dany_let Postat Septembrie 28, 2015 Partajează Postat Septembrie 28, 2015 Salut baieti...am o problema care ma seaca....de cand am pus rotile late pe masina imi joaca volanul la 60 km/h....nimic anormal, sunt jantele strambe, am fost le am indreptat, dupa...sunt anvelopele deformate, am schimbat anvelopele cu unele noi, face la fel, am schimbat piulitele ca am zis ca nu se centreaza roata cum trebuie, am facut flanse ca am zis ca nu se lipeste bine janta pe butuc, am schimbat cu alte roti complete.....problema este ca are momente cand face si momente cand nu ( la aceeasi viteza 60 km/h ) urmeaza sa schimb si amortizxorul de directie....s-a mai lovit cineva de problema asta? ?? ?? ? :old:old:old Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Irod Postat Septembrie 28, 2015 Partajează Postat Septembrie 28, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol da ! asa face si al meu, pe urma la viteze mai mari nu mai face. Am jocuri 0 in directie si tot ce inseamna mecanica puntii fata si spate, geometria iese la marele fix si totusi masina face asa. Dar imi face numai cu MT-urile pe 33. Cu cauciucuri de strada pe 31 nu face. Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nissan4x4 Postat Septembrie 28, 2015 Partajează Postat Septembrie 28, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Se cheama wobling sau .... dansul mortii. E o problema des intalnita la masinile cu axa rigida, directia si suspensia iti comunica ca e ceva in neregula cu ele. Check list-ul e amplu, ai enumerat cateva din verificarile ce trebuiesc facute, as mai adauga: -bucse bara Pachard -geometrie directie (convergenta) -anvelopa cu banda de rulare stramba sau janta care fuleaza ( dar roata e echilibrata ) ........ sau o masina prost inaltata pt mai multe detalii facem vorbe la tel, ca ma dor degetele la tastatura ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
dany_let Postat Septembrie 28, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 28, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Se cheama wobling sau .... dansul mortii. E o problema des intalnita la masinile cu axa rigida, directia si suspensia iti comunica ca e ceva in neregula cu ele. Check list-ul e amplu, ai enumerat cateva din verificarile ce trebuiesc facute, as mai adauga: -bucse bara Pachard -geometrie directie (convergenta) -anvelopa cu banda de rulare stramba sau janta care fuleaza ( dar roata e echilibrata ) ........ sau o masina prost inaltata pt mai multe detalii facem vorbe la tel, ca ma dor degetele la tastatura atunci cand merg cu masina, pe drum prost...se aude ceva sub ea....adica are un zgomot de articulatie ceva...cum facem sa vin si eu la dumneavoastra pentru o verificare!? asta dupa ce schimb amortizoru ala nenorocit... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Irod Postat Septembrie 28, 2015 Partajează Postat Septembrie 28, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Se cheama wobling sau .... dansul mortii. E o problema des intalnita la masinile cu axa rigida, directia si suspensia iti comunica ca e ceva in neregula cu ele. Check list-ul e amplu, ai enumerat cateva din verificarile ce trebuiesc facute, as mai adauga: -bucse bara Pachard -geometrie directie (convergenta) -anvelopa cu banda de rulare stramba sau janta care fuleaza ( dar roata e echilibrata ) ........ sau o masina prost inaltata pt mai multe detalii facem vorbe la tel, ca ma dor degetele la tastatura si daca jocurile sunt 0 dl. Luigi? atunci ce ar putea fi? poate fi din amortizorul de directie? al meu are varsta masinii. Nissan Terrano R20 Panzer II BFG MT Nissan Patrol Y61 Panzer IV BFG MT Natura si aventura Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nissan4x4 Postat Septembrie 28, 2015 Partajează Postat Septembrie 28, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol o masina cu directia/suspensia ok merge perfect fara sa wobleze chiar fara amortizor de directie. Amortizorul de directie este montat pe masina pentru ca condusul in offroad sa fie mai agreabil si mai safe, adica cand roata loveste vreo buturuga ... sa nu iti rupa degetele de pe volan in conditiile in care se roteste rapid ca urmare a impactului. Verif jocuri caseta directie pe pozitia de zero , drept inainte, cu motorul oprit Verif geom directiei si pune-o pe 1 grd convergent inchis, in genere aparatele de geom iti indica o valoare eronata de unghi deschis , nu stiu cum dar cam toate au valorile nashpa pe Patrol 2 ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
iulian_popescu Postat Septembrie 28, 2015 Partajează Postat Septembrie 28, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Incearca si verifica daca nu cumva s au largit gaurile de la caroserie unde se prinde bara panhard . Vezi ca ai joc in acel loc .Prinderea trebuie sa fie perfecta fara nici un mm de joc . Succesuri:grin: 1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yonutz Postat Septembrie 28, 2015 Partajează Postat Septembrie 28, 2015 (editat) Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Voblajul (woblingul) este un efect des intalnit la masinile cu punte rigida fata. In afara de cauzele foarte bine descrise de nea Luigi sus as adauga: -dezacord de suspensie, adica suspensie prost aleasa in raport cu ce dotari (greutati) atarna pe masina -ridicare centrului de greutate al masinii (normal masina cu cat se inalta cu atat trebuie latita) -neintervenirea asupra barilor panhard ptr aliniamentul puntilor (4 urme pe asfalt) -lipsa barElor stabi ca si cauza complementara la cele descrise mai sus Eu am pe masina un set de suspensie +5, masina este SWB (scurta), am respectat la kilogram totul (pe cantarite) si merg fara griji fara barile stabi de cativa ani. Masina este foarte stabila atat pe asfalt cat si in teren. N-am facut niciodata directia pe stand ci doar la sfoara si n-am avut probleme de nici un fel. Zgomotul care se aude poate sa fie de la o cruce sau un joc in grupul spate. Editat Septembrie 28, 2015 de Astral consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
dany_let Postat Septembrie 29, 2015 Autor Partajează Postat Septembrie 29, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Maine ma prezint cu masina la Dl Luigi si vedem care i treaba, va tin la curent... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
dany_let Postat Noiembrie 4, 2015 Autor Partajează Postat Noiembrie 4, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol asta e masina mea! e totul stoc, chiar si suspensia...are barile stabilizatoare pe ea. nu am nicio modificare inafara de roti Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
dany_let Postat Noiembrie 4, 2015 Autor Partajează Postat Noiembrie 4, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Voblajul (woblingul) este un efect des intalnit la masinile cu punte rigida fata. In afara de cauzele foarte bine descrise de nea Luigi sus as adauga: -dezacord de suspensie, adica suspensie prost aleasa in raport cu ce dotari (greutati) atarna pe masina -ridicare centrului de greutate al masinii (normal masina cu cat se inalta cu atat trebuie latita) -neintervenirea asupra barilor panhard ptr aliniamentul puntilor (4 urme pe asfalt) -lipsa barElor stabi ca si cauza complementara la cele descrise mai sus Eu am pe masina un set de suspensie +5, masina este SWB (scurta), am respectat la kilogram totul (pe cantarite) si merg fara griji fara barile stabi de cativa ani. Masina este foarte stabila atat pe asfalt cat si in teren. N-am facut niciodata directia pe stand ci doar la sfoara si n-am avut probleme de nici un fel. Zgomotul care se aude poate sa fie de la o cruce sau un joc in grupul spate. suspensia este stock, suspensia masinii nu este ridicata nu lasa 4 urme pe asfalt, am fost la geometrie are barile stabilizatoare. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
patriciu Postat Noiembrie 4, 2015 Partajează Postat Noiembrie 4, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol si daca jocurile sunt 0 dl. Luigi? atunci ce ar putea fi? poate fi din amortizorul de directie? al meu are varsta masinii. Mihai , daca masina face asa , jocurile nu sunt 0 , stie nea Luigi ce stie :) ca nu le-au gasit altii , asta e alta poveste mai sapa pe la niste bucsi :) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
dany_let Postat Noiembrie 19, 2015 Autor Partajează Postat Noiembrie 19, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol problema a fost rezolvata, am schimbat AMORTIZORUL DE DIRECTIE si masina merge PERFECT! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Noiembrie 20, 2015 Partajează Postat Noiembrie 20, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Mda , ai rezolvat problema in stilul caracteristic doar la JEEP si nu la NISSAN ... Cat timp amortizorul de directie e bun bataile sunt contracarate dar numai din cauza ca amortizorul de directie le poate stapani , fiind nou ... dar nu va tine mult pentru ca oscilatiile permanente la care e supus amortizorul il solicita continuu ... n-ai rezolvat problema , doar ai combatut-o ... prin forta ... Patrolul indiferent de generatie merge fara tremuraturi si batai si fara amortizor daca e in stare buna ( doar buna nu impecabila ) - e prea solid , nu balbaie din nimic pe la suspensie si directie , nu e nimic subdimensionat , e facut robust si greu . Foarte multe Y60 si Y61 au amortizorul original care doar e acolo si nu mai face nimic fiind moale , scurs , lovit sau strapuns de rugina , masinile merg fara probleme daca sunt bune la directie si suspensie . ... cum spuneam , problema tipica Jeep ... cat masina e in garantie tot inlocuiesc amortizorul de directie sa mascheze problema , in unele cazuri si dupa 20 000 km ... problema fiind cunoscuta nici nu incearca nici macar un comentariu , il inlocuiesc si gata ... dupa ce masina iese din garantie , posesorul ramane pe barba lui ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
dany_let Postat Noiembrie 20, 2015 Autor Partajează Postat Noiembrie 20, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Mda , ai rezolvat problema in stilul caracteristic doar la JEEP si nu la NISSAN ... Cat timp amortizorul de directie e bun bataile sunt contracarate dar numai din cauza ca amortizorul de directie le poate stapani , fiind nou ... dar nu va tine mult pentru ca oscilatiile permanente la care e supus amortizorul il solicita continuu ... n-ai rezolvat problema , doar ai combatut-o ... prin forta ... Patrolul indiferent de generatie merge fara tremuraturi si batai si fara amortizor daca e in stare buna ( doar buna nu impecabila ) - e prea solid , nu balbaie din nimic pe la suspensie si directie , nu e nimic subdimensionat , e facut robust si greu . Foarte multe Y60 si Y61 au amortizorul original care doar e acolo si nu mai face nimic fiind moale , scurs , lovit sau strapuns de rugina , masinile merg fara probleme daca sunt bune la directie si suspensie . ... cum spuneam , problema tipica Jeep ... cat masina e in garantie tot inlocuiesc amortizorul de directie sa mascheze problema , in unele cazuri si dupa 20 000 km ... problema fiind cunoscuta nici nu incearca nici macar un comentariu , il inlocuiesc si gata ... dupa ce masina iese din garantie , posesorul ramane pe barba lui ... Nu am cum si nici de ce sa te contrazic... am sa merg la fabrica Nissan poate au acolo un mecanic care mi poate spune de la ce e. Ma si gandeam sa pun un gopro sub masina sa vad daca amortizoru ala lucreaza in permanenta sau...sa scot capu pe geam sa vad ca joaca rotile si eu nu simt nimic in directie....de ce spun asta? pentru ca atunci cand mie imi vibra volanul...daca scoteam capu pe geam se vedea un joc si la roti....sunt curios daca acum jocul a ramas dar doar nu l mai simt eu....sau amortizorul prin rolul lui tine si rotile sa nu mai "joace" O_o.... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Yonutz Postat Noiembrie 20, 2015 Partajează Postat Noiembrie 20, 2015 (editat) Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Amortizorul preia socurile intr-o mai mica sau mai mare masura si cam atat! ...Rotile joaca din cauza rulmentilor stricati sau rau montati (slabiti), a capetElor de bara sau din cauza de chestii care au uzura ...presoare, sigurante lipsa, corp punte, fuzete uzate etc etc... Editat Noiembrie 20, 2015 de Astral consiliere - diagnoza - evaluare - recovery Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Noiembrie 20, 2015 Partajează Postat Noiembrie 20, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Nu-ti pare oarecum logica ca daca tremura rotile ar trebui sa tremure si volanul ... ca doar rotile nu sunt legate de frana de mana si volanul de oglinzi ... ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Big.Ursu Postat Noiembrie 20, 2015 Partajează Postat Noiembrie 20, 2015 Re: Probleme joc volan Nissan Patrol Bucse bara Panhard...sunt in regula ?! NADS Fitted Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul. Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate