Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

4ol-ul meu Y61 3.0

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • 4ol-ul meu Y61 3.0

    Dupa un periplu prin tara de vreo 1500 de kilometri, dupa o groaza bani cheltuiti pe drum cu taxiuri, trenuri, microbuze si altele, dupa o groaza de nervi provocati de samsari ordinari care vindeau pe net si la telefoane niste fete mari dar constatai cand ajungeai la fata locului ca de fapt ele au fost violate si abuzate in cel mai dur mod, m-am oprit la un Patrol 3.0 Y61 din 2002.
    Fierul e tanc de-a dreptul, eu conducand pana acum doar 'pekinezi' de la Audi 80 si altele, pana la Skoda Octavia II actuala.

    O compar cu un bolovan urias pe care ti-e greu sa-l urnesti din loc, apoi, dupa el potopul
    Bine, eu sunt varza la capitolul mecanica 4x4, nu ca m-as pricepe mai bine la 4x2-uri, dar macar alea e mai simple in acceptiunea mea. De cand au aparut in ecuatie cutii de transfer, blocabile si alte minunatii de genul asta, simt ca ma adancesc intr-o ceata de nedescris si am sentimentul ca nu o voi scoate la capat niciodata

    Tancul e niegru, cu jamuri niegre, roate pe 18 dar si rezerva un rand pe 16".
    Am cu dansa cele mai bune intentii asa ca as dori sa o tratez de la inceput cu respect, pana-i castig increderea
    Problemele pe care i le-am observat la ea in cei 500 km parcursi pana acum:
    -bate/troncane ceva pe spate intr-un mare fel, atunci cand da de gropi(se aude fier pe fier);
    -pe fata tremura volanul pe la vreo 80 de km/h de zici ca vrea sa se razbune pe mine ca am ''furat-o'' din curtea omului;
    -la franare la viteza mai mare, la fel, tremura toata de zici ca n-a mai simtit pe ea mana de barbat, de vreo cinsh'pe ani;
    -turbina se aude intr-un mare fel, fluiera din toate pozitiile de zici ca-i aveon cu reactie;
    -astazi am observat sub ea niste picaturi(mai multe) de ulei de servo;
    -mi se pare putin cam barca pe denivelari;
    -ceasurile din bord cand merg, cand nu merg;
    -are un scurt ceva pe electrica, pozitia stanga fata e mai putin intensa decat cea din dreapta, pozitia stanga spate cand merge, cand nu merge iar cand merge, se stinge becul de la numar si invers;
    -in mers, pe la 90 km/h daca merg constant si vreau sa-i dau talpa, masina nu se accelereaza si trebuie sa dau nitel drumul la acceleratie, apoi cand o calc, totul revine la normal;
    In rest mici chitibusareli pe ici pe colo care ar trebui facute in timp, gen beculete pe la climatronic, scrumiera, antena care merge cand vrea ea, sistemul de inchidere al usii mari din spate care are undeva sus o clema ceva rupta si care cam trancane in creierii pasagerilor, niste cateva pete mici de rugina care vor trebui rezolvate impreuna cu niste plastice pe ici pe colo.
    Am scos cu duduia un consum de la Comarnic si pana la Bucuresti de 10%, cu traversatul Bucurestiului. Am facut plinul din nou iar la Cta aveam tot 10%. S-a mers intre 90 si 110 constant, cateva urcari pana la 160-170.
    Nu am cronometrat, dar a urcat destul de repejor de la 100 la 160, chiar surprinzator de repede. Nu cred ca doar am avut senzatia ca a urcat repede, mai conduc regulat un A3 1.8T de 150 cp si Octavia de vreo 180.

    Am sa pun deocamdata pozele care erau in anuntul de vanzare, poate recunoaste cineva atelajul si imi poate da niste relatii despre ea.

    Intentionez sa o duc la doftor sa vedem cum stam, apoi sa incep sa schimb ce trebe la ea. Dupa ce dpdv tehnic va fi ok, vom trece la celelalte treburi precum un troliu, eventual o inaltare ceva.
    4ulul va fi folosit in special la camp( am scris a i c i la ce am sa folosesc in mare parte masina, dar mi-ar placea sa ies si impreuna cu voi daca ma primiti.

  • #2
    Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

    Poze:
    Fișiere atașate

    Comentariu


    • #3
      Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

      Intotdeauna e asa cand cumperi o masina, mai ales din Romania si cu atat mai mult daca e si 4x4.

      Stii cum se spune, afare e vopsit gardu si inauntru e leopardu :)

      Problemele amintite de tine sunt rezolvabile, cer doar bani, timp si rabdare.

      Sa ai noroc la ea si sa o folosesti sanatos.

      Numai bine.

      Comentariu


      • #4
        Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

        bine ai venit ! ii lasata de spate sau asa imi pare in poze?
        cum se prezinta tapiteria de piele? are zone unde ii rupta?
        Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
        Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
        Natura si aventura

        Comentariu


        • #5
          Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

          Stiu masina am vazut-o in Busteni . Pacat daca postai si tu inainte sa o cumperi mai spuneam si noi cate ceva despre ea. Pret vanz 4000 am scoso din tel

          Oricum sa o stapanesti sanatos

          Comentariu


          • #6
            Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

            In primul rand va multumesc pentru urari.
            iliedragosmihai, tot in banii aia am luat-o. Din pacate nu am avut timpul necesar ca sa cer referinte despre ea. Acum vorba aia, facutul e facut deja, important e daca am sa o scot la liman cu ea.
            Pielea de pe scaunul soferului are o ruptura si scaunul e mai uzat, in rest e ok pentru anii ei. M-ar fi bucurat mai mult una textila.
            In poza aia pare intr-adevar lasata tare de spate, de vina e unghiul din care-i facuta poza. In realitate nu-i chiar asa.

            In stanga volanului are un buton pe care scrie 'HEAT', la care incalzire face referinta? L-am actionat cu motorul oprit, nu s-a intamplat nimic. La fel si cu contactul pus. Actionat cu motorul pornit, creste turatia motorului. Despre ce sa fie vorba?

            Irod, unde-i facuta poza din avatar? Am facut un traseu asemanator din Botiza si pana in Grosii Tiblesului cu Skoda, pana sa traga asfaltul acolo
            Ultima editare de Johnny B; 29.mar.2015, 22:10.

            Comentariu


            • #7
              Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

              Butonul "HEAT" este un fel de soc electronic.Cu motorul pornit si rece daca apesi pe acel buton masina va sta mai turata pana cand motorul se incalzeste,dupa care trebuie sa scada la turatia normala chiar daca butonul este apasat sau nu.

              Comentariu


              • #8
                Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

                Poza este pe poteca de coborare de la Cabana Meteo Borsa (cota 1700) (Carpatii Orientali) este vorba de o poteca de picior care are totusi latime cat sa intrii cu un tot teren ;) . Localnicii ii zic drum .
                Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT
                Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT
                Natura si aventura

                Comentariu


                • #9
                  Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

                  Postat în original de Alin Vezi post
                  Butonul "HEAT" este un fel de soc electronic.Cu motorul pornit si rece daca apesi pe acel buton masina va sta mai turata pana cand motorul se incalzeste,dupa care trebuie sa scada la turatia normala chiar daca butonul este apasat sau nu.
                  Hmmmm...inseamna ca al meu este defect. Urca turatia la aprox. 1200 rpm indiferent de temperatura motorului

                  Johnny, s-o stapanesti sanatos. Ai ceva de munca, dar le vei dovedi incet-incet. Apoi te vei bucura de tanculetz.
                  Ultima editare de giorgel; 30.mar.2015, 09:10.
                  Cînd te-ai nascut, tu ai plîns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

                    S-o porti sanatos si fara evenimente neplacute.....

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

                      Va multumesc pentru urari si incurajari.
                      Astazi am cerut o cotatie de preturi pentru discuri, placute, lichid frana, ulei motor, uleiuri diferentiale, filtre si mi-au comunicat 1300 si ceva de lei.
                      Voi ce uleiuri folositi? Ce zemuri imi recomandati sa-i dau babutei?
                      Am mai vorbit cu unul cu altul despre atelaj si am aflat ca trebuie sa am mare grija cu pistonul nr. 1 care se cam prajeste... a patit-o cineva?
                      Tot astazi ma vad cu un pasionat de Patroale si care cunoaste destul de bine din cate am inteles, modelul. O sa ma ajute cu o diagnoza si niste pareri despre ea. Am preferat varianta asta pentru inceput deoarece in urbea noastra cam greu dai de mecanici buni si seriosi iar cand am sa ma duc la ei, macar sa ma duc cu lectia invatata, sa nu ma pacaleasca stiu eu, ca am de schimbat pe la ea si ce nu trebe.
                      Ard de nerabdare sa o vad in mintile ei, de cate ori intram pe forum si va vedeam ca va pregateati de iesiri ma apuca frustrarea ca nu pot bate si eu campurile...

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

                        Postat în original de Johnny B Vezi post
                        Va multumesc pentru urari si incurajari.
                        Astazi am cerut o cotatie de preturi pentru discuri, placute, lichid frana, ulei motor, uleiuri diferentiale, filtre si mi-au comunicat 1300 si ceva de lei.
                        Asa putin ???? Suma sigur nu include toate cele enumerate de tine.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

                          Atat mi-a zis prin telefon, e posibil sa nu fi inteles vanzatoarea prea bine in cazul asta. La cat ar trebui sa ma astept?

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

                            Postat în original de Johnny B Vezi post
                            Am mai vorbit cu unul cu altul despre atelaj si am aflat ca trebuie sa am mare grija cu pistonul nr. 1 care se cam prajeste... a patit-o cineva?
                            Pistoanele 3 si 4....nu 1.
                            NADS Fitted
                            Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
                            Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: 4ol-ul meu Y61 3.0

                              Da asa este au proble cu motoarele . Dar totusi sa nu iti faci probleme. Sa nu ai talpa mare ca il prajesti . Cred ca la drum normal 120 / maxim ajunge . Si asfel il vei stapani destul de mult. Mai ai grije si la turati in noroi sa nu il ti mult. In rest merita. Pune-l repede pe picioare / dai bataie .

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection