Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Patrol Y61 - "inceputul"

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #76
    Re: Patrol Y61 - "inceputul"

    Postat īn original de mariusradovici Vezi post
    tot respectul pentru patrolisti, dar stiu deja prea multi care au patit-o cu masina asta! Pentru unul bun ajungi la sume enorme pentru o masina de care nu te poti atasa..am incercat si eu.
    Spor la reparatii..fa de asa maniera la RAR sa nu iti treaca seria de motor si pune un motor bun in ea!
    Te referi la masina aceasta, a lui C-Nyk, sau la Patrol in general?

    Eu am cumparat SWB-ul cu debitmetrul defect si geometria turbinei blocata.
    Am inlocuit debitmetrul (800 lei, ceva aftermarket, este si acum pe masina) si am curatat turbina.
    Revizie in punti, cutii si motor, ceva bucsi (bucse, bucsuri?) pe ici pe colo.
    Si de atunci merge masina.

    Sa fie foarte clar: ne referim la functionarea in parametri, nu la echipari care nu-ti trebuie dar fara de care nu poti trai, si nici la defecte care au aparut ca urmare a bestialitatilor la care a fost supusa.

    Cand cumperi un autovehicul cu 1/2 din pretul normal, este posibil sa fie o ocazie unica, insa la fel de bine este posibil, daca nu chiar probabil, ca ceva sa nu fie in regula cu acel vehicul.

    Vrei exemple de la alta marca? Gasim, cu masini care au preturi cu 50-100% mai mari la achizitie, comparativ cu un Y61, si care au mai inghitit inca un Y60 ca sa ajunga la parametri de functionare.
    Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

    Comentariu


    • #77
      Re: Patrol Y61 - "inceputul"

      Postat īn original de Yonutz Vezi post
      Conceptul de ieftin si bun nu prea exista. Un Y61 2,8 in mintile lui nu prea gasesti sub 5000 de euro. Si asta in conditiile in care masina este absolut stock si cu acte de extern. In cazul unui Y60, situatia se complica destul de tare. Y60 nu gasesti sub 5 6000 de euro. Nu va bucurati ca dati putin pe un Patrol ptr ca pretul imbietor in cele mai multe cazuri va ascunde costuri care va dubla pretul masinii.
      Cu adevarat iti dau dreptate, am dat un pret sub pretul pietei, asta am zis de la īnceputul acestui threat thread, asta e , poate de acum voi fi un exemplu pentru viitorii cumparatori de orice fel de masini.
      Am sa vad de acum ce voi face, mergem inainte, o sa postez aici in continuare.
      Ultima editare de Big.Ursu; 31.ian.2016, 23:53.
      Numai bine.

      Comentariu


      • #78
        Re: Patrol Y61 - "inceputul"

        Postat īn original de mariusradovici Vezi post
        tot respectul pentru patrolisti, dar stiu deja prea multi care au patit-o cu masina asta! Pentru unul bun ajungi la sume enorme pentru o masina de care nu te poti atasa..am incercat si eu.
        Spor la reparatii..fa de asa maniera la RAR sa nu iti treaca seria de motor si pune un motor bun in ea!
        te rog sa fii mai explicit la ceea ce ai zis aici "...pentru o masina de care nu te poti atasa"

        la Rar am sa incerc si varianta spusa de tine, la asta m`am gandit si eu, adica un alt motor ( si aici vorbesc chiar de alt motor, nu de patrol, bmw3000 sau poate audi 4.2)
        insa mai asteptam sa vad cum decurg lucrurile
        Numai bine.

        Comentariu


        • #79
          Re: Patrol Y61 - "inceputul"

          [QUOTE=giorgel;1046253] in general?QUOTE]

          As vrea sa nu deviem de la subiectul principal, ca mi-am luat o masina care are ulterior defecte, asta e
          spuneam mai sus ca, mi-e ciuda, adica mi-e scarba de persoanele care trag tepe, mincinosi, sarlatani si asa mai departe.

          Cumperi o masina care nu este noua, sau nu are garantie, e un risc la care te angajezi sau nu.
          Nu vrei probleme mergi si i -a masina noua din uzina. chiar si asa pot aparea surprize, dar nu intram in discutii.

          eu multumesc celor care-si spun parerea aici, cumva "raul a fost facut", hai sa discutam despre ce se poate face de aici incolo.
          Numai bine.

          Comentariu


          • #80
            Re: Patrol Y61 - "inceputul"

            [QUOTE=C-NyK;1046261]
            Postat īn original de giorgel Vezi post
            in general?QUOTE]

            hai sa discutam despre ce se poate face de aici incolo.
            Pai...s-a spus cate ceva, georgei ti-a propus o varianta superinteligenta, cu care sunt de acord.
            Asta am facut si eu, si altii.
            Masina ta se misca singura.
            Fa cu ea ce vrei sa faci (offroad, tractari etc.) asa cum este, si vei vedea ce trebuie facut.

            Poti incepe si cu alt motor, desigur.
            Dar nu stii daca toate celelalte functioneaza bine (anexe, sisteme, transmisie etc.), pentru ca nu ai folosit-o.

            Alegerea iti apartine.

            Ti se tot spune, dar tu o tii intr-una ca ai fost tepuit: la 3800 EURO NU AVEAI CUM SA IEI UN PATROL Y61 AUTOUTILITAR IN BUNA STARE, cu exceptia unei ocazii unice si irepetabile.
            Cīnd te-ai nascut, tu ai plīns iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel īncīt, cīnd vei muri, toti sa plīnga, iar tu sa zīmbesti.

            Comentariu


            • #81
              Re: Patrol Y61 - "inceputul"

              [QUOTE=giorgel;1046267]
              Postat īn original de C-NyK Vezi post
              la 3800 EURO NU AVEAI CUM SA IEI UN PATROL Y61 AUTOUTILITAR IN BUNA STARE, cu exceptia unei ocazii unice si irepetabile.

              da, ramane asa, pentru moment, nu mai zic nimic de teapa e a mea si gata n-o dau la nimeni

              pastram legatura
              Numai bine.

              Comentariu


              • #82
                Re: Patrol Y61 - "inceputul"

                Helou people,

                Din Judetul Salaj nu se cumpara masini !!!

                De oriunde, dar nu de aici.

                Cate masini am cumparat din Zalau (eu si prieteni apropiati), nici una nu a fost ok .
                Ma refer la probleme serioase, care erau mascate in diverse feluri si de cele mai multe ori a fost problema la motor, exact ca si in cazul acesta.

                Si au fost atat masini mici (turisme) cat si masini 4x4.

                Nu mai dezvolt subiectul, ca si asa sunt off-topic, dar ideea e sa stie si altii, sa nu cumpere masini din Zalau.


                In rest numai de bine.

                Comentariu


                • #83
                  Re: Patrol Y61 - "inceputul"

                  salutare

                  azi am reusit sa ajung cu masina la mecanicul la care trebuia sa ajunga din prima.
                  oamenii doar masini 4x4 lucreaza, daca am voie pot da locatie si nr de telefon.
                  S-a facut compresia, ca la carte, cu toate bujiile scoase si la automat 4 sec pe fiecare piston in parte.
                  Rezultatul, motorul nu are probleme cu, compresia.

                  Turbina trebuie dusa la reparat.

                  Problema mai grava este chiuloasa. E clar ca e fisurata. Ideea cu defectiune la chiuloasa o aveam din prima in minte ( cel putin asa mi-a zis si baiatul la care am fost azi, atunci cānd i-am spus cat costa masina)

                  cum voi rezolva?
                  dezmembrari...chiuloasa de Y60


                  daca ma poate ajuta careva cu asa ceva, ori numere de contact sunteti bineveniti.
                  Numai bine.

                  Comentariu


                  • #84
                    Re: Patrol Y61 - "inceputul"

                    O sa traiesti pe proprie piele de ce nu te poti atasa de Nissan, eu nu am putut gasi ceva special la Patrolul meu, dar m-am apucat sa fac o vechitura de LandCruiser din 85 si trag in teren la greu de un Pajero v6 cu ambreiaju patinat in concurs dar nu se lasa.. Sigur sunt si Patroale bune de care nu s-ar despartii proprietarii dar putine rau de tot!
                    Problema cu motoarele de altceva- la Cluj s-a pus motorul de 4,2 audiRS6 cred, pe Y61 si merge bine dar costurile au fost enorme si da e de vanzare masina..o gasesti pe forum
                    Motorul de bmw diesel il incearca tot un coleg de la Cluj, sper sa iasa bine..cine a vrut sa il puna in prealabil a tinut un bmw 3.0 manual in curte 2ani si nu a avut curajul sa se inceapa si omul e mester Nissan!
                    Toate combinatiile astea dureaza si nu sunt garantate, cel mai bine iesi cu un motor bun de 2,8 parerea mea sa il iei complet pe probate cu cineva care le stie. La chiloasa te risti si costa destul de mult, ,mai bine pui inca 200euro si il pui sus in 4ore!
                    Spor la treaba si cauta piese de la colegii care stiu ce vand!

                    Comentariu


                    • #85
                      Re: Patrol Y61 - "inceputul"

                      Pai ce simptome clare are de zici ca e chiuloasa?? Te rog dezvolta problema si dupa ce "metodologie" si a dat seama mecanicul ca e chiuloasa?

                      Eu am mers cu un zd30 70 km in viteza a 3a doar cu temperatura mai mereu pe rosu fiind dusa pompa de apa si inca nu s a dus chiuloasa! A fiert de a aruncat apa din vas afara si inca merge dupa o pompa, termostat si radiator nou si bagat antigel!
                      Cat va merge nu stiu, dar nu am ami reusit sa l incalzesc sau sa fiarba ceva....nici presiune nu face!

                      Verifica termostatul , pompa de apa sa fie buna (data jos) radiatorul sa fie perfect.....totul sa fie cum trebuie!

                      Bafta la reparatii!
                      Nissan Patrol Y61 3.0 auto *gamedog*
                      "A journey of a thousand miles begins with a broken fan belt and a flat tire."

                      Comentariu


                      • #86
                        Re: Patrol Y61 - "inceputul"

                        Inainte sa te apuci de reparat, fati foarte bine socotelile ...ce si cum ...sa nu dai din una in alta. Reparatia chiulasei e una dificila si costisitoare.

                        In alta ordine de idei, am eu un motor si turbina de RD28T (in mintile lor zic eu), circa 200.000km, an 1999, complet cu anexe sau fara, montat pe masina, care se poate proba in orice fel de conditii. In acest moment masina e completa dar poate merge linistit la ...taiere!

                        Cu judetul Salaj eu zic sa nu generalizati cand e vorba de seriozitate. Sunt oameni si oameni ...
                        consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                        Comentariu


                        • #87
                          Re: Patrol Y61 - "inceputul"

                          Acuma na , rau n-ar fi cu o chiulasa de Y60 dar aduce si necesitatea unui alternator de Y60 ( cu putere mai mica decat cel actual ) pentru pompa de vacuum sau rezolvat altceva cu vacuumul separat .
                          Daca tot ai chiulasa jos cauta prin postarile mele ( regret dar rasnita mea actuala nu vrea sa puna poze si nu te pot ajuta cu poze directe ) si ai sa descoperi o solutie simpla pentru imbunatatirea racirii de care e prea putin probabil sa ai nevoie in mod normal dar poate crezi ca ai nevoie ... viitorul e intodeauna plin de surprize .
                          ... sa fim corecti pana la capat !
                          Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                          Comentariu


                          • #88
                            Re: Patrol Y61 - "inceputul"

                            Postat īn original de 4L Limited Vezi post
                            Pai ce simptome clare are de zici ca e chiuloasa?? !
                            salutare, dupa ce a fost facuta compresia, s-au verficicat bujiile si se pare ca 1 era cu ceva probleme (oricum le voi schimba pe toate), s-a trecut la verificarea cea mai simpla a chiuloasei. Am desfacut busonul de la radiator, am turnat apa pana sus, am pornit motorul si apa deodata nu ca a facut bule, a sarit in sus, imediat a scazut nivelul ( tot in radioator ma refer) si chiar au aparut ceva gaze pe acolo.
                            Eu am mai patit cu o masina la care se duse chiuloasa, insa facea doar niste bule mici( in vasul de apa) insa asa cum a facut la patrol n-am vazut vreodata.
                            Numai bine.

                            Comentariu


                            • #89
                              Re: Patrol Y61 - "inceputul"

                              Postat īn original de Yonutz Vezi post
                              Inainte sa te apuci de reparat, fati foarte bine socotelile ....


                              da, astazi astept raspunsul de la baieti sa vedem costurile, te rog sa-mi lasi un mesaj privat cu oferta pe care o ai la chiuloasa
                              Numai bine.

                              Comentariu


                              • #90
                                Re: Patrol Y61 - "inceputul"

                                Postat īn original de cos Vezi post
                                Acuma na , rau n-ar fi cu o chiulasa de Y60 dar aduce si necesitatea unui alternator de Y60 ( cu putere mai mica decat cel actual ) pentru pompa de vacuum sau rezolvat altceva cu vacuumul separat .
                                Daca tot ai chiulasa jos cauta prin postarile mele ( regret dar rasnita mea actuala nu vrea sa puna poze si nu te pot ajuta cu poze directe ) si ai sa descoperi o solutie simpla pentru imbunatatirea racirii de care e prea putin probabil sa ai nevoie in mod normal dar poate crezi ca ai nevoie ... viitorul e intodeauna plin de surprize .

                                ideea unei chiuloase de Y60 a venit tot de la mecanic, ( nu am scos-o eu) si intradevar mi-a zis si faza cu racirea,
                                despre alternator nu stiu nimic, inca, probabil nu am intrat prea adanc in operatie.
                                Numai bine.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection