Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta

    Buna dimineata,

    @giorgel al tau este automat si apelez la tine sa mi spui cum se comporta cutia in panta.

    La mine nu sta daca opresc in panta si iau acceleratia....o ia si ea usor la vale (putin infranat) indiferent ca sunt cu fata sau cu spatele! Doar daca turez foarte putin sta in panta.

    Uleiul+filtrul a fost schimbat!!!

    Asa este si la tine sau a mea are ceva bolnav?
    Ultima editare de teddybear; 11.sep.2015, 08:00.
    Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
    "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

  • #2
    Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati

    Dupa cate am observat eu, sta. O sa fiu mai atent.
    Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

    Comentariu


    • #3
      Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati

      Salut. Nu sta, indiferent de tipul de cutie automata. Stiu asta din experienta. Am avut mai multe masini cu transmisie automata. Pe Low Range poate, dar pe High, in cazul in care rampa este destul de inclinata, masina nu va ramane oprita.

      Comentariu


      • #4
        Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati

        Postat īn original de Cristi S Vezi post
        Salut. Nu sta, indiferent de tipul de cutie automata. Stiu asta din experienta. Am avut mai multe masini cu transmisie automata. Pe Low Range poate, dar pe High, in cazul in care rampa este destul de inclinata, masina nu va ramane oprita.
        Foarte posibil, nu m-am concentrat pe acest aspect.
        Eu conduc automatele cu ambele picioare, stangul pe frana, nu ma deranjeaza daca nu sta.
        Depinde si de inclinatie.
        DSG-ul o ia sigur inapoi, pentru ca atunci cand esti oprit cu frana apasata, decupleza partial ambreiajul vitezei I.
        Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

        Comentariu


        • #5
          Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati

          Ma bag si io cu o parere: a mea, Pajero Sport AT, sta pe loc doar daca panta nu este mare, altfel o ia in spate usor. Cautand ceva info pe net, am gasit pe un forum de afara ca daca folosesc butonul A/T Mode, ala care aprinde Hold in bord, si face sa plece cu a 2-a, respectiv sa schimbe maxim pana la a 3-a, atunci sta pe loc si pe inclinari mari, am testat si asa este. Asta fara sa fie cuplat 4x4, reductor, etc. O data, am vazut pe youtube si un tip care sa dadea in teren destul de noroios si "ondulat" avand activat acest Hold, fiind si pe reductor. In teren nu am apucat sa testez, ca n-am facut offroad cu masina asta, dar sunt curios si eu, avand in vedere ca butonul ala schimba modul de operare al cutiei de viteze.
          Asa ca, daca aveti si voi ceva similar (la Pajero clasic este acel Over Drive), merge testat daca o tine pe loc sau nu.

          Comentariu


          • #6
            Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati

            Postat īn original de Cristi S Vezi post
            Salut. Nu sta, indiferent de tipul de cutie automata. Stiu asta din experienta. Am avut mai multe masini cu transmisie automata. Pe Low Range poate, dar pe High, in cazul in care rampa este destul de inclinata, masina nu va ramane oprita.
            Nu stiu ce cutii automate ati condus, dar pot sa iti spun sigur, ca cele automate de Jeep (aici ma refer la 545 RFE sau 42RLE, nu ma refer la cele ce echipeaza motoarele mercedes pe grand cherokee), ca asta am condus destul de des in ultimii ani, nu am gasit una care sa aibe buba asta. Daca o cuplezi in drive, se simte convertizorul cum cupleaza, si trebuie sa o tin din frana ca sa nu plece de pe loc. In panta, daca este suficient de mare, sta teapana, nu scapa inapoi neam. Daca vreau sa plec de pe loc, in panta mare, atunci e nevoie sa o accelerez oarecum mai mult decat este necesar pentru a o pune in miscare, adica ~1200-1500 rpm pentru diesel. Nu mi se pare normal, ca o cutie cu torque converter, si nu cu ambreaje duble etc. atunci cand este cuplata sa scape. Ma astept sa faca treaba asta, adica sa decupleze, acolo unde exista vreun sistem de comunicatie intre ABS si ECU-ul cutiei de viteze, ca atunci cand este frana calcata, ECU-ul cutiei sa primeasca aceasta informatie, si atunci pentru a proteja si scadea uzura convertizorului, sa decupleze automat. Altfel, nu vad de ce ar avea acest comportament.

            PS: La ce sa mai ai automata, daca in rampa la semafor o scapi sau in urcari mai marisoare? Pui inca o pedala in locul unde ar trebui sa fie cea de ambreaj, si nu te mai lauzi ca ai automata.
            Don't faster than your angel can .
            symy139@yahoo.com
            0766718187 - Service 4x4 Iasi

            Comentariu


            • #7
              Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati

              Postat īn original de symy139 Vezi post
              Nu stiu ce cutii automate ati condus, dar pot sa iti spun sigur, ca cele automate de Jeep (aici ma refer la 545 RFE sau 42RLE, nu ma refer la cele ce echipeaza motoarele mercedes pe grand cherokee), ca asta am condus destul de des in ultimii ani, nu am gasit una care sa aibe buba asta. Daca o cuplezi in drive, se simte convertizorul cum cupleaza, si trebuie sa o tin din frana ca sa nu plece de pe loc. In panta, daca este suficient de mare, sta teapana, nu scapa inapoi neam. Daca vreau sa plec de pe loc, in panta mare, atunci e nevoie sa o accelerez oarecum mai mult decat este necesar pentru a o pune in miscare, adica ~1200-1500 rpm pentru diesel. Nu mi se pare normal, ca o cutie cu torque converter, si nu cu ambreaje duble etc. atunci cand este cuplata sa scape. Ma astept sa faca treaba asta, adica sa decupleze, acolo unde exista vreun sistem de comunicatie intre ABS si ECU-ul cutiei de viteze, ca atunci cand este frana calcata, ECU-ul cutiei sa primeasca aceasta informatie, si atunci pentru a proteja si scadea uzura convertizorului, sa decupleze automat. Altfel, nu vad de ce ar avea acest comportament.

              PS: La ce sa mai ai automata, daca in rampa la semafor o scapi sau in urcari mai marisoare? Pui inca o pedala in locul unde ar trebui sa fie cea de ambreaj, si nu te mai lauzi ca ai automata.

              De aici si idee deoarece am avut Grand WJ automat care statea in panta cat de mare, Cherokee xj statea la fel in padure! Mai am alte automate de la BMW care tin la fel de bine in panta! Problema asta am intampinat o doar la Patrol pana acum...acesta este al doilea Y61 automat si ambele se comporta la fel!

              De plecat pleaca de pe loc drept foarte bine, chiar urca si o bordura fara sa accelerez. Doar in panta nu vrea si gata!

              PS: cred ca am poluat topicul lui @giorgel....daca doreste un moderator sa mute discutia in alt topic! Multumesc
              Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
              "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

              Comentariu


              • #8
                Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta

                Nici la mine nu sta in panta daca e agresiva.Inclin sa cred ca asa e cutia de pe patrol.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta

                  Postat īn original de tzucul Vezi post
                  Nici la mine nu sta in panta daca e agresiva.Inclin sa cred ca asa e cutia de pe patrol.
                  Ce inseamna "agresiva" pentru tine? La mine nu sta in pante banale prin oras sau oriunde poti merge in H .

                  Alte marci de automate blocheaza imediat masina indiferent de panta!

                  Asa o fii la Patroale sau avem toti aceiasi defectiune?
                  Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                  "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta

                    Eu cred ca statul īn panta tine de cit cuplu dezvolta motorul la "relanti", de raportul din treapta 1 și de raportul din punte.Dacă forta dezvoltatata e mai mare decit gravitația masina va sta...sa ma scuze inginerii dacă am abuzat cumva de limbaj...dar cam asta cred eu ca e fenomenul
                    Ultima editare de georgei23; 12.sep.2015, 10:56.
                    www.georgei23.com

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta

                      Eu vreau sa stiu daca toate Patroalele fac la fel....daca este defectiune sau este ceva normal pentru Patrol!

                      La alte marci stiu ca tine pe loc...nu stiu daca la taote marcile/modelele automate!
                      Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                      "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta

                        Daca nu are electronica sau ceva echivalent care sa o tina, atunci va sta intr-un singur caz: forta de tractiune este egala cu cea gravitationala. Altfel, ori va inainta, ori va merge cu spatele.
                        Automatele reactioneaza diferit functie de producatori. Unele duc masina in 3 km/ ora la relanti, altele in 8 km/h.
                        Panta mare sau mica este o perceptie subiectiva. Nu cred ca exista automata care tine masina pe orice fel de panta, in absenta interventiei electronicii. Ar incalca principiile fizicii.
                        Avand in vedere perceptia mai devreme mentionata, in absenta unei diagnoze a cutiei, un raspuns ferm, este greu de validat: cat sa fie panta la care ne raportam? Care este greutatea reala a masinii in momentul testarii? Din ce parte bate vantul?
                        Samurai - pentru extrem
                        Patrol y60 LWB - pentru expeditii
                        Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place...

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta

                          confirm,nici masina mea nu sta in panta ba mai mult o ia si inapoi.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta

                            Zice bine andrei.

                            In rampele de iesire din pasaje (Muncii, Obor, Unirea), The Grey sta fara probleme.
                            Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta

                              Postat īn original de Cristi S Vezi post
                              .........Pe Low Range poate, dar pe High, in cazul in care rampa este destul de inclinata, masina nu va ramane oprita.
                              Adica o ia la vale cu spatele ....?

                              Postat īn original de Optimus Vezi post
                              ........., sta pe loc doar daca panta nu este mare, altfel o ia in spate usor. .........
                              Adica urca inapoi cu spatele.....?


                              Incercati totusi sa vorbiti aceeasi limba pentru ca "rampa urca, iar panta coboara" ca altfel nu se mai intelege nimic !


                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection