4L Limited Postat Aprilie 4, 2015 Partajează Postat Aprilie 4, 2015 (editat) Buna seara, de ceva vreme am achizitionat mult doritul(de mine) Y61 cutie automata! Din 2002 cu 117k mile, volan drepata ca locuiesc in Irlanda! Cam totul este bun si functioneaza in afara de motor :ha: , adica nu bate nu troncane, nu rugina (verificat la ochi) totul merge ca la carte! Ma pot "lauda" doar ca motorul nu functioneaza cum trebuie si nu prea stiu ce sa i fac! Sper ca automata sa fie in mintile ei!:old Probleme sunt cu pompa de injectie, care va fi reconditionata curand daca merita chinul bineinteles! Nu are putere, nu trage cum trageau celelalte...la 2000 ture parca e gata puterea, daca accelerez mai tare imi schimba inferioara! Am scos furtunasul de vacUUm de pe acuatorul de turbo si nicio schimbare in comportament dar cu furtunasul pus se misca tija acuatorului! Ceva idei? Am sa revin cu poze! :h5 Editat Aprilie 5, 2015 de Astral MERITA, nu se merita ! http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=740241&viewfull=1#post740241 Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
CristiT68 Postat Aprilie 5, 2015 Partajează Postat Aprilie 5, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! am cam aceiasi problema la cam aceiasi masina numai ca e cu volan pe stanga, la 2500 de tule intr-a 3-a imi taie puterea, dupoa ce iau poiciorul pret de 1 secunda de pe acceleratie si apas din nou merge pana ajunge nin nou la 2500 de ture si tot asa. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 6, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 6, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! @Astral multumesc pentru corectare...am recitit postarea inainte dar tot nu am vazut greseala! :grin: Daca tot esti pe "aici" poate ma ajuti: cred ca citisem multa vreme in urma la sectiunea Y61 despre cum se verifica uleiul in cutia automata, am dat search plus am cam citit tot si nu mai gasesc! :hl @CristiT68 la mine nu o taie dar nu mai trage, ramane intre 2000 si max 2300 si nu mai urca turatia! Daca iau piciorul pe pe accelerartie si o iau treptat, asa finut, urca turatia! Singurelele erori la diagnoza sunt cele de pompa de injectie....debitmetrul de aer l am schimbat deja! Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
wolfman Postat Aprilie 6, 2015 Partajează Postat Aprilie 6, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Filtrele de aer si combustibil le-ai schimbat? Nu cumva sa aiba o problema pe partea de alimentare sau de admisie aer. "Majoritatea oamenilor se tem atat de mult sa piarda ceva incat toata viata au grija sa nu aiba ce sa piarda." Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
CristiT68 Postat Aprilie 6, 2015 Partajează Postat Aprilie 6, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! De unde ai luat debitmetru? Ce marca si cu cat? Ma intereseaza si pe mine unul. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 7, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Am schimbat toate filtrele...probleme am la pompa de amorsare, nu amorseaza si am amorsat manual! Debitmetgrul l am luat de la unul dezmembrat (30 euro) , presupun ca este pe original! De functionat functioneaza deorece nu mai da eroare! Normal cand nu are putere nu este de la turbo? La mine daca scot vacumul de pe acuator nu se schimba nimic, este normal? Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
giorgel Postat Aprilie 7, 2015 Partajează Postat Aprilie 7, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! In primul rand, eu as desface furtunul de admisie de la intrarea in turbina si as verifica ca aceasta se roteste liber. Cu motorul oprit, tija actuatorului trebuie sa fie scoasa afara complet, maxim in jos. Cu motorul pornit, tija trebuie sa fie trasa complet, maxim in sus, pana in surubul opritor. Faci proba asa: cu motorul pornit, scoti furtunasul, tija trebuie sa coboare. Bagi furtunasul, tija trebuie sa urce. Pui pe cineva sa ii dea sprituri (cu furtunasul cuplat), tija trebuie sa coboare si sa urce. Mai departe...manometru de boost etc. Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
alexei Postat Aprilie 7, 2015 Partajează Postat Aprilie 7, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! cred ca citisem multa vreme in urma la sectiunea Y61 despre cum se verifica uleiul in cutia automata, am dat search plus am cam citit tot si nu mai gasesc! :hl http://s2.postimg.org/6ptgpvf45/VERIF_ULEI_CUTIE_2.jpg Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
CristiT68 Postat Aprilie 7, 2015 Partajează Postat Aprilie 7, 2015 (editat) Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Debitmetrul second hand chiar daca nu da eroare tot e posibil sa nu mearga in parametri, deci ar putea fi un motiv sa nu traga. Iar nivelul de ulei in cutia automata il vezi pe joja cutiei. Editat Aprilie 7, 2015 de Astral Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 7, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! http://s2.postimg.org/6ptgpvf45/VERIF_ULEI_CUTIE_2.jpg Debitmetrul second hand chiar daca nu da eroare tot e posibil sa nu mearga in parametri, deci ar putea fi un motiv sa nu traga. Iar nivelul de ulei in cutia automata il vezi pe joja cutiei. Am sa caut un debitmetru nou poate se schimba ceva in bine! Incerc sa rezolv din probleme inainte sa ma apuc de pompa de injectie! Am verificat joja cutiei si este peste nivel uleiul si la cald si la rece! Nu e de bine :wtf1: In schimb arata bine la culoare, am sa incerc sa dau drumul la 1-2 litri si sa completez poate nimeresc nivelul! Alta intrebare ar fi daca pe radiator trebuie sa fie buson cu termostat sau simplu? Eu am doar un buson stil capac fara termostat cum este pe vasul sub presiune! Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
CristiT68 Postat Aprilie 7, 2015 Partajează Postat Aprilie 7, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Trebuie sa fie buson ca la vasul de presiune, si grija la debitmerte, eu am schimbat doua pana acum iar unul original e intre 2100 si 3000 lei. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 7, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Trebuie sa fie buson ca la vasul de presiune, si grija la debitmerte, eu am schimbat doua pana acum iar unul original e intre 2100 si 3000 lei. Ce debitmetru recomanzi? Quinton Hazell sau pierburg sunt bune de ceva? Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
giorgel Postat Aprilie 8, 2015 Partajează Postat Aprilie 8, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Pe radiator este buson chior, dop simplu etc. Busonul de pe vasul de expansiune are supape. Niciunul nu e cu termostat. Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 8, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 8, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Pe radiator este buson chior, dop simplu etc. Busonul de pe vasul de expansiune are supape. Niciunul nu e cu termostat. Pai la ala ma refer cu supape :grin: ..deci pe radiator este simplu! Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
CristiT68 Postat Aprilie 8, 2015 Partajează Postat Aprilie 8, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Corect, pe radiator e buson simplu, seamana cu cel de pe vas dar nu are supapa. Iar pt debitmetr azi mi-a venit dupa ce am luat un Meat & Doria care a tinut 2 zile am comandat Denso si nu s-a potrivit la mufa m-am suparat si am luat o ieftineala H&Q de la Bardi, l-am montat si vad ca acum merge masina si nici nu mai am pierderea aia de putere sa vedem cat tine dar la 250 de lei daca tine cat garantia e OK. pana atunci imi mai revin un pic si comand original Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 9, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 9, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Corect, pe radiator e buson simplu, seamana cu cel de pe vas dar nu are supapa. Iar pt debitmetr azi mi-a venit dupa ce am luat un Meat & Doria care a tinut 2 zile am comandat Denso si nu s-a potrivit la mufa m-am suparat si am luat o ieftineala H&Q de la Bardi, l-am montat si vad ca acum merge masina si nici nu mai am pierderea aia de putere sa vedem cat tine dar la 250 de lei daca tine cat garantia e OK. pana atunci imi mai revin un pic si comand original Cum se manifesta la tine pierderea de putere? :grin: Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ovidiua-car Postat Aprilie 9, 2015 Partajează Postat Aprilie 9, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Un debitmetru original este intre 1600 si 1800 lei. Legat de nivelul in cutia de viteze......sti cum sa-l controlezi????? Daca NU sti intreaba....NU face prosti.... Parerea mea este ca nu ttrebuie inventata apa calda si mersul pe jos. Este util acest FORUM,in varianta in care ai timp sa scri....si sa citesti....dar unii dau sfaturi la altii......pe banii cui????? Consider ca sunt cateva persoane,active pe acest Forum care ar fi in masura sa raspunda la unele intrebari.....daca ele ar fi puse corect,concret......si nu o spun cu rautate o spun ca cei care doresc sa-si repare ,intretina masinile sa nu arunce cu banii in toate directiile,sa cumpere diverse doar pt ca a auzit de la cineva..... Va doresc Sarbatori Fericite ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 9, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 9, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Un debitmetru original este intre 1600 si 1800 lei. Legat de nivelul in cutia de viteze......sti cum sa-l controlezi????? Daca NU sti intreaba....NU face prosti.... Parerea mea este ca nu ttrebuie inventata apa calda si mersul pe jos. Este util acest FORUM,in varianta in care ai timp sa scri....si sa citesti....dar unii dau sfaturi la altii......pe banii cui????? Consider ca sunt cateva persoane,active pe acest Forum care ar fi in masura sa raspunda la unele intrebari.....daca ele ar fi puse corect,concret......si nu o spun cu rautate o spun ca cei care doresc sa-si repare ,intretina masinile sa nu arunce cu banii in toate directiile,sa cumpere diverse doar pt ca a auzit de la cineva..... Va doresc Sarbatori Fericite ! Sarbatori fericite.... In legatura cu nivelul din cutie, am verificat prima data la rece in P trecand levierul prin toate pozitiile inainte! Problema este ca nu prea vad uleiul pe joja unde este exact (fiind prea curat/transparent) Am sa verific din nou si la cald si la rece sa vad mai exact! Daca se ferifica in alt mod te rog sa ma informezi :h5 Imi place sa o repar/intretin singur dar as prefera un specialist pe care nu il gasesc unde ma aflu eu...din pacate! Am pentru Patrol kit complet Ironman +2" si snorkel, bara fata si roti pe 33" care asteapta montate :grin: doar ca astept sa rezolv motorul prima data! Daca as sti ca lipsa de putere este 100% de la debitmetru as lua unul pe original.... Nu vreaau sa inventez apa calda....doar ca acei cativa de pe forum care se pricep cu adevarat nu au timp sau nu isi bat capul sa raspunda la chestii "minore" Multumesc Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
CristiT68 Postat Aprilie 9, 2015 Partajează Postat Aprilie 9, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! La mine pierderea de putere se manifesta astfel, la plecare mergea pana la 60 la ora apoi la 2400 de ture imi taia puterea pana la 2000 de ture, daca luam piciorul de pe acceleratie si acceleram din nou mergea iar pana la 2400 de ture si tot asa. Dupa ce am schimbat debitmetrul n-a mai facut asa, in schimb tot parca nu are acceleratie instant (oare pentru ca am condus inainte un Audi TT 1,8 turbo benzina?) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 9, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 9, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! @CristiT68 sigur de la Audi ti se trage :grin: Am verificat nivelul in cutie in felul urmator: pornit motorul, lasat cateva min la relati dupa care am trecut levierul prin toate pozitiile si l am lasat in P , nivelul pe joja era intre hot si cold! Hot este spre varful jojei, deci cand e rece ar trebui sa fie mai mult pe joja!!!! Dupa ce am dat o tura si am incalzit motorul la 90 grade am revenit pe plan drept....din nou am treecut levierul prin toate pozitiile si l am pus in P , cand am verificat joja am observat ca nivelul este peste "cold" deci mai mult decat cu mototul (uleiul din cutie) rece! Aici e dilema mea, dece apare mai mult ulei in cazul in care trebuia sa scada adica sa arate mai jos pe joja in portiunea "hot" Ps: am verificat si in pozitia N ....arata la fel! :hl Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
giorgel Postat Aprilie 9, 2015 Partajează Postat Aprilie 9, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! NU motorul trebuie adus la 90 grade, ci uleiul din cutie la 50-80 grade. Uite aici procedura de verificare a nivelului de ulei A/T. Banuiesc ca n-ai probleme cu engleza:grin: Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 9, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 9, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! NU motorul trebuie adus la 90 grade, ci uleiul din cutie la 50-80 grade. Uite aici procedura de verificare a nivelului de ulei A/T. Banuiesc ca n-ai probleme cu engleza:grin: [ATTACH=CONFIG]241760[/ATTACH] Cum masor temperatura uleiului din cutie? :grin: Scrie ca inainte de condus masina se verifica la rece 30-50 grade....ma gandesc ca dupa cateva min de relantiu cu o temperatura afara de 15 grade a ajuns uleiul la cca 30 grade ! Poate gresesc....sau sigur gresesc! :ha: Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 9, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 9, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Si doua foto cu utilajul si cu rotile viitoare ! :cl Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Aprilie 19, 2015 Autor Partajează Postat Aprilie 19, 2015 Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Ieri am montat rotile pe 33 12.5 15 si au intrat perfect. Nu stiu exact ce ET au jantele dar nu pare sa fie foarte mare si totusi au intrat fara sa frece in etrier! Am tot aerisit sistemul de racire si tot se muta apa in vasul care nu este sub presiune! Am schimbat busonul cu unul nou!...dar tot asa este! Dupa o tura de cca 20km s a golit cca jumatate din vasul sub presiune! :( Putere nu are....parca sta in loc la accelerartie blana :ha1 Am observat ca daca opresc in panta cu, cutia in D coboara la vale cu spatele foarte usor! Si invers daca sunt in R coboara cu fata...o ia la vale! Stiu ca nu e normal! Daca o turez la cca 2000 ture incepe sa tina cutia pe loc! Ceva idei? :x Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
saddas Postat Aprilie 19, 2015 Partajează Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!! Poate scriu prostii dar eu asa stiu ca in panta,daca e in viteza fara frana de mana trasa si da motorul peste cap,probleme cu compresia.Slaba. Asta cu motorul oprit.Nu ai precizat. 4L Limited : Ardelean,ce sa fac? Pricep mai greu :) Editat Aprilie 19, 2015 de saddas Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate