4L Limited Postat Septembrie 5, 2015 Partajează Postat Septembrie 5, 2015 (editat) Buna dimineata, @giorgel al tau este automat si apelez la tine sa mi spui cum se comporta cutia in panta. La mine nu sta daca opresc in panta si iau acceleratia....o ia si ea usor la vale (putin infranat) :ang indiferent ca sunt cu fata sau cu spatele! Doar daca turez foarte putin sta in panta. Uleiul+filtrul a fost schimbat!!! Asa este si la tine sau a mea are ceva bolnav? Editat Septembrie 11, 2015 de teddybear Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
giorgel Postat Septembrie 6, 2015 Partajează Postat Septembrie 6, 2015 Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati Dupa cate am observat eu, sta. O sa fiu mai atent. Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cristi S Postat Septembrie 6, 2015 Partajează Postat Septembrie 6, 2015 Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati Salut. Nu sta, indiferent de tipul de cutie automata. Stiu asta din experienta. Am avut mai multe masini cu transmisie automata. Pe Low Range poate, dar pe High, in cazul in care rampa este destul de inclinata, masina nu va ramane oprita. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
giorgel Postat Septembrie 6, 2015 Partajează Postat Septembrie 6, 2015 Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati Salut. Nu sta, indiferent de tipul de cutie automata. Stiu asta din experienta. Am avut mai multe masini cu transmisie automata. Pe Low Range poate, dar pe High, in cazul in care rampa este destul de inclinata, masina nu va ramane oprita. Foarte posibil, nu m-am concentrat pe acest aspect. Eu conduc automatele cu ambele picioare, stangul pe frana, nu ma deranjeaza daca nu sta. Depinde si de inclinatie. DSG-ul o ia sigur inapoi, pentru ca atunci cand esti oprit cu frana apasata, decupleza partial ambreiajul vitezei I. Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Optimus Postat Septembrie 8, 2015 Partajează Postat Septembrie 8, 2015 Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati Ma bag si io cu o parere: a mea, Pajero Sport AT, sta pe loc doar daca panta nu este mare, altfel o ia in spate usor. Cautand ceva info pe net, am gasit pe un forum de afara ca daca folosesc butonul A/T Mode, ala care aprinde Hold in bord, si face sa plece cu a 2-a, respectiv sa schimbe maxim pana la a 3-a, atunci sta pe loc si pe inclinari mari, am testat si asa este. Asta fara sa fie cuplat 4x4, reductor, etc. O data, am vazut pe youtube si un tip care sa dadea in teren destul de noroios si "ondulat" avand activat acest Hold, fiind si pe reductor. In teren nu am apucat sa testez, ca n-am facut offroad cu masina asta, dar sunt curios si eu, avand in vedere ca butonul ala schimba modul de operare al cutiei de viteze. Asa ca, daca aveti si voi ceva similar (la Pajero clasic este acel Over Drive), merge testat daca o tine pe loc sau nu. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
symy139 Postat Septembrie 9, 2015 Partajează Postat Septembrie 9, 2015 Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati Salut. Nu sta, indiferent de tipul de cutie automata. Stiu asta din experienta. Am avut mai multe masini cu transmisie automata. Pe Low Range poate, dar pe High, in cazul in care rampa este destul de inclinata, masina nu va ramane oprita. Nu stiu ce cutii automate ati condus, dar pot sa iti spun sigur, ca cele automate de Jeep (aici ma refer la 545 RFE sau 42RLE, nu ma refer la cele ce echipeaza motoarele mercedes pe grand cherokee), ca asta am condus destul de des in ultimii ani, nu am gasit una care sa aibe buba asta. Daca o cuplezi in drive, se simte convertizorul cum cupleaza, si trebuie sa o tin din frana ca sa nu plece de pe loc. In panta, daca este suficient de mare, sta teapana, nu scapa inapoi neam. Daca vreau sa plec de pe loc, in panta mare, atunci e nevoie sa o accelerez oarecum mai mult decat este necesar pentru a o pune in miscare, adica ~1200-1500 rpm pentru diesel. Nu mi se pare normal, ca o cutie cu torque converter, si nu cu ambreaje duble etc. atunci cand este cuplata sa scape. Ma astept sa faca treaba asta, adica sa decupleze, acolo unde exista vreun sistem de comunicatie intre ABS si ECU-ul cutiei de viteze, ca atunci cand este frana calcata, ECU-ul cutiei sa primeasca aceasta informatie, si atunci pentru a proteja si scadea uzura convertizorului, sa decupleze automat. Altfel, nu vad de ce ar avea acest comportament. PS: La ce sa mai ai automata, daca in rampa la semafor o scapi sau in urcari mai marisoare? Pui inca o pedala in locul unde ar trebui sa fie cea de ambreaj, si nu te mai lauzi ca ai automata. Don't :dr1 faster than your angel can :pl1 . symy139@yahoo.com 0766718187 - Service 4x4 Iasi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Septembrie 10, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 10, 2015 Re: Nissan Patrol Y61-2004, automatik, cu bunatati Nu stiu ce cutii automate ati condus, dar pot sa iti spun sigur, ca cele automate de Jeep (aici ma refer la 545 RFE sau 42RLE, nu ma refer la cele ce echipeaza motoarele mercedes pe grand cherokee), ca asta am condus destul de des in ultimii ani, nu am gasit una care sa aibe buba asta. Daca o cuplezi in drive, se simte convertizorul cum cupleaza, si trebuie sa o tin din frana ca sa nu plece de pe loc. In panta, daca este suficient de mare, sta teapana, nu scapa inapoi neam. Daca vreau sa plec de pe loc, in panta mare, atunci e nevoie sa o accelerez oarecum mai mult decat este necesar pentru a o pune in miscare, adica ~1200-1500 rpm pentru diesel. Nu mi se pare normal, ca o cutie cu torque converter, si nu cu ambreaje duble etc. atunci cand este cuplata sa scape. Ma astept sa faca treaba asta, adica sa decupleze, acolo unde exista vreun sistem de comunicatie intre ABS si ECU-ul cutiei de viteze, ca atunci cand este frana calcata, ECU-ul cutiei sa primeasca aceasta informatie, si atunci pentru a proteja si scadea uzura convertizorului, sa decupleze automat. Altfel, nu vad de ce ar avea acest comportament. PS: La ce sa mai ai automata, daca in rampa la semafor o scapi sau in urcari mai marisoare? Pui inca o pedala in locul unde ar trebui sa fie cea de ambreaj, si nu te mai lauzi ca ai automata. De aici si idee deoarece am avut Grand WJ automat care statea in panta cat de mare, Cherokee xj statea la fel in padure! Mai am alte automate de la BMW care tin la fel de bine in panta! Problema asta am intampinat o doar la Patrol pana acum...acesta este al doilea Y61 automat si ambele se comporta la fel! De plecat pleaca de pe loc drept foarte bine, chiar urca si o bordura fara sa accelerez. Doar in panta nu vrea si gata! :no PS: cred ca am poluat topicul lui @giorgel....daca doreste un moderator sa mute discutia in alt topic! Multumesc Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
tzucul Postat Septembrie 11, 2015 Partajează Postat Septembrie 11, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Nici la mine nu sta in panta daca e agresiva.Inclin sa cred ca asa e cutia de pe patrol. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Septembrie 11, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 11, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Nici la mine nu sta in panta daca e agresiva.Inclin sa cred ca asa e cutia de pe patrol. Ce inseamna "agresiva" pentru tine? La mine nu sta in pante banale prin oras sau oriunde poti merge in H . Alte marci de automate blocheaza imediat masina indiferent de panta! Asa o fii la Patroale sau avem toti aceiasi defectiune? :grin: Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
georgei23 Postat Septembrie 12, 2015 Partajează Postat Septembrie 12, 2015 (editat) Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Eu cred ca statul în panta tine de cit cuplu dezvolta motorul la "relanti", de raportul din treapta 1 și de raportul din punte.Dacă forta dezvoltatata e mai mare decit gravitația masina va sta...sa ma scuze inginerii dacă am abuzat cumva de limbaj...dar cam asta cred eu ca e fenomenul Editat Septembrie 12, 2015 de georgei23 http://www.georgei23.com Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Septembrie 12, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 12, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Eu vreau sa stiu daca toate Patroalele fac la fel....daca este defectiune sau este ceva normal pentru Patrol! La alte marci stiu ca tine pe loc...nu stiu daca la taote marcile/modelele automate! Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
andrei.mihailov Postat Septembrie 19, 2015 Partajează Postat Septembrie 19, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Daca nu are electronica sau ceva echivalent care sa o tina, atunci va sta intr-un singur caz: forta de tractiune este egala cu cea gravitationala. Altfel, ori va inainta, ori va merge cu spatele. Automatele reactioneaza diferit functie de producatori. Unele duc masina in 3 km/ ora la relanti, altele in 8 km/h. Panta mare sau mica este o perceptie subiectiva. Nu cred ca exista automata care tine masina pe orice fel de panta, in absenta interventiei electronicii. Ar incalca principiile fizicii. Avand in vedere perceptia mai devreme mentionata, in absenta unei diagnoze a cutiei, un raspuns ferm, este greu de validat: cat sa fie panta la care ne raportam? Care este greutatea reala a masinii in momentul testarii? Din ce parte bate vantul? Samurai - pentru extrem Patrol y60 LWB - pentru expeditii Ford Ranger - asta nu stiu pentru ce mai este dar imi place... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
tzucul Postat Septembrie 20, 2015 Partajează Postat Septembrie 20, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta confirm,nici masina mea nu sta in panta ba mai mult o ia si inapoi. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
