Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #46
    Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

    Motorul il schimbi tu?
    Daca da, trebuie dar convertizorul jos inainte, asa iti va fi mai usor de montat inapoi. Adica pe partea din dreapta jos intre motor si cutie are o tablita prensa cu doua suruburi M6 care iti va elibera o fereastra, rotind de elicea de la vibrochen vei gasi 4 suruburi care trebuie desfacute. Dupa ce dai motorul jos daca gasesti ulei acolo trebuie schimbat un semering (daca e ulei din cutie cel de la cutie, daca e din motor cel de pe vibrochen)

    Comentariu


    • #47
      Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

      Postat în original de CristiT68 Vezi post
      Motorul il schimbi tu?
      Daca da, trebuie dar convertizorul jos inainte, asa iti va fi mai usor de montat inapoi. Adica pe partea din dreapta jos intre motor si cutie are o tablita prensa cu doua suruburi M6 care iti va elibera o fereastra, rotind de elicea de la vibrochen vei gasi 4 suruburi care trebuie desfacute. Dupa ce dai motorul jos daca gasesti ulei acolo trebuie schimbat un semering (daca e ulei din cutie cel de la cutie, daca e din motor cel de pe vibrochen)

      As vrea sa l schimb eu dar nu pot...nu am nici sculele sa ridic motorul si nici cunostintele necesare!

      Azi am vorbit cu un mecanic si am sa merg la el pentru operatiune....el spunea ca va da cutia cu tot cu motor jos si le impreuneaza de jos si dupa le pune pe masina!

      Va schimba si uleiul si filtrul din cutie!
      Peentru cutie ce filtru sa iau, pe original sau ce alta marca?
      Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
      "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

      Comentariu


      • #48
        Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

        Deci....

        1)Daca nu veti monta debitmetre originale ,riscati sa stricati turbina,comanda giometriei,ECU,....chiar si motorul in cazul in care turbina va asculta de indicatiile date de el.
        2)Motorul potriveste fara nici o problema de la cutia mecanica la cea automata
        3)NU iti indic sa schimbi tu motorul mai ales daca trebuie sa schimbi volanta,hidroconvertizorul.....etc
        4)Nu trebuie imperecheate POMPA cu ECU
        5)Fara o diagnoza clara cu un Consult II,III,III Plus nu vei sti unde sa pui mana ....daca ea Nu trage,aprinde Chek engine,...etc
        6)Atentie la motoarele ZD30 care sunt generatia mai noua....common rail...CHIULOASA NU ESTE IDENTICA CU cea veche care provine de pe motoarele cu pompa de injectie!!!!!
        7.....mai sunt multe de spus.....

        Comentariu


        • #49
          Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

          Postat în original de ovidiua-car Vezi post
          Deci....

          1)Daca nu veti monta debitmetre originale ,riscati sa stricati turbina,comanda giometriei,ECU,....chiar si motorul in cazul in care turbina va asculta de indicatiile date de el.
          2)Motorul potriveste fara nici o problema de la cutia mecanica la cea automata
          3)NU iti indic sa schimbi tu motorul mai ales daca trebuie sa schimbi volanta,hidroconvertizorul.....etc
          4)Nu trebuie imperecheate POMPA cu ECU
          5)Fara o diagnoza clara cu un Consult II,III,III Plus nu vei sti unde sa pui mana ....daca ea Nu trage,aprinde Chek engine,...etc
          6)Atentie la motoarele ZD30 care sunt generatia mai noua....common rail...CHIULOASA NU ESTE IDENTICA CU cea veche care provine de pe motoarele cu pompa de injectie!!!!!
          7.....mai sunt multe de spus.....
          1) Am 3 debitmetre acasa si nu gasesc pe ele un cod sau ceva scris....cum le deosebim pe cele originale? Pana la urma platesc cateva sute euro pe unul original si gata....

          2) Multumesc...asta vroiam sa aud de la cineva cunoscator!

          3) Nu il schimb eu....am gasit un mecanic presupun priceput!

          4)

          5) Nu stiu cu ce scula s a facut diagnoza dar a dat eroare pe pompa de injectie si debitmetru....am schimbat debitmetru a disparut eroarea! A ramas pe pompa doar....am check engine aprins mereu!

          6) ........

          7) Stiu ca sunt multe de spus.....daca intampina mecanicul de aici ceva probleme am sa te sun pentru ceva sfaturi!! Multumesc
          Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
          "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

          Comentariu


          • #50
            Re: Am revenit la Y61 ZD30 Automat, lung !!!

            Nu am mai scris de ceva vreme....revin cu noi impresii acum.

            A primit motor nou (second) care se prezinta bine pana in prezent. Am facut deja 4000 km in care sunt multumit. Prezinta urme de ulei si nu stiu de unde provine....

            Ieri am trecut la cosmetica, a primit folie 5% pe spate si 30% fata...folie si pe faruri plus bi xenon de 35W. Facut interiorul tot, curatat si intretinut pielea care era foarte uscata.

            Roti 33 pe 15 cu et -50

            Schimbat ulei grup spate liqui molly 75w90+aditiv de frictiune Lukas si gresat tot ce se putea.

            Urmeaza sa schimb in cutia de transfer si grupul fata.
            Fișiere atașate
            Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
            "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

            Comentariu

            Procesare...
            X

            Sqreen | Runtime Application Protection