Salut.Nu am gasit nici o discutie in acest sens.Am de ceva timp un nissan patrol y61 motor de 3.0 in borb imi arata vreo 260.000 km.Problema ii in felu urmator: din nustiu ce cauze si-a facut joc roata zimtata de la distributie si pana la urma a cedat cu totul, stricandu-mi chiuloasa. Am refacut chiuloasa am pus-o sus totul relativ ok, dar "mecanici" nu au desfacut si restul motorului sau cel putin baia de ulei pentru curatare si scoaterea spanului, si de aici au inceput necazurile mai mari. Dupa cativa km de la iesire din service ma parasit turbina care a fost verificata si era ok, cei de la turbosuflante mi-au spus ca am span in motor:(.... am inceput sa scot uleiul din masina care la scoatere avea culoarea de vopsea metalizata. Am inceput sa spalat motorul de 5 ori cu ulei romanesc ieftin dar fara un rezultat final bun, inca in ulei exista particule de span. Ar fi o alta posibilitate de a spala motorul fara sa il desfac bucatele? Sau ar ceva care tot produce spanul acela de culoare a aluminiului ?
Anunț
Adună
Nici un anunț încă.
Probleme motor zd30
Adună
X
-
Re: Probleme motor zd30
In general ,,mecanicii priceputi,, cam asa procedeaza.....desfac,inlocuiesc piesa,dar .....nu cerceteaza cauza. Din putina experienta pe care o am,NU mai face nimic pana NU desfaci motorul bucati sa vezi ce stricaciuni mai ai,de unde provin si cam cat ar costa. Daca ai avut span in baia de ulei si in circuitul de ungere,in proportie de 99% sunt afectate si axele de balbotaj,respectiv cuzinetii.....care este cam grav. De aici trebuie trase concluzii...... Pentru alte detalii ma gasesti la 0733507026.
-
Re: Probleme motor zd30
Daca motorul tau ajunge la fier vechi, as fi interesat sa-l iau eu.
Dupa parerea mea este posibil sa mai fi avut si alte probleme in urma incidentului povestit. In mod normal filtrul de ulei ar fi trebuit sa opreasca spanul existent in baia de ulei, ca d'aia se pune filtru. Acolo in poze pare ceva span de bronz/alama zic eu ceva de la vreo piesa de la distributie.
Comentariu
-
Re: Probleme motor zd30
colegule, @ovidiu-acar ti-a spus tot ce era de spus. Desfa tot motorul. Vezi ce nu e in ordine. Vezi toate piesele afectate, cauta cauza. Personal, in cazul tau as cauta un motor in mintile lui tot 3 litri. Nu e un motor slab, doar prost inteles. Atata tot.NADS Fitted
Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.
Comentariu
-
Re: Probleme motor zd30
Inante de a da verdictul ca un motor e bun sau prost...citeste. Exista gramada de documentatie pe tema asta.Ultima editare de Big.Ursu; 26.oct.2015, 12:10.NADS Fitted
Pentru mine, disputa stiinta vs religie s-a incheiat atunci cand pe biserica a aparut paratraznetul.
Cel mai bun sex oral mi-l ofera gura lumii.
Comentariu
-
Re: Probleme motor zd30
Daca nu merita facut, pune acelasi tip de motor,nu sunt proaste dar trebuie intretinute corespunzator! Cat despre mecanici,hm e greu de zis,depinde cat de priceputi sunt la patrol,dar din experienta mea un motor cu distributia distrusa si schimb chiuloasa trebuie verificat amanutit(demontat baie,pistoane scoase si verificate,masurate bielele,cuzineti,etc)si cel mai important curatat sistemul de ungere! Spor!
Comentariu
-
Re: Probleme motor zd30
salutare tuturor ! detin un patrol 3.0di y61 zd30 manual,7 locuri 2001. problema ei este ca la cald dupa ce temperatura apei e la 90 de grade masina porneste si sta la 400rpm si nu se accelereaza nu face nimic plus ca scoate mult fum alb. dupa ce se raceste porneste bine si sta relantiu normal la 800 rpm. deasemenea la cald nu se accelereaza peste 2000 rpm si apare check engine. o sa arasez un link cu simptomele exacte pe care le are , ce am gasit pe youtube bineinteles. va multumesc si astept raspunsuri. diagnoza nu se conecteaza sa vad ce e pe acolo.
https://youtu.be/2CseG6T4W7Y
Comentariu
Comentariu