Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

    Buna seara,

    de ceva vreme am achizitionat mult doritul(de mine) Y61 cutie automata!

    Din 2002 cu 117k mile, volan drepata ca locuiesc in Irlanda!

    Cam totul este bun si functioneaza in afara de motor , adica nu bate nu troncane, nu rugina (verificat la ochi) totul merge ca la carte!

    Ma pot "lauda" doar ca motorul nu functioneaza cum trebuie si nu prea stiu ce sa i fac! Sper ca automata sa fie in mintile ei!


    Probleme sunt cu pompa de injectie, care va fi reconditionata curand daca merita chinul bineinteles!

    Nu are putere, nu trage cum trageau celelalte...la 2000 ture parca e gata puterea, daca accelerez mai tare imi schimba inferioara! Am scos furtunasul de vacUUm de pe acuatorul de turbo si nicio schimbare in comportament dar cu furtunasul pus se misca tija acuatorului!

    Ceva idei?



    Am sa revin cu poze!
    Ultima editare de Astral; 05.apr.2015, 15:22. Motiv: MERITA, nu se merita ! http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=740241&viewfull=1#post740241
    Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
    "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

  • #2
    Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

    am cam aceiasi problema la cam aceiasi masina numai ca e cu volan pe stanga, la 2500 de tule intr-a 3-a imi taie puterea, dupoa ce iau poiciorul pret de 1 secunda de pe acceleratie si apas din nou merge pana ajunge nin nou la 2500 de ture si tot asa.

    Comentariu


    • #3
      Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

      @Astral multumesc pentru corectare...am recitit postarea inainte dar tot nu am vazut greseala!

      Daca tot esti pe "aici" poate ma ajuti: cred ca citisem multa vreme in urma la sectiunea Y61 despre cum se verifica uleiul in cutia automata, am dat search plus am cam citit tot si nu mai gasesc!

      @CristiT68 la mine nu o taie dar nu mai trage, ramane intre 2000 si max 2300 si nu mai urca turatia! Daca iau piciorul pe pe accelerartie si o iau treptat, asa finut, urca turatia!
      Singurelele erori la diagnoza sunt cele de pompa de injectie....debitmetrul de aer l am schimbat deja!
      Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
      "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

      Comentariu


      • #4
        Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

        Filtrele de aer si combustibil le-ai schimbat? Nu cumva sa aiba o problema pe partea de alimentare sau de admisie aer.
        "Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva
        incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda."

        Comentariu


        • #5
          Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

          De unde ai luat debitmetru? Ce marca si cu cat? Ma intereseaza si pe mine unul.

          Comentariu


          • #6
            Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

            Am schimbat toate filtrele...probleme am la pompa de amorsare, nu amorseaza si am amorsat manual!

            Debitmetgrul l am luat de la unul dezmembrat (30 euro) , presupun ca este pe original! De functionat functioneaza deorece nu mai da eroare!


            Normal cand nu are putere nu este de la turbo? La mine daca scot vacumul de pe acuator nu se schimba nimic, este normal?
            Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
            "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

            Comentariu


            • #7
              Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

              In primul rand, eu as desface furtunul de admisie de la intrarea in turbina si as verifica ca aceasta se roteste liber.

              Cu motorul oprit, tija actuatorului trebuie sa fie scoasa afara complet, maxim in jos.
              Cu motorul pornit, tija trebuie sa fie trasa complet, maxim in sus, pana in surubul opritor.
              Faci proba asa: cu motorul pornit, scoti furtunasul, tija trebuie sa coboare.
              Bagi furtunasul, tija trebuie sa urce.
              Pui pe cineva sa ii dea sprituri (cu furtunasul cuplat), tija trebuie sa coboare si sa urce.
              Mai departe...manometru de boost etc.
              Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

              Comentariu


              • #8
                Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

                Postat īn original de 4L Limited Vezi post
                cred ca citisem multa vreme in urma la sectiunea Y61 despre cum se verifica uleiul in cutia automata, am dat search plus am cam citit tot si nu mai gasesc!

                Comentariu


                • #9
                  Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

                  Debitmetrul second hand chiar daca nu da eroare tot e posibil sa nu mearga in parametri, deci ar putea fi un motiv sa nu traga. Iar nivelul de ulei in cutia automata il vezi pe joja cutiei.
                  Ultima editare de Astral; 07.apr.2015, 22:08.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

                    Postat īn original de alexei Vezi post
                    Postat īn original de CristiT68 Vezi post
                    Debitmetrul second hand chiar daca nu da eroare tot e posibil sa nu mearga in parametri, deci ar putea fi un motiv sa nu traga. Iar nivelul de ulei in cutia automata il vezi pe joja cutiei.

                    Am sa caut un debitmetru nou poate se schimba ceva in bine! Incerc sa rezolv din probleme inainte sa ma apuc de pompa de injectie!

                    Am verificat joja cutiei si este peste nivel uleiul si la cald si la rece! Nu e de bine In schimb arata bine la culoare, am sa incerc sa dau drumul la 1-2 litri si sa completez poate nimeresc nivelul!

                    Alta intrebare ar fi daca pe radiator trebuie sa fie buson cu termostat sau simplu? Eu am doar un buson stil capac fara termostat cum este pe vasul sub presiune!
                    Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                    "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

                      Trebuie sa fie buson ca la vasul de presiune, si grija la debitmerte, eu am schimbat doua pana acum iar unul original e intre 2100 si 3000 lei.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

                        Postat īn original de CristiT68 Vezi post
                        Trebuie sa fie buson ca la vasul de presiune, si grija la debitmerte, eu am schimbat doua pana acum iar unul original e intre 2100 si 3000 lei.
                        Ce debitmetru recomanzi? Quinton Hazell sau pierburg sunt bune de ceva?
                        Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                        "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

                          Pe radiator este buson chior, dop simplu etc.
                          Busonul de pe vasul de expansiune are supape.
                          Niciunul nu e cu termostat.
                          Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

                            Postat īn original de giorgel Vezi post
                            Pe radiator este buson chior, dop simplu etc.
                            Busonul de pe vasul de expansiune are supape.
                            Niciunul nu e cu termostat.
                            Pai la ala ma refer cu supape ..deci pe radiator este simplu!
                            Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                            "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

                              Corect, pe radiator e buson simplu, seamana cu cel de pe vas dar nu are supapa. Iar pt debitmetr azi mi-a venit dupa ce am luat un Meat & Doria care a tinut 2 zile am comandat Denso si nu s-a potrivit la mufa m-am suparat si am luat o ieftineala H&Q de la Bardi, l-am montat si vad ca acum merge masina si nici nu mai am pierderea aia de putere sa vedem cat tine dar la 250 de lei daca tine cat garantia e OK. pana atunci imi mai revin un pic si comand original

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection