Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Programare telecomanda


rdrusu

Postări Recomandate

Am primit o telecomanda (gata folosita) pt inchiderea centralizata, de cativa ani eram doar cu o cheie asa ca a fost binevenita. Am cumparat un set chei noi (aftermarket) si am cautat pe net acel cod de reprogramare a telecomenzilor. Am gasit cateva variante (europene, australiene) dar dupa indelungi si agasante puneri in practica ale acestora nu am avut nici un rezultat. Am incercat mai multe variante combinate ale acestora si pana la urma am reusit. Probabil ca nu sunt singurul in aceasta situatie de aceea va voi prezenta codul cu care am reusit sa activez ambele telecomenzi.

 

 

1. im masina, usile inchise dar neblocate, cheia in contact.

2. din pozitia "ON" a contactului se pune "CONTACT" de 6 ori consecutiv (se aprind becurile de pe bord de 6 ori). Masina va semnaliza cu avariile de doua ori.

3. cu cheia in pozitia "on" am blocat si deblocat manual usa soferului odata.

4. cheia tot in "ON" am apasat lung pe telecomanda pozitia "DESCHIS" si in acelasi timp de trei ori consecutiv "INCHIS". Masina va semnaliza cu avariile odata.

PENTRU MAI MULTE TELECOMENZI SE REIA PASUL 4 PT FIECARE, INCLUSIV PT CELE CARE ERAU FOLOSITE INAINTE.

5. se mai pune inca odata "CONTACT" pt un fel de confirmare.

acum am doua telecomenzi.

nissan patrol Y61, 2003, 3000 diesel, 5 usi.

Doamne ajuta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 an mai târziu...

Re: Programare telecomanda

 

Am primit o telecomanda (gata folosita) pt inchiderea centralizata, de cativa ani eram doar cu o cheie asa ca a fost binevenita. Am cumparat un set chei noi (aftermarket) si am cautat pe net acel cod de reprogramare a telecomenzilor. Am gasit cateva variante (europene, australiene) dar dupa indelungi si agasante puneri in practica ale acestora nu am avut nici un rezultat. Am incercat mai multe variante combinate ale acestora si pana la urma am reusit. Probabil ca nu sunt singurul in aceasta situatie de aceea va voi prezenta codul cu care am reusit sa activez ambele telecomenzi.

 

 

1. im masina, usile inchise dar neblocate, cheia in contact.

2. din pozitia "ON" a contactului se pune "CONTACT" de 6 ori consecutiv (se aprind becurile de pe bord de 6 ori). Masina va semnaliza cu avariile de doua ori.

3. cu cheia in pozitia "on" am blocat si deblocat manual usa soferului odata.

4. cheia tot in "ON" am apasat lung pe telecomanda pozitia "DESCHIS" si in acelasi timp de trei ori consecutiv "INCHIS". Masina va semnaliza cu avariile odata.

PENTRU MAI MULTE TELECOMENZI SE REIA PASUL 4 PT FIECARE, INCLUSIV PT CELE CARE ERAU FOLOSITE INAINTE.

5. se mai pune inca odata "CONTACT" pt un fel de confirmare.

acum am doua telecomenzi.

nissan patrol Y61, 2003, 3000 diesel, 5 usi.

Doamne ajuta !

 

 

 

Si eu am doar o cheie dar la mine inchiderea e pe aceasta ...

Ce ma sfatuiti ?

Daca iau o cheie bruta de pe ebay ,o pot face la un meserias sa intre in contact (sa-i fac dantura :))) si dupa sa o codez?

Merci!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Programare telecomanda

 

Am primit o telecomanda (gata folosita) pt inchiderea centralizata, de cativa ani eram doar cu o cheie asa ca a fost binevenita. Am cumparat un set chei noi (aftermarket) si am cautat pe net acel cod de reprogramare a telecomenzilor. Am gasit cateva variante (europene, australiene) dar dupa indelungi si agasante puneri in practica ale acestora nu am avut nici un rezultat. Am incercat mai multe variante combinate ale acestora si pana la urma am reusit. Probabil ca nu sunt singurul in aceasta situatie de aceea va voi prezenta codul cu care am reusit sa activez ambele telecomenzi.

 

 

1. im masina, usile inchise dar neblocate, cheia in contact.

2. din pozitia "ON" a contactului se pune "CONTACT" de 6 ori consecutiv (se aprind becurile de pe bord de 6 ori). Masina va semnaliza cu avariile de doua ori.

3. cu cheia in pozitia "on" am blocat si deblocat manual usa soferului odata.

4. cheia tot in "ON" am apasat lung pe telecomanda pozitia "DESCHIS" si in acelasi timp de trei ori consecutiv "INCHIS". Masina va semnaliza cu avariile odata.

PENTRU MAI MULTE TELECOMENZI SE REIA PASUL 4 PT FIECARE, INCLUSIV PT CELE CARE ERAU FOLOSITE INAINTE.

5. se mai pune inca odata "CONTACT" pt un fel de confirmare.

acum am doua telecomenzi.

nissan patrol Y61, 2003, 3000 diesel, 5 usi.

Doamne ajuta !

inchiderea originala?

Mai ! dar nu va convine chiar nimic?!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Programare telecomanda

 

Si eu am doar o cheie dar la mine inchiderea e pe aceasta ...

Ce ma sfatuiti ?

Daca iau o cheie bruta de pe ebay ,o pot face la un meserias sa intre in contact (sa-i fac dantura :))) si dupa sa o codez?

Merci!!

 

Vad la tine la descriere ca lociuesti la TG Jiu , Bucuresti si Timisoara .Cand ajungi in Bucuresti fa o vizita la magazinul Auchan Vitan , acolo vei gasi un atelier de copiat chei , tot ei pot copia si cipul din cheie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Programare telecomanda

 

Vad la tine la descriere ca lociuesti la TG Jiu , Bucuresti si Timisoara .Cand ajungi in Bucuresti fa o vizita la magazinul Auchan Vitan , acolo vei gasi un atelier de copiat chei , tot ei pot copia si cipul din cheie.

 

Si eu as fi interesat dar nu risc sa merg la baietii aia..te trezesti fara masina repede :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Programare telecomanda

 

nu prea cred, nu am gasit pe nimeni sa aibe chei brute de Nissan cu motorul ZD30, a trebuit sa import cateva de afara. Cand m-am dus la Auchean sa imi "ascuta" cheia, ( in mod obisnuit e vreo 30 de lei) m-au intrebat cat a costat cheia bruta ( cheie, cip si telecomanda 780 lei originale Nissan). Mi-au cerut 400 lei pt ascutit !!! Pai di ce? Pai daca o gresim trebuie sa o platim ! Pai o platiti tot din banii mei ? Pana la urma amcazut la pace cu ei, am semnat ca e pe riscul mei si au polizat-o ... Cand am ajuns la masina, sa mor de inima... nu puteam sa deblochez volanu cu ea !!!!! Am ajuns la service, cu un subler si o pila diamnatata am facut-o sa meaga , dar tot "agata" un pic ... Poate am fost eu ghinionist dar... nu stralucesc de inteligenta baietii de la copiat chei .

PS. cand m-am dus cu o cheie de TICO , a fost lucrare de diploma pt ei ... au facut sedinta o ora pana sa aleaga o cheie bruta pt ca "nu ne arata aparatu codu" !

 

Succes baietzi

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare