le faci.

        Eu ca tester, lucru pe Nissan cu Launch-ul si mere de minune.

        @Ursu
        Eu am adoptat "robinetul" pe instalatia de apa ...
        consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

        Comentariu


        • #19
          Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

          Cu riscul da ma baga intr-o discutie care ma depaseste sunt de acord cu cele spuse mai sus ia-o treptat si verifica minutios ficare cauza.... Nu te arunca la reglaje de pompa pana nu ai schimbat filtrul... Succes

          Comentariu


          • #20
            Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

            Sa nu deschid alt topic completez aici,

            martorul check engine il am si eu aprins (zd30) iar la tester mi a dat eroare air flow meter si doua erori pe pompa de injectie!

            Pe pompa injectie a dat asa: 705 si 707

            Am schimbat inainte toate filtrele inclusiv uleiu!

            Masina se prezinta fara putere mai ales daca accelerez la blana,nu scoate fum in sarcina, scoate fum alb la rece pana se incalzeste! Mai are un troncanit care dupa spusele mecanicului ar fi de la pompa ca nu da "timing" corect sau ceva de genu....

            Ce am mai observat este ca lichidul de racire se muta din vasul sub presiune in cel fara presiune

            Mecanicul de "pompe si injectoare" a zis ca pompa e dusa si trebuie reconditionata
            Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
            "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

            Comentariu


            • #21
              Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

              Nimeni in cunostinta sa mi raspunda?

              Am schimbat senzorul air flow dar tot aprins e check engine !

              Din nou la mecanic sa citeasca erorile...au ramas doar cele de la pompa de injectie, adica 75 si 77

              0075 P7-F/INJ TIMB FB
              0077 P5-PUMP C/MODULE

              Acestea sunt singurele erori ce le mai da! Mecanicul spune ca pompa trebuie data jos si reconditionata!

              Are cineva idee ce si cum e de facut?

              Marius
              Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
              "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

              Comentariu


              • #22
                Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                "Fum alb" - sau abur ?
                Toate dieselurile care le am scot un pic de abur la vreun minut dupa pornire pana cand apa ajunge pe la 30-40oC. Dupa care dispare. Nu miroase a dulceag. La tine daca miroase a dulce...e antigel.
                Fii mai explicit cu mutatul antigelului din vasul de expansiune in vasul de supraplin. O parte din lichid e normal sa se duca in supraplin, iar pe masura ce motorul se raceste, vasul de supraplin se goleste. Busonul de la vasul de expansiune are o supapa care permite acest lucru. Vezi daca supapa aia mai functioneaza. Daca ai busonul terminat, ia-ti altul pe original, este 100 lei insa te scuteste de multe neplaceri pe viitor.
                Pompa de injectie de pe Y61 ZD30 (Bosch Vp44) este o veriga slaba. Cu ce se poate prelungi viata:
                1. Ulei 2T in motorina (vezi topicul dedicat)
                2. Montarea unei pompe de lift langa rezervor care sa-i usureze din sarcina, Y61 nefiind dotat cu asa ceva din fabrica.
                3. Montarea unui racitor de motorina, caci partea electronica a pompei se afla in partea superioara a acesteia si caldura combustibilului + cea a motorului o necajesc
                Vp44 este o pompa de injectie care nu sufera aerul in ea, asa ca mare atentie cum schimbi filtrul de combustibil.

                Pentru reconditionarea pompei, ia legatura cu Ovidiu A-Car sau cu Nissan4x4, ei te pot indruma cel mai bine in privinta asta.
                NADS Fitted
                Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                Comentariu


                • #23
                  Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                  Daca e fum sau abur....nu stiu exact, dar miroase a fum! Si apare la cateva secunde (1min) dupa pornire si tine pana se incalzeste putin motorul! Cateodata e mai putin dar cateodata apare destul de mult!

                  Despre mutarea lichidului de racire este cam asa: cand am luat Patrolul, vasul sub presiune era gol...am completat 4-5 litri si l am tot "amorsat" completatnd cate putin,stiam ca la ZD30 circuitul de racire nu trebuie sa prezinte aer! La un moment dat dupa ce am oprit si verificat sub capota am observat ca vasul sub presiune e pe jumatate iar celalalt peste nivel.....asta imediat dupa oprire!

                  Am verificat furtunele si nu sunt tari sau umflate, temperatura nu trece de jumatate indiferent de forja, nu prezinta ulei in lichidul de racire!

                  Cu pompa de injectie e nasol dupa spusele mecanicului....

                  Sfaturile despre intretinerea pompei trebuia sa le citeasca fostul proprietar sa nu se mai ajunga la distrugerea ei!
                  Apropo de filtru de motorina...la mine nu are senzor pentru apa, e normal sau mai vin fara senzor din fabrica?

                  Multumesc...
                  Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                  "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                    Codurile DTC sunt de pompa de injecție. Se poate recondiționa sau poți opta pt varianta de a cumpara una second hand(avem pe stoc). In ambele cazuri te pot ajuta. Pt ca dispare lichid din vasul sub presiune ...este fisurata chiuloasa....din păcate. Si aici te pot ajuta cu una Ok verificată la test de fisura,sau reparata cea de pe masina( depinde unde este fisura)

                    Pentru detalii 0733507026

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                      @ovidiua-car dupa experienta, codurile alea inseamna automat reconditionarea/schimbarea pompei?

                      Patrolul nu este in tara ci in Irlanda..... Daca ar fi reconditionarea sau cumpararea uneia second hand mai ieftin decat in Irlanda nu ma deranjeaza sa o cumpar de acasa

                      Am sa iti dau un telefon zilele astea pentru mai multe detalii

                      Marius
                      Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                      "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Proaspat posesor Y61 ZD30 dar cu probleme

                        Ce varianta alegi tu....Ca si costuri sunt apropiate,diferenta fiind garantia.

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X

                        Sqreen | Runtime Application Protection