giorgel Postat Septembrie 21, 2015 Partajează Postat Septembrie 21, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Zice bine andrei. In rampele de iesire din pasaje (Muncii, Obor, Unirea), The Grey sta fara probleme. Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Astral Postat Septembrie 21, 2015 Partajează Postat Septembrie 21, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta .........Pe Low Range poate, dar pe High, in cazul in care rampa este destul de inclinata, masina nu va ramane oprita. Adica o ia la vale cu spatele ....? ........., sta pe loc doar daca panta nu este mare, altfel o ia in spate usor. ......... Adica urca inapoi cu spatele.....? Incercati totusi sa vorbiti aceeasi limba pentru ca "rampa urca, iar panta coboara" ca altfel nu se mai intelege nimic ! REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nissan4x4 Postat Septembrie 21, 2015 Partajează Postat Septembrie 21, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Faptul ca exita un usor cuplu de angajare a treptei 1 de viteza , in DRIVE, nu este o garantie a unghiului de stationare in panta si nici nu e vreun hill descendent asistant. Daca este prea mare inseamna ca discurile se freaca in "drum"-uri (drum= pachetul de discuri de frictiune ce constituie o treapta de viteza) rezultand uzuri anormale si consum mare de combustibil Daca este prea mic, masina nu pleaca din proprie initiativa in momentul cand soferul ridica piciorul de pe pedala de frana . Acest cuplu variaza de la o masina la alta, in functie de uzura si calitatea uleiului de transmisie. In mod normal, pt a raspunde direct la intrebarea dumitale, masina ( echipata cu rotile stok si fara greutate suplimentara) trebuie sa stea in unghi de 10 grade Se pot face niste verificari de drum , dar sunt destul de complexe pt a le insira aici. Cand ai timp si placere, baga un apel , mai am nevoie de ceva lamuriri. Tel 0724.NISSAN (0724.64.77.26) ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
4L Limited Postat Septembrie 24, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 24, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Al meu Patrol nu sta nici in panta nici in rampa...nici cu fata nici cu spatele! O ia la vale indiferent de pozitie,cu fata sau cu spatele! Nu am calculat unghiul rampei/pantei dar in comparatie cu alte automate nu sta pe loc cum presupun ca ar fii normal! Pe drept pleaca la cuplare in D/R foarte usor, se si simte cum cupleza. Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog* "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire." :dr2 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marinaru Postat Septembrie 24, 2015 Partajează Postat Septembrie 24, 2015 (editat) Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Nu stiu ce relevanta ar avea dar o automatica cu convertizor de cuplu trebuie sa plece de pe loc in rampa de 10% atunci cand se ridica piciorul de pe frana. Daca nu face asa va recomand sa va orientati spre un nou convertizor de cuplu (este un ambreiaj si aici care sta in baile de ulei) sau sa-l reparati pe actualul; in cel mai fericit caz o completare cu ulei - in cel mai nefericit caz discurile de frictiune uzate ale treptei a 1a. Editat Septembrie 24, 2015 de Astral COMPLET.....NU compleCt ! In cautare de Y61 LWB RD28T sau la schimb cu Audi A6 (4BC5) Avant V6 2.5TDI af 2000. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
workaholic_ro Postat Septembrie 24, 2015 Partajează Postat Septembrie 24, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Nu stiu ce relevanta ar avea dar o automatica cu convertizor de cuplu trebuie sa plece de pe loc in rampa de 10% atunci cand se ridica piciorul de pe frana. Daca nu face asa va recomand sa va orientati spre un nou convertizor de cuplu (este un ambreiaj si aici care sta in baile de ulei) sau sa-l reparati pe actualul; in cel mai fericit caz o complectare cu ulei - in cel mai nefericit caz discurile de frictiune uzate ale treptei a 1a. Panta de 10% in ralenti ? Ce motor stie asta ca-l vreau si eu ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marinaru Postat Septembrie 24, 2015 Partajează Postat Septembrie 24, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Mașina din semnătura! In cautare de Y61 LWB RD28T sau la schimb cu Audi A6 (4BC5) Avant V6 2.5TDI af 2000. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
workaholic_ro Postat Septembrie 24, 2015 Partajează Postat Septembrie 24, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Mașina din semnătura! Are motor din ala nepoluant ? :ha: Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marinaru Postat Septembrie 24, 2015 Partajează Postat Septembrie 24, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta Ăla de doi jumate zici? Nu poluează deloc atunci când stă. In cautare de Y61 LWB RD28T sau la schimb cu Audi A6 (4BC5) Avant V6 2.5TDI af 2000. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
tzucul Postat Septembrie 25, 2015 Partajează Postat Septembrie 25, 2015 Re: Nissan Patrol Y61, automat, nu sta in panta A mea nu sta si gata...si nu are nimic.Ulei are in cutie pana la semn si e rosu fara impuritati. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